dan ben ik meer afstotend middelquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij is meer van de plakband. Hij plakt aan dames
Guus' laatste post is voor het aanmaken van jouw account geweest. Je hebt dusdanig veel teruggelezen nadat je je account hebt aangemaakt om een negatieve mening over Guus te vormen, alsook interesse te hebben in zijn geaardheid.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik las dat in de SC, en hij is ook niet meer online geweest. Dus ik vroeg me af hoe dat zat. Ik vind het sws een kneusje, alleen wou dat ff terug lezen.
Neuh, ik lees veel in KLB en sommige users vallen dan op.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Guus' laatste post is voor het aanmaken van jouw account geweest. Je hebt dusdanig veel teruggelezen nadat je je account hebt aangemaakt om een negatieve mening over Guus te vormen, alsook interesse te hebben in zijn geaardheid.
Right.
100% van de tieners zeggen ja tegen mdma though.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:31 schreef -supergirl- het volgende:
90% van de mensen betaalt te veel voor stroom en gas.
callcentermiep gespotquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:31 schreef -supergirl- het volgende:
ok hansquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:32 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Neuh, ik lees veel in KLB en sommige users vallen dan op.
Dank, Henk. Goede vriend.quote:
ik betaal per maand 140 euro. Dat vind ik meevallen in vergelijking met wat mijn omgeving per maand betaald!quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:31 schreef -supergirl- het volgende:
ik vind dat best veelquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:38 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
ik betaal per maand 140 euro. Dat vind ik meevallen in vergelijking met wat mijn omgeving per maan betaald!
Een maan zal dan ook een stuk duurder zijn dan gas/water/licht.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:38 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
ik betaal per maand 140 euro. Dat vind ik meevallen in vergelijking met wat mijn omgeving per maan betaald!
Komen er ooit nog weer normale users?quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Guus' laatste post is voor het aanmaken van jouw account geweest. Je hebt dusdanig veel teruggelezen nadat je je account hebt aangemaakt om een negatieve mening over Guus te vormen, alsook interesse te hebben in zijn geaardheid.
Right.
Ben bang dat die tijd echt voorbij is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Komen er ooit nog weer normale users?Die eerst een account maken, nieuw zijn op het forum, in normale topics posten (en niet alleen zogenaamd lezen) en vervolgens pas een keer in een SC terechtkomen?
Ik betaal liever te veel dan te weinig. Aan het einde van het jaar krijg ik altijd wel wat teruggestort.quote:
Natuurlijk bedoel ik maand in plaats van maand. Sorryquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een maan zal dan ook een stuk duurder zijn dan gas/water/licht.
dat dan weer wel jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:42 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
Ik betaal liever te veel dan te weinig. Aan het einde van het jaar krijg ik altijd wel wat teruggestort.
RIP FOK!quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben bang dat die tijd echt voorbij is.
Ok Guusquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:32 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Neuh, ik lees veel in KLB en sommige users vallen dan op.
NEE IEDEREEN IS EEN KLOONTJE.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
Oh Inalcanzable lijkt hier op een normale manier zijn terechtgekomen.
Hoi, ow nee, ik ben een verkiezingskneusquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Komen er ooit nog weer normale users?Die eerst een account maken, nieuw zijn op het forum, in normale topics posten (en niet alleen zogenaamd lezen) en vervolgens pas een keer in een SC terechtkomen?
wat noem je normaal?quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
Oh Inalcanzable lijkt hier op een normale manier zijn terechtgekomen.
Ja jij kwam met zo'n lading. Had het over individuele users.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoi, ow nee, ik ben een verkiezingskneus
Ik kwam net na de verkiezingskneuzen, mag ik blijven?quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja jij kwam met zo'n lading. Had het over individuele users.
Je kwetst me.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verdomme, hopelijk heeft die gekochte koe van je ebola
Tijdens de feestdagen een keer een account gemaakt. Al gelijk een paar keer gepost ipv alleen maar 'gelezen'. Later ietsje meer gaan posten. SC's gevonden.quote:
Wie heeft het over niet mogen blijven?quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kwam net na de verkiezingskneuzen, mag ik blijven?
Ja ik wilde eigenlijk gewoon even bevestigen dat ik geen verkiezingskneusje benquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie heeft het over niet mogen blijven?
Maar toen FOK! nog gezonde groei kende kwamen er regelmatig nieuwe individuen bij in de SC. Nu alleen maar inteeltfiguren die de uitwassen zijn van eerdere accounts.
Dagelijkse kost tochquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Onderga vandaag echt een emotionele achtbaan.
gvd zet dat ff in een spoilerquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet dit in Lelijke Eendjes, zo'n programma op RTL waar ze mensen helpen die zich belemmerd voelen doorn hun looks.
'Niet mooi, vind het gewoon echt verschrikkelijk'
like wtf, wat is hier nou weer mis mee dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |