Brengt de samenleving minder schade aan dan 'welkom welkom' roepers.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Op vluchtelingen haten en 'daar moet een piemel in' roepen bij AZC's.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Brengt de samenleving minder schade aan dan 'welkom welkom' roepers.
Onze jeugd was beterquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Doen die kinderen van tegenwoordig niet meer. Die gaan samen vlogs maken in plaats van hutten bouwen in het bos.
Precies! Iedereen eruit, hoera!!1quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
ja dat creëert een mooi beeld van dit land ja en zijn pathetische autochtone bevolkingquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het is oorlog in Turkije he. Vandaar dat ze in bootjes de Middelandse Zee oversteken. En het is ook oorlog in Griekenland, vandaar dat ze doortrekken naar Macedonië. En het schijnt daar ook oorlog te zijn, want ze vertrekken vervolgens weer verderquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:23 schreef BoneThugss het volgende:
'Vluchtelingen' in Nederland. Hahaha.
Ja zo afgrijselijk als iemand het beste voor zichzelf of z'n gezin wilquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het is oorlog in Turkije he. Vandaar dat ze in bootjes de Middelandse Zee oversteken. En het is ook oorlog in Griekenland, vandaar dat ze doortrekken naar Macedonië. En het schijnt daar ook oorlog te zijn, want ze vertrekken vervolgens weer verder
Arme mensen
Jij wilt het hele Midden-Oosten en Noord-Afrika hier opnemen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja zo afgrijselijk als iemand het beste voor zichzelf of z'n gezin wil
quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:41 schreef Chloroform het volgende:
Oh jongens wat is het fijn om vakantie te hebben
Geef je al les aan AZC kinderen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:41 schreef Chloroform het volgende:
Nee, dat zeg ik niet. Er zullen zeker limieten gesteld moeten worden, en ook gekeken naar het 'type' vluchteling, de meest schrijnende gevallen eerst.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij wilt het hele Midden-Oosten en Noord-Afrika hier opnemen?
"IEDEREEN WELKOM, WIR SCHAFFEN DAS!!!1!"
Je bent ontslagen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:41 schreef Chloroform het volgende:
Allemaal heel begrijpelijk, maar niet op kosten van de Nederlandse staat.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja zo afgrijselijk als iemand het beste voor zichzelf of z'n gezin wil
Sry bbyquote:
Neequote:Op donderdag 25 februari 2016 12:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Geef je al les aan AZC kinderen?
Nee, heb vakantie, staat er toch gewoon, jezus, kun je niet lezen ofzoquote:
Ik ook hoor, gewoon net zo lang proberen tot ik er in kwam. Maar dat betekent niet dat we het toe moeten laten. Wb de limiet: die hebben we al lang bereikt. En schrijnende gevallen gaan hier niet klagen om te weinig zakgeld, niet lekker eten, en vrouwen verkrachtenquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Er zullen zeker limieten gesteld moeten worden, en ook gekeken naar het 'type' vluchteling, de meest schrijnende gevallen eerst.
Maar vanuit de vluchteling gezien snap ik het prima. Zou hetzelfde doen als ik in hun schoenen stond.
Precies. Inpakken en wegwezen, dat gejank altijdquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt geen werk meer dus, want je hebt vakantie. Ze moeten je niet meer hebben ofzo?quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, heb vakantie, staat er toch gewoon, jezus, kun je niet lezen ofzo
Leuk altijd, dat zwart-witdenkenquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vurkansiequote:
Rotte appels mogen van mij ook linea recta uitgezet worden. Ik laat alleen mijn beeld van de gehele groep niet vertroebelen door een paar rotte appels. Rotte appels genoeg onder de Nederlandse bevolking.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik ook hoor, gewoon net zo lang proberen tot ik er in kwam. Maar dat betekent niet dat we het toe moeten laten. Wb de limiet: die hebben we al lang bereikt. En schrijnende gevallen gaan hier niet klagen om te weinig zakgeld, niet lekker eten, en vrouwen verkrachten
Waarom niet, je bent een goed voorbeeld juist dat je als een niieuwkomer kan slagen in NL.quote:
Is wel lekker makkelijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Leuk altijd, dat zwart-witdenken![]()
Of het hele Midden-Oosten of helemaal niemand
Of provluchteling of racist
Of moslimhater of voor invoering van sharia
Ben je nou echt zo simpel?
Ben ik als rotte peer wel welkom?quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Rotte appels mogen van mij ook linea recta uitgezet worden. Ik laat alleen mijn beeld van de gehele groep niet vertroebelen door een paar rotte appels. Rotte appels genoeg onder de Nederlandse bevolking.
Oké mahlquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt geen werk meer dus, want je hebt vakantie. Ze moeten je niet meer hebben ofzo?
Het merendeel is een rotte appel die nooit en te nimmer weer zal vertrekken als het weer veilig is in de regio, laat staan integreren in de NL samenleving.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Rotte appels mogen van mij ook linea recta uitgezet worden. Ik laat alleen mijn beeld van de gehele groep niet vertroebelen door een paar rotte appels. Rotte appels genoeg onder de Nederlandse bevolking.
Nee hoor. Maar leuk dat je dat beweert.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Leuk altijd, dat zwart-witdenken![]()
Of het hele Midden-Oosten of helemaal niemand
Of provluchteling of racist
Of moslimhater of voor invoering van sharia
Ben je nou echt zo simpel?
Haha ja onderbuikaannames zijn de basis van een goede discussie.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het merendeel is een rotte appel die nooit en te nimmer weer zal vertrekken als het weer veilig is in de regio, laat staan integreren in de NL samenleving.
Wel persoonlijk hopelijkquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee zou jou graag ook uitzetten.
Okéquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom niet, je bent een goed voorbeeld juist dat je als een niieuwkomer kan slagen in NL.
Tattas houden daarvan.
Hèhè, daar is ie hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Rotte appels genoeg onder de Nederlandse bevolking.
hoeveel tabbladen chaturbate staan er open?quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt geen werk meer dus, want je hebt vakantie. Ze moeten je niet meer hebben ofzo?
Geen, ik ben op mijn werk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoeveel tabbladen chaturbate staan er open?
Dank, mijn goede vriend.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goede toevoeging aan de discussie wel.
Waarvan akte, broeder.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben geen matties met rechtsdenkende mensen.
Lekker met duizenden andere Nederlanders bakken in een Turks resort.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:49 schreef Chloroform het volgende:
Ze nemen onze cultuur over!!
*gaat op vakantie naar Spanje en eet alleen friet en frikadellen bij Fred Kroket*
En vooral niet van het resort af gaan want bah iewlquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lekker met duizenden andere Nederlanders bakken in een Turks resort.
Heb ooit zo'n tokkie hierover horen blaten, terwijl ie in een shoarmatent stondquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:49 schreef Chloroform het volgende:
Ze nemen onze cultuur over!!
*gaat op vakantie naar Spanje en eet alleen friet en frikadellen bij Fred Kroket*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |