Heb 2 neefjes uit syrie die zijn gekomen naar Nederland. Als er geen oorlog was hadden ze 0% kans. Haat me.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:10 schreef Inalcanzable het volgende:
Ik ben tegen de komst van vluchtelingen. Verder voer ik hier liever geen discussie over.
Als je geen discussie wilt of je mening niet wilt onderbouwen* moet je gewoon je bek houden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:10 schreef Inalcanzable het volgende:
Ik ben tegen de komst van vluchtelingen. Verder voer ik hier liever geen discussie over.
Nee man, is mooi om te zienquote:
dat deed ik voorheen ook alquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:12 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heb 2 neefjes uit syrie die zijn gekomen naar Nederland. Als er geen oorlog was hadden ze 0% kans. Haat me.
rtquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je geen discussie wilt of je mening niet wilt onderbouwen* moet je gewoon je bek houden.
*= 'maar dat is gewoon mijn mening' =/= argument
Omdat hij zo'n zachte stem heeft ja, zouden ze een podcast van moeten makenquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook een goede slaapmiddel
doe eens even normaal. "moet je gewoon je bek houden". gedraag je.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je geen discussie wilt of je mening niet wilt onderbouwen* moet je gewoon je bek houden.
*= 'maar dat is gewoon mijn mening' =/= argument
Hou je bekquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:17 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
doe eens even normaal. "moet je gewoon je bek houden". gedraag je.
jij bent zeker ook een asielzoeker of een buitenlander
Wat ben jij dan voor bloedpropquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:17 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
De SC is geen plek voor hersendiarree, dus ik moet hard optreden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:17 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
hardopquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ben jij dan voor bloedprop
en meloewa dan?quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
De SC is geen plek voor hersendiarree, dus ik moet hard optreden.
dat wel, maar dat heeft ze toch niet doorquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar treed ik niet hard tegen op volgens jou?
adieuquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:20 schreef Inalcanzable het volgende:
Nu is het wel weer mooi geweest met de klb sc
toedeloe
nice, je hebt fansquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:23 schreef Vanillekwark het volgende:
Gvd ik krijg gewoon dit soort PM's
[ afbeelding ]
De liefde, waar is die?
Sryquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
De liefde, waar is die?
Haha MMG leest mee en stuurt gefrustreerde PM's.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
De liefde, waar is die?
het was boontuig zeker he?quote:
Dat heb ik altijd met deze SCquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:55 schreef Chloroform het volgende:
Soms als ik me beetje sip voel dan kijk ik op facebook bij een willekeurig nieuwsbericht en dan ga ik de reacties lezen. Ze komen altijd wel op de vluchtelingen uit. En als ik dat dan lees, voel ik me opeens weer heel intelligent en voel ik me stukken beter
Ja hans ga naar kscquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:38 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
kom naar KSC leuke users met inhoud
Met inhoud? Hier zitten ook wat fatties hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:38 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
negeer dit berichtquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:38 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
Ja maar onze fatties zijn domquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Met inhoud? Hier zitten ook wat fatties hoor
Oquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar onze fatties zijn dom
maar maar maar... fatties bedoel ik nietquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Met inhoud? Hier zitten ook wat fatties hoor
Jawel dat bedoelde je wel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:41 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
maar maar maar... fatties bedoel ik niet
Ah oke, ik heb daar gereageerd nuquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:41 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
maar maar maar... fatties bedoel ik niet
bedankt adminquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:51 schreef Chai het volgende:
Over een uur kunnen een aantal mensen weer posten
dit doe ik ook wel eensquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:55 schreef Chloroform het volgende:
Soms als ik me beetje sip voel dan kijk ik op facebook bij een willekeurig nieuwsbericht en dan ga ik de reacties lezen. Ze komen altijd wel op de vluchtelingen uit. En als ik dat dan lees, voel ik me opeens weer heel intelligent en voel ik me stukken beter
quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar onze fatties zijn dom
wiequote:Op donderdag 25 februari 2016 13:51 schreef Chai het volgende:
Over een uur kunnen een aantal mensen weer posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |