wejooooquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bent gwn zo'n standaard domme turkse wijf
Best logisch hoor, hij vraagt hier naar de geaardheid van Guus en hij is hier nieuw.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee dit soort uitspraken worden niet geloofd.
Ah ja, dan klopt er natuurlijk geen zak van.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Best logisch hoor, hij vraagt hier naar de geaardheid van Guus en hij is hier nieuw.
wat is nou jouw afkomst? Niet weer vluchten na deze vraag pleasequote:Op donderdag 25 februari 2016 11:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Teeering
Wie is triester
Jij of zij
Arme che, tussen de domme wijffies och ochquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
K ben t er niet mee eens. Groetjes van een ander dom wijf
Soy de Boliviaquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat is nou jouw afkomst? Niet weer vluchten na deze vraag please
hier ben ik mee eensquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mannenkontjes ook, je punt?
goede vriendin fylaxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
goede vriendin fylax
oh neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:16 schreef Tjacka het volgende:
mensen uit bolivia![]()
geadopteerd worden door je ouders en dan nog zeiken tegen andere mensen op dit forumpje
wees ons dankbaar
quote:
jij was stiekem een oostblokker toch?quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:16 schreef Tjacka het volgende:
mensen uit bolivia![]()
geadopteerd worden door je ouders en dan nog zeiken tegen andere mensen op dit forumpje
wees ons dankbaar
Zat jij maar als lijmverslaafde op straat.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
anders zat hij nu als lijmverslaafde op straat in plaats van op fok
Van niemand dus, anders had ik het je wel verteld.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus, van wie ben je nu een kloontje?
Ja dat gelooft niemand natuurlijk, met je vragen over onze lieve Guus.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Van niemand dus, anders had ik het je wel verteld.
TRquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zat jij maar als lijmverslaafde op straat.
Volgens mij is dat best een relax bestaan, als je maar genoeg lijm hebt, dat wel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik ben het nu ook aan het overwegen als carriereswitch.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best een relax bestaan, als je maar genoeg lijm hebt, dat wel.
Hij is meer van de plakband. Hij plakt aan damesquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat onderschrift met Fylax.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij is meer van de plakband. Hij plakt aan dames
Ik las dat in de SC, en hij is ook niet meer online geweest. Dus ik vroeg me af hoe dat zat. Ik vind het sws een kneusje, alleen wou dat ff terug lezen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dat gelooft niemand natuurlijk, met je vragen over onze lieve Guus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |