quote:
Hallo allemaal.
Ik ben nieuw op dit forum en ik hoop dat jullie me kunnen helpen met mijn probleem. Ik ben 21 en het meisje waar het over gaat is 22. Een paar weken geleden zijn we op een hele vervelende manier uit elkaar gegaan, na een relatie van ongeveer 9 maanden. De laatste tijd hadden we erg vaak ruzie, omdat ze naar mijn mening van kleine dingen iets groots kon maken. Dit heeft onder andere te maken met haar impulsieve en ook wel wat opvliegerige karakter. Ook was ze wel wat jaloers aangelegd. Deze dingen zorgden toch wel voor wat spanningen en dit leidde er toe dat we af en toe wel wat twijfels hadden over onze relatie, Desondanks hielden we toch ontzettend veel van elkaar en zij vertelde me ook dat wat ze voor mij voelde nog nooit voor iemand had gevoeld. De laatste weken van onze relatie stapelden de irritaties zich op en heeft zij er voor gekozen om de relatie te beëindigen. Ik heb de eerste weken na onze break-up geen fatsoenlijk ''afsluitend'' gesprek meer gehad. Dit wilde ik toch wel graag, maar ze zei dat ze me geen hoop meer wilde geven. Ik heb haar van de week gesproken en toen zei ze dat het niet aan mij lag, maar dat ze op het moment geen zin had in een relatie, vanwege de drama. Ze zei me ook dat ze geen andere jongens wilde nu. Viavia heb ik toch wel gehoord dat zij wat afleiding aan het zoeken is bij een andere jongen, maar ik heb niet het idee dat dit iets serieus is. Haar vriendinnen vertelden me dat ze me stiekem wel mist, maar dat ze zoiets niet tegenover mij toe zou geven. Ook gaf ze in het gesprek aan dat ze nog wel gevoelens voor me heeft. Het vervelende is dat mijn ex en ik collega's zijn, dus we blijven elkaar zien. De eerste weken na onze break-up hebben we elkaar totaal genegeerd op het werk en deden we alsof we niet bestonden voor elkaar. De laatste paar keren op het werk gaat het eigenlijk weer vrij normaal en zoekt ze dezelfde aandacht weer als tijdens onze relatie en daarvoor. Dit maakt het toch vrij verwarrend, want ik heb nog wel gevoelens voor haar en zou haar nog wel terug willen. Aan alles merk ik dat ze mij ook nog wel leuk vindt, dus dat maakt het zo dubbel. Ik heb haar van de week verteld dat ik het nog wel een laatste kans zou willen geven, maar dat ik begrijp dat zij nu tijd wil voor haarzelf zodat ze erachter kan komen wat ze nu wil. Ik heb haar gezegd dat ik niet blijf wachten, maar dat we zullen zien hoe het loopt in de toekomst. Ze snapte dit wel en ze zei hoe ze er nu over dacht. Daarna moest ik met haar werken en ongeveer het eerste wat ze deed was mij pootje haken, wat ze eigenlijk wel vaker deed om mijn aandacht te krijgen. Het is gewoon erg verwarrend en ik weet niet wat ik er mee aan moet. Moet ik haar die tijd geven? Moet ik haar helemaal uit mijn hoofd zetten? Of moet ik doorgaan, maar haar wel in mijn achterhoofd houden? Ik ga haar sowieso niet lastigvallen met allerlei berichtjes, want dat heeft in ieder geval geen zin. Alvast bedankt!
WAAR ZIJN DE ALINEA'S?!