Deze SC is een grabbelton met +/- 10 onderwerpen.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Gaat het alweer hierover? Ik ben weg
Wat zijn wij allen toch matig, zoveel leuke onderwerpen en wij doen het maar met hoogstens 10quote:Op zondag 28 februari 2016 11:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze SC is een grabbelton met +/- 10 onderwerpen.
Ik zou dit specifieke onderwerp wel graag wegstrepen hoor. Het is ook alleen Montelly die het telkens oprakelt.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze SC is een grabbelton met +/- 10 onderwerpen.
Hou je bek ik ben helemaal geen haantje de voorste.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Nu wachten op reactie van haantje de voorste "IK BEN HEULEMAAL NIET MATIG!1!!1!1!1"
Wat vond jij dan die olieworstelpartij gisteravondquote:Op zondag 28 februari 2016 11:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat zijn wij allen toch matig, zoveel leuke onderwerpen en wij doen het maar met hoogstens 10
Zelfs dat durft hij het niet te noemen.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Weet niet wat hij zelf heeft, maar friends with benefits > relatie.
u riep?quote:Op zondag 28 februari 2016 11:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Nu wachten op reactie van haantje de voorste "IK BEN HEULEMAAL NIET MATIG!1!!1!1!1"
Zullen we anders aan CY zelf vragen wie het afgekapt heeft?quote:Op zondag 28 februari 2016 11:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt het nu over de belevingswereld van Montelly.
Er is een reden waarom hij zijn relatie niet als zodanig benoemt.
Ik vind dat maar walgelijk, maar waar was datquote:Op zondag 28 februari 2016 11:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat vond jij dan die olieworstelpartij gisteravond?
nee, omdat het niemand een reet interesseert.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zullen we anders aan CY zelf vragen wie het afgekapt heeft?![]()
Ok ik ben weer pleitozz.
WK in Istanbul. Die 1e partij was wel matig, maar na die 2e had Özman wel serieus de ik heb geen idee waarover ik het heb.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind dat maar walgelijk, maar waar was dat
Gvd hardop gelachenquote:Op zondag 28 februari 2016 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jaja, jij houdt wel van een cock fight zeker
Oh niks van meegekregen, ik keek gister beetje voetbal en meer dan ook nietquote:Op zondag 28 februari 2016 11:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
WK in Istanbul. Die 1e partij was wel matig, maar na die 2e had Özman wel serieus de ik heb geen idee waarover ik het heb.
quote:Op zondag 28 februari 2016 11:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat zijn wij allen toch matig, zoveel leuke onderwerpen en wij doen het maar met hoogstens 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |