Dit ja. Lekker minderjarige meisjes afvullen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:57 schreef seto het volgende:
zat ik ook nog maar op de middelbare school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:54 schreef Klokov het volgende:
Droeg vroeger wel wat anders.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Mag ik vragen als jij alto met druks was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:00 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
hey seto op de middelbaresowieso deze stijl rocken op middelbare schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:00 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
hey seto op de middelbareIs dat niet uit de film Kids?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
casper the raping sommamabitchquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:36 schreef seto het volgende:
[..]
yessss
why do they call you casper
cause that's my name bitch
doe ff spoiler dan dan hoef ik niet te kijkenquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:47 schreef BredeBroeder het volgende:
Wie checkt the walking dead hier, 't einde van de laatste afl. pfff![]()
Gaat ver man
Spoilert:quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
doe ff spoiler dan dan hoef ik niet te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je ook colbert met van die opstikpads op de ellebogen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Niet een overhemd met een pennenzak rocken.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Spoilert::s hoe wist je dat ik Rick heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Geen tweed jasje rockenquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
heb je ook colbert met van die opstikpads op de ellebogen?
En Ecco's?
En op zondag naar de kerk Real Madrid. Of die van Ajax met de roze strepen.quote:
niks mis met C&A broeken. Behalve dan dat hetzelfde model een heel andere pasvorm kan hebben afhankelijk van de kleurquote:
Hij bedoelt PSV denk ik. PSVquote:
Heb alleen H11 lampen van philipsquote:
Pedo Sex Vereniging for lifequote:Op woensdag 24 februari 2016 21:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit is geen doodsverwensing maar ik hoop dat je sterft met je PSV.
Zou dit bijna in mijn sig zetten, zo accuraat.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
Niks mis met ecco's, gewoon mooie functionele schoenen zonder poespas
Even gequote voor het nageslacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
geen idee voetbal boeit me nietquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:38 schreef no1uknow het volgende:
ik schakel nu in, hoe was de eerste helft
Spannond, maar nog geen goals gevallen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:38 schreef no1uknow het volgende:
ik schakel nu in, hoe was de eerste helft
Hollandse boeren.quote:
Bedoel je nu dat de man niet de schoen definieert?quote:
Het is een paradoxquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat de man niet de schoen definieert?
Niks boers aanquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ben jij geen rooie? lol talkin about boer
Speel je ook heartstone?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
25 min geleden laatst online op battlenet
hij leeft dus nog
het treurige is, die is er.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:57 schreef Klokov het volgende:
Mensen die denken dat hier markt voor is
lijkt me typisch iets voor Sanderquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:57 schreef Klokov het volgende:
Hoezo? Draag jij ze als jeugd zijnde ook?quote:
Boeit me ook verder niet. Ik nak gewoon iedereen in dat spel dat is het enige wat belangrijk is. Infinite arena bro?quote:Op donderdag 25 februari 2016 01:16 schreef VMSDKR het volgende:
hearthstone he drinky. haardsteen. niet heartstone (hartsteen) haha mind blown laterz
Is het zo leuk dan? Vond die gratis versie maar enorm beperkt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 01:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Boeit me ook verder niet. Ik nak gewoon iedereen in dat spel dat is het enige wat belangrijk is. Infinite arena bro?
ik heb wel eens gekeken op twitch maar snap er niks vanquote:Op donderdag 25 februari 2016 01:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Boeit me ook verder niet. Ik nak gewoon iedereen in dat spel dat is het enige wat belangrijk is. Infinite arena bro?
geef je dan ook tokens?quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ik heb wel eens gekeken op twitch maar snap er niks van
Die dingen kosten ook 5-7k per stukquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
het treurige is, die is er.
Kerel in de buurt hier leeft er goed van.
vriend do u even kapitalismequote:Op woensdag 24 februari 2016 22:57 schreef Klokov het volgende:
• Defensief, neutral, offensief (doorhalen wat niet van toepassing is)quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:03 schreef BredeBroeder het volgende:
Klokov help mij ook met investeren dan
quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
• Defensief, neutral, offensief (doorhalen wat niet van toepassing is)
• Tijdshorizon: _5_ jaar
• Budget: __1000__ per ...jaar
Aziaten zijn al smooth vanaf geboortequote:Op donderdag 25 februari 2016 11:10 schreef seto het volgende:
bredebroer help mij ook met gladde huidje dan
Zou zelf niet defensief beleggen op jouw leeftijd. Volg gewoon een paar indextrackers, via degiro kost het niks volgens mij. Leg elke maand 100 euro in, of 2 keer 50 op 2 verschillende trackers, om je risico te spreiden. Mocht je defensiever willen zitten dan zet je een deel op een spaardeposito of stop je het in obligaties. Mocht je dit niet willen doen dan kun je altijd je geld onderbrengen bij Robeco One of iets vergelijkbaars.quote:
Probleem met een spaardeposito is dat ik er niks aan overhoud, paar jaar vastzetten ja, moet ik wel een goede inleg hebben en met 5000 kom je niet zo ver..quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou zelf niet defensief beleggen op jouw leeftijd. Volg gewoon een paar indextrackers, via degiro kost het niks volgens mij. Leg elke maand 100 euro in, of 2 keer 50 op 2 verschillende trackers, om je risico te spreiden. Mocht je defensiever willen zitten dan zet je een deel op een spaardeposito of stop je het in obligaties.
Klopt, daarom ook dit:quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Probleem met een spaardeposito is dat ik er niks aan overhoud, paar jaar vastzetten ja, moet ik wel een goede inleg hebben en met 5000 kom je niet zo ver..
quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:19 schreef Klokov het volgende:
Zou zelf niet defensief beleggen op jouw leeftijd.
truequote:Op donderdag 25 februari 2016 11:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Aziaten zijn al smooth vanaf geboorte
Onder welke valt "ecco's kopen"?quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:09 schreef Klokov het volgende:
• Defensief, neutral, offensief (doorhalen wat niet van toepassing is)
godverquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:39 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Onder welke valt "ecco's kopen"?
Defensief*, Ecco's zijn kwalitatief goede schoenen met een langdurig draagcomfort. Hoewel de investering redelijk is zijn de jaarlijkse kosten laag. Verder zijn het aesthetisch neutrale schoenen waardoor ze met veel outfits te combineren zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:39 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Onder welke valt "ecco's kopen"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |