Dat is al algemeen bekend bij iedereenquote:Op zondag 28 februari 2016 10:48 schreef TARDIS. het volgende:
Haha hey jongens kom allemaal kijken, Montelly denkt dat CY mij vier jaar geleden gedumpt heeft en probeert mij na al die tijd nog even een trap na te geven, kom snel voor het te laat is.
Er w8 iets op je.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is al algemeen bekend bij iedereen
Wat is algemeen bekend.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is al algemeen bekend bij iedereen
Wat heb je gegeten dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 10:58 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb het weekend gezondigd.![]()
Ik ga deze hele week een groente dieet doen. Ff rebooten.![]()
#PrayForMe
Mijn dick hihihiquote:
Zoveel ben je niet waardquote:Op zondag 28 februari 2016 11:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor minder dan ¤25000 kom ik mn bed niet uit
Gewoon een extra uurtje gym dan toch?quote:Op zondag 28 februari 2016 11:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gisteren chips, reep, stroopwafel etc en rond 23 u een beyti schotel.
Weer lekker 5 kg aangekomen Stimquote:Op zondag 28 februari 2016 10:58 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb het weekend gezondigd.![]()
Ik ga deze hele week een groente dieet doen. Ff rebooten.![]()
#PrayForMe
Was Cripsquote:Op zondag 28 februari 2016 11:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was jij dat laatst die zei Tower > Zinger? Gister geprobeerd, was niet slecht.
Ja maar wil even weekje rebootenquote:Op zondag 28 februari 2016 11:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon een extra uurtje gym dan toch?
Nee, want de rest van de week had ik een negatief verschil. Dus we staan break-even.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weer lekker 5 kg aangekomen Stim
Zo werkt dat nietquote:Op zondag 28 februari 2016 11:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, want de rest van de week had ik een negatief verschil. Dus we staan break-even.
Je hebt het nu over de belevingswereld van Montelly.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja want meisjes zijn altijd degene die het afkappen.
Weet niet wat hij zelf heeft, maar friends with benefits > relatie.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt het nu over de belevingswereld van Montelly.
Er is een reden waarom hij zijn relatie niet als zodanig benoemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |