Ik weet hoe desperate jij echt bent. Dus als je stoer op fok wil doen door bladibla opmerkingen gun ik je dat van harte.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:27 schreef Deuce92 het volgende:
heb stimo nog nooit zó desperate om aandacht gezien
man man man man
zou jou ook wel interpreteren hoor meisjequote:Op donderdag 25 februari 2016 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet hoe desperate jij echt bent. Dus als je stoer op fok wil doen door bladibla opmerkingen gun ik je dat van harte.
Geniet hiervan.
Ik laat nog liever mn klit besnijden dan jouw interpretatie te moeten ondergaan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
zou jou ook wel interpreteren hoor meisje
Ja maar je bnt Pools. Liever niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:34 schreef Deuce92 het volgende:
mag je van mij sowieso doen
voel ik tijdens het interpreteren toch niks van
OWw hihihihi wat een goede diss zeg hihihihquote:Op vrijdag 26 februari 2016 06:03 schreef fathank het volgende:
Hoe is het met je scriptie stimo. Heb je weer hulp nodig![]()
Ik heb getwijfeld over België.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:35 schreef seto het volgende:
ja ze zitten in de politiek politie azc's en het worden steeds meer nog even zijn wij de asielzoeker in eigen land maar waar kunnen wij heen als vluchteling ?
Aldus degene in met de Marokkanenauto.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:05 schreef stinkie het volgende:
Zo, aan het week mensen, want arbeid macht frei
Nice.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |