Voel me echt verbonden met jouquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dit doe ik ook wel eenseckte soulmates wij
dat is jouw probleemquote:
okequote:Op donderdag 25 februari 2016 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Jullie slechte keuken is jouw probleem.
Slechte keuzes in andermans keuken ook.
mijn keuken is wel oud, maar niet slechtquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja echt jongen, dit kan toch niet. Die slechte keuken van ons krijg je geen overgewicht van
quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voel me echt verbonden met jou
Ik zie het om mij heen jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja echt jongen, dit kan toch niet. Die slechte keuken van ons krijg je geen overgewicht van
Haha aftellen hè.quote:
hihiquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoi McGrath, rebel dat je bent.
Nee, was puur toeval.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha aftellen hè.
Wel chill dat je alles mocht houden in de FOK!jilla, kon gewoon op hun WiFi, alleen FOK! zelf was geblokkeerd.
nee opso, onze tata keuken is slechtquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb nu zin in zo'n lekker hollands broccoli
Jij die nog sjans had met die cipierquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, was puur toeval.
Ja, was wel chill he. Alleen het avondeten was een beetje koud, maar ach.
Jullie tatta's ook altijd met jullie kutkeukenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee opso, onze tata keuken is slecht
Hoe danquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zal je eens laten zien hoe homo ik ben
Haha, ja dat was me er wel een he. Was dat nou z'n wapenstok of?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij die nog sjans had met die cipier.
was je op huishoudbeurs?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Wtf de mooiste billen van de huishoudbeurs___
Ama ben jij al geweest
Ohja, over broccoli gesproken, kon gister natuurlijk m'n pizza met bloemkoolbodem niet postenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jullie tatta's ook altijd met jullie kutkeuken
Mag wel wat pittiger ja maar broccoli=
Niet alleen van de huishoudbeurs hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Wtf de mooiste billen van de huishoudbeurs___
Ama ben jij al geweest
Was het een kerel?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, ja dat was me er wel een he. Was dat nou z'n wapenstok of?
Pics jatten en zeggen dat je het zelf gedaan hebtquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja, over broccoli gesproken, kon gister natuurlijk m'n pizza met bloemkoolbodem niet posten.
[ afbeelding ]
De bodem nadat die eerst in de oven is geweest.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pizza Hawaï met kipfilet, goeie shit. @Crip @Stimorol-
Voel me gevleid door je complimentquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pics jatten en zeggen dat je het zelf gedaan hebt![]()
Hehe, nee geintje toch. Goed te nassen of?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voel me gevleid door je compliment.
teleurstellendquote:
De helft zijn zeekoeienquote:
Ja man, keertje wat anders. Bodem moest alleen wat dunner zodat 'ie iets krokanter zou zijnquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hehe, nee geintje toch. Goed te nassen of?
Hoe maak je die bodem dan?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De helft zijn zeekoeien.
[..]
Ja man, keertje wat anders. Bodem moest alleen wat dunner zodat 'ie iets krokanter zou zijn. Hij was wel gewoon mooi compact, kon gewoon een slice oppakken
.
Not sure if srs maar ga alsnog vertellenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe maak je die bodem dan?
Recept uit de allerhande?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Not sure if srs maar ga alsnog vertellen.
Bloemkool in roosjes snijden, dan in de blender (kan ook raspen, maar geen zin in zoals die kerel in het filmpje ook deed), in een steelpan met matig vuurtje roeren zodat het meeste vocht verdampt, dan 2 eitjes kloppen in een bak, kaas bij, bloemkool bij, kruiden (had zout, peper en knoflookpoeder), bal van kneden en die bal gelijkmatig uitrollen op bakpapier. Oven in, beleggen, weer oven in en klaar is Kees.
Nee, iemand had het erover in CUL geloof ik, toen heb ik gewoon op YouTube een how-to filmpje gezocht.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh die platreetjes die niet eens rond zijn zou je wel raken?
Was srs ja. Had je niet verwacht van me hequote:Op donderdag 25 februari 2016 15:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Not sure if srs maar ga alsnog vertellen.
Bloemkool in roosjes snijden, dan in de blender (kan ook raspen, maar geen zin in zoals die kerel in het filmpje ook deed), in een steelpan met matig vuurtje roeren zodat het meeste vocht verdampt, dan 2 eitjes kloppen in een bak, kaas bij, bloemkool bij, kruiden (had zout, peper en knoflookpoeder), bal van kneden en die bal gelijkmatig uitrollen op bakpapier. Oven in, beleggen, weer oven in en klaar is Kees.
'CUL'quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, iemand had het erover in CUL geloof ik, toen heb ik gewoon op YouTube een how-to filmpje gezocht.
Denk dat ik die op 0:03 (blauwe broek, jammer van dat hoofd) en blonde op 0:17 zou doenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh die platreetjes die niet eens rond zijn zou je wel raken?
quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:27 schreef Chai het volgende:
[..]
'CUL'
http://www.ah.nl/allerhan(...)vrije-bloemkoolpizza
quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:27 schreef Chai het volgende:
[..]
'CUL'
Lees de Allerhande niet ofzo, dus ik had het gewoon van iemand in CUL die het erover had?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:27 schreef Chai het volgende:
[..]
'CUL'
Haha.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lees de Allerhande niet ofzo, dus ik had het gewoon van iemand in CUL die het erover had?
Waarom zou ik daarover liegen.
Die gooit niet alleen de allerhande in z'n tas hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
MMG is dus zo eentje die elke week Allerhande in zijn tas gooit bij AH
quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die gooit niet alleen de allerhande in z'n tas hoor.
hij leest ze in z'n pauzequote:Op donderdag 25 februari 2016 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
MMG is dus zo eentje die elke week Allerhande in zijn tas gooit bij AH
Letterlijk de enige post in CUL waar de woorden bloemkool en pizza samen gebruikt worden. Je gaat me nu beweren dat je de CUL SC van twee jaar terug doorleest?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
We hebben de buit met z'n tweeën verdeeld. Ik wil van de bloemkool pizza maken. Lekker met paddenstoelen erop. Het fruit gaat hier gewoon op. De broccoli eet ik als lunch. Een deel van het vlees voer ik aan de honden (waren sucadelappen waarvan de verpakking open is, en ik weet niet precies wanneer dat gebeurd is) en van een ander deel maak ik een stoofpot.
Gewoon vreemd om zo overduidelijk over zoiets onbelangrijks te liegen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
HAHAHA moet ik mezelf gaan verdedigen of ik al dan niet de inspiratie daadwerkelijk uit CUL heb![]()
![]()
.
Jullie zijn op een ander level man, waar is Che_![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:22 schreef Mortaxx het volgende:
Grenzen dicht. MINDER MINDER MINDER 'vluchtelingen'
Hij is gewoon een beetje onzeker.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon vreemd om zo overduidelijk over zoiets onbelangrijks te liegen.
quote:Op zondag 1 november 2015 16:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Tijdje geleden dit gemaakt met een bodem van bloemkool:
Was erg de moeite waard.
Lol.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom zou ik erover liegen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
je hoeft niet zo emotioneel te reageren hoor, wat een overacting.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
HAHAHA moet ik mezelf gaan verdedigen of ik al dan niet de inspiratie daadwerkelijk uit CUL heb![]()
![]()
.
Jullie zijn op een ander level man, waar is Che_![]()
![]()
Goed boter smeren zodat de kaas niet van je brood glijdt?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze hebben ook recepten voor succesvol beleggen.
Jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol.Alsof je altijd precies herinnert wat je op het idee bracht.
T was lekker?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja, over broccoli gesproken, kon gister natuurlijk m'n pizza met bloemkoolbodem niet posten.
[ afbeelding ]
De bodem nadat die eerst in de oven is geweest.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pizza Hawaï met kipfilet, goeie shit. @Crip @Stimorol-
Als je dequote:Op donderdag 25 februari 2016 15:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je hoeft niet zo emotioneel te reageren hoor, wat een overacting.
Die met krullen, stimo2 vallah..quote:
Wanneer komt de golden retriever?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:37 schreef Chai het volgende:
Mozy en ik doen elke week samen boodschappen met de Allerhande in de hand en dan gaan we in de winkel ruzie maken over wat we willen eten.
Het is toch van de zotte dat zulke banale dingen in twijfel worden getrokkenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je hoeft niet zo emotioneel te reageren hoor, wat een overacting.
Ja man, vond het niet zo'n mislukkeling zoals jij het toen vondquote:
Zal morgenvroeg proberenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frass' kooktip 1:
Plak ontbijtkoek met kaas of plak ontbijtkoek met chocoladepasta
Het was een garpjequote:Op donderdag 25 februari 2016 15:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is toch van de zotte dat zulke banale dingen in twijfel worden getrokken.
Ik wel hoor, gebruik sowieso vaak CUL voor inspiratie.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol.Alsof je altijd precies herinnert wat je op het idee bracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |