SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2016 13:00:27 ]
Hahahaquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb ooit zo'n tokkie hierover horen blaten, terwijl ie in een shoarmatent stond
Jawel een dag een tripje naar het kleine dorpje vol touristische winkeltjes om daar klompen met de Turkse vlag erop te kopen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En vooral niet van het resort af gaan want bah iewl
En een verspace t-shirt en louis vitton tasquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jawel een dag een tripje naar het kleine dorpje vol touristische winkeltjes om daar klompen met de Turkse vlag erop te kopen.
Ja hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:54 schreef Baconbus het volgende:
Hoi, mag ik schuilen in dit holletje?
Ja af en toe moet datquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:54 schreef hoink581 het volgende:
MAHL moet zich weer krampachtig als rechtse rakker profileren?
Zijn act verbleekt bij een gros minderbegaafden in NWS.
Hij profileert zich niet zo, wij projecteren dat profiel op hem.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:54 schreef hoink581 het volgende:
MAHL moet zich weer krampachtig als rechtse rakker profileren?
Zijn act verbleekt bij een gros minderbegaafden in NWS.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja. Misschien ben ik toch niet zo'n grote racistische xenofoob als jullie willen doen geloven.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Of ik ben gewoon helemaal geen xenofoob en dat imago is mij door jullie aangedaan?
Dankquote:
#laatmmgmaarzittenquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:58 schreef Chloroform het volgende:
#freenootjes
#freedwc
#freefrass
#neequote:
Sommige mensen posten op facebook alsof het een forum is. Zie bij nieuwsberichten van de Volkskrant bijvoorbeeld heel vaak dezelfde mensen hun mening geven.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:55 schreef Chloroform het volgende:
Soms als ik me beetje sip voel dan kijk ik op facebook bij een willekeurig nieuwsbericht en dan ga ik de reacties lezen. Ze komen altijd wel op de vluchtelingen uit. En als ik dat dan lees, voel ik me opeens weer heel intelligent en voel ik me stukken beter
Ja, en altijd hetzelfde riedeltje. Moet je voor de lol eens bij t AD kijken, man man man, dat die mensen gewoon stemrecht hebbenquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Sommige mensen posten op facebook alsof het een forum is. Zie bij nieuwsberichten van de Volkskrant bijvoorbeeld heel vaak dezelfde mensen hun mening geven.
Je zit hier een beetje kliekjes te vormen hè? Kan je MMG niet in je eentje handelen of zo, heb je vriendjes nodig?quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja gvd ik dacht dat we op een lijn zaten.
Zitten we ook behalve bij datquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja gvd ik dacht dat we op een lijn zaten.
#solocholoquote:
Enige interactie die ik met MMG heb, is dat ik 'm telkens uit de OP mieter omdat ik het amusant vind als hij gaat ragenquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Je zit hier een beetje kliekjes te vormen hè? Kan je MMG niet in je eentje handelen of zo, heb je vriendjes nodig?
We willen eerst pics, leeftijd, favo voetbalclub en lengte van je penis wetenquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:02 schreef Baconbus het volgende:
Ik sta open om een kliekje te joinen, zolang 't geen boyband is.
Oh oke. Fijn om te horen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zitten we ook behalve bij dat
Lol waarom neem je die moeite, care je of zo :squote:Op donderdag 25 februari 2016 13:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Enige interactie die ik met MMG heb, is dat ik 'm telkens uit de OP mieter omdat ik het amusant vind als hij gaat ragen
Btje kinderachtig welquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Enige interactie die ik met MMG heb, is dat ik 'm telkens uit de OP mieter omdat ik het amusant vind als hij gaat ragen
quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol waarom neem je die moeite, care je of zo :s
Ja heel kinderachtig, maar daar sta ik niet boven. Ik vind het leuk om vervelend te zijn.quote:
Krijg puisten op je piemelquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh oke. Fijn om te horen.
Ja ik moet dit helaas toch zeggen: stik in een nootje.
Jij moet niet denken, snoesjequote:Op donderdag 25 februari 2016 13:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dacht dat mn piemel een puist was?
beste advies van de dagquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij moet niet denken, snoesje
Ik zal erop gaan letten, dankjewel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij moet niet denken, snoesje
wel je cam aanzetten zodat dima je coins kan gevenquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:06 schreef Chloroform het volgende:
Heb vandaag niks gepland, zal ik hele dag in bed liggen en masturberen
Ik zou naar buiten gaan en oogcontact zoeken, dan kun hoef je niet meer te soloseksen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:06 schreef Chloroform het volgende:
Ga de hele dag in bed liggen en laat je masturberen door je geile buurmanquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:06 schreef Chloroform het volgende:
jij kent haar buurman?quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:08 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
Ga de hele dag in bed liggen en laat je masturberen door je geile buurman
Lekker in slaap vallenquote:
waarom zeg je het dan?quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:10 schreef Inalcanzable het volgende:
Ik ben tegen de komst van vluchtelingen. Verder voer ik hier liever geen discussie over.
beetje raar om daar op te marturberenquote:
Heb 2 neefjes uit syrie die zijn gekomen naar Nederland. Als er geen oorlog was hadden ze 0% kans. Haat me.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:10 schreef Inalcanzable het volgende:
Ik ben tegen de komst van vluchtelingen. Verder voer ik hier liever geen discussie over.
Als je geen discussie wilt of je mening niet wilt onderbouwen* moet je gewoon je bek houden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:10 schreef Inalcanzable het volgende:
Nee man, is mooi om te zienquote:
dat deed ik voorheen ook alquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:12 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heb 2 neefjes uit syrie die zijn gekomen naar Nederland. Als er geen oorlog was hadden ze 0% kans. Haat me.
rtquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je geen discussie wilt of je mening niet wilt onderbouwen* moet je gewoon je bek houden.
*= 'maar dat is gewoon mijn mening' =/= argument
Omdat hij zo'n zachte stem heeft ja, zouden ze een podcast van moeten makenquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook een goede slaapmiddel
doe eens even normaal. "moet je gewoon je bek houden". gedraag je.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je geen discussie wilt of je mening niet wilt onderbouwen* moet je gewoon je bek houden.
*= 'maar dat is gewoon mijn mening' =/= argument
Hou je bekquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:17 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
doe eens even normaal. "moet je gewoon je bek houden". gedraag je.
jij bent zeker ook een asielzoeker of een buitenlander
Wat ben jij dan voor bloedpropquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:17 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
De SC is geen plek voor hersendiarree, dus ik moet hard optreden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:17 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
hardopquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ben jij dan voor bloedprop
en meloewa dan?quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
De SC is geen plek voor hersendiarree, dus ik moet hard optreden.
dat wel, maar dat heeft ze toch niet doorquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar treed ik niet hard tegen op volgens jou?
adieuquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:20 schreef Inalcanzable het volgende:
Nu is het wel weer mooi geweest met de klb sc
toedeloe
nice, je hebt fansquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:23 schreef Vanillekwark het volgende:
Gvd ik krijg gewoon dit soort PM's
[ afbeelding ]
De liefde, waar is die?
Sryquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
De liefde, waar is die?
Haha MMG leest mee en stuurt gefrustreerde PM's.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
De liefde, waar is die?
het was boontuig zeker he?quote:
Dat heb ik altijd met deze SCquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:55 schreef Chloroform het volgende:
Soms als ik me beetje sip voel dan kijk ik op facebook bij een willekeurig nieuwsbericht en dan ga ik de reacties lezen. Ze komen altijd wel op de vluchtelingen uit. En als ik dat dan lees, voel ik me opeens weer heel intelligent en voel ik me stukken beter
Ja hans ga naar kscquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:38 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
kom naar KSC leuke users met inhoud
Met inhoud? Hier zitten ook wat fatties hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:38 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
negeer dit berichtquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:38 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
Ja maar onze fatties zijn domquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Met inhoud? Hier zitten ook wat fatties hoor
Oquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar onze fatties zijn dom
maar maar maar... fatties bedoel ik nietquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Met inhoud? Hier zitten ook wat fatties hoor
Jawel dat bedoelde je wel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:41 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
maar maar maar... fatties bedoel ik niet
Ah oke, ik heb daar gereageerd nuquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:41 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
maar maar maar... fatties bedoel ik niet
bedankt adminquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:51 schreef Chai het volgende:
Over een uur kunnen een aantal mensen weer posten
dit doe ik ook wel eensquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:55 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar onze fatties zijn dom
wiequote:Op donderdag 25 februari 2016 13:51 schreef Chai het volgende:
Over een uur kunnen een aantal mensen weer posten
Voel me echt verbonden met jouquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dit doe ik ook wel eenseckte soulmates wij
dat is jouw probleemquote:
okequote:Op donderdag 25 februari 2016 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Jullie slechte keuken is jouw probleem.
Slechte keuzes in andermans keuken ook.
mijn keuken is wel oud, maar niet slechtquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja echt jongen, dit kan toch niet. Die slechte keuken van ons krijg je geen overgewicht van
quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voel me echt verbonden met jou
Ik zie het om mij heen jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja echt jongen, dit kan toch niet. Die slechte keuken van ons krijg je geen overgewicht van
Haha aftellen hè.quote:
hihiquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoi McGrath, rebel dat je bent.
Nee, was puur toeval.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha aftellen hè.
Wel chill dat je alles mocht houden in de FOK!jilla, kon gewoon op hun WiFi, alleen FOK! zelf was geblokkeerd.
nee opso, onze tata keuken is slechtquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb nu zin in zo'n lekker hollands broccoli
Jij die nog sjans had met die cipierquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, was puur toeval.
Ja, was wel chill he. Alleen het avondeten was een beetje koud, maar ach.
Jullie tatta's ook altijd met jullie kutkeukenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee opso, onze tata keuken is slecht
Hoe danquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zal je eens laten zien hoe homo ik ben
Haha, ja dat was me er wel een he. Was dat nou z'n wapenstok of?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij die nog sjans had met die cipier.
was je op huishoudbeurs?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Wtf de mooiste billen van de huishoudbeurs___
Ama ben jij al geweest
Ohja, over broccoli gesproken, kon gister natuurlijk m'n pizza met bloemkoolbodem niet postenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jullie tatta's ook altijd met jullie kutkeuken
Mag wel wat pittiger ja maar broccoli=
Niet alleen van de huishoudbeurs hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Wtf de mooiste billen van de huishoudbeurs___
Ama ben jij al geweest
Was het een kerel?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, ja dat was me er wel een he. Was dat nou z'n wapenstok of?
Pics jatten en zeggen dat je het zelf gedaan hebtquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja, over broccoli gesproken, kon gister natuurlijk m'n pizza met bloemkoolbodem niet posten.
[ afbeelding ]
De bodem nadat die eerst in de oven is geweest.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pizza Hawaï met kipfilet, goeie shit. @Crip @Stimorol-
Voel me gevleid door je complimentquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pics jatten en zeggen dat je het zelf gedaan hebt![]()
Hehe, nee geintje toch. Goed te nassen of?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voel me gevleid door je compliment.
teleurstellendquote:
De helft zijn zeekoeienquote:
Ja man, keertje wat anders. Bodem moest alleen wat dunner zodat 'ie iets krokanter zou zijnquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hehe, nee geintje toch. Goed te nassen of?
Hoe maak je die bodem dan?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De helft zijn zeekoeien.
[..]
Ja man, keertje wat anders. Bodem moest alleen wat dunner zodat 'ie iets krokanter zou zijn. Hij was wel gewoon mooi compact, kon gewoon een slice oppakken
.
Not sure if srs maar ga alsnog vertellenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe maak je die bodem dan?
Recept uit de allerhande?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Not sure if srs maar ga alsnog vertellen.
Bloemkool in roosjes snijden, dan in de blender (kan ook raspen, maar geen zin in zoals die kerel in het filmpje ook deed), in een steelpan met matig vuurtje roeren zodat het meeste vocht verdampt, dan 2 eitjes kloppen in een bak, kaas bij, bloemkool bij, kruiden (had zout, peper en knoflookpoeder), bal van kneden en die bal gelijkmatig uitrollen op bakpapier. Oven in, beleggen, weer oven in en klaar is Kees.
Nee, iemand had het erover in CUL geloof ik, toen heb ik gewoon op YouTube een how-to filmpje gezocht.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh die platreetjes die niet eens rond zijn zou je wel raken?
Was srs ja. Had je niet verwacht van me hequote:Op donderdag 25 februari 2016 15:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Not sure if srs maar ga alsnog vertellen.
Bloemkool in roosjes snijden, dan in de blender (kan ook raspen, maar geen zin in zoals die kerel in het filmpje ook deed), in een steelpan met matig vuurtje roeren zodat het meeste vocht verdampt, dan 2 eitjes kloppen in een bak, kaas bij, bloemkool bij, kruiden (had zout, peper en knoflookpoeder), bal van kneden en die bal gelijkmatig uitrollen op bakpapier. Oven in, beleggen, weer oven in en klaar is Kees.
'CUL'quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, iemand had het erover in CUL geloof ik, toen heb ik gewoon op YouTube een how-to filmpje gezocht.
Denk dat ik die op 0:03 (blauwe broek, jammer van dat hoofd) en blonde op 0:17 zou doenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh die platreetjes die niet eens rond zijn zou je wel raken?
quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:27 schreef Chai het volgende:
[..]
'CUL'
http://www.ah.nl/allerhan(...)vrije-bloemkoolpizza
quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:27 schreef Chai het volgende:
[..]
'CUL'
Lees de Allerhande niet ofzo, dus ik had het gewoon van iemand in CUL die het erover had?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:27 schreef Chai het volgende:
[..]
'CUL'
Haha.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lees de Allerhande niet ofzo, dus ik had het gewoon van iemand in CUL die het erover had?
Waarom zou ik daarover liegen.
Die gooit niet alleen de allerhande in z'n tas hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
MMG is dus zo eentje die elke week Allerhande in zijn tas gooit bij AH
quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die gooit niet alleen de allerhande in z'n tas hoor.
hij leest ze in z'n pauzequote:Op donderdag 25 februari 2016 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
MMG is dus zo eentje die elke week Allerhande in zijn tas gooit bij AH
Letterlijk de enige post in CUL waar de woorden bloemkool en pizza samen gebruikt worden. Je gaat me nu beweren dat je de CUL SC van twee jaar terug doorleest?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
We hebben de buit met z'n tweeën verdeeld. Ik wil van de bloemkool pizza maken. Lekker met paddenstoelen erop. Het fruit gaat hier gewoon op. De broccoli eet ik als lunch. Een deel van het vlees voer ik aan de honden (waren sucadelappen waarvan de verpakking open is, en ik weet niet precies wanneer dat gebeurd is) en van een ander deel maak ik een stoofpot.
Gewoon vreemd om zo overduidelijk over zoiets onbelangrijks te liegen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
HAHAHA moet ik mezelf gaan verdedigen of ik al dan niet de inspiratie daadwerkelijk uit CUL heb![]()
![]()
.
Jullie zijn op een ander level man, waar is Che_![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:22 schreef Mortaxx het volgende:
Grenzen dicht. MINDER MINDER MINDER 'vluchtelingen'
Hij is gewoon een beetje onzeker.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon vreemd om zo overduidelijk over zoiets onbelangrijks te liegen.
quote:Op zondag 1 november 2015 16:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Tijdje geleden dit gemaakt met een bodem van bloemkool:
Was erg de moeite waard.
Lol.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom zou ik erover liegen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
je hoeft niet zo emotioneel te reageren hoor, wat een overacting.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
HAHAHA moet ik mezelf gaan verdedigen of ik al dan niet de inspiratie daadwerkelijk uit CUL heb![]()
![]()
.
Jullie zijn op een ander level man, waar is Che_![]()
![]()
Goed boter smeren zodat de kaas niet van je brood glijdt?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze hebben ook recepten voor succesvol beleggen.
Jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol.Alsof je altijd precies herinnert wat je op het idee bracht.
T was lekker?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja, over broccoli gesproken, kon gister natuurlijk m'n pizza met bloemkoolbodem niet posten.
[ afbeelding ]
De bodem nadat die eerst in de oven is geweest.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pizza Hawaï met kipfilet, goeie shit. @Crip @Stimorol-
Als je dequote:Op donderdag 25 februari 2016 15:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je hoeft niet zo emotioneel te reageren hoor, wat een overacting.
Die met krullen, stimo2 vallah..quote:
Wanneer komt de golden retriever?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:37 schreef Chai het volgende:
Mozy en ik doen elke week samen boodschappen met de Allerhande in de hand en dan gaan we in de winkel ruzie maken over wat we willen eten.
Het is toch van de zotte dat zulke banale dingen in twijfel worden getrokkenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je hoeft niet zo emotioneel te reageren hoor, wat een overacting.
Ja man, vond het niet zo'n mislukkeling zoals jij het toen vondquote:
Zal morgenvroeg proberenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frass' kooktip 1:
Plak ontbijtkoek met kaas of plak ontbijtkoek met chocoladepasta
Het was een garpjequote:Op donderdag 25 februari 2016 15:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is toch van de zotte dat zulke banale dingen in twijfel worden getrokken.
Ik wel hoor, gebruik sowieso vaak CUL voor inspiratie.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol.Alsof je altijd precies herinnert wat je op het idee bracht.
Hij heeft het er al weken over man. Staph gewoonquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Letterlijk de enige post in CUL waar de woorden bloemkool en pizza samen gebruikt worden. Je gaat me nu beweren dat je de CUL SC van twee jaar terug doorleest?
Ik heb het over die andere koekwausen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was een garpje
Alsof je een glutenvrij Allerhande recept gaat gebruiken daarvoor.
Ja maar hij hapt en dat is grappig.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij heeft het er al weken over man. Staph gewoon
Nou deze keer dus niet, want er stond niks in kul. Sorry dat ik het voor je opnam hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik wel hoor, gebruik sowieso vaak CUL voor inspiratie.
ben je al digital nomad?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gelukkig nog iemand met gezond verstand hier
Dat je het niet kan vinden betekent niet dat het niet zo is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou deze keer dus niet, want er stond niks in kul. Sorry dat ik het voor je opnam hoor.
Dat deed mijn katquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:38 schreef Vanillekwark het volgende:
OHNEE IK BEDOEL STIK IN JE STRONT
Die tweede geel was best een prestatiequote:Op donderdag 25 februari 2016 15:48 schreef NoelGallagher het volgende:
PSV gelijkgespeeldPrestatie van wereldniveau
HPLCquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die tweede geel was best een prestatie
Ik stuur m'n foodpics in de eerste plaats door via WhatsApp a balhaar.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:49 schreef Che_ het volgende:
Mmg heb je speciaal fotos gemaakt tijdens je ban om bij unban te posten?
Hahahahquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik stuur m'n foodpics in de eerste plaats door via WhatsApp a balhaar.
Ja, flinke bodycheck in de lucht he.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die tweede geel was best een prestatie
Bedankt nog jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik stuur m'n foodpics in de eerste plaats door via WhatsApp a balhaar.
Lachwekkende kaart was dat, dat doet Atleti 20x per helft in Primera Divisionquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, flinke bodycheck in de lucht he.
Hun plezier om daarover te trollcaren ben ik ook wel klaar mee nu, duurde kaolo lang.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahah
Maar kifache ze halen je weer uit op?
Oké.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat je het niet kan vinden betekent niet dat het niet zo is.
Ach, het is niet dat PSV daarna nog in de problemen kwam ofzo. Helaas stond er aanvallend ook niets tegenover, dus terechte uitslagquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, flinke bodycheck in de lucht he.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:48 schreef NoelGallagher het volgende:
PSV gelijkgespeeldPrestatie van wereldniveau
PSV viel gewoon aan wanneer het de kans kreeg hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, na rood van Pereiro was het gewoon de 0 houden en fuck aanvallen. Die bal van Lestienne nog oeiiii hoppa 2de ring in.
In de return is de luchtmacht er weer.
Moet zeggen dat ik na de 80ste minuut een beetje druk was met andere dingenquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
PSV viel gewoon aan wanneer het de kans kreeg hoor.
Kreeg je toen al afkickverschijnselen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik na de 80ste minuut een beetje druk was met andere dingen
Cola chicken is ook tof.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vandaag staat er butter chicken op het menu.
[ afbeelding ]
Ik kreeg afkickverschijnselen van jouw afwezigheid. Blij dat je er weer bent. Heel fijn dat je terug bent.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kreeg je toen al afkickverschijnselen?
Ik vond het ook niet fijn om jou te zien met afkickverschijnselen. Ik hoop dat het nooit meer zal gebeuren en dat ze voortaan wegblijft uit KLB SC met haar domme gemycroft.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kreeg afkickverschijnselen van jouw afwezigheid. Blij dat je er weer bent. Heel fijn dat je terug bent.
fappen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik na de 80ste minuut een beetje druk was met andere dingen
quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kreeg je toen al afkickverschijnselen?
Niet iedereen is zo zikasneu dat ze aan het aftellen zijnquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:28 schreef madeliefff het volgende:
bans zijn weer voorbij zie ik. waar is nutz dan, heeft die langer?
oquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo zikasneu dat ze aan het aftellen zijn
MMGquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:31 schreef madeliefff het volgende:
wie heeft leuke tips betreft recepten? ..avondeten
ik zag iets voorbij komen van bloemkool pizza ofzo ja en fittiequote:
Schnitzel #gianniquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:31 schreef madeliefff het volgende:
wie heeft leuke tips betreft recepten? ..avondeten
jullie zijn wle op de hoogte hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ontbijtkoek met kaas of chocopasta #frass
Iets dikmakends uit de Hollandse vieze keuken #hplcquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jullie zijn wle op de hoogte hoor![]()
. p.s. ik zei avondeten
aha en wat hoort bij de overige users?quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Iets dikmakends uit de Hollandse vieze keuken #hplc
huh watquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
aha en wat hoort bij de overige users?
dun plakje mozzarella, halve tomaatje en een blaadje rucola #stimorolquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
aha en wat hoort bij de overige users?
en ik ,wat eet ik?quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
dun plakje mozzarella, halve tomaatje en een blaadje rucola #stimorol
Jeetje, ik dacht dat ik belangrijk wasquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou we hebben nu 3 users gehad...ik wil ook weten de rest eet, weet je vast wel?
ik zeg toch niet van nietquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeetje, ik dacht dat ik belangrijk was
wrm nou weer droog broodquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:41 schreef HPLC het volgende:
droog brood met een glas melk #madeliefff
Naar je jilla?quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Madeliefje, ik neem je gewoon mee uit eten hoor, kweenie
o ik hoef niet te koken vandaag?quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Madeliefje, ik neem je gewoon mee uit eten hoor, kweenie
mis je hem?quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:28 schreef madeliefff het volgende:
bans zijn weer voorbij zie ik. waar is nutz dan, heeft die langer?
Als je met mij gaat hoef je nooit te kokenquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o ik hoef niet te koken vandaag?
haha wat dan, jij kookt graag of eet je altijd buiten de deur?quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je met mij gaat hoef je nooit te koken
veel turken trouwens in deze sc?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Het is een Chinees gerecht en ben Turks.
Kan nog niet met pensioen toch.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ash, G. Waar is m'n geld?
Niet gelachen, 2/10, 8/10 voor de moeitequote:Op donderdag 25 februari 2016 17:02 schreef Chloroform het volgende:
Iemand zei 'flauwecul' toen het over CUL en bloemkool ging en ben heel teleurgesteld dat ie daarna niet 'cullyflauwer' zei
#saladekkcondoekoehumor
Je was toch Joods?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Het is een Chinees gerecht en ben Turks.
Fijn dat je er weer bentquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet gelachen, 2/10, 8/10 voor de moeite
Sorry schat, verkeerd begrepenquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zeg toch niet van nietik wil gewoon ffe bijgepraat worden
Ja man is goed te eten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Wait wut"
Ohja, ooit al eens gezien ja, wel eens zelf geprobeerd?
-zucht -quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut wat heeft hij met Turkse joden te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |