zeg ook ff welke, want voor je het weet zit je in die synthetische shit met je geldquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou zelf niet defensief beleggen op jouw leeftijd. Volg gewoon een paar indextrackers, via degiro kost het niks volgens mij. Leg elke maand 100 euro in, of 2 keer 50 op 2 verschillende trackers, om je risico te spreiden. Mocht je defensiever willen zitten dan zet je een deel op een spaardeposito of stop je het in obligaties. Mocht je dit niet willen doen dan kun je altijd je geld onderbrengen bij Robeco One of iets vergelijkbaars.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Defensief*, Ecco's zijn kwalitatief goede schoenen met een langdurig draagcomfort. Hoewel de investering redelijk is zijn de jaarlijkse kosten laag. Verder zijn het aesthetisch neutrale schoenen waardoor ze met veel outfits te combineren zijn.
*Rare designs uitgesloten
Hier.quote:
Was je floppydrive stukquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier.
Tijdje niet online geweest eigenlijk, PC was kapot gegaan en zag het als een fok pauze.
Ondertussen nieuw spul binnen gekregen en alles werkt weer.
Hah thanksquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:38 schreef seto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
goed dat je er weer bent man
Nee helaas stuk duurder, moederbord was kapot. En omdat ik een 4 jaar oude socket 1155 had kon ik ook direct nieuwe CPU kopen. En DDR4, want dat zat op het nieuwe moederbord.quote:
Nee het is een spel voor af en toe maar het is een beetje net als schaken, met het verschil dat er ook een kans element in zit. Altijd een paar stappen vooruit denken en snel dingen uit kunnen rekenen. Infinite arena word je als je gemiddeld een 7 win score in arena kan behouden en dus minstens net zoveel goud krijgt als dat je inlegt. Dan hoef je dus ook helemaal geen geld aan het spel uit te geven.quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is het zo leuk dan? Vond die gratis versie maar enorm beperkt.
je had ook gewoon een oude 1155 bord kunnen kopen, just saying. DDR4 bied geen echte performance winst over DDR3. Ik wil je oude meuk best hebben als je er niks meer mee doetquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hah thanks
[..]
Nee helaas stuk duurder, moederbord was kapot. En omdat ik een 4 jaar oude socket 1155 had kon ik ook direct nieuwe CPU kopen. En DDR4, want dat zat op het nieuwe moederbord.
Mjah had wel gekeken alleen die waren duur of uitverkocht En had geen zin om tweedehands te zoeken. Opzich ook niet erg om eens te upgradenquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
je had ook gewoon een oude 1155 bord kunnen kopen, just saying. DDR4 bied geen echte performance winst over DDR3. Ik wil je oude meuk best hebben als je er niks meer mee doet![]()
![]()
oh man gelukkig dacht al dat je dood was gegaan ofzoquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier.
Tijdje niet online geweest eigenlijk, PC was kapot gegaan en zag het als een fok pauze.
Ondertussen nieuw spul binnen gekregen en alles werkt weer.
iphone 5s vriendquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:49 schreef VMSDKR het volgende:
vertel me ajb meer over jullie te dure facebookmachines
lol 13e district, is ze pauper?quote:
whaha plesidentquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
haha en dan is seto de asian pete?
ni hao plesident snow
XDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:08 schreef Ethanolic het volgende:
oohhh katnis eveldeen ik kom je ledden!!!
ok setoquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:09 schreef seto het volgende:
uhh nee hoor zo praat ik helemaal niet
slaat weer nergens op dit
smh
Heb ik wel in m'n videokaartquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:20 schreef Beach het volgende:
sap waarom koop je niet ddr5
ddr4 is alweer verouderd
Dat is GDDR vriend.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb ik wel in m'n videokaart
Fixedquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Bredebroeder help mij ook met clienten fixen dan
Gewoon daten om een leuke avond te hebben ipv te gaan daten omdat je 'moet' daten. Niets is zo verschrikkelijk als de druk om ergens heen te gaan waar je eigenlijk helemaal geen zin in hebt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Bredebroeder help mij ook met chicks fixen dan
jongens meisjes versierenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:27 schreef kaasplankje het volgende:
moeilijk he,[quote]Op donderdag 25 februari 2016 15:36 schreef Klokov het volgende:
Plaats de komma even
[/quote]quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
jongens meisjes versieren
hahahah
Watquote:
[/quote]quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
jongens meisjes versieren
hahahah
Op donderdag 25 februari 2016 15:44 schreef Drinky het volgende:
Heb even de komma geplaatstquote:[quote]Op donderdag 25 februari 2016 15:53 schreef Ethanolic het volgende:
[,quote][ afbeelding ] Op donderdag 25 februari 2016 15:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wat
Lukt het?quote:welke komma
Ik vraag 5 eu per verzonden bericht.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Bredebroeder help mij ook met chicks fixen dan
ayyyyyyyyyquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:25 schreef seto het volgende:
kan je net zo goed ook meteen advies voor schoenen aan klokov vragen
Geld moet rollenquote:Op donderdag 25 februari 2016 09:53 schreef Klokov het volgende:
Brb als financieel adviseur bijbeunen om mensen te adviseren niet hun geld te verkwanselen
kw00t to life byquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Geld moet rollen
Heel je leven zuunig doen en dan onder een bus lopen zeker
Meisjes regel je face tot facequote:Op donderdag 25 februari 2016 16:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik vraag 5 eu per verzonden bericht.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Geld moet rollen
Een elektrische fiets kopen waardoor je eruit ziet als een mogoolquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Geld moet rollen
quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:14 schreef Ethanolic het volgende:
Een elektrische fiets. Dat is nog gayer dan Ang3l, en dat is echt een fucking showcase nicht.
Dit is een elektrische fiets. Als je een dan toch een elektrische fiets wil kan je beter een goede kopen, i.p.v. dit ding. Verder ben ik het wel met je eens trouwens.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:57 schreef Klokov het volgende:
Mensen die denken dat hier markt voor is
neequote:Op donderdag 25 februari 2016 19:55 schreef Deuce92 het volgende:
Dima dis u?
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #108 d uitreiking
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:07 schreef Faeroer het volgende:
http://www.thelocal.dk/20(...)rtiers-get-home-safe
Hey Beach
Is dit wat Merkel bedoelde met "immigranten creëren banen"?
Chillin', hoe gaat het met je quads?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:21 schreef kaasplankje het volgende:
Hey Crip hoe is het met je borsten?
rare buik man.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Die user in wat draag je vandaag matcht precies met deze foto
[ afbeelding ]
lkkr ik heb ze vandaag nog ff goed gepaktquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Chillin', hoe gaat het met je quads?
Goed bezig, mirin'.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
lkkr ik heb ze vandaag nog ff goed gepakt
Heb ik ook.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mwah. Eentje is wel een beeeeettttje groter.
Dat laat ik krio doenquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voel jij er oook weleens aan? Beetje ordenen zodat ze gelijk liggen
er is niks oneven aan , komt doordat in zn ene hand die gozer foto maakt en dus zn spieren stretchedquote:
''die gozer''quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
er is niks oneven aan , komt doordat in zn ene hand die gozer foto maakt en dus zn spieren stretched
Ben weer single. Ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wil je ook aandacht ofzo?
valt niet op hoor
Ja, goddank gaat het nu goed.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Stimo's polkadots worden ovaaltjes.
Ow nee, die was/is vies dik. Ik heb wel alles mooi in proportie met een taille.quote:
Ik ben kki erg aan het jojo'enquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben weer single. Ja.
[..]
Ja, goddank gaat het nu goed.
[..]
Ow nee, die was/is vies dik. Ik heb wel alles mooi in proportie met een taille.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |