SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij wil weten of hij een kans maaktquote:
Nee, Guus is te goedquote:Op donderdag 25 februari 2016 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij wil weten of hij een kans maakt
wat schattigquote:Op donderdag 25 februari 2016 08:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Guz en ik hebben relatie sinds 14 feb.
Linkquote:Op donderdag 25 februari 2016 08:56 schreef Chai het volgende:
Haha dat filmpje op vkmag van die gekke vrouw in de bus.
Heb weleens bij haar in de bus gezeten toen zat ze ook binnensmonds te vloeken, maar daar bleef het bij.
wat rot voor jequote:
Haha is dat jouw traject Chai?quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:56 schreef Chai het volgende:
Haha dat filmpje op vkmag van die gekke vrouw in de bus.
Heb weleens bij haar in de bus gezeten toen zat ze ook binnensmonds te vloeken, maar daar bleef het bij.
Ohquote:Op donderdag 25 februari 2016 09:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/maga(...)_wordt_gek_in_de_bus
goed verhaal, lekker kortquote:
okequote:
Ik wil dat terug lezen maar kan het niet vinden.quote:
zou lezenquote:Op donderdag 25 februari 2016 09:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben een verhaal. Viespeuk
Hommos.quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Guz en ik hebben relatie sinds 14 feb.
Een stukje. Waar die vrouw altijd uitstapt kun je met 3 of 4 buslijnen komen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Haha is dat jouw traject Chai?
Doet ze dit dus vakerquote:Op donderdag 25 februari 2016 09:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Een stukje. Waar die vrouw altijd uitstapt kun je met 3 of 4 buslijnen komen.
Vlak voor haar bushalte zijn een aantal stoplichten en soms veel verkeer, dus als de bus daar langzaam moet rijden of stilstaan (kan niet door de auto's heen immers) flipt ze hem richting buschauffeur.
gezelligquote:Op donderdag 25 februari 2016 09:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Een stukje. Waar die vrouw altijd uitstapt kun je met 3 of 4 buslijnen komen.
Vlak voor haar bushalte zijn een aantal stoplichten en soms veel verkeer, dus als de bus daar langzaam moet rijden of stilstaan (kan niet door de auto's heen immers) flipt ze hem richting buschauffeur.
Haha, is guus_geluk7 een vrouw dan? Had ik nooit verwacht.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Raar want we zijn beiden meiden dus lesbisch
wie is deze kloonquote:Op donderdag 25 februari 2016 09:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha, is guus_geluk7 een vrouw dan? Had ik nooit verwacht.
quote:
geen idee, ik vind het maar een ratquote:
Een kloon.quote:
que?quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:15 schreef madeliefff het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)a21c-5c63-47d5-a7c5-
8b237ed7cb4c.ssm/45d3a21c-5c63-47d5-a7c5-8b237ed7cb4c.mp4
Mooien link welquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:15 schreef madeliefff het volgende:
niet gekliktquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:20 schreef madeliefff het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)1&id=113274542126945
beetje zinloos, heb geen geluid hierquote:
t staat niet op mijn fbquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje zinloos, heb geen geluid hier
beter geef je jouw facebook gewoon
Gianni zit in jouw poeperd?quote:
dat doet niet ter zakequote:
was het maar zo'n feestquote:
niet gekliktquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:15 schreef madeliefff het volgende:
Dat zeg je nu.quote:
Meestal met mijn handenquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik maak goed. Hoe maakt u?
Ze wil wel, al zal ze dat nooit toe geven.quote:
Madeliefff doet dat ook, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik doe dat gewoon uit mijn anus.
Genoteerd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Madeliefff doet dat ook, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Oh en de verplichte vraag: Van wie ben jij een kloon?quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Madeliefff doet dat ook, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Het was een lange maandquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:49 schreef Opsonisatie het volgende:
De bitches zijn bijna vrij
#freedingens
fein voor zequote:Op donderdag 25 februari 2016 10:49 schreef Opsonisatie het volgende:
#freedingens
jaloers?quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie roombotercroissants heeft gehad als ontbijt ik haat jou
mijn posts zijn echt smerig paarsquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:51 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb mn eigen postkleur van lichtrood naar een rustgevend groen veranderd.
Zeer rustgevend. Denk dat ik nu minder boos zal reageren in de toekomst.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn posts zijn echt smerig paars
Wat mot je van mij ;$quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:51 schreef Tjacka het volgende:
opso is een van de grappigste users van dit forum
#hielenlikfeitjes
Ja gvdquote:
NIKSquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat mot je van mij ;$
[..]
Ja gvd
schitterendquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker kleurtje, toch?
jij at toch niet smorgens?quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat mot je van mij ;$
[..]
Ja gvd
echt hequote:Op donderdag 25 februari 2016 10:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je omschrijving was zeer accuraat.
Van niemand, waarom zou ik dat zijn?quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh en de verplichte vraag: Van wie ben jij een kloon?
Mijn dank, goede vriend.quote:
Iedereen is een kloon van iemand.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:56 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Van niemand, waarom zou ik dat zijn?
je went er aanquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan er zelf niet zo goed mee omgaan.
Teeeringquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:51 schreef Tjacka het volgende:
opso is een van de grappigste users van dit forum
#hielenlikfeitjes
jij bent een user die ik niet serieus neemquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Teeering
Wie is triester
Jij of zij
Grapje toch ik dacht dat onze vriendschap inmiddels wel zo vergevorderd was om seksuele grappen te maken gvdquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
NIKS
waarom denken vrouwelijke foksters gelijk dat ik seksuele interesse heb
Jawel hoor, alleen niet zo veelquote:
Hahaha, ik niet hoor. Ik heb ook nog niet zo lang een account.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Iedereen is een kloon van iemand.
okéquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Grapje toch ik dacht dat onze vriendschap inmiddels wel zo vergevorderd was om seksuele grappen te maken gvd
[..]
Jawel hoor, alleen niet zo veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Moet je ook niet doen, hij houdt van stoken maar komt nooit ver ermee arme kerol xddddquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent een user die ik niet serieus neem
een troll die niet kan trollen dusquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, hij houdt van stoken maar komt nooit ver ermee arme kerol xdddd
quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Teeering
Wie is triester
Jij of zij
Oo daar heb je me echt te pakkenquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent een user die ik niet serieus neem
wie? Die van gisteren?quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:49 schreef Opsonisatie het volgende:
#freedingens
#trollexperttjackquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een troll die niet kan trollen dus
wat een loser gelukkig troll ik haast nooit
Je bent gwn zo'n standaard domme turkse wijfquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, hij houdt van stoken maar komt nooit ver ermee arme kerol xdddd
Zal het noterenquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bent gwn zo'n standaard domme turkse wijf
Nee dit soort uitspraken worden niet geloofd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:02 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hahaha, ik niet hoor. Ik heb ook nog niet zo lang een account.
sow koekoekquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
wejooooquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Best logisch hoor, hij vraagt hier naar de geaardheid van Guus en hij is hier nieuw.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee dit soort uitspraken worden niet geloofd.
Ah ja, dan klopt er natuurlijk geen zak van.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Best logisch hoor, hij vraagt hier naar de geaardheid van Guus en hij is hier nieuw.
wat is nou jouw afkomst? Niet weer vluchten na deze vraag pleasequote:Op donderdag 25 februari 2016 11:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Teeering
Wie is triester
Jij of zij
Arme che, tussen de domme wijffies och ochquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
K ben t er niet mee eens. Groetjes van een ander dom wijf
Soy de Boliviaquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat is nou jouw afkomst? Niet weer vluchten na deze vraag please
hier ben ik mee eensquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mannenkontjes ook, je punt?
goede vriendin fylaxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
goede vriendin fylax
oh neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:16 schreef Tjacka het volgende:
mensen uit bolivia![]()
geadopteerd worden door je ouders en dan nog zeiken tegen andere mensen op dit forumpje
wees ons dankbaar
quote:
jij was stiekem een oostblokker toch?quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:16 schreef Tjacka het volgende:
mensen uit bolivia![]()
geadopteerd worden door je ouders en dan nog zeiken tegen andere mensen op dit forumpje
wees ons dankbaar
Zat jij maar als lijmverslaafde op straat.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
anders zat hij nu als lijmverslaafde op straat in plaats van op fok
Van niemand dus, anders had ik het je wel verteld.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus, van wie ben je nu een kloontje?
Ja dat gelooft niemand natuurlijk, met je vragen over onze lieve Guus.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Van niemand dus, anders had ik het je wel verteld.
TRquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zat jij maar als lijmverslaafde op straat.
Volgens mij is dat best een relax bestaan, als je maar genoeg lijm hebt, dat wel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik ben het nu ook aan het overwegen als carriereswitch.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best een relax bestaan, als je maar genoeg lijm hebt, dat wel.
Hij is meer van de plakband. Hij plakt aan damesquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat onderschrift met Fylax.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij is meer van de plakband. Hij plakt aan dames
Ik las dat in de SC, en hij is ook niet meer online geweest. Dus ik vroeg me af hoe dat zat. Ik vind het sws een kneusje, alleen wou dat ff terug lezen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dat gelooft niemand natuurlijk, met je vragen over onze lieve Guus.
dan ben ik meer afstotend middelquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij is meer van de plakband. Hij plakt aan dames
Guus' laatste post is voor het aanmaken van jouw account geweest. Je hebt dusdanig veel teruggelezen nadat je je account hebt aangemaakt om een negatieve mening over Guus te vormen, alsook interesse te hebben in zijn geaardheid.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik las dat in de SC, en hij is ook niet meer online geweest. Dus ik vroeg me af hoe dat zat. Ik vind het sws een kneusje, alleen wou dat ff terug lezen.
Neuh, ik lees veel in KLB en sommige users vallen dan op.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Guus' laatste post is voor het aanmaken van jouw account geweest. Je hebt dusdanig veel teruggelezen nadat je je account hebt aangemaakt om een negatieve mening over Guus te vormen, alsook interesse te hebben in zijn geaardheid.
Right.
100% van de tieners zeggen ja tegen mdma though.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:31 schreef -supergirl- het volgende:
90% van de mensen betaalt te veel voor stroom en gas.
callcentermiep gespotquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:31 schreef -supergirl- het volgende:
ok hansquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:32 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Neuh, ik lees veel in KLB en sommige users vallen dan op.
Dank, Henk. Goede vriend.quote:
ik betaal per maand 140 euro. Dat vind ik meevallen in vergelijking met wat mijn omgeving per maand betaald!quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:31 schreef -supergirl- het volgende:
ik vind dat best veelquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:38 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
ik betaal per maand 140 euro. Dat vind ik meevallen in vergelijking met wat mijn omgeving per maan betaald!
Een maan zal dan ook een stuk duurder zijn dan gas/water/licht.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:38 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
ik betaal per maand 140 euro. Dat vind ik meevallen in vergelijking met wat mijn omgeving per maan betaald!
Komen er ooit nog weer normale users?quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Guus' laatste post is voor het aanmaken van jouw account geweest. Je hebt dusdanig veel teruggelezen nadat je je account hebt aangemaakt om een negatieve mening over Guus te vormen, alsook interesse te hebben in zijn geaardheid.
Right.
Ben bang dat die tijd echt voorbij is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Komen er ooit nog weer normale users?Die eerst een account maken, nieuw zijn op het forum, in normale topics posten (en niet alleen zogenaamd lezen) en vervolgens pas een keer in een SC terechtkomen?
Ik betaal liever te veel dan te weinig. Aan het einde van het jaar krijg ik altijd wel wat teruggestort.quote:
Natuurlijk bedoel ik maand in plaats van maand. Sorryquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een maan zal dan ook een stuk duurder zijn dan gas/water/licht.
dat dan weer wel jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:42 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
Ik betaal liever te veel dan te weinig. Aan het einde van het jaar krijg ik altijd wel wat teruggestort.
RIP FOK!quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben bang dat die tijd echt voorbij is.
Ok Guusquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:32 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Neuh, ik lees veel in KLB en sommige users vallen dan op.
NEE IEDEREEN IS EEN KLOONTJE.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
Oh Inalcanzable lijkt hier op een normale manier zijn terechtgekomen.
Hoi, ow nee, ik ben een verkiezingskneusquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Komen er ooit nog weer normale users?Die eerst een account maken, nieuw zijn op het forum, in normale topics posten (en niet alleen zogenaamd lezen) en vervolgens pas een keer in een SC terechtkomen?
wat noem je normaal?quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
Oh Inalcanzable lijkt hier op een normale manier zijn terechtgekomen.
Ja jij kwam met zo'n lading. Had het over individuele users.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoi, ow nee, ik ben een verkiezingskneus
Ik kwam net na de verkiezingskneuzen, mag ik blijven?quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja jij kwam met zo'n lading. Had het over individuele users.
Je kwetst me.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verdomme, hopelijk heeft die gekochte koe van je ebola
Tijdens de feestdagen een keer een account gemaakt. Al gelijk een paar keer gepost ipv alleen maar 'gelezen'. Later ietsje meer gaan posten. SC's gevonden.quote:
Wie heeft het over niet mogen blijven?quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kwam net na de verkiezingskneuzen, mag ik blijven?
Ja ik wilde eigenlijk gewoon even bevestigen dat ik geen verkiezingskneusje benquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie heeft het over niet mogen blijven?
Maar toen FOK! nog gezonde groei kende kwamen er regelmatig nieuwe individuen bij in de SC. Nu alleen maar inteeltfiguren die de uitwassen zijn van eerdere accounts.
Dagelijkse kost tochquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Onderga vandaag echt een emotionele achtbaan.
gvd zet dat ff in een spoilerquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet dit in Lelijke Eendjes, zo'n programma op RTL waar ze mensen helpen die zich belemmerd voelen doorn hun looks.
'Niet mooi, vind het gewoon echt verschrikkelijk'
like wtf, wat is hier nou weer mis mee dan
quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gvd zet dat ff in een spoiler
Niets lijkt me, zit tussen de orenquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet dit in Lelijke Eendjes, zo'n programma op RTL waar ze mensen helpen die zich belemmerd voelen doorn hun looks.
'Niet mooi, vind het gewoon echt verschrikkelijk'
like wtf, wat is hier nou weer mis mee dan
Jij.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Teeering
Wie is triester
Jij of zij
Wij zijn allen broeders, waarde kameraad.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben je vriend niet, kerel.
Jullie zijn allebei geen inteeltfiguren, dus het is ok.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik wilde eigenlijk gewoon even bevestigen dat ik geen verkiezingskneusje ben
Nee Guus.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wij zijn allen broeders, waarde kameraad.
Oh oke voel me best trots nu.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei geen inteeltfiguren, dus het is ok.
Was er ook eentje met tieten van ongelijke grootte. Ja is onhandig met beha's, maar esthetisch totaal niet storend. Ik zag het eerst niet eens.quote:
het hele programma is triest, de naam, het concept. treurigquote:
Wie is allebei?quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei geen inteeltfiguren, dus het is ok.
Maar iedereen kan alsnog een inteeltfiguur worden hè. Ineens stoppen met een account en dan een tijdje later met een nieuw account en allemaal verhalen voor aanmeldingsdatum een SC binnenvallen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh oke voel me best trots nu.
Zal even een kloontje aanmaken gr grquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar iedereen kan alsnog een inteeltfiguur worden hè. Ineens stoppen met een account en dan een tijdje later met een nieuw account en allemaal verhalen voor aanmeldingsdatum een SC binnenvallen.
Lekker respectvol naar de mensen die echt wat hebben.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Was er ook eentje met tieten van ongelijke grootte. Ja is onhandig met beha's, maar esthetisch totaal niet storend. Ik zag het eerst niet eens.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zal even een kloontje aanmaken gr gr
Dat denk ik ook altijd over Vanillekwark, raar wel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
Het is triest, de naam, het concept. treurig
Weet niet hoe haar tieten eruit zien. Misschien vindt ze haar tepels wel te puntig of zo.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:00 schreef Le_Professeur het volgende:
What's next? Lieke van Lexmond die zichzelf opgeeft omdat ze haar neus te breed vindt?
ze staan wat ver uit elkaarquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet hoe haar tieten eruit zien. Misschien vindt ze haar tepels wel te puntig of zo.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet hoe haar tieten eruit zien. Misschien vindt ze haar tepels wel te puntig of zo.
Na die borstenaflevering van vanavond zijn er een hoop onzekere vrouwen bijgekomen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat is niks vergeleken met die van mij.
*aanmelden doet*
kun je misschien een paint maken?quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat is niks vergeleken met die van mij.
*aanmelden doet*
Ja echt hilarischquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:07 schreef PeZu het volgende:
wat ludiek het gaat over kloons en een kloon komt ten tonele, users zijn zo origineel
jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij was stiekem een oostblokker toch?
Flessenvoetbal, verstoppertje, stoepkrijten, watergevecht, blaaspijp, enzulks? :$quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:14 schreef MAHL het volgende:
Goeiesmiddags deze middag.
En wat gaan de kinderen vandaag allemaal doen
hoiquote:
Doen die kinderen van tegenwoordig niet meer. Die gaan samen vlogs maken in plaats van hutten bouwen in het bos.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Flessenvoetbal, verstoppertje, stoepkrijten, watergevecht, blaaspijp, enzulks? :$
Op vluchtelingen haten en 'daar moet een piemel in' roepen bij AZC's.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:14 schreef MAHL het volgende:
Goeiesmiddags deze middag.
En wat gaan de kinderen vandaag allemaal doen
Brengt de samenleving minder schade aan dan 'welkom welkom' roepers.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Op vluchtelingen haten en 'daar moet een piemel in' roepen bij AZC's.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Brengt de samenleving minder schade aan dan 'welkom welkom' roepers.
Onze jeugd was beterquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Doen die kinderen van tegenwoordig niet meer. Die gaan samen vlogs maken in plaats van hutten bouwen in het bos.
Precies! Iedereen eruit, hoera!!1quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
ja dat creëert een mooi beeld van dit land ja en zijn pathetische autochtone bevolkingquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het is oorlog in Turkije he. Vandaar dat ze in bootjes de Middelandse Zee oversteken. En het is ook oorlog in Griekenland, vandaar dat ze doortrekken naar Macedonië. En het schijnt daar ook oorlog te zijn, want ze vertrekken vervolgens weer verderquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:23 schreef BoneThugss het volgende:
'Vluchtelingen' in Nederland. Hahaha.
Ja zo afgrijselijk als iemand het beste voor zichzelf of z'n gezin wilquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het is oorlog in Turkije he. Vandaar dat ze in bootjes de Middelandse Zee oversteken. En het is ook oorlog in Griekenland, vandaar dat ze doortrekken naar Macedonië. En het schijnt daar ook oorlog te zijn, want ze vertrekken vervolgens weer verder
Arme mensen
Jij wilt het hele Midden-Oosten en Noord-Afrika hier opnemen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja zo afgrijselijk als iemand het beste voor zichzelf of z'n gezin wil
quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:41 schreef Chloroform het volgende:
Oh jongens wat is het fijn om vakantie te hebben
Geef je al les aan AZC kinderen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:41 schreef Chloroform het volgende:
Nee, dat zeg ik niet. Er zullen zeker limieten gesteld moeten worden, en ook gekeken naar het 'type' vluchteling, de meest schrijnende gevallen eerst.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij wilt het hele Midden-Oosten en Noord-Afrika hier opnemen?
"IEDEREEN WELKOM, WIR SCHAFFEN DAS!!!1!"
Je bent ontslagen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:41 schreef Chloroform het volgende:
Allemaal heel begrijpelijk, maar niet op kosten van de Nederlandse staat.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja zo afgrijselijk als iemand het beste voor zichzelf of z'n gezin wil
Sry bbyquote:
Neequote:Op donderdag 25 februari 2016 12:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Geef je al les aan AZC kinderen?
Nee, heb vakantie, staat er toch gewoon, jezus, kun je niet lezen ofzoquote:
Ik ook hoor, gewoon net zo lang proberen tot ik er in kwam. Maar dat betekent niet dat we het toe moeten laten. Wb de limiet: die hebben we al lang bereikt. En schrijnende gevallen gaan hier niet klagen om te weinig zakgeld, niet lekker eten, en vrouwen verkrachtenquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Er zullen zeker limieten gesteld moeten worden, en ook gekeken naar het 'type' vluchteling, de meest schrijnende gevallen eerst.
Maar vanuit de vluchteling gezien snap ik het prima. Zou hetzelfde doen als ik in hun schoenen stond.
Precies. Inpakken en wegwezen, dat gejank altijdquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt geen werk meer dus, want je hebt vakantie. Ze moeten je niet meer hebben ofzo?quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, heb vakantie, staat er toch gewoon, jezus, kun je niet lezen ofzo
Leuk altijd, dat zwart-witdenkenquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vurkansiequote:
Rotte appels mogen van mij ook linea recta uitgezet worden. Ik laat alleen mijn beeld van de gehele groep niet vertroebelen door een paar rotte appels. Rotte appels genoeg onder de Nederlandse bevolking.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik ook hoor, gewoon net zo lang proberen tot ik er in kwam. Maar dat betekent niet dat we het toe moeten laten. Wb de limiet: die hebben we al lang bereikt. En schrijnende gevallen gaan hier niet klagen om te weinig zakgeld, niet lekker eten, en vrouwen verkrachten
Waarom niet, je bent een goed voorbeeld juist dat je als een niieuwkomer kan slagen in NL.quote:
Is wel lekker makkelijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Leuk altijd, dat zwart-witdenken![]()
Of het hele Midden-Oosten of helemaal niemand
Of provluchteling of racist
Of moslimhater of voor invoering van sharia
Ben je nou echt zo simpel?
Ben ik als rotte peer wel welkom?quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Rotte appels mogen van mij ook linea recta uitgezet worden. Ik laat alleen mijn beeld van de gehele groep niet vertroebelen door een paar rotte appels. Rotte appels genoeg onder de Nederlandse bevolking.
Oké mahlquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt geen werk meer dus, want je hebt vakantie. Ze moeten je niet meer hebben ofzo?
Het merendeel is een rotte appel die nooit en te nimmer weer zal vertrekken als het weer veilig is in de regio, laat staan integreren in de NL samenleving.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Rotte appels mogen van mij ook linea recta uitgezet worden. Ik laat alleen mijn beeld van de gehele groep niet vertroebelen door een paar rotte appels. Rotte appels genoeg onder de Nederlandse bevolking.
Nee hoor. Maar leuk dat je dat beweert.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Leuk altijd, dat zwart-witdenken![]()
Of het hele Midden-Oosten of helemaal niemand
Of provluchteling of racist
Of moslimhater of voor invoering van sharia
Ben je nou echt zo simpel?
Haha ja onderbuikaannames zijn de basis van een goede discussie.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het merendeel is een rotte appel die nooit en te nimmer weer zal vertrekken als het weer veilig is in de regio, laat staan integreren in de NL samenleving.
Wel persoonlijk hopelijkquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee zou jou graag ook uitzetten.
Okéquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom niet, je bent een goed voorbeeld juist dat je als een niieuwkomer kan slagen in NL.
Tattas houden daarvan.
Hèhè, daar is ie hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Rotte appels genoeg onder de Nederlandse bevolking.
hoeveel tabbladen chaturbate staan er open?quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt geen werk meer dus, want je hebt vakantie. Ze moeten je niet meer hebben ofzo?
Geen, ik ben op mijn werk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoeveel tabbladen chaturbate staan er open?
Dank, mijn goede vriend.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goede toevoeging aan de discussie wel.
Waarvan akte, broeder.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben geen matties met rechtsdenkende mensen.
Lekker met duizenden andere Nederlanders bakken in een Turks resort.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:49 schreef Chloroform het volgende:
Ze nemen onze cultuur over!!
*gaat op vakantie naar Spanje en eet alleen friet en frikadellen bij Fred Kroket*
En vooral niet van het resort af gaan want bah iewlquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lekker met duizenden andere Nederlanders bakken in een Turks resort.
Heb ooit zo'n tokkie hierover horen blaten, terwijl ie in een shoarmatent stondquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:49 schreef Chloroform het volgende:
Ze nemen onze cultuur over!!
*gaat op vakantie naar Spanje en eet alleen friet en frikadellen bij Fred Kroket*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |