Het was een lange maandquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:49 schreef Opsonisatie het volgende:
De bitches zijn bijna vrij
#freedingens
fein voor zequote:Op donderdag 25 februari 2016 10:49 schreef Opsonisatie het volgende:
#freedingens
jaloers?quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie roombotercroissants heeft gehad als ontbijt ik haat jou
mijn posts zijn echt smerig paarsquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:51 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb mn eigen postkleur van lichtrood naar een rustgevend groen veranderd.
Zeer rustgevend. Denk dat ik nu minder boos zal reageren in de toekomst.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn posts zijn echt smerig paars
Wat mot je van mij ;$quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:51 schreef Tjacka het volgende:
opso is een van de grappigste users van dit forum
#hielenlikfeitjes
Ja gvdquote:
NIKSquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat mot je van mij ;$
[..]
Ja gvd
schitterendquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker kleurtje, toch?
jij at toch niet smorgens?quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat mot je van mij ;$
[..]
Ja gvd
echt hequote:Op donderdag 25 februari 2016 10:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je omschrijving was zeer accuraat.
Van niemand, waarom zou ik dat zijn?quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh en de verplichte vraag: Van wie ben jij een kloon?
Mijn dank, goede vriend.quote:
Iedereen is een kloon van iemand.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:56 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Van niemand, waarom zou ik dat zijn?
je went er aanquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan er zelf niet zo goed mee omgaan.
Teeeringquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:51 schreef Tjacka het volgende:
opso is een van de grappigste users van dit forum
#hielenlikfeitjes
jij bent een user die ik niet serieus neemquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Teeering
Wie is triester
Jij of zij
Grapje toch ik dacht dat onze vriendschap inmiddels wel zo vergevorderd was om seksuele grappen te maken gvdquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
NIKS
waarom denken vrouwelijke foksters gelijk dat ik seksuele interesse heb
Jawel hoor, alleen niet zo veelquote:
Hahaha, ik niet hoor. Ik heb ook nog niet zo lang een account.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Iedereen is een kloon van iemand.
okéquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Grapje toch ik dacht dat onze vriendschap inmiddels wel zo vergevorderd was om seksuele grappen te maken gvd
[..]
Jawel hoor, alleen niet zo veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Moet je ook niet doen, hij houdt van stoken maar komt nooit ver ermee arme kerol xddddquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent een user die ik niet serieus neem
een troll die niet kan trollen dusquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, hij houdt van stoken maar komt nooit ver ermee arme kerol xdddd
quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Teeering
Wie is triester
Jij of zij
Oo daar heb je me echt te pakkenquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent een user die ik niet serieus neem
wie? Die van gisteren?quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:49 schreef Opsonisatie het volgende:
#freedingens
#trollexperttjackquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een troll die niet kan trollen dus
wat een loser gelukkig troll ik haast nooit
Je bent gwn zo'n standaard domme turkse wijfquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, hij houdt van stoken maar komt nooit ver ermee arme kerol xdddd
Zal het noterenquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bent gwn zo'n standaard domme turkse wijf
Nee dit soort uitspraken worden niet geloofd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:02 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hahaha, ik niet hoor. Ik heb ook nog niet zo lang een account.
sow koekoekquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bent gwn zo'n standaard domme turkse wijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |