beetje zoals jouw dickquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:56 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Je hoofddoek lijkt net een anaconda aan de onderkant
Niemand vervult mijn needs bby.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef Crip het volgende:
[..]
jij bent echt hongerig naar dick de laatste tijd jeetje
onderdanig.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef kaasplankje het volgende:
lkkr toch zo een goed verzorgde onderdanige moslimvrouwtje
Ontmaagd Dima.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niemand vervult mijn needs bby.
hihi oepsieeequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik bedoelde crip niet jij
sorry
Meestal wel beter dan die kortpittige westerse vrouwen die alleen stampot kunnen makenquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef kaasplankje het volgende:
lkkr toch zo een goed verzorgde onderdanige moslimvrouwtje
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik bedoelde crip niet jij
sorry
Overdrijf ffquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:01 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Meestal wel beter dan die kortpittige westerse vrouwen die alleen stampot kunnen maken
als ze maar lkkr uit ziet tochquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:01 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Meestal wel beter dan die kortpittige westerse vrouwen die alleen stampot kunnen maken
Voorschutquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
meeste vrouwen kunnen toch niet koken
Hhahaquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:17 schreef Beach het volgende:
[..]
koken van woede vooral
bhdahahahaha
Niet erg vriendelijk jegens Danny's nieuwe beleid. Een positief 2016.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:41 schreef Klokov het volgende:
Sorry voor de TT, had niet verwacht dat alle vluchtelingen daadwerkelijk zouden komen.
Wij komen altijd ongewenst.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:41 schreef Klokov het volgende:
Sorry voor de TT, had niet verwacht dat alle vluchtelingen daadwerkelijk zouden komen.
Is meer omdat jullie hier niet erg welkom worden geheten door Beach en consorten. Ik had jullie hier dus niet naar toe willen lokken, maar wat mij betreft komen jullie allemaal hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet erg vriendelijk jegens Danny's nieuwe beleid. Een positief 2016.
Wel mooi zo'n WK na de bash <3quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is meer omdat jullie hier niet erg welkom worden geheten door Beach en consorten. Ik had jullie hier dus niet naar toe willen lokken, maar wat mij betreft komen jullie allemaal hoor.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:46 schreef Crip het volgende:
[..]
En laten ook anderen ongewenst komen, ahahha.
Hoezo WK, ik ben gewoon een vredelievend persoon (zie signature)quote:
Nee dat ben je niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoezo WK, ik ben gewoon een vredelievend persoon (zie signature)
owke bitchquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil jou niet laten komen, forceer jezelf niet zo op me.
Een motor heb ik al en een normale elektrische fiets is voor dezelfde doelgroep als je ecco's. Matchende gaastra-jas erboven en t plaatje is compleet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Een elektrische fiets kopen waardoor je eruit ziet als een mogool
Voor hetzelfde geld koop je een goede elektrische fiets en een goede crossmotor.
laat mij hier buitenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is meer omdat jullie hier niet erg welkom worden geheten door Beach en consorten. Ik had jullie hier dus niet naar toe willen lokken, maar wat mij betreft komen jullie allemaal hoor.
Montelly wil vast wel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niemand vervult mijn needs bby.
zou jou wel keihard interpreterenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het wilt interpreteren.
weetikquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
zou jou wel keihard interpreteren
Ik weet hoe desperate jij echt bent. Dus als je stoer op fok wil doen door bladibla opmerkingen gun ik je dat van harte.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:27 schreef Deuce92 het volgende:
heb stimo nog nooit zó desperate om aandacht gezien
man man man man
zou jou ook wel interpreteren hoor meisjequote:Op donderdag 25 februari 2016 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet hoe desperate jij echt bent. Dus als je stoer op fok wil doen door bladibla opmerkingen gun ik je dat van harte.
Geniet hiervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |