Looooooooooooose the carbssssssssssssquote:
oke freeleequote:Op donderdag 25 februari 2016 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Looooooooooooose the carbssssssssssss
Zelfs als ik een beetje smokkel kom ik niet boven de 1700 kcl.
Is dat stoer?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:56 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Je hoofddoek lijkt net een anaconda aan de onderkant
beetje zoals jouw dickquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:56 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Je hoofddoek lijkt net een anaconda aan de onderkant
Niemand vervult mijn needs bby.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef Crip het volgende:
[..]
jij bent echt hongerig naar dick de laatste tijd jeetje
onderdanig.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef kaasplankje het volgende:
lkkr toch zo een goed verzorgde onderdanige moslimvrouwtje
Ontmaagd Dima.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niemand vervult mijn needs bby.
hihi oepsieeequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik bedoelde crip niet jij
sorry
Meestal wel beter dan die kortpittige westerse vrouwen die alleen stampot kunnen makenquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef kaasplankje het volgende:
lkkr toch zo een goed verzorgde onderdanige moslimvrouwtje
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik bedoelde crip niet jij
sorry
Overdrijf ffquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:01 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Meestal wel beter dan die kortpittige westerse vrouwen die alleen stampot kunnen maken
als ze maar lkkr uit ziet tochquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:01 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Meestal wel beter dan die kortpittige westerse vrouwen die alleen stampot kunnen maken
Voorschutquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
meeste vrouwen kunnen toch niet koken
Hhahaquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:17 schreef Beach het volgende:
[..]
koken van woede vooral
bhdahahahaha
Niet erg vriendelijk jegens Danny's nieuwe beleid. Een positief 2016.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:41 schreef Klokov het volgende:
Sorry voor de TT, had niet verwacht dat alle vluchtelingen daadwerkelijk zouden komen.
Wij komen altijd ongewenst.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:41 schreef Klokov het volgende:
Sorry voor de TT, had niet verwacht dat alle vluchtelingen daadwerkelijk zouden komen.
Is meer omdat jullie hier niet erg welkom worden geheten door Beach en consorten. Ik had jullie hier dus niet naar toe willen lokken, maar wat mij betreft komen jullie allemaal hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet erg vriendelijk jegens Danny's nieuwe beleid. Een positief 2016.
Wel mooi zo'n WK na de bash <3quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is meer omdat jullie hier niet erg welkom worden geheten door Beach en consorten. Ik had jullie hier dus niet naar toe willen lokken, maar wat mij betreft komen jullie allemaal hoor.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:46 schreef Crip het volgende:
[..]
En laten ook anderen ongewenst komen, ahahha.
Hoezo WK, ik ben gewoon een vredelievend persoon (zie signature)quote:
Nee dat ben je niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoezo WK, ik ben gewoon een vredelievend persoon (zie signature)
owke bitchquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil jou niet laten komen, forceer jezelf niet zo op me.
Een motor heb ik al en een normale elektrische fiets is voor dezelfde doelgroep als je ecco's. Matchende gaastra-jas erboven en t plaatje is compleet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Een elektrische fiets kopen waardoor je eruit ziet als een mogool
Voor hetzelfde geld koop je een goede elektrische fiets en een goede crossmotor.
laat mij hier buitenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is meer omdat jullie hier niet erg welkom worden geheten door Beach en consorten. Ik had jullie hier dus niet naar toe willen lokken, maar wat mij betreft komen jullie allemaal hoor.
Montelly wil vast wel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niemand vervult mijn needs bby.
zou jou wel keihard interpreterenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het wilt interpreteren.
weetikquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
zou jou wel keihard interpreteren
Ik weet hoe desperate jij echt bent. Dus als je stoer op fok wil doen door bladibla opmerkingen gun ik je dat van harte.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:27 schreef Deuce92 het volgende:
heb stimo nog nooit zó desperate om aandacht gezien
man man man man
zou jou ook wel interpreteren hoor meisjequote:Op donderdag 25 februari 2016 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet hoe desperate jij echt bent. Dus als je stoer op fok wil doen door bladibla opmerkingen gun ik je dat van harte.
Geniet hiervan.
Ik laat nog liever mn klit besnijden dan jouw interpretatie te moeten ondergaan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
zou jou ook wel interpreteren hoor meisje
Ja maar je bnt Pools. Liever niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:34 schreef Deuce92 het volgende:
mag je van mij sowieso doen
voel ik tijdens het interpreteren toch niks van
OWw hihihihi wat een goede diss zeg hihihihquote:Op vrijdag 26 februari 2016 06:03 schreef fathank het volgende:
Hoe is het met je scriptie stimo. Heb je weer hulp nodig![]()
Ik heb getwijfeld over België.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:35 schreef seto het volgende:
ja ze zitten in de politiek politie azc's en het worden steeds meer nog even zijn wij de asielzoeker in eigen land maar waar kunnen wij heen als vluchteling ?
Aldus degene in met de Marokkanenauto.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:05 schreef stinkie het volgende:
Zo, aan het week mensen, want arbeid macht frei
Nice.quote:
Als je de Nederlandse behandeling van vluchtelingen achterlijk vindt, moet je zeker niet naar België. In Nederland worden vluchtelingen geknuffeld, in België krijgen ze keiharde fellatio.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij drukte toch ongeveer 65 kilo? Stop gewoon met deze onzin(vragen) en kom eens terug als je BB bent.
75 lees ik netquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Hahaha, BB zit ook al 3 jaar op hetzelfde niveau, met z'n 65kg.
Iedereen moet ergens beginnen. Een n00b met een roll of shame op 40kg is beter dan een bro die na drie jaar trainen nog steeds maar 75kg drukt maar wel een grote bek opzet over alcohol en zo.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:50 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
75 lees ik net
Ach moest er gisteren een van zijn roll of shame afhelpen, met 10 kilo li en re
(was een kineesje)
hij heeft wel al uitgerekend hoeveel KCals hij gaat innemen vanavond, shotjes en bier enzoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Iedereen moet ergens beginnen. Een n00b met een roll of shame op 40kg is beter dan een bro die na drie jaar trainen nog steeds maar 75kg drukt maar wel een grote bek opzet over alcohol en zo.
ik zit nog steeds op 60kg na 2-3 jaarquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Iedereen moet ergens beginnen. Een n00b met een roll of shame op 40kg is beter dan een bro die na drie jaar trainen nog steeds maar 75kg drukt maar wel een grote bek opzet over alcohol en zo.
Ziet er uit alsof je meer kan dan 60kg tochquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zit nog steeds op 60kg na 2-3 jaar
doet t niequote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/du6R3pD.jpg
Ziet er uit alsof je meer kan dan 60kg toch
je ohp ook nog steeds 35?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zit nog steeds op 60kg na 2-3 jaar
Dat ging niet over dimaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Maar heb je al uitgerekend hoeveel biertjes en shotjes je vanavond mag drinken?
3 jaarquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:24 schreef BredeBroeder het volgende:
Is het eigenlijk essentieel dat je die 2e rustdag pak? Ik bedoel zegmaar van: ik train om de dag. Maandag training dinsdag rust Woensdag training etc. En dan 1x in de week 2 dagen rust zodat ik weer op maandag kan starten met de nieuwe week, maar is dit een must offe? want eigenlijk wil ik gewoon door trainen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |