Dit ja. Lekker minderjarige meisjes afvullen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:57 schreef seto het volgende:
zat ik ook nog maar op de middelbare school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:54 schreef Klokov het volgende:
Droeg vroeger wel wat anders.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Mag ik vragen als jij alto met druks was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:00 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
hey seto op de middelbaresowieso deze stijl rocken op middelbare schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:00 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
hey seto op de middelbareIs dat niet uit de film Kids?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
casper the raping sommamabitchquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:36 schreef seto het volgende:
[..]
yessss
why do they call you casper
cause that's my name bitch
doe ff spoiler dan dan hoef ik niet te kijkenquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:47 schreef BredeBroeder het volgende:
Wie checkt the walking dead hier, 't einde van de laatste afl. pfff![]()
Gaat ver man
Spoilert:quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
doe ff spoiler dan dan hoef ik niet te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je ook colbert met van die opstikpads op de ellebogen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Niet een overhemd met een pennenzak rocken.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Spoilert::s hoe wist je dat ik Rick heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Geen tweed jasje rockenquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
heb je ook colbert met van die opstikpads op de ellebogen?
En Ecco's?
En op zondag naar de kerk Real Madrid. Of die van Ajax met de roze strepen.quote:
niks mis met C&A broeken. Behalve dan dat hetzelfde model een heel andere pasvorm kan hebben afhankelijk van de kleurquote:
Hij bedoelt PSV denk ik. PSVquote:
Heb alleen H11 lampen van philipsquote:
Pedo Sex Vereniging for lifequote:Op woensdag 24 februari 2016 21:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit is geen doodsverwensing maar ik hoop dat je sterft met je PSV.
Zou dit bijna in mijn sig zetten, zo accuraat.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
Niks mis met ecco's, gewoon mooie functionele schoenen zonder poespas
Even gequote voor het nageslacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
geen idee voetbal boeit me nietquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:38 schreef no1uknow het volgende:
ik schakel nu in, hoe was de eerste helft
Spannond, maar nog geen goals gevallen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:38 schreef no1uknow het volgende:
ik schakel nu in, hoe was de eerste helft
Hollandse boeren.quote:
Bedoel je nu dat de man niet de schoen definieert?quote:
Het is een paradoxquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat de man niet de schoen definieert?
Niks boers aanquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ben jij geen rooie? lol talkin about boer
Speel je ook heartstone?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
25 min geleden laatst online op battlenet
hij leeft dus nog
het treurige is, die is er.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:57 schreef Klokov het volgende:
Mensen die denken dat hier markt voor is
lijkt me typisch iets voor Sanderquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:57 schreef Klokov het volgende:
Hoezo? Draag jij ze als jeugd zijnde ook?quote:
Boeit me ook verder niet. Ik nak gewoon iedereen in dat spel dat is het enige wat belangrijk is. Infinite arena bro?quote:Op donderdag 25 februari 2016 01:16 schreef VMSDKR het volgende:
hearthstone he drinky. haardsteen. niet heartstone (hartsteen) haha mind blown laterz
Is het zo leuk dan? Vond die gratis versie maar enorm beperkt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 01:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Boeit me ook verder niet. Ik nak gewoon iedereen in dat spel dat is het enige wat belangrijk is. Infinite arena bro?
ik heb wel eens gekeken op twitch maar snap er niks vanquote:Op donderdag 25 februari 2016 01:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Boeit me ook verder niet. Ik nak gewoon iedereen in dat spel dat is het enige wat belangrijk is. Infinite arena bro?
geef je dan ook tokens?quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ik heb wel eens gekeken op twitch maar snap er niks van
Die dingen kosten ook 5-7k per stukquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
het treurige is, die is er.
Kerel in de buurt hier leeft er goed van.
vriend do u even kapitalismequote:Op woensdag 24 februari 2016 22:57 schreef Klokov het volgende:
• Defensief, neutral, offensief (doorhalen wat niet van toepassing is)quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:03 schreef BredeBroeder het volgende:
Klokov help mij ook met investeren dan
quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
• Defensief, neutral, offensief (doorhalen wat niet van toepassing is)
• Tijdshorizon: _5_ jaar
• Budget: __1000__ per ...jaar
Aziaten zijn al smooth vanaf geboortequote:Op donderdag 25 februari 2016 11:10 schreef seto het volgende:
bredebroer help mij ook met gladde huidje dan
Zou zelf niet defensief beleggen op jouw leeftijd. Volg gewoon een paar indextrackers, via degiro kost het niks volgens mij. Leg elke maand 100 euro in, of 2 keer 50 op 2 verschillende trackers, om je risico te spreiden. Mocht je defensiever willen zitten dan zet je een deel op een spaardeposito of stop je het in obligaties. Mocht je dit niet willen doen dan kun je altijd je geld onderbrengen bij Robeco One of iets vergelijkbaars.quote:
Probleem met een spaardeposito is dat ik er niks aan overhoud, paar jaar vastzetten ja, moet ik wel een goede inleg hebben en met 5000 kom je niet zo ver..quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou zelf niet defensief beleggen op jouw leeftijd. Volg gewoon een paar indextrackers, via degiro kost het niks volgens mij. Leg elke maand 100 euro in, of 2 keer 50 op 2 verschillende trackers, om je risico te spreiden. Mocht je defensiever willen zitten dan zet je een deel op een spaardeposito of stop je het in obligaties.
Klopt, daarom ook dit:quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Probleem met een spaardeposito is dat ik er niks aan overhoud, paar jaar vastzetten ja, moet ik wel een goede inleg hebben en met 5000 kom je niet zo ver..
quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:19 schreef Klokov het volgende:
Zou zelf niet defensief beleggen op jouw leeftijd.
truequote:Op donderdag 25 februari 2016 11:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Aziaten zijn al smooth vanaf geboorte
Onder welke valt "ecco's kopen"?quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:09 schreef Klokov het volgende:
• Defensief, neutral, offensief (doorhalen wat niet van toepassing is)
godverquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:39 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Onder welke valt "ecco's kopen"?
Defensief*, Ecco's zijn kwalitatief goede schoenen met een langdurig draagcomfort. Hoewel de investering redelijk is zijn de jaarlijkse kosten laag. Verder zijn het aesthetisch neutrale schoenen waardoor ze met veel outfits te combineren zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:39 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Onder welke valt "ecco's kopen"?
zeg ook ff welke, want voor je het weet zit je in die synthetische shit met je geldquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou zelf niet defensief beleggen op jouw leeftijd. Volg gewoon een paar indextrackers, via degiro kost het niks volgens mij. Leg elke maand 100 euro in, of 2 keer 50 op 2 verschillende trackers, om je risico te spreiden. Mocht je defensiever willen zitten dan zet je een deel op een spaardeposito of stop je het in obligaties. Mocht je dit niet willen doen dan kun je altijd je geld onderbrengen bij Robeco One of iets vergelijkbaars.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Defensief*, Ecco's zijn kwalitatief goede schoenen met een langdurig draagcomfort. Hoewel de investering redelijk is zijn de jaarlijkse kosten laag. Verder zijn het aesthetisch neutrale schoenen waardoor ze met veel outfits te combineren zijn.
*Rare designs uitgesloten
Hier.quote:
Was je floppydrive stukquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier.
Tijdje niet online geweest eigenlijk, PC was kapot gegaan en zag het als een fok pauze.
Ondertussen nieuw spul binnen gekregen en alles werkt weer.
Hah thanksquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:38 schreef seto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
goed dat je er weer bent man
Nee helaas stuk duurder, moederbord was kapot. En omdat ik een 4 jaar oude socket 1155 had kon ik ook direct nieuwe CPU kopen. En DDR4, want dat zat op het nieuwe moederbord.quote:
Nee het is een spel voor af en toe maar het is een beetje net als schaken, met het verschil dat er ook een kans element in zit. Altijd een paar stappen vooruit denken en snel dingen uit kunnen rekenen. Infinite arena word je als je gemiddeld een 7 win score in arena kan behouden en dus minstens net zoveel goud krijgt als dat je inlegt. Dan hoef je dus ook helemaal geen geld aan het spel uit te geven.quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is het zo leuk dan? Vond die gratis versie maar enorm beperkt.
je had ook gewoon een oude 1155 bord kunnen kopen, just saying. DDR4 bied geen echte performance winst over DDR3. Ik wil je oude meuk best hebben als je er niks meer mee doetquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hah thanks
[..]
Nee helaas stuk duurder, moederbord was kapot. En omdat ik een 4 jaar oude socket 1155 had kon ik ook direct nieuwe CPU kopen. En DDR4, want dat zat op het nieuwe moederbord.
Mjah had wel gekeken alleen die waren duur of uitverkocht En had geen zin om tweedehands te zoeken. Opzich ook niet erg om eens te upgradenquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
je had ook gewoon een oude 1155 bord kunnen kopen, just saying. DDR4 bied geen echte performance winst over DDR3. Ik wil je oude meuk best hebben als je er niks meer mee doet![]()
![]()
oh man gelukkig dacht al dat je dood was gegaan ofzoquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier.
Tijdje niet online geweest eigenlijk, PC was kapot gegaan en zag het als een fok pauze.
Ondertussen nieuw spul binnen gekregen en alles werkt weer.
iphone 5s vriendquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:49 schreef VMSDKR het volgende:
vertel me ajb meer over jullie te dure facebookmachines
lol 13e district, is ze pauper?quote:
whaha plesidentquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
haha en dan is seto de asian pete?
ni hao plesident snow
XDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:08 schreef Ethanolic het volgende:
oohhh katnis eveldeen ik kom je ledden!!!
ok setoquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:09 schreef seto het volgende:
uhh nee hoor zo praat ik helemaal niet
slaat weer nergens op dit
smh
Heb ik wel in m'n videokaartquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:20 schreef Beach het volgende:
sap waarom koop je niet ddr5
ddr4 is alweer verouderd
Dat is GDDR vriend.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb ik wel in m'n videokaart
Fixedquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Bredebroeder help mij ook met clienten fixen dan
Gewoon daten om een leuke avond te hebben ipv te gaan daten omdat je 'moet' daten. Niets is zo verschrikkelijk als de druk om ergens heen te gaan waar je eigenlijk helemaal geen zin in hebt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Bredebroeder help mij ook met chicks fixen dan
jongens meisjes versierenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:27 schreef kaasplankje het volgende:
moeilijk he,[quote]Op donderdag 25 februari 2016 15:36 schreef Klokov het volgende:
Plaats de komma even
[/quote]quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
jongens meisjes versieren
hahahah
Watquote:
[/quote]quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
jongens meisjes versieren
hahahah
Heb even de komma geplaatstquote:[quote]Op donderdag 25 februari 2016 15:53 schreef Ethanolic het volgende:
[,quote][ afbeelding ] Op donderdag 25 februari 2016 15:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wat
Lukt het?quote:welke komma
Ik vraag 5 eu per verzonden bericht.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Bredebroeder help mij ook met chicks fixen dan
ayyyyyyyyyquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:25 schreef seto het volgende:
kan je net zo goed ook meteen advies voor schoenen aan klokov vragen
Geld moet rollenquote:Op donderdag 25 februari 2016 09:53 schreef Klokov het volgende:
Brb als financieel adviseur bijbeunen om mensen te adviseren niet hun geld te verkwanselen
kw00t to life byquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Geld moet rollen
Heel je leven zuunig doen en dan onder een bus lopen zeker
Meisjes regel je face tot facequote:Op donderdag 25 februari 2016 16:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik vraag 5 eu per verzonden bericht.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Geld moet rollen
Een elektrische fiets kopen waardoor je eruit ziet als een mogoolquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Geld moet rollen
quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:14 schreef Ethanolic het volgende:
Een elektrische fiets. Dat is nog gayer dan Ang3l, en dat is echt een fucking showcase nicht.
Dit is een elektrische fiets. Als je een dan toch een elektrische fiets wil kan je beter een goede kopen, i.p.v. dit ding. Verder ben ik het wel met je eens trouwens.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:57 schreef Klokov het volgende:
neequote:Op donderdag 25 februari 2016 19:55 schreef Deuce92 het volgende:
Dima dis u?
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #108 d uitreiking
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:07 schreef Faeroer het volgende:
http://www.thelocal.dk/20(...)rtiers-get-home-safe
Hey Beach
Is dit wat Merkel bedoelde met "immigranten creëren banen"?
Chillin', hoe gaat het met je quads?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:21 schreef kaasplankje het volgende:
Hey Crip hoe is het met je borsten?
rare buik man.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Die user in wat draag je vandaag matcht precies met deze foto
[ afbeelding ]
lkkr ik heb ze vandaag nog ff goed gepaktquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Chillin', hoe gaat het met je quads?
Goed bezig, mirin'.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
lkkr ik heb ze vandaag nog ff goed gepakt
Heb ik ook.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mwah. Eentje is wel een beeeeettttje groter.
Dat laat ik krio doenquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voel jij er oook weleens aan? Beetje ordenen zodat ze gelijk liggen
er is niks oneven aan , komt doordat in zn ene hand die gozer foto maakt en dus zn spieren stretchedquote:
''die gozer''quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
er is niks oneven aan , komt doordat in zn ene hand die gozer foto maakt en dus zn spieren stretched
Ben weer single. Ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wil je ook aandacht ofzo?
valt niet op hoor
Ja, goddank gaat het nu goed.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Stimo's polkadots worden ovaaltjes.
Ow nee, die was/is vies dik. Ik heb wel alles mooi in proportie met een taille.quote:
Ik ben kki erg aan het jojo'enquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben weer single. Ja.
[..]
Ja, goddank gaat het nu goed.
[..]
Ow nee, die was/is vies dik. Ik heb wel alles mooi in proportie met een taille.
Looooooooooooose the carbssssssssssssquote:
oke freeleequote:Op donderdag 25 februari 2016 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Looooooooooooose the carbssssssssssss
Zelfs als ik een beetje smokkel kom ik niet boven de 1700 kcl.
Is dat stoer?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:56 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Je hoofddoek lijkt net een anaconda aan de onderkant
beetje zoals jouw dickquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:56 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Je hoofddoek lijkt net een anaconda aan de onderkant
Niemand vervult mijn needs bby.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef Crip het volgende:
[..]
jij bent echt hongerig naar dick de laatste tijd jeetje
onderdanig.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef kaasplankje het volgende:
lkkr toch zo een goed verzorgde onderdanige moslimvrouwtje
Ontmaagd Dima.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niemand vervult mijn needs bby.
hihi oepsieeequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik bedoelde crip niet jij
sorry
Meestal wel beter dan die kortpittige westerse vrouwen die alleen stampot kunnen makenquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef kaasplankje het volgende:
lkkr toch zo een goed verzorgde onderdanige moslimvrouwtje
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik bedoelde crip niet jij
sorry
Overdrijf ffquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:01 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Meestal wel beter dan die kortpittige westerse vrouwen die alleen stampot kunnen maken
als ze maar lkkr uit ziet tochquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:01 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Meestal wel beter dan die kortpittige westerse vrouwen die alleen stampot kunnen maken
Voorschutquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
meeste vrouwen kunnen toch niet koken
Hhahaquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:17 schreef Beach het volgende:
[..]
koken van woede vooral
bhdahahahaha
Niet erg vriendelijk jegens Danny's nieuwe beleid. Een positief 2016.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:41 schreef Klokov het volgende:
Sorry voor de TT, had niet verwacht dat alle vluchtelingen daadwerkelijk zouden komen.
Wij komen altijd ongewenst.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:41 schreef Klokov het volgende:
Sorry voor de TT, had niet verwacht dat alle vluchtelingen daadwerkelijk zouden komen.
Is meer omdat jullie hier niet erg welkom worden geheten door Beach en consorten. Ik had jullie hier dus niet naar toe willen lokken, maar wat mij betreft komen jullie allemaal hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet erg vriendelijk jegens Danny's nieuwe beleid. Een positief 2016.
Wel mooi zo'n WK na de bash <3quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is meer omdat jullie hier niet erg welkom worden geheten door Beach en consorten. Ik had jullie hier dus niet naar toe willen lokken, maar wat mij betreft komen jullie allemaal hoor.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:46 schreef Crip het volgende:
[..]
En laten ook anderen ongewenst komen, ahahha.
Hoezo WK, ik ben gewoon een vredelievend persoon (zie signature)quote:
Nee dat ben je niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoezo WK, ik ben gewoon een vredelievend persoon (zie signature)
owke bitchquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil jou niet laten komen, forceer jezelf niet zo op me.
Een motor heb ik al en een normale elektrische fiets is voor dezelfde doelgroep als je ecco's. Matchende gaastra-jas erboven en t plaatje is compleet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Een elektrische fiets kopen waardoor je eruit ziet als een mogool
Voor hetzelfde geld koop je een goede elektrische fiets en een goede crossmotor.
laat mij hier buitenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is meer omdat jullie hier niet erg welkom worden geheten door Beach en consorten. Ik had jullie hier dus niet naar toe willen lokken, maar wat mij betreft komen jullie allemaal hoor.
Montelly wil vast wel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niemand vervult mijn needs bby.
zou jou wel keihard interpreterenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het wilt interpreteren.
weetikquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
zou jou wel keihard interpreteren
Ik weet hoe desperate jij echt bent. Dus als je stoer op fok wil doen door bladibla opmerkingen gun ik je dat van harte.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:27 schreef Deuce92 het volgende:
heb stimo nog nooit zó desperate om aandacht gezien
man man man man
zou jou ook wel interpreteren hoor meisjequote:Op donderdag 25 februari 2016 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet hoe desperate jij echt bent. Dus als je stoer op fok wil doen door bladibla opmerkingen gun ik je dat van harte.
Geniet hiervan.
Ik laat nog liever mn klit besnijden dan jouw interpretatie te moeten ondergaan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
zou jou ook wel interpreteren hoor meisje
Ja maar je bnt Pools. Liever niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:34 schreef Deuce92 het volgende:
mag je van mij sowieso doen
voel ik tijdens het interpreteren toch niks van
OWw hihihihi wat een goede diss zeg hihihihquote:Op vrijdag 26 februari 2016 06:03 schreef fathank het volgende:
Hoe is het met je scriptie stimo. Heb je weer hulp nodig![]()
Ik heb getwijfeld over België.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:35 schreef seto het volgende:
ja ze zitten in de politiek politie azc's en het worden steeds meer nog even zijn wij de asielzoeker in eigen land maar waar kunnen wij heen als vluchteling ?
Aldus degene in met de Marokkanenauto.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:05 schreef stinkie het volgende:
Zo, aan het week mensen, want arbeid macht frei
Nice.quote:
Als je de Nederlandse behandeling van vluchtelingen achterlijk vindt, moet je zeker niet naar België. In Nederland worden vluchtelingen geknuffeld, in België krijgen ze keiharde fellatio.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij drukte toch ongeveer 65 kilo? Stop gewoon met deze onzin(vragen) en kom eens terug als je BB bent.
75 lees ik netquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Hahaha, BB zit ook al 3 jaar op hetzelfde niveau, met z'n 65kg.
Iedereen moet ergens beginnen. Een n00b met een roll of shame op 40kg is beter dan een bro die na drie jaar trainen nog steeds maar 75kg drukt maar wel een grote bek opzet over alcohol en zo.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:50 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
75 lees ik net
Ach moest er gisteren een van zijn roll of shame afhelpen, met 10 kilo li en re
(was een kineesje)
hij heeft wel al uitgerekend hoeveel KCals hij gaat innemen vanavond, shotjes en bier enzoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Iedereen moet ergens beginnen. Een n00b met een roll of shame op 40kg is beter dan een bro die na drie jaar trainen nog steeds maar 75kg drukt maar wel een grote bek opzet over alcohol en zo.
ik zit nog steeds op 60kg na 2-3 jaarquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Iedereen moet ergens beginnen. Een n00b met een roll of shame op 40kg is beter dan een bro die na drie jaar trainen nog steeds maar 75kg drukt maar wel een grote bek opzet over alcohol en zo.
Ziet er uit alsof je meer kan dan 60kg tochquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zit nog steeds op 60kg na 2-3 jaar
doet t niequote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/du6R3pD.jpg
Ziet er uit alsof je meer kan dan 60kg toch
je ohp ook nog steeds 35?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zit nog steeds op 60kg na 2-3 jaar
Dat ging niet over dimaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Maar heb je al uitgerekend hoeveel biertjes en shotjes je vanavond mag drinken?
3 jaarquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:24 schreef BredeBroeder het volgende:
Is het eigenlijk essentieel dat je die 2e rustdag pak? Ik bedoel zegmaar van: ik train om de dag. Maandag training dinsdag rust Woensdag training etc. En dan 1x in de week 2 dagen rust zodat ik weer op maandag kan starten met de nieuwe week, maar is dit een must offe? want eigenlijk wil ik gewoon door trainen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |