SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2016 13:00:27 ]
Hahahaquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb ooit zo'n tokkie hierover horen blaten, terwijl ie in een shoarmatent stond
Jawel een dag een tripje naar het kleine dorpje vol touristische winkeltjes om daar klompen met de Turkse vlag erop te kopen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En vooral niet van het resort af gaan want bah iewl
En een verspace t-shirt en louis vitton tasquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jawel een dag een tripje naar het kleine dorpje vol touristische winkeltjes om daar klompen met de Turkse vlag erop te kopen.
Ja hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:54 schreef Baconbus het volgende:
Hoi, mag ik schuilen in dit holletje?
Ja af en toe moet datquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:54 schreef hoink581 het volgende:
MAHL moet zich weer krampachtig als rechtse rakker profileren?
Zijn act verbleekt bij een gros minderbegaafden in NWS.
Hij profileert zich niet zo, wij projecteren dat profiel op hem.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:54 schreef hoink581 het volgende:
MAHL moet zich weer krampachtig als rechtse rakker profileren?
Zijn act verbleekt bij een gros minderbegaafden in NWS.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja. Misschien ben ik toch niet zo'n grote racistische xenofoob als jullie willen doen geloven.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Of ik ben gewoon helemaal geen xenofoob en dat imago is mij door jullie aangedaan?
Dankquote:
#laatmmgmaarzittenquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:58 schreef Chloroform het volgende:
#freenootjes
#freedwc
#freefrass
#neequote:
Sommige mensen posten op facebook alsof het een forum is. Zie bij nieuwsberichten van de Volkskrant bijvoorbeeld heel vaak dezelfde mensen hun mening geven.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:55 schreef Chloroform het volgende:
Soms als ik me beetje sip voel dan kijk ik op facebook bij een willekeurig nieuwsbericht en dan ga ik de reacties lezen. Ze komen altijd wel op de vluchtelingen uit. En als ik dat dan lees, voel ik me opeens weer heel intelligent en voel ik me stukken beter
Ja, en altijd hetzelfde riedeltje. Moet je voor de lol eens bij t AD kijken, man man man, dat die mensen gewoon stemrecht hebbenquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Sommige mensen posten op facebook alsof het een forum is. Zie bij nieuwsberichten van de Volkskrant bijvoorbeeld heel vaak dezelfde mensen hun mening geven.
Je zit hier een beetje kliekjes te vormen hè? Kan je MMG niet in je eentje handelen of zo, heb je vriendjes nodig?quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja gvd ik dacht dat we op een lijn zaten.
Zitten we ook behalve bij datquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja gvd ik dacht dat we op een lijn zaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |