quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gvd zet dat ff in een spoiler
Niets lijkt me, zit tussen de orenquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet dit in Lelijke Eendjes, zo'n programma op RTL waar ze mensen helpen die zich belemmerd voelen doorn hun looks.
'Niet mooi, vind het gewoon echt verschrikkelijk'
like wtf, wat is hier nou weer mis mee dan
Jij.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Teeering
Wie is triester
Jij of zij
Wij zijn allen broeders, waarde kameraad.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben je vriend niet, kerel.
Jullie zijn allebei geen inteeltfiguren, dus het is ok.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik wilde eigenlijk gewoon even bevestigen dat ik geen verkiezingskneusje ben
Nee Guus.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wij zijn allen broeders, waarde kameraad.
Oh oke voel me best trots nu.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei geen inteeltfiguren, dus het is ok.
Was er ook eentje met tieten van ongelijke grootte. Ja is onhandig met beha's, maar esthetisch totaal niet storend. Ik zag het eerst niet eens.quote:
het hele programma is triest, de naam, het concept. treurigquote:
Wie is allebei?quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei geen inteeltfiguren, dus het is ok.
Maar iedereen kan alsnog een inteeltfiguur worden hè. Ineens stoppen met een account en dan een tijdje later met een nieuw account en allemaal verhalen voor aanmeldingsdatum een SC binnenvallen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh oke voel me best trots nu.
Zal even een kloontje aanmaken gr grquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar iedereen kan alsnog een inteeltfiguur worden hè. Ineens stoppen met een account en dan een tijdje later met een nieuw account en allemaal verhalen voor aanmeldingsdatum een SC binnenvallen.
Lekker respectvol naar de mensen die echt wat hebben.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Was er ook eentje met tieten van ongelijke grootte. Ja is onhandig met beha's, maar esthetisch totaal niet storend. Ik zag het eerst niet eens.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zal even een kloontje aanmaken gr gr
Dat denk ik ook altijd over Vanillekwark, raar wel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
Het is triest, de naam, het concept. treurig
Weet niet hoe haar tieten eruit zien. Misschien vindt ze haar tepels wel te puntig of zo.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:00 schreef Le_Professeur het volgende:
What's next? Lieke van Lexmond die zichzelf opgeeft omdat ze haar neus te breed vindt?
ze staan wat ver uit elkaarquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet hoe haar tieten eruit zien. Misschien vindt ze haar tepels wel te puntig of zo.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet hoe haar tieten eruit zien. Misschien vindt ze haar tepels wel te puntig of zo.
Na die borstenaflevering van vanavond zijn er een hoop onzekere vrouwen bijgekomen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat is niks vergeleken met die van mij.
*aanmelden doet*
kun je misschien een paint maken?quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat is niks vergeleken met die van mij.
*aanmelden doet*
Ja echt hilarischquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:07 schreef PeZu het volgende:
wat ludiek het gaat over kloons en een kloon komt ten tonele, users zijn zo origineel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |