Wel mooi zo'n WK na de bash <3quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is meer omdat jullie hier niet erg welkom worden geheten door Beach en consorten. Ik had jullie hier dus niet naar toe willen lokken, maar wat mij betreft komen jullie allemaal hoor.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:46 schreef Crip het volgende:
[..]
En laten ook anderen ongewenst komen, ahahha.
Hoezo WK, ik ben gewoon een vredelievend persoon (zie signature)quote:
Nee dat ben je niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoezo WK, ik ben gewoon een vredelievend persoon (zie signature)
owke bitchquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil jou niet laten komen, forceer jezelf niet zo op me.
Een motor heb ik al en een normale elektrische fiets is voor dezelfde doelgroep als je ecco's. Matchende gaastra-jas erboven en t plaatje is compleet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Een elektrische fiets kopen waardoor je eruit ziet als een mogool
Voor hetzelfde geld koop je een goede elektrische fiets en een goede crossmotor.
laat mij hier buitenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is meer omdat jullie hier niet erg welkom worden geheten door Beach en consorten. Ik had jullie hier dus niet naar toe willen lokken, maar wat mij betreft komen jullie allemaal hoor.
Montelly wil vast wel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niemand vervult mijn needs bby.
zou jou wel keihard interpreterenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het wilt interpreteren.
weetikquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
zou jou wel keihard interpreteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |