Van niemand dus, anders had ik het je wel verteld.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus, van wie ben je nu een kloontje?
Ja dat gelooft niemand natuurlijk, met je vragen over onze lieve Guus.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Van niemand dus, anders had ik het je wel verteld.
TRquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zat jij maar als lijmverslaafde op straat.
Volgens mij is dat best een relax bestaan, als je maar genoeg lijm hebt, dat wel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik ben het nu ook aan het overwegen als carriereswitch.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best een relax bestaan, als je maar genoeg lijm hebt, dat wel.
Hij is meer van de plakband. Hij plakt aan damesquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat onderschrift met Fylax.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij is meer van de plakband. Hij plakt aan dames
Ik las dat in de SC, en hij is ook niet meer online geweest. Dus ik vroeg me af hoe dat zat. Ik vind het sws een kneusje, alleen wou dat ff terug lezen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dat gelooft niemand natuurlijk, met je vragen over onze lieve Guus.
dan ben ik meer afstotend middelquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij is meer van de plakband. Hij plakt aan dames
Guus' laatste post is voor het aanmaken van jouw account geweest. Je hebt dusdanig veel teruggelezen nadat je je account hebt aangemaakt om een negatieve mening over Guus te vormen, alsook interesse te hebben in zijn geaardheid.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik las dat in de SC, en hij is ook niet meer online geweest. Dus ik vroeg me af hoe dat zat. Ik vind het sws een kneusje, alleen wou dat ff terug lezen.
Neuh, ik lees veel in KLB en sommige users vallen dan op.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Guus' laatste post is voor het aanmaken van jouw account geweest. Je hebt dusdanig veel teruggelezen nadat je je account hebt aangemaakt om een negatieve mening over Guus te vormen, alsook interesse te hebben in zijn geaardheid.
Right.
100% van de tieners zeggen ja tegen mdma though.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:31 schreef -supergirl- het volgende:
90% van de mensen betaalt te veel voor stroom en gas.
callcentermiep gespotquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:31 schreef -supergirl- het volgende:
ok hansquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:32 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Neuh, ik lees veel in KLB en sommige users vallen dan op.
Dank, Henk. Goede vriend.quote:
ik betaal per maand 140 euro. Dat vind ik meevallen in vergelijking met wat mijn omgeving per maand betaald!quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:31 schreef -supergirl- het volgende:
ik vind dat best veelquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:38 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
ik betaal per maand 140 euro. Dat vind ik meevallen in vergelijking met wat mijn omgeving per maan betaald!
Een maan zal dan ook een stuk duurder zijn dan gas/water/licht.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:38 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
ik betaal per maand 140 euro. Dat vind ik meevallen in vergelijking met wat mijn omgeving per maan betaald!
Komen er ooit nog weer normale users?quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Guus' laatste post is voor het aanmaken van jouw account geweest. Je hebt dusdanig veel teruggelezen nadat je je account hebt aangemaakt om een negatieve mening over Guus te vormen, alsook interesse te hebben in zijn geaardheid.
Right.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |