Haha aftellen hè.quote:
hihiquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoi McGrath, rebel dat je bent.
Nee, was puur toeval.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha aftellen hè.
Wel chill dat je alles mocht houden in de FOK!jilla, kon gewoon op hun WiFi, alleen FOK! zelf was geblokkeerd.
nee opso, onze tata keuken is slechtquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb nu zin in zo'n lekker hollands broccoli
Jij die nog sjans had met die cipierquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, was puur toeval.
Ja, was wel chill he. Alleen het avondeten was een beetje koud, maar ach.
Jullie tatta's ook altijd met jullie kutkeukenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee opso, onze tata keuken is slecht
Hoe danquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zal je eens laten zien hoe homo ik ben
Haha, ja dat was me er wel een he. Was dat nou z'n wapenstok of?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij die nog sjans had met die cipier.
was je op huishoudbeurs?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Wtf de mooiste billen van de huishoudbeurs___
Ama ben jij al geweest
Ohja, over broccoli gesproken, kon gister natuurlijk m'n pizza met bloemkoolbodem niet postenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jullie tatta's ook altijd met jullie kutkeuken
Mag wel wat pittiger ja maar broccoli=
Niet alleen van de huishoudbeurs hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Wtf de mooiste billen van de huishoudbeurs___
Ama ben jij al geweest
Was het een kerel?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, ja dat was me er wel een he. Was dat nou z'n wapenstok of?
Pics jatten en zeggen dat je het zelf gedaan hebtquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja, over broccoli gesproken, kon gister natuurlijk m'n pizza met bloemkoolbodem niet posten.
[ afbeelding ]
De bodem nadat die eerst in de oven is geweest.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pizza Hawaï met kipfilet, goeie shit. @Crip @Stimorol-
Voel me gevleid door je complimentquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pics jatten en zeggen dat je het zelf gedaan hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |