Hij heeft het er al weken over man. Staph gewoonquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Letterlijk de enige post in CUL waar de woorden bloemkool en pizza samen gebruikt worden. Je gaat me nu beweren dat je de CUL SC van twee jaar terug doorleest?
Ik heb het over die andere koekwausen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was een garpje
Alsof je een glutenvrij Allerhande recept gaat gebruiken daarvoor.
Ja maar hij hapt en dat is grappig.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij heeft het er al weken over man. Staph gewoon
Nou deze keer dus niet, want er stond niks in kul. Sorry dat ik het voor je opnam hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik wel hoor, gebruik sowieso vaak CUL voor inspiratie.
ben je al digital nomad?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gelukkig nog iemand met gezond verstand hier
Dat je het niet kan vinden betekent niet dat het niet zo is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou deze keer dus niet, want er stond niks in kul. Sorry dat ik het voor je opnam hoor.
Dat deed mijn katquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:38 schreef Vanillekwark het volgende:
OHNEE IK BEDOEL STIK IN JE STRONT
Die tweede geel was best een prestatiequote:Op donderdag 25 februari 2016 15:48 schreef NoelGallagher het volgende:
PSV gelijkgespeeldPrestatie van wereldniveau
HPLCquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die tweede geel was best een prestatie
Ik stuur m'n foodpics in de eerste plaats door via WhatsApp a balhaar.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:49 schreef Che_ het volgende:
Mmg heb je speciaal fotos gemaakt tijdens je ban om bij unban te posten?
Hahahahquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik stuur m'n foodpics in de eerste plaats door via WhatsApp a balhaar.
Ja, flinke bodycheck in de lucht he.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die tweede geel was best een prestatie
Bedankt nog jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik stuur m'n foodpics in de eerste plaats door via WhatsApp a balhaar.
Lachwekkende kaart was dat, dat doet Atleti 20x per helft in Primera Divisionquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, flinke bodycheck in de lucht he.
Hun plezier om daarover te trollcaren ben ik ook wel klaar mee nu, duurde kaolo lang.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahah
Maar kifache ze halen je weer uit op?
Oké.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat je het niet kan vinden betekent niet dat het niet zo is.
Ach, het is niet dat PSV daarna nog in de problemen kwam ofzo. Helaas stond er aanvallend ook niets tegenover, dus terechte uitslagquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, flinke bodycheck in de lucht he.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:48 schreef NoelGallagher het volgende:
PSV gelijkgespeeldPrestatie van wereldniveau
PSV viel gewoon aan wanneer het de kans kreeg hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, na rood van Pereiro was het gewoon de 0 houden en fuck aanvallen. Die bal van Lestienne nog oeiiii hoppa 2de ring in.
In de return is de luchtmacht er weer.
Moet zeggen dat ik na de 80ste minuut een beetje druk was met andere dingenquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
PSV viel gewoon aan wanneer het de kans kreeg hoor.
Kreeg je toen al afkickverschijnselen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik na de 80ste minuut een beetje druk was met andere dingen
Cola chicken is ook tof.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vandaag staat er butter chicken op het menu.
[ afbeelding ]
Ik kreeg afkickverschijnselen van jouw afwezigheid. Blij dat je er weer bent. Heel fijn dat je terug bent.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kreeg je toen al afkickverschijnselen?
Ik vond het ook niet fijn om jou te zien met afkickverschijnselen. Ik hoop dat het nooit meer zal gebeuren en dat ze voortaan wegblijft uit KLB SC met haar domme gemycroft.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kreeg afkickverschijnselen van jouw afwezigheid. Blij dat je er weer bent. Heel fijn dat je terug bent.
fappen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik na de 80ste minuut een beetje druk was met andere dingen
quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kreeg je toen al afkickverschijnselen?
Niet iedereen is zo zikasneu dat ze aan het aftellen zijnquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:28 schreef madeliefff het volgende:
bans zijn weer voorbij zie ik. waar is nutz dan, heeft die langer?
oquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo zikasneu dat ze aan het aftellen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |