abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137154192
Ik zit trouwens vandaag weer op de bank. Knie begon de afgelopen dagen steeds ietsjes meer pijn te doen. Even een rustdag.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 26 februari 2014 @ 12:09:59 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_137155929
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2014 11:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit trouwens vandaag weer op de bank. Knie begon de afgelopen dagen steeds ietsjes meer pijn te doen. Even een rustdag.
Toch weer te strak ingesnoerd gezeten te hard van stapel gelopen bij het afvalcontainers beklauteren? :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 26 februari 2014 @ 12:25:05 #128
3878 Vork
Manisch creatief
pi_137156370
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:44 schreef Lonaa het volgende:
Indrukwekkende avond. We hebben de supermarkt bezocht welke we gisteren overgeslagen hadden ivm drugsdealers die er in de buurt stonden.

De buit is echt gigantisch, en dan hebben we nog geen 30ste van alles meegenomen. We hebben o.a. 4 stronken broccoli, 3 stronken bloemkool, 15 bananen, druiven, kiwi's, komkommer, tomaten, champignons, oesterzwammen, alfalfa, een bieflapje, kleine kg sucadelappen en 5,5 kg riblappen, nog aan stuk in een vacuumverpakking. Van alles was de tht datum morgen of verderop in de week. De riblappen waren zelfs houdbaar tot 11-3.

Echt bizar om te zien wat er allemaal in zo'n afvalbak ligt. We konden kieskeurig zijn over welke bloemkolen we meenamen. :{

Misschien ga ik er donderdag wel van koken voor wat mensen. :)
Goede vangst. Weet je al wat je hiervan gaat maken?
pi_137156388
quote:
11s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Toch weer te strak ingesnoerd gezeten te hard van stapel gelopen bij het afvalcontainers beklauteren? :')
:')

Ben de afgelopen week gewoon lekker bezig geweest. :P
pi_137156399
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:44 schreef Lonaa het volgende:
Indrukwekkende avond. We hebben de supermarkt bezocht welke we gisteren overgeslagen hadden ivm drugsdealers die er in de buurt stonden.

Geweldige kans gemist om iets echt lekkers mee te nemen :o
pi_137156434
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:25 schreef Vork het volgende:

[..]

Goede vangst. Weet je al wat je hiervan gaat maken?
We hebben de buit met z'n tweeën verdeeld. Ik wil van de bloemkool pizza maken. Lekker met paddenstoelen erop. Het fruit gaat hier gewoon op. De broccoli eet ik als lunch. Een deel van het vlees voer ik aan de honden (waren sucadelappen waarvan de verpakking open is, en ik weet niet precies wanneer dat gebeurd is) en van een ander deel maak ik een stoofpot. :9
  woensdag 26 februari 2014 @ 13:44:55 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_137158615
Zo, mijn bolognesesaus voor de pasta van vanavond staat te pruttelen. I.p.v. gehakt heb ik uitgeknepen en geprakte rundersaucijzen gebruikt. Zit meer smaak aan. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_137159437
Ik heb gewoon de tuindeur open O+
Ik vind het heel jammer dat we geen echte winter hebben, maar nu het dan toch zo lauw blijft, laat dan de lente maar gewoon komen. :s)
pi_137160048
De ene ooievaar - achter ons huis in de polder - is weer terug *O*

Nu de tweede nog...
pi_137160049
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het heel jammer dat we geen echte winter hebben, maar nu het dan toch zo lauw blijft, laat dan de lente maar gewoon komen. :s)
Amen *O*

Als het nu nog heel koud gaat worden dan word ik boos }:|
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_137160127
Hier ook de ramen lekker open. O+

Ik weet niet wat ik vanavond ga eten.

Spaanse tortilla met chorizo en groentes, pasta met garnalen en champignons, bloemkool-pizza-experiment? Viscurry?

Keuzes. ;(
pi_137160135
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Amen *O*

Als het nu nog heel koud gaat worden dan word ik boos }:|
Ja het kan nog zomaar.. Maart kan totaal wegregenen, april kan alle kanten nog op.. Maar ik vind dat de winter zijn tijd gehad heeft hoor }:| Te laat!
pi_137160143
Andijviestamppot hier *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_137160161
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Andijviestamppot hier *)
:9 Lekker!
pi_137160166
sperciebonensalade en kabeljauw met pesto en nogwat hier...
pi_137160167
Ik fiets zo nog ff naar de gloedjenieuwe appie O+ Via de visboer. Bedenk wel wat als ik er ben..
pi_137160198
Ik heb alles, voor die maaltijden, al in huis. En ik eet ze deze week allemaal, ik weet alleen niet waar ik nu zin in heb. Had O+ al een berichtje gestuurd, maar die reageert niet. ;(
pi_137160243
Ik eet vanavond lekker bij mijn mama. O+
pi_137160372
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]

We hebben de buit met z'n tweeën verdeeld. Ik wil van de bloemkool pizza maken. Lekker met paddenstoelen erop. Het fruit gaat hier gewoon op. De broccoli eet ik als lunch. Een deel van het vlees voer ik aan de honden (waren sucadelappen waarvan de verpakking open is, en ik weet niet precies wanneer dat gebeurd is) en van een ander deel maak ik een stoofpot. :9
Jullie eten 15 bananen voor ze rot zijn? :o Balen dat t weer ff niet lekker gaat met je knie :*

Vanavond ga ik eindelijk naar de Japanner achter mij *O* Wil al heel lang en iedereen lijkt er geweest te zijn behalve ik! Met 2 zusjes lekker aan de sushi/tempura etc. Hoop dat ik deze sushi lekker vind, anders is het gewoon toch niet mijn ding.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_137160419
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Jullie eten 15 bananen voor ze rot zijn? :o
Gewoon in de diepvries gooien en elke avond bananenijs eten. :9
pi_137160546
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik hou nog 2 weken hoop op winter en daarna geef ik het ook maar op
-O- echt stom en dan zal je straks zien dat het een maand lang boven de 30 graden is
pi_137160567
quote:

[..]

Jullie eten 15 bananen voor ze rot zijn? :o Balen dat t weer ff niet lekker gaat met je knie :*

Vanavond ga ik eindelijk naar de Japanner achter mij *O* Wil al heel lang en iedereen lijkt er geweest te zijn behalve ik! Met 2 zusjes lekker aan de sushi/tempura etc. Hoop dat ik deze sushi lekker vind, anders is het gewoon toch niet mijn ding.
Ze begonnen net een beetje bruin te worden, dus kunnen nog wel even liggen. Plus, zij heeft een huisgenootje, en ik woon samen. ;) Mijn O+ eet iedere dag minimaal 1 banaan. Als de bananen echt tegen z'n eind lopen maak ik er bananenbrood van. O+

Sushi, heb ik nog nooit gegeten, staat nog wel steeds op mijn lijstje, want vis O+

Ben nu even aan het googlen wat ik kan doen met 2 kleine pastinaken.
pi_137160602
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:34 schreef Myraela het volgende:

Gewoon in de diepvries gooien en elke avond bananenijs eten. :9
Dat! _O_
  woensdag 26 februari 2014 @ 14:38:56 #149
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_137160603
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:38 schreef Lonaa het volgende:

Ben nu even aan het googlen wat ik kan doen met 2 kleine pastinaken.
Pureetje van maken. En chips. :9
Poef.....gone! ©golfer
pi_137160631
quote:

[..]

Sushi :9 hopelijk vind je het deze keer lekker :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')