Nee ik vertrouw op bepaalde uitslagen en naar het etiket kijken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maar denk jij het dan ook beter te weten TS?!
Jawel dus. Want op basis van die informatie trek jij je conclusie.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nee ik vertrouw op bepaalde uitslagen en naar het etiket kijken.
Bepaalde uitslagen, zoals voetbaluitslagen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen interpretatie daarvan, maar jij denkt het alsnog beter te weten en je hebt niet eens inzicht in je eigen subjectiviteit.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ja. Maar die vertrouwt ze alleen als ze zelf de volle 90 minuten heeft gezien. Achteraf op teletekst is onbetrouwbaar.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:53 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Bepaalde uitslagen, zoals voetbaluitslagen?
Oke, dan klopt het. Want ik ervaar dat wat ik doe beter is dan wat zij zegt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jawel dus. Want op basis van die informatie trek jij je conclusie.
Volledig terechtquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:55 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja. Maar die vertrouwt ze alleen als ze zelf de volle 90 minuten heeft gezien. Achteraf op teletekst is onbetrouwbaar.
Mijn meter geeft anders het bewijs dat ik het beter doe dan wat zij zegt dat ik moet doen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen interpretatie daarvan, maar jij denkt het alsnog beter te weten en je hebt niet eens inzicht in je eigen subjectiviteit.
Bloedsuikerspiegelmeter?quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:57 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Mijn meter geeft anders het bewijs dat ik het beter doe dan wat zij zegt dat ik moet doen.
😂😂😂quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:55 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Oke, dan klopt het. Want ik ervaar dat wat ik doe beter is dan wat zij zegt.
Daarom heb ik een hekel aan mensen die het "beter" weten. Nee, ze weet het niet beter en al helemaal niet omdat ze het zelf heeft gehad!
Ze is zelfs zo arrrogant om te zeggen dat ze het qua eten beter weet dat diëtistes. 😂😂😂
quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:55 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Oke, dan klopt het. Want ik ervaar dat wat ik doe beter is dan wat zij zegt.
Daarom heb ik een hekel aan mensen die het "beter" weten. Nee, ze weet het niet beter en al helemaal niet omdat ze het zelf heeft gehad!
Ze is zelfs zo arrrogant om te zeggen dat ze het qua eten beter weet dat diëtistes. 😂😂😂
Jep.quote:
Nope. Dit is dus niet aan de orde.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:05 schreef Donnie-Brasco het volgende:
TS is een vieze, ongezonde en vooral dikke prop en is nu boos op iemand die gesuggereerd heeft wat gezonder te gaan eten.
Problemen met je bloedsuiker hebben!quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:05 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Jep.
Volgens haar was Waldkornbrood met Gelderse worst niet goed, want zij wist het beter en ik moest maar bananenbrood gaan maken. Want dat was lekker en goed voor de suiker.
Terwijl ik al 10 keer had geprobeerd haar duidelijk te maken dat ik zeer moeilijk ben met ontbijt en bijna niks wegkrijg. Sowieso brood heel moeilijk. Heb het liefst cruesli, maar dat mag niet.
Maar heb toch echt een lagere bloedsuiker na het ontbijt met die Waldkorn dan gister met cruesli.
Oké, als jij het beter weet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:06 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nope. Dit is dus niet aan de orde.
Je gaat nu beweren dat je niet dik bent?quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:06 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nope. Dit is dus niet aan de orde.
En wat precies is er dan niet gezond aan mijn voedingspatroon?quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Problemen met je bloedsuiker hebben!Kun je wel lekker aan symptoombestrijding doen met broodsoorten, maar ga gewoon gezonder leven fatty.
Ik heb niet extreem overgewicht.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je gaat nu beweren dat je niet dik bent?
Bij een gezonde levensstijl hoef je je bloedsuikerspiegel niet te monitoren.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:09 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
En wat precies is er dan niet gezond aan mijn voedingspatroon?
Dat moet ik wel. Maar ik ben juist bezig met gezond eten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij een gezonde levensstijl hoef je je bloedsuikerspiegel niet te monitoren.
Nee vertel eerst maar eens waarom een gezonde levensstijl in jouw geval niet afdoende is voor het functioneren van je bloedsuikerspiegel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dat moet ik wel. Maar ik ben juist bezig met gezond eten.
Dus vertel: Wat is er niet gezond aan mijn voedingspatroon?
Omdat ik DIABETES heb wellicht?!quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee vertel eerst maar eens waarom een gezonde levensstijl in jouw geval niet afdoende is voor het functioneren van je bloedsuikerspiegel.![]()
![]()
Diabetes type 2 zeker?quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:17 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Omdat ik DIABETES heb wellicht?!
Wat is er niet gezond aan mijn voedingspatroon? Is het het gezonde broodje wat ik maak? Of het feit dat ik alleen maar suikerloze thee en water drink? Of dat ik let op waar veel suiker inzit en kies waar dat niet inzit? 's Avonds gezond eet?
Wat is er ongezond aan mijn voedingspatroon? Vertel eens?!
Je kan ook gewoon ingaan op de oorzaak.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:19 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Oh je gaat over op debiele reacties omdat je het niet kan winnen?
Bij mij dus niet door extreem overgewicht! De dokter/DVK heeft zelf ook geen idee waarom ik diabetes heb ontwikkeld.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Diabetes type 2 zeker?Ja wat zou daar de oorzaak nou toch weer van zijn...
Een ongezonde levensstijl leidt niet per se tot (extreem) overgewicht, maar dat maakt het niet gelijk gezond.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:21 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Bij mij dus niet door extreem overgewicht! De dokter heeft zelf ook geen idee waarom ik diabetes heb ontwikkeld.
Voor de 100e keer: Wélke ongezonde levensstijl?!!!!!quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Een ongezonde levensstijl leidt niet per se tot (extreem) overgewicht, maar dat maakt het niet gelijk gezond.
Maar misschien bewijst haar meter wel het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:57 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Mijn meter geeft anders het bewijs dat ik het beter doe dan wat zij zegt dat ik moet doen.
mensen van 53 kilo en 1.78 die alleen frikandellen eten en het gek vinden dat hun aderen alsnog vol slibbenquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Een ongezonde levensstijl leidt niet per se tot (extreem) overgewicht, maar dat maakt het niet gelijk gezond.
Die vraag kun je beter aan jezelf stellen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:23 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Voor de 100e keer: Wélke ongezonde levensstijl?!!!!!
Ik heb geen geld om haar tip van bananenbrood te maken. En het is niet eens zeker dat ik dat wel 's morgens wegkrijg!quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar misschien bewijst haar meter wel het tegenovergestelde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |