Dat is al algemeen bekend bij iedereenquote:Op zondag 28 februari 2016 10:48 schreef TARDIS. het volgende:
Haha hey jongens kom allemaal kijken, Montelly denkt dat CY mij vier jaar geleden gedumpt heeft en probeert mij na al die tijd nog even een trap na te geven, kom snel voor het te laat is.
Er w8 iets op je.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is al algemeen bekend bij iedereen
Wat is algemeen bekend.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is al algemeen bekend bij iedereen
Wat heb je gegeten dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 10:58 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb het weekend gezondigd.![]()
Ik ga deze hele week een groente dieet doen. Ff rebooten.![]()
#PrayForMe
Mijn dick hihihiquote:
Zoveel ben je niet waardquote:Op zondag 28 februari 2016 11:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor minder dan ¤25000 kom ik mn bed niet uit
Gewoon een extra uurtje gym dan toch?quote:Op zondag 28 februari 2016 11:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gisteren chips, reep, stroopwafel etc en rond 23 u een beyti schotel.
Weer lekker 5 kg aangekomen Stimquote:Op zondag 28 februari 2016 10:58 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb het weekend gezondigd.![]()
Ik ga deze hele week een groente dieet doen. Ff rebooten.![]()
#PrayForMe
Was Cripsquote:Op zondag 28 februari 2016 11:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was jij dat laatst die zei Tower > Zinger? Gister geprobeerd, was niet slecht.
Ja maar wil even weekje rebootenquote:Op zondag 28 februari 2016 11:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon een extra uurtje gym dan toch?
Nee, want de rest van de week had ik een negatief verschil. Dus we staan break-even.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weer lekker 5 kg aangekomen Stim
Zo werkt dat nietquote:Op zondag 28 februari 2016 11:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, want de rest van de week had ik een negatief verschil. Dus we staan break-even.
Je hebt het nu over de belevingswereld van Montelly.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja want meisjes zijn altijd degene die het afkappen.
Weet niet wat hij zelf heeft, maar friends with benefits > relatie.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt het nu over de belevingswereld van Montelly.
Er is een reden waarom hij zijn relatie niet als zodanig benoemt.
Deze SC is een grabbelton met +/- 10 onderwerpen.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Gaat het alweer hierover? Ik ben weg
Wat zijn wij allen toch matig, zoveel leuke onderwerpen en wij doen het maar met hoogstens 10quote:Op zondag 28 februari 2016 11:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze SC is een grabbelton met +/- 10 onderwerpen.
Ik zou dit specifieke onderwerp wel graag wegstrepen hoor. Het is ook alleen Montelly die het telkens oprakelt.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze SC is een grabbelton met +/- 10 onderwerpen.
Hou je bek ik ben helemaal geen haantje de voorste.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Nu wachten op reactie van haantje de voorste "IK BEN HEULEMAAL NIET MATIG!1!!1!1!1"
Wat vond jij dan die olieworstelpartij gisteravondquote:Op zondag 28 februari 2016 11:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat zijn wij allen toch matig, zoveel leuke onderwerpen en wij doen het maar met hoogstens 10
Zelfs dat durft hij het niet te noemen.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Weet niet wat hij zelf heeft, maar friends with benefits > relatie.
u riep?quote:Op zondag 28 februari 2016 11:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Nu wachten op reactie van haantje de voorste "IK BEN HEULEMAAL NIET MATIG!1!!1!1!1"
Zullen we anders aan CY zelf vragen wie het afgekapt heeft?quote:Op zondag 28 februari 2016 11:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt het nu over de belevingswereld van Montelly.
Er is een reden waarom hij zijn relatie niet als zodanig benoemt.
Ik vind dat maar walgelijk, maar waar was datquote:Op zondag 28 februari 2016 11:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat vond jij dan die olieworstelpartij gisteravond?
nee, omdat het niemand een reet interesseert.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zullen we anders aan CY zelf vragen wie het afgekapt heeft?![]()
Ok ik ben weer pleitozz.
WK in Istanbul. Die 1e partij was wel matig, maar na die 2e had Özman wel serieus de ik heb geen idee waarover ik het heb.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind dat maar walgelijk, maar waar was dat
Gvd hardop gelachenquote:Op zondag 28 februari 2016 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jaja, jij houdt wel van een cock fight zeker
Oh niks van meegekregen, ik keek gister beetje voetbal en meer dan ook nietquote:Op zondag 28 februari 2016 11:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
WK in Istanbul. Die 1e partij was wel matig, maar na die 2e had Özman wel serieus de ik heb geen idee waarover ik het heb.
quote:Op zondag 28 februari 2016 11:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat zijn wij allen toch matig, zoveel leuke onderwerpen en wij doen het maar met hoogstens 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |