abonnement Unibet Coolblue
pi_160170152
klik op de TT voor vorige delen *O*

Foto's:

Zie hier de foto's van Memmel en Johan.
Zie hier de foto's van iamredleader en Tinuviel.
Zie hier de foto's van cloarie.
Zie hier de foto's van leonieke en Phille.
Zie hier de foto's van TARAraboemdijee en freecell.
Zie hier de foto's van ranzige_pad. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier en hierde foto's van Diaan73 en Peaceman. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier de foto's van Pluisje en Rickmans.
Zie hier de foto's van Sjimz.
Zie hier en hier de foto's van Fannetje.
Zie hier de foto's van Levitation.
Zie hier de foto's van Patries86 & Kixass.
Zie hier de foto's van J-Net.
Zie hier de foto's van Pure-Poison.
Zie hier de foto's van Rekkie.
Zie hier de foto's van Tessie.
Zie hierde foto's van Hi_flyer.
Zie hier en hier en hier de foto's van bigbird.
Zie hier de foto's van Rewimo.
Zie hier de foto's van nelisb.
Zie hier de foto's van macrony.
Zie hier de foto's van IJzercookie.
Zie hier de foto's van Mickeys.
Zie hier de foto's van teamlead en droomvrouwtje
Zie hier de foto's van gothic-blackie
Zie hier de foto's van avotar
Zie hier en hier de foto's van Motorbloempje
Zie hier de foto's van Maggiorana
Zie hier de foto's van Tha_Flash
Zie hier de foto's van Mr_Moon
Zie hier de foto's van Vlindur
Zie hier de foto's van ivetje en ThaDuck
Zie hier de foto's van progje
Zie hier de foto's van soohr
Zie hier de foto's van JufMariska
Zie hier de foto's van Chanty en Dirty harry
Zie hier de foto's van Suuzs
Zie hier de foto's van speknek
Zie hier de foto's van Jentin
Zie hier de foto's van MissBliss en Re
Zie hier de foto's van Becky27
Zie hier de foto's van Martine1984
Zie hier de foto's van Lienzz
Zie hier de foto van DanseMacabre
Zie hier en hier de foto's van gewoonmezelf87
Zie hier en hier de foto's van Stormqueen en bleiblei
Zie hier en hier de foto's van ClintOosthout
Zie hier de foto's van vrouwtje-theelepel

^) Data in 2016

SilverSjoiis - 1 juli 2016
DevilsAndDust - 8 juli 2016
Atifa - 8 juli 2016
MaJo - 15 juli 2016
Lotus & ErwinRommel - zomer 2016
Crohnjurist - 16 september 2016
SV-tje - 1 oktober 2016

^) Data in 2017
Sarabi - mei
Thinkk-Pinkk - 16 juni 2017
Moira. & Monopoly - 10 juli 2017
Tink89: 29 september 2017

Trouw linkjes:

Kleding
9lover.com
anastasi.nl
atelierdiagonal.es
blacktie.nl
bruidsmode-marieke.nl (tweedehands bruidsmode)
chameleonbride.co.uk
china-eshop.net
idoido.nl
kennethpool.com
kleinfeldbridal.com
linearaffaelli.be
lindsayfleming.com (Celtic & Medieval Bridal Designers)
littleflowers.nl voor bruidskinderen
pronovias.com
manuelmota.es
newstyling.nl
peterlangner.it
rembo-styling.com
sanpatrick.com
sinceritybridal.com
whiteone.es

Taarten
backstage-bakery.nl
taartjetaart.com
caribbeansoulfood.nl
http://www.irenes-suikercreaties.nl/

Fotografen:
Zuiver Beeld
Sara Letschert
Mon et Mine
2 Rings
www.dedagvanjullieleven.nl
www.fotonijkamp.nl
www.debruiloften.nl
www.arnohoogwerf.nl
www.mercarra.nl
www.remcovandesanden.nl
www.yourweddingphotos.eu
www.timcorbeel.com
www.bjornfrins.nl
www.jordyhuijbregts.com
www.lerafotografie.nl

Weddingplanners
conamore.it (voor als je een weddingplanner in Italië nodig hebt)

Van alles op 1 site
designyourwedding.nl
perfectetrouwdag.nl
theperfectwedding.nl
theknot.com
trouweninderegio.nl
weddingstylemagazine.com

Ringen
gabre.nl
ihr-trauring-juwelier.de (betaalbare trouwringen)
trendjuwelier.nl
specialetrouwringen.nl
atlantistrouwringen.nl
artobject.nl

Bedankjes
hetoriginelekado.nl
kleinkadootje.nl
bedankjes.nl

Locaties
rederijthor.nl

Kaartjes
trouwpost.nl
kaartje2go.nl
trouwkaarten.nl

Vergeet Wiki. Gebruik de reeksenknop onderaan het topic voor een nieuw deel in deze reeks.

Post hier je verhalen, foto's, vragen en meer!

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 21-06-2016 11:08:00 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160183233
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 10:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een groot nadeel van de gastenlijst op The Perfect Wedding vond ik dat je niet aan kon geven uit hoe veel personen een huishouden bestaat. Als ik familie De Vries uitnodig, is het wel ook nogal van belang om te weten hoe veel mensen dat dan precies zijn.

Maar wij hebben een zeer uitgebreid Excelbestand. Geen wonder, aangezien mijn vriend een ontzettende Excelnerd is. :+. We houden er alles in bij: gastenlijst (met totalen voor aantal uitnodigingen, aantal volwassenen en aantal kinderen), uitgaven/begroting, things to do 10/6/4/2 maanden van te voren, et cetera.
Ik ben normaal ook echt van Excel maar vind perfect wedding ideaal omdat je dan altijd kunt kijken ook als je niet je eigen laptop bij de hand hebt.
Voor het probleem van familie de vries is eigenlijk een hele simpele oplossing, je kunt per familie ook personen individueel aangeven, dan heb je wel een totaal overzicht van mensen en een overzicht voor aantallen kaarten.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_160183379
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:46 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Ik ben normaal ook echt van Excel maar vind perfect wedding ideaal omdat je dan altijd kunt kijken ook als je niet je eigen laptop bij de hand hebt.
Voor het probleem van familie de vries is eigenlijk een hele simpele oplossing, je kunt per familie ook personen individueel aangeven, dan heb je wel een totaal overzicht van mensen en een overzicht voor aantallen kaarten.
Waar ik Excel zei bedoel ik eigenlijk Google Spreadsheets. ;).

Oh, kan dat inmiddels? Ik heb daar vorig jaar omstreeks deze tijd nog contact over opgenomen met TPW. Toen zat het eraan te komen maar het zou nog wel even duren en ze wisten niet precies wanneer, werd toen gezegd. Daar ging ik niet op wachten. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160195600
Hier ook een excel bestandje hoor, verwachte kosten, daadwerkelijke kosten, al betaalde uitgaven, wat we hebben gespaard en hoeveel we nog moeten. Alles staat erin en via dropbox overal waar ik ben in te zien en aan te passen, ik ben echt zo'n nerd met dat soort dingen haha, vriendlief niet hoor die weet nog net hoe een muis werkt hahaha :+
pi_160219910
Hier ook een excelbestand op dropbox, met alle info die we nodig hebben. Ik heb een tweede versie naar de ceremoniemeesters gestuurd. :)
pi_160226120
Ik zag in de vorige topic iemand iets vragen over een website waar je zeg maar je cadeau's op kan zetten?

Wij maken gebruik van http://www.huwelijksreislijst.nl/.
Heel handig, we hebben onze huwelijksreis in stukken verdeeld en erop gezet en onze gasten kunnen daar als cadeau een stukje geven.
Er zijn al mensen die ons een gifte hebben gegeven en we krijgen zo'n 2 weken nadat ze dat online hebben gedaan netjes gestort op onze rekening (ik heb er wel een aparte rekening voor geopend).
Mensen kunnen hun gifte ook uitprinten om als nog in een envelopje te kunnen doen.
Of als je het toelaat (is een instelling) zelf cadeaus toevoegen.

Ik vind hem heel handig en leuk.
pi_160265959
We hebben vandaag onze trouwringen opgehaald. Ben er zo blij mee! O+.

Direct het omdoen bij elkaar even geoefend, natuurlijk. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160266500
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
We hebben vandaag onze trouwringen opgehaald. Ben er zo blij mee! O+.

Direct het omdoen bij elkaar even geoefend, natuurlijk. :+.
Haha aww O+ giechelend als een stel pubers, of niet? :D

Ik kwam me al voorzichtig melden, maar ik durf nu wel voor het echies. Ik ben afgelopen zondag gevraagd door m'n lief O+ Wij gaan als alles loopt zoals we willen 'trouwen' op 24 juni '16 en op 1 juli '17. Niet (meteen) voor de wet, maar middels een handfastceremonie. Vandaar ook die twee data: eerst voor een jaar en een dag, dan voor het leven. En ik heb er zoveel zin in O+ Heb net al popelend oude topics doorgelezen :D
  zondag 28 februari 2016 @ 22:00:17 #9
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_160298475
Wat de vliegende neuk is een handfastceremonie nu weer en wie heeft dat verzonnen, en hoeveel verdienen ze eraan?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_160299228
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2016 22:00 schreef Dagonet het volgende:
Wat de vliegende neuk is een handfastceremonie nu weer en wie heeft dat verzonnen, en hoeveel verdienen ze eraan?
Een mooie trouwceremonie, iemand in de middeleeuwen (ik ken 'm niet) en niks natuurlijk! Maar bedankt voor de romantische toevoeging aan het trouwtopic O+
pi_160299377
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2016 22:00 schreef Dagonet het volgende:
Wat de vliegende neuk is een handfastceremonie nu weer en wie heeft dat verzonnen, en hoeveel verdienen ze eraan?
Hoewel ik moest lachen had je deze antwoorden ook kunnen vinden op google..


Mijn ding is het ook niet maar ieder moet doen wat bij hen past, dus Bloesem veel plezier met voorbereiden.
S. 2014
J. 2016
pi_160299623
Thanks :) De voorbereiding en de invulling zijn trouwens zo'n beetje hetzelfde als bij een huwelijk voor de wet, alleen het ja-woord verloopt iets anders (en zelfs dat niet zo heeeel anders) Ik mag dus helaas ook gaan budgetteren in excelletjes :'(
pi_160299765
Maar jullie trouwen eerst op spiritueel niveau voor 1 jaar en 1 dag en daarna wel voor de wet?
S. 2014
J. 2016
pi_160300715
Je zou de eerste keer kunnen zien als een soort verloving(sfeest) deluxe. En dan na dat jaar geven we een groot feest en hebben we een trouwceremonie waarin we onze geloften / het jawoord uitspreken. Voor de wet trouwen we een keer tussendoor met alleen de getuigen aanwezig, want daar gaat 't ons niet zo om. We willen graag de liefde vieren en onze relatie een treetje hoger gooien. Het wettelijke proces hoort daar voor ons niet per se bij, maar op dat papiertje na komt alles wat bij een 'gewone' bruiloft aanwezig is bij ons ook voorbij.
pi_160306290
*onlurkt*

Mooi Bloesem, een handfasting! Twee bevriende stellen hebben dat bij ons gedaan (maar dan niet eerst voor 1 jaar en 1 dag, dus het was bij beide 'maar' 1 keer feest ;) ) en bij alletwee de bruiloften hebben we ook een meipaal gevlochten om de liefde ' in elkaar te weven'. Gaan jullie dat ook doen? :)
  maandag 29 februari 2016 @ 07:52:22 #16
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_160306469
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 22:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Hoewel ik moest lachen had je deze antwoorden ook kunnen vinden op google..

Ja, ik dacht, kom laat ik het eens vragen op een forum, doe eens gek.

Maar bedankt voor de uitgebreide antwoorden. :).

Grappig dat het mag trouwens, je mag ook voor de kerk niet trouwen voordat je voor de wet getrouwd bent tenslotte.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 29 februari 2016 @ 09:19:59 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_160307066
quote:
14s.gif Op maandag 29 februari 2016 07:52 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ja, ik dacht, kom laat ik het eens vragen op een forum, doe eens gek.

Maar bedankt voor de uitgebreide antwoorden. :).

Grappig dat het mag trouwens, je mag ook voor de kerk niet trouwen voordat je voor de wet getrouwd bent tenslotte.
het is ook geen trouwen, het wordt nergens officieel vastgelegd. Dus wij kunnen morgen ook handfasten in de achtertuin, denk niet dat iemand er wakker van ligt verder :P
disclaimer
pi_160307982
Ik had er nog nooit van gehoord. Bijzonder, maar niks voor mij.

Een jaar en een dag snap ik niet, er zou dan toch een jaar en een dag tussen de twee data moeten zitten? (Of werkt het niet zo logisch :D )
pi_160308101
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 10:16 schreef Serinde het volgende:
Ik had er nog nooit van gehoord. Bijzonder, maar niks voor mij.

Een jaar en een dag snap ik niet, er zou dan toch een jaar en een dag tussen de twee data moeten zitten? (Of werkt het niet zo logisch :D )
Jawel, maar dat komt in de agenda niet uit ;)

Ik ben trouwens budget-wise wel blij dat we niet op die zaterdag voor de gemeente gaan trouwen :X
pi_160311559
Ik vind het eerst voor een jaar en een dag en dan voor altijd idee wel heel mooi! Ik ben bang dat onze portemonnee dat niet aan kan. ;(.

Even een andere vraag: heeft er hier iemand ervaring met een 'nepceremonie'? Mijn verloofde en ik hebben al een geregistreerd partnerschap. De omzetting naar een huwelijk doen we even snel aan de balie op het gemeentehuis van onze woongemeente, maar onze trouwdag vieren we elders. We hebben mijn zwager gevraagd om ons te 'trouwen', en gelukkig reageerde hij heel enthousiast. O+.

Alleen is het zonder dingen om te ondertekenen en dergelijke wel een beetje kaal. :P. Hoe hebben anderen dat gedaan? Nepdocumentjes neergelegd? :D.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160312050
Oh, die documentjes vond ik het juist het minst boeiende aan de hele ceremonie. Zou het bij een ceremonie zonder officieel-administratief deel lekker weglaten, heb je ruimte voor een mooie speech ofzo. :P
pi_160312075
Ja maar en de foto waarop we handtekeningen zetten dan? :o.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160313030
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 13:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja maar en de foto waarop we handtekeningen zetten dan? :o.
Een lieve boodschap naar elkaar schrijven en die inlijsten/inplakken voor later? Gewoon 2-3 regeltjes? :)
pi_160313502


Of zoiets maken om later in te lijsten?
  maandag 29 februari 2016 @ 14:00:48 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_160313504
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 13:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja maar en de foto waarop we handtekeningen zetten dan? :o.
Kun je sowieso op het "echte" moment doen toch? Gewoon alleen inzoomen op de handen?
disclaimer
pi_160313672
Het 'echte' moment is een woensdagochtend ergens omstreeks onze trouwdatum (wanneer er maar plek is op het gemeentehuis). Daar is de fotograaf niet bij.

Een handtekening zetten onder een boodschap naar elkaar vind ik een beetje gek, sorry. :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 29 februari 2016 @ 14:09:45 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_160313722
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 14:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het 'echte' moment is een woensdagochtend ergens omstreeks onze trouwdatum (wanneer er maar plek is op het gemeentehuis). Daar is de fotograaf niet bij.

Een handtekening zetten onder een boodschap naar elkaar vind ik een beetje gek, sorry. :@.
dan laat het gewoon achterwege. Bij ons staat dat moment uiteindelijk ook niet in het album. Wel de ringen O+
disclaimer
pi_160322408
Waarom zou je dan een handtekening-foto willen?
  Moderator maandag 29 februari 2016 @ 19:54:04 #29
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_160322447
Doen jullie ook geen ambtenaar bij de ceremonie DaD? Wij hebben een Babs ingehuurd die het verhaaltje houdt en de getuigen tekenen ook aan het einde. Het is een echte akte maar omdat we met blauwe pen tekenen is het niet rechtsgeldig. Maar voor de buitenwereld lijkt het gewoon echt :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 29 februari 2016 @ 20:32:08 #30
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_160323616
Ik lurk al een tijdje mee en nu de familie op de hoogte is, mag ik ook in de OP.

Ik heb mijn vriend ten huwelijk gevraagd op de dag dat we 12,5 jaar verkering hadden, vorig jaar zomer. Hij is buschauffeur en kwam die ochtend aanrijden bij de bushalte op mijn werk (ziekenhuis).

Het eerste idee was om gebruik te maken van het gratis trouwboekjesophalenmoment van de gemeente, maar later vonden we het niet leuk dat bijvoorbeeld onze moeders en mijn oma er niet bij konden zijn.

Dus trouwen we op vrijdag 8 juli voor de wet en iedereen die zin en tijd heeft mag langskomen op het gemeentehuis. De rest van de dag vieren we alleen met naaste familie, getuigen en enkele goede vrienden, in totaal een man of 30.

Twee dagen later, op zondag 10 juli geven we een feest voor alle mensen die ons dierbaar zijn en die wij er graag bij zouden willen hebben. We hebben allebei een grote familie en vriendengroep en daarnaast een groot sociaal leven. Samen met de buren en enkele collega's komen we op zo'n 175 man.

Een locatie zoeken viel dus niet mee voor zo'n grote groep, maar dat is gelukt.
Er komt een bandje spelen, er is genoeg drank en eten en omdat we 's middags al starten, wordt het ook geen latertje.

We vertrekken daags erna namelijk meteen met de kinderen (17 en 20) op vacantie, al is de bestemming nog onbekend. Deze week krijgen we hopelijk bericht van de juwelier dat onze 'trouwdingen' klaar zijn en kunnen we ze komen bewonderen. Ik wil niet te veel weggeven, maar iedereen die ons kent, weet dat het geen ringen worden. Ik mag hem op mijn werk niet aan en ben veel te bang dat ik hem ga kwijtraken en mijn aanstaande speelt in twee bandjes als percussionist, dus dat is ook niet handig. Dus om nu voor een boel geld aan ringen in de kast te leggen... dat leek ons niet zo romantisch.

Nu nog shoppen voor kleding, ik ben absoluut geen jurken- of rokkenmeisje (laatste keer was op de lagere school bij de musical), dus dat wordt een uitdaging. Mijn broer wil me toch graag een keer in een trouwjurk zien, net als twee goede vriendinnen, dus ik denk dat ik niet aan ontkom om een dag mee op pad te moeten. Als we daarna de kroeg induiken, vind ik dat wel prima.

Maar wat ik dan wel wil... Daar ben ik nog niet uit.
Ik zit er over te denken om toch iedereen versteld te laten staan en in een zomerjurkje te komen met mijn Dr. Martens er onder. Ik draag namelijk ook NOOIT hakken. Genoeg te doen nog de komende maanden.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_160336420
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:53 schreef Atifa het volgende:
Waarom zou je dan een handtekening-foto willen?
Omdat ik - blijkbaar volledig verkeerd - dacht dat zoiets een belangrijk onderdeel van de ceremonie is.
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:54 schreef MaJo het volgende:
Doen jullie ook geen ambtenaar bij de ceremonie DaD? Wij hebben een Babs ingehuurd die het verhaaltje houdt en de getuigen tekenen ook aan het einde. Het is een echte akte maar omdat we met blauwe pen tekenen is het niet rechtsgeldig. Maar voor de buitenwereld lijkt het gewoon echt :)
Geen officiële ambtenaar nee, dat is immers nergens voor nodig. Getuigen hoeven ook niet, die hebben al getekend bij het geregistreerd partnerschap.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160336517
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Omdat ik - blijkbaar volledig verkeerd - dacht dat zoiets een belangrijk onderdeel van de ceremonie is.
Het is maar net wat jij belangrijk vindt, natuurlijk. Ik vond de handtekeningen totaal niet boeiend, maar als jij dat wél een belangrijk onderdeel vindt, ga ervoor!
  dinsdag 1 maart 2016 @ 12:09:49 #33
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_160336741
Ik vond het bij onze ceremonie wel wat toevoegen die handtekeningen maar dat waren dan ook de echte papieren die wij en de getuigen tekenden.
Als dat moment eerder al geweest is zou ik het skippen.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 1 maart 2016 @ 12:46:01 #34
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_160337515
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het eerst voor een jaar en een dag en dan voor altijd idee wel heel mooi! Ik ben bang dat onze portemonnee dat niet aan kan. ;(.

Even een andere vraag: heeft er hier iemand ervaring met een 'nepceremonie'? Mijn verloofde en ik hebben al een geregistreerd partnerschap. De omzetting naar een huwelijk doen we even snel aan de balie op het gemeentehuis van onze woongemeente, maar onze trouwdag vieren we elders. We hebben mijn zwager gevraagd om ons te 'trouwen', en gelukkig reageerde hij heel enthousiast. O+.

Alleen is het zonder dingen om te ondertekenen en dergelijke wel een beetje kaal. :P. Hoe hebben anderen dat gedaan? Nepdocumentjes neergelegd? :D.
Wij zijn afgelopen zomer getrouwd en hebben gewoon 'mooie woorden' (zoals mn schoonmoeder het noemde) over elkaar en de aanwezigen uitgesproken ipv dit te laten doen door een ambtenaar of pastoor.. Ng persoonlijker ook 😊
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Moderator dinsdag 1 maart 2016 @ 14:29:33 #35
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_160340398
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Omdat ik - blijkbaar volledig verkeerd - dacht dat zoiets een belangrijk onderdeel van de ceremonie is.

[..]

Geen officiële ambtenaar nee, dat is immers nergens voor nodig. Getuigen hoeven ook niet, die hebben al getekend bij het geregistreerd partnerschap.
Ah ok :) Wij hebben die BABS dus wel ingehuurd zodat we een officiële ceremonie krijgen met een persoonlijk verhaaltje. Bij het gemeentehuis stonden we na 5 minuten weer buiten :')

En vind het geen gekke gedachte die foto. Alleen lijkt me dat moment wat onlogisch zonder een ambtenaar/iemand die een verhaal houdt ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_160340724
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:29 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah ok :) Wij hebben die BABS dus wel ingehuurd zodat we een officiële ceremonie krijgen met een persoonlijk verhaaltje. Bij het gemeentehuis stonden we na 5 minuten weer buiten :')

En vind het geen gekke gedachte die foto. Alleen lijkt me dat moment wat onlogisch zonder een ambtenaar/iemand die een verhaal houdt ;)
Hè, hoe kom je erbij dat er niemand is die een verhaal houdt? :D. Ik zei toch in mijn eerste post hierover al dat mijn zwager ons gaat 'trouwen'?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Moderator dinsdag 1 maart 2016 @ 14:47:02 #37
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_160340883
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:42 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hè, hoe kom je erbij dat er niemand is die een verhaal houdt? :D. Ik zei toch in mijn eerste post hierover al dat mijn zwager ons gaat 'trouwen'?
Ah dat had ik even gemist :) Hij kan ook een documentje maken die jullie samen ondertekenen? Als jij dat een mooi fotomoment vindt (lijkt mij ook) dan kun je dat op die manier doen.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_160341582
Is het een idee om een gelofte te maken waarin jullie toekomstplannen vastleggem en dat jullie die samen ondertekenen op die dag? En dat daar een foto van gemaakt wordt? Ik snap wel dat je die foto's wilt hoor ;)
S. 2014
J. 2016
  donderdag 3 maart 2016 @ 13:36:39 #39
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_160389903
Vrienden van mij zijn aantal maanden getrouwd in ehv museum waarbij familie vrienden de rol namen zoals je bij een officieel huwelijk zou hebben. Zij hadden been stuk permanent wat in gun stijl was opgesteld en getuigen ook tekenden. Misschien een idee?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Moderator maandag 4 april 2016 @ 21:25:50 #40
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_161179185
Hoe gaat het met iedereen hier?

Mijn broer heeft vandaag laten weten geen ceremoniemeester te willen zijn. Wel wat kort dag 3,5 maand van tevoren maar ach als hij er gestressed van raakt is het ook geen goed plan. Totdat ik bedacht dat we de kaarten al hadden laten drukken met zijn gegevens erop :X Mijn moeder vond het zo rot voor ons dat ze aangeboden heeft de nieuwe kaarten te betalen. Dus net mijn beste vriend gevraagd als ceremoniemeester en hij zei gelukkig ja O+ Net de kaarten weer opnieuw besteld en dan kunnen ze er eindelijk uit.

Ook de huwelijksreis is inmiddels geboekt O+ 3 weken Canada/Noord-Oost VS en 4 dagen New York *; Alleen nu begint wel echt de geldstress want een deel van de reis zullen we moeten financieren van de donaties. En dat valt lastig in te plannen natuurlijk. Waarschijnlijk komt het allemaal goed maar kan er echt van wakker liggen al :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_161181890
Hier gaat het goed,

Fotograaf en datum liggen vast. Locatie hebben we op het oog maar moet ik nog wel even achteraan. Jurk en ringen enzo hebben nog wat minder "haast"

Wel rot dat je het zo kort dag pas hoort van je broer. Maar heel lief van je ouders.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_161195073
Ha wat grappig, wij hebben ook al een deel van onze huwelijksreis geboekt maar de rest wordt bij ons inderdaad ook gedaan door middel van de donaties (cadeau's) maar die wilt nog niet echt binnenstromen...

We beginnen ook een beetje geld stress te hebben aangezien we de laatste tijd heel veel onverwachte uitgaves krijgen. Ik hoop dat nu niet alles uit elkaar valt want ik wil echt niet aan het trouwpotje komen.
pi_161195579
Hier gaat het ook goed! Gisteren hebben we mijn zwager op bezoek gehad om de ceremonie voor te bespreken. Ik denk dat het supertof gaat worden. O+. We hebben besloten geen handtekeningen te zetten, overigens. :+.

Verder: de uitnodigingen zijn gedrukt, ik moet alleen de enveloppen nog schrijven. Doe ik over een paar weken. Binnenkort heb ik pasafspraken staan voor mijn jurk, volgende week gaat mijn verloofde zijn pak uitzoeken, de sweet table is geregeld, de styling voor een groot gedeelte ook. Zelfs de goodiebags voor de kinderen van de daggasten zijn al bijna af. Locatie voor de foto's is uitgezocht en we hebben een sloep met schipper geboekt om ons naar de trouwlocatie te brengen (ligt aan het water). No stress. ^O^ .

Hoe ver van te voren versturen jullie de uitnodigingen, MaJo?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_161196128
Sinds gisteren ligt de fotograaf vast. Datum en locatie hadden we al.
De rest heeft niet zo'n haast, heb nog ruim een jaar.
  Moderator dinsdag 5 april 2016 @ 20:43:46 #45
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_161204737
Hier schiet het mooi op qua planning; mag ook wel de bruiloft is immers 27 mei al :9

Her en der moeten we nog wat zaken bevestigen maar in grootte lijnen zijn we rond.
Lokaties staan vast, fotograaf is geregeld, diner en feestavond is rond. *O*

Nog een bruidsboeket en een zwarte riem voor het trouwpak van mij :+
pi_161204797
Ben trouwens wel blij dat we zo snel met de fotograaf zijn geweest.
Als we het nu pas gingen regelen (dus nog ruim een jaar van tevoren) dan waren we te laat geweest.
pi_161205267
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:45 schreef Sarabi het volgende:
Ben trouwens wel blij dat we zo snel met de fotograaf zijn geweest.
Als we het nu pas gingen regelen (dus nog ruim een jaar van tevoren) dan waren we te laat geweest.
Oh was er bij jullie ook iemand voor die datum Ja. Ik kreeg afgelopen weekend ook mail van Dario dat er nog iemand was voor onze datum
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator dinsdag 5 april 2016 @ 21:10:01 #48
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_161205609
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier gaat het ook goed! Gisteren hebben we mijn zwager op bezoek gehad om de ceremonie voor te bespreken. Ik denk dat het supertof gaat worden. O+. We hebben besloten geen handtekeningen te zetten, overigens. :+.

Verder: de uitnodigingen zijn gedrukt, ik moet alleen de enveloppen nog schrijven. Doe ik over een paar weken. Binnenkort heb ik pasafspraken staan voor mijn jurk, volgende week gaat mijn verloofde zijn pak uitzoeken, de sweet table is geregeld, de styling voor een groot gedeelte ook. Zelfs de goodiebags voor de kinderen van de daggasten zijn al bijna af. Locatie voor de foto's is uitgezocht en we hebben een sloep met schipper geboekt om ons naar de trouwlocatie te brengen (ligt aan het water). No stress. ^O^ .

Hoe ver van te voren versturen jullie de uitnodigingen, MaJo?
Ik denk dat we ongeveer wel gelijk zijn met de voorbereidingen :) Alle grote dingen zijn geregeld (behalve de trouwring van man en zijn pak) maar dingen als decoratie en echt de puntjes op de i moeten nog gezet worden.

Ik had de uitnodigingen er eigenlijk al uit willen hebben maar het zal nu denk ik volgende week worden :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_161205825
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh was er bij jullie ook iemand voor die datum Ja. Ik kreeg afgelopen weekend ook mail van Dario dat er nog iemand was voor onze datum
Yep :) maar goed we wisten toch al dat we met hem verder wilde dus dat was geen probleem.
  Moderator dinsdag 5 april 2016 @ 21:23:33 #50
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_161206186
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Yep :) maar goed we wisten toch al dat we met hem verder wilde dus dat was geen probleem.
Ik heb die naam nu zo veel voorbij zien komen dat ik het maar even ben gaan checken _O- Ziet er goed uit maar vind het erg prijzig. Wat vind je er zo bijzonder aan dat je die prijs er voor wil betalen?

Wij hebben deze fotograaf: http://www.henkvanlambalgen.com/ Ook niet goedkoop maar wel iets betaalbaarder ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_161206321
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Yep :) maar goed we wisten toch al dat we met hem verder wilde dus dat was geen probleem.
Ja wij ook hadden het alleen nog niet echt vast gezet vanwege de verhuizing.

Maar vooral vriendlief is helemaal weg van zijn stijl.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_161206810
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:23 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb die naam nu zo veel voorbij zien komen dat ik het maar even ben gaan checken _O- Ziet er goed uit maar vind het erg prijzig. Wat vind je er zo bijzonder aan dat je die prijs er voor wil betalen?

De kwaliteit/stijl van zijn foto's
En dat het ook nog eens erg goed klikte.

Mijn vriend heeft in een fotozaak gewerkt en ik heb fotografie gestudeerd dus we waren nogal kieskeurig.

Verder is het wel een budgetbruiloft :)
  Moderator dinsdag 5 april 2016 @ 21:44:43 #53
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_161206901
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

De kwaliteit/stijl van zijn foto's
En dat het ook nog eens erg goed klikte.

Mijn vriend heeft in een fotozaak gewerkt en ik heb fotografie gestudeerd dus we waren nogal kieskeurig.

Verder is het wel een budgetbruiloft :)
Hij heeft een goeie stijl :Y Maar vind het niet veel verschillen van onze fotograaf. Wat vind je van hem? Maar ik heb ook geen studie in die richting ;) De klik is het belangrijkst!

Bij ons zijn de locatie en de fotograaf best duur maar de rest is ook budget. Uiteindelijk komen we denk ik op de 7000 euro uit :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_161207544
7000 euro wouw ik vind dat echt knap.. Of ben ik dan gewoon zo enorm veeleisend ofzo.

Dario is echt een toffe gast :Y
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 5 april 2016 @ 22:10:22 #55
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_161208169
Hier ook zo rond de 6,5 tot 7k 2,5 jaar geleden.
En niet beknibbeld op de belangrijke zaken.
Maar het maakt best uit of je een feest geeft voor 60 of 150 personen.
Of alleen een diner of receptie, diner en feestavond.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 5 april 2016 @ 22:48:03 #56
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_161209867
Ik heb een paar weken terug m'n jurk besteld en niet veel later schoenen in dezelfde kleur gevonden (niet verwacht dat dat zo makkelijk zou zijn).

Lokatie is bijna rond, kennismaking met de fotograaf staat gepland. Auto staat ook in optie. We zijn goed op weg.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  Moderator dinsdag 5 april 2016 @ 23:32:20 #57
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_161211562
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
7000 euro wouw ik vind dat echt knap.. Of ben ik dan gewoon zo enorm veeleisend ofzo.

Dario is echt een toffe gast :Y
Wij hebben gewoon niet meer uit te geven ;) nu hebben we wel het geluk dat ik mijn trouwjurk en ring heb gekregen en manlief zijn pak. Die 7000 is dus locatie, fotograaf, bruidstaart, bandje en kaarten.

Dingen als schoenen, lingerie, make up en haar betaal ik zelf :)

Waar komen jullie op uit?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_161211878
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wij hebben gewoon niet meer uit te geven ;) nu hebben we wel het geluk dat ik mijn trouwjurk en ring heb gekregen en manlief zijn pak. Die 7000 is dus locatie, fotograaf, bruidstaart, bandje en kaarten.

Dingen als schoenen, lingerie, make up en haar betaal ik zelf :)

Waar komen jullie op uit?
Ik heb nog geen idee. Feest betalen goddank mijn ouders. Hoop zelf met alles wel echt onder de 10000 te blijven. Hoop dat dat lukt. En anders zien we dat dan wel weer.

Ben vooral bang voor de jurk in combinatie met mijn smaak. }:|
I solemnly swear i'm up to no good
pi_161214157
Hier ook ergens tussen de 7000 en 10000.
We geven geen feest maar alle gasten eten wel mee.


Zal later even naar jouw fotograaf kijken MaJo :) zit nu mobiel en dat is niet zo handig.
pi_161220191
Hier is het budget ongeveer 12.000, waarvan 10.500 uit ons eigen geld en 1500 van mijn ouders. Wij hebben de ceremonie en receptie voor 70 mensen, eten voor 35 en een feest voor een man of 100.

Ik bespaarde wél op een fotograaf, maar daar kan ik me niet heel erg druk om maken. Ik ken zijn foto's die zijn wat rauw en daar hou ik van. Aanstaande vond alles best.

Een dingetje bij ons is muziek, en dan met name de bridal entrance. We hebben niet echt een speciaal liedje samen. Aanstaande wilt "geen klef gedoe", ik wil iets liefs, met een goed "naar-voren-loop-tempo". Dat is ook echt het enige waar we een beetje ruzie om hebben gehad, maar ondertussen hebben we nog steeds niets. Volgens mij maak ik me drukker dan zou moeten, maar dat moment op de dag romantiseer ik al mijn hele leven. :P
pi_161220626
We mikken op ¤10.000.

:').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 6 april 2016 @ 13:47:42 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_161220741
Ik denk dat de complete riedel bij ons 15k heeft gekost, dat is inclusief huwelijksreis. Grootste kostenpost was onze borrel / bbq (ca. 50 personen) plus feest (ca. 120 personen). Dat was samen ongeveer 7000 euro.
Aan decoratie, uitnodiging en dergelijke hebben wij dan weer nauwelijks geld uitgegeven.
Uiteindelijk is het maar net hoe wild je het zelf wil maken ;)
disclaimer
pi_161220810
Oja wij gaan niet op huwelijksreis, komt over een paar jaar wel.
pi_161221002
Voor de huwelijksreis mag je er nog een paar duizend bij optellen, ja.

Ik vind ook niet per se dat wij het wild doen, maar ik heb wel een aantal eisen. En die kosten geld. :+. Zo vind ik het bijvoorbeeld persoonlijk belangrijk dat alle stationary bij elkaar past: uitnodigingen, menukaarten, gastenboekkaartjes, stickers op de bedankjes, dat soort dingen. En dan had ik ook nog vrij specifieke ideeën over hoe de uitnodigingen eruit moesten zien, dus die hebben we laten ontwerpen.

Maar hey, je trouwt maar één keer. :').

[ Bericht 0% gewijzigd door DevilsAndDust op 06-04-2016 16:00:14 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_161222326
Huwelijksreis heb ik buiten die berekening gehouden. Gezien wij in juni trouwen is onze Huwelijksreis ook meteen onze grote vakantie van dat jaar.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator woensdag 6 april 2016 @ 14:56:22 #66
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_161222468
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 07:05 schreef Sarabi het volgende:
Hier ook ergens tussen de 7000 en 10000.
We geven geen feest maar alle gasten eten wel mee.

Zal later even naar jouw fotograaf kijken MaJo :) zit nu mobiel en dat is niet zo handig.
Top, ben benieuwd ^O^

Ik heb huwelijksreis er ook buiten gelaten. Wij gaan pas 3 maanden na het trouwen op reis :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_161222767
De huwelijksreis tellen wij ook niet mee in trouwkosten. Dit jaar doen we een romantische trip naar Florence en Modena, over een paar jaar maken we wat grotere reizen.
pi_161223533
Onze locatie is kostbaar en de daarbij behorende catering is daarmee ook niet goedkoop. Gevolg is ook: veel posten waar weinig in te schuiven (lees: besparen) valt. Wij hopen met 13,5k toe te kunnen.
pi_161224315
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 14:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

Top, ben benieuwd ^O^

Vind zijn stijl leuker dan meeste bruidsfotografen.
Je krijgt in ieder geval wel iets unieks, maar het is niet helemaal mijn smaak.
pi_161302129
Meldt *O*
pi_161302738
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 13:38 schreef Crumpette het volgende:
Meldt *O*
Gefeliciteerd *O*
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 9 april 2016 @ 14:59:08 #72
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_161303703
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 13:50 schreef Sarabi het volgende:
Oja wij gaan niet op huwelijksreis, komt over een paar jaar wel.
Lekker romantisch! :+ Bij trouwen hoort gewoon een mooie huwelijksreis en wie zegt hoe je er over een paar jaar aan toe bent? We zijn volgende maand 3 jaar getrouwd en mijn vrouw kreeg precies toen we 1 jaar getrouwd waren, kanker. Ze moet nu nog 4 jaar pillen slikken na een intensief behandeltraject en kinderen kunnen we voorlopig vergeten, misschien zelfs wel voor altijd. Geniet van het leven, stel niet teveel uit.

edit; ook met een budgethuwelijk moet je nog wel op reis kunnen. :P Verder geen persoonlijke aanval hoor, maar wat mij betreft is dat wel de kers op de taart, de huwelijksreis.
pi_161304254
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:59 schreef JK het volgende:

[..]

Lekker romantisch! :+ Bij trouwen hoort gewoon een mooie huwelijksreis en wie zegt hoe je er over een paar jaar aan toe bent? We zijn volgende maand 3 jaar getrouwd en mijn vrouw kreeg precies toen we 1 jaar getrouwd waren, kanker. Ze moet nu nog 4 jaar pillen slikken na een intensief behandeltraject en kinderen kunnen we voorlopig vergeten, misschien zelfs wel voor altijd. Geniet van het leven, stel niet teveel uit.

edit; ook met een budgethuwelijk moet je nog wel op reis kunnen. :P Verder geen persoonlijke aanval hoor, maar wat mij betreft is dat wel de kers op de taart, de huwelijksreis.
En dat mag iedereen lekker zelf weten :{w
I solemnly swear i'm up to no good
pi_161305533
DaD, wow! Dat is een hoge lat daar.. die heb ik niet geloof ik. Zijn jullie er eigenlijk al uit hoe/of jullie huwlijksreis doen met kind? De droom hier was altijd een duikvakantie in romantisch luilekkerland op de malediven bijv :') ik denk dat we dat de komende jaren wel kunnen vergeten zeg maar.
pi_161305907
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 16:35 schreef Crumpette het volgende:
DaD, wow! Dat is een hoge lat daar.. die heb ik niet geloof ik. Zijn jullie er eigenlijk al uit hoe/of jullie huwlijksreis doen met kind? De droom hier was altijd een duikvakantie in romantisch luilekkerland op de malediven bijv :') ik denk dat we dat de komende jaren wel kunnen vergeten zeg maar.
We hebben onze huwelijksreis al geboekt. Grappig dat je de Malediven zegt, want ik heb altijd geroepen dat ik daarnaartoe wilde op huwelijksreis. :D. We hebben het serieus overwogen en accommodaties bekeken, maar we zagen dat met I erbij toch niet helemaal voor ons.

We gaan nu naar de Azoren. Slechts een paar uur vliegen, niet te heet, meer te beleven dan alleen aan het strand liggen... Perfect voor ons, denk ik. :).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_161306130
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

We hebben onze huwelijksreis al geboekt. Grappig dat je de Malediven zegt, want ik heb altijd geroepen dat ik daarnaartoe wilde op huwelijksreis. :D. We hebben het serieus overwogen en accommodaties bekeken, maar we zagen dat met I erbij toch niet helemaal voor ons.

We gaan nu naar de Azoren. Slechts een paar uur vliegen, niet te heet, meer te beleven dan alleen aan het strand liggen... Perfect voor ons, denk ik. :).
Ja, dat kan ook idd. Nouja, ik heb tegen die tijd een kind van 2.5 en een van 1, dus ik kan nu nog niet echt overzien hoe we dat gaan doen. Misschien moet de tropische reis een paar jaar wachten en doen we ook iets dichterbij voor volgend jaar. De azoren ben ik ook helemaal niet bekend mee! *opschrijft*
pi_161306390
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

We hebben onze huwelijksreis al geboekt. Grappig dat je de Malediven zegt, want ik heb altijd geroepen dat ik daarnaartoe wilde op huwelijksreis. :D. We hebben het serieus overwogen en accommodaties bekeken, maar we zagen dat met I erbij toch niet helemaal voor ons.

We gaan nu naar de Azoren. Slechts een paar uur vliegen, niet te heet, meer te beleven dan alleen aan het strand liggen... Perfect voor ons, denk ik. :).
Wij gaan ook naar de azoren zo mooi O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_161307236
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:59 schreef JK het volgende:

[..]

Lekker romantisch! :+ Bij trouwen hoort gewoon een mooie huwelijksreis en wie zegt hoe je er over een paar jaar aan toe bent? We zijn volgende maand 3 jaar getrouwd en mijn vrouw kreeg precies toen we 1 jaar getrouwd waren, kanker. Ze moet nu nog 4 jaar pillen slikken na een intensief behandeltraject en kinderen kunnen we voorlopig vergeten, misschien zelfs wel voor altijd. Geniet van het leven, stel niet teveel uit.

edit; ook met een budgethuwelijk moet je nog wel op reis kunnen. :P Verder geen persoonlijke aanval hoor, maar wat mij betreft is dat wel de kers op de taart, de huwelijksreis.
Voor jou hoort het er misschien bij en kut voor je hoe de situatie nu is maar wij boeken geen huwelijksreis.
Voor mij is de kers op de taart (die we ook niet hebben als het aan mij ligt, althans: geen traditionele) het feit dat ik me de rest van mijn leven zijn vrouw mag noemen en dat we samen met mensen die belangrijk voor ons zijn een mooie dag hebben beleefd waarbij onze liefde centraal stond.
pi_161308277
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:59 schreef JK het volgende:

[..]

Lekker romantisch! :+ Bij trouwen hoort gewoon een mooie huwelijksreis en wie zegt hoe je er over een paar jaar aan toe bent? We zijn volgende maand 3 jaar getrouwd en mijn vrouw kreeg precies toen we 1 jaar getrouwd waren, kanker. Ze moet nu nog 4 jaar pillen slikken na een intensief behandeltraject en kinderen kunnen we voorlopig vergeten, misschien zelfs wel voor altijd. Geniet van het leven, stel niet teveel uit.

edit; ook met een budgethuwelijk moet je nog wel op reis kunnen. :P Verder geen persoonlijke aanval hoor, maar wat mij betreft is dat wel de kers op de taart, de huwelijksreis.
Toch fijn dat jij even beslist wat wij romantisch moeten vinden :D
Reizen boeit ons nooit dus waarom moet het nu opeens belangrijk zijn?
pi_161308286
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 17:42 schreef Serinde het volgende:

[..]

Voor mij is de kers op de taart (die we ook niet hebben als het aan mij ligt, althans: geen traditionele) het feit dat ik me de rest van mijn leven zijn vrouw mag noemen en dat we samen met mensen die belangrijk voor ons zijn een mooie dag hebben beleefd waarbij onze liefde centraal stond.
Wat ons betreft ook O+
pi_161308313
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 13:38 schreef Crumpette het volgende:
Meldt *O*
Wat leuk! gefeliciteerd *O*
pi_161309212
Met mijn man is elke dag een huwelijksreis O+ :@ ;)
  Moderator zaterdag 9 april 2016 @ 19:43:23 #83
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_161310240
Ik vind het nogal pedant om zo over anderen te praten, iedereen moet het lekker zelf weten :{w

Voor ons is de huwelijksreis wel heel belangrijk, kijk er echt naar uit O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 10 april 2016 @ 09:13:00 #84
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_161322333
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 18:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Toch fijn dat jij even beslist wat wij romantisch moeten vinden :D
Reizen boeit ons nooit dus waarom moet het nu opeens belangrijk zijn?
Reizen boeit niet? Dat kan natuurlijk ook. Ik vind dat het mooiste wat er is. Nieuwe ervaringen, nieuwe gebieden, nieuwe mensen, weg van de dagelijkse sleur en weer helemaal opladen. Ervaringen kan niemand je afnemen. Misschien ben ik wel te traditioneel dat er een huwelijksreis bij moet, voor mij is het anders niet compleet. En als ik het geld er niet voor had, spaarde ik door. Maar goed, sorry als iemand zich aangevallen voelt.

Je kan dus pas over een paar jaar gaan, maar wat ik wil zeggen is dat je niet alles uit moet stellen. Over een week kan je dood en begraven zijn. Maar in mijn omgeving gaan er redelijk wat mensen jong dood, dus ik heb een andere instelling vwb dingen uitstellen.
pi_161322415
Nouja dit is misschien een discussie die niet perse over trouwen gaat en meer thuishoort in een levensfilisofie topic oid? Iedereen doet dit toch juist precies zoals ze willen denk ik, dat maakt het persoonlijk en mooi. :)
pi_161322613
Ik vind "X hoort er gewoon bij" en "geniet nu want je weet nooit wat de toekomst brengt" ook wel twee héél andere argumenten.
pi_161322624
En ervaringen kan je alleen op doen als je minstens vijf uur gaat vliegen? Ik kan dat ook heel goed hier in nl, in mijn eigen dorp of zelfs in mijn tuin O+
Iedereen is anders en het is juist tof (als iedereen elkaar in zijn waarde laat) om te zien hoe anders iedereen hun bruiloft viert.
pi_161322805
Volgende maand zijn wij 3 jaar getrouwd, wij zijn op "huwelijksreis" naar de efteling geweest, paste perfect bij ons :) en ik zou het niet anders doen als we het over mochten doen.

Een ieder bepaalt zelf hoe ze het invullen, voor de 1 hoort een reis erbij en voor de ander is dat niet van belang, doe vooral wat je zelf wilt, dan kun je achteraf nooit zeggen, "had ik maar...."
S. 2014
J. 2016
pi_161322861
Efteling hebben wij ook over nagedacht (en denken we eigenlijk nog steeds over). Heb hem daar ook ten huwelijk gevraagd O+
pi_161323954
Ik heb geen last van dagelijkse sleur dus hoef niet zo nodig ver te reizen om mijn geluksgevoel weer op te laden :+ maar dit is een discussie die hier inderdaad eigenlijk niet thuis hoort.

Ik zit na te denken of ik voor of na onze vakantie eind juni jurken zal gaan passen. Ik heb nog tijd genoeg tot mei volgend jaar maar ik heb er nu wel eens zin in :@ ik hoop dat we volgende maand de definitieve datum van de locatie krijgen, dan vragen we de getuigen denk ik.

Efteling, tof O+ Helemaal als je hem daar ook ten huwelijk hebt gevraagd!
Gewoonmezelf hebben jullie in het Efteling hotel geslapen? Wij gaan er volgend weekend naartoe, schoonvader wordt 65 en wil dat graag daar vieren met alle (klein)kinderen *O*
pi_161324537
@Serinde: ik ben ongeveer 11 maanden van tevoren gaan passen en dat was al best ruim van tevoren. Hierdoor werd ik tussen het kiezen van de jurk en het eerste keer passen (dat was eind december) meerdere malen wat onzeker of ik wel de juiste keuze had gemaakt, of ie nog wel zou passen (onzin, want niet aangekomen of afgevallen, maar toch).. Kan ook zijn dat ik gewoon een beetje raar ben hoor. ;)

Heb hier trouwens nooit meegeschreven, breek even in omdat ik een bekende naam in het overzicht zag staan. Trouw zelf over twee weken al, superveel zin in!
pi_161325143
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 09:13 schreef JK het volgende:

[..]

Reizen boeit niet? Dat kan natuurlijk ook. Ik vind dat het mooiste wat er is. Nieuwe ervaringen, nieuwe gebieden, nieuwe mensen, weg van de dagelijkse sleur en weer helemaal opladen. Ervaringen kan niemand je afnemen. Misschien ben ik wel te traditioneel dat er een huwelijksreis bij moet, voor mij is het anders niet compleet. En als ik het geld er niet voor had, spaarde ik door. Maar goed, sorry als iemand zich aangevallen voelt.

Je kan dus pas over een paar jaar gaan, maar wat ik wil zeggen is dat je niet alles uit moet stellen. Over een week kan je dood en begraven zijn. Maar in mijn omgeving gaan er redelijk wat mensen jong dood, dus ik heb een andere instelling vwb dingen uitstellen.
naar mijn idee je spreekt jezelf een beetje tegen.
je zegt door te sparen wanneer je geen geld had voor de huwelijksreis. dan wil je dus je gehele huwelijk uitstellen om te sparen voor de huwelijksreis?
maar tegelijk zeg je dat je niets moet uitstellen omdat je bij wijze van over een week dood en begraven kan zijn... zou dat niet juist een reden kunnen zijn om nu te trouwen en daarna verder te sparen voor de geweldige reis?

hier ook een stel wat totaal geen waarde hecht aan verre reizen.
pi_161325382
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 11:09 schreef Serinde het volgende:
Ik heb geen last van dagelijkse sleur dus hoef niet zo nodig ver te reizen om mijn geluksgevoel weer op te laden :+ maar dit is een discussie die hier inderdaad eigenlijk niet thuis hoort.

Ik zit na te denken of ik voor of na onze vakantie eind juni jurken zal gaan passen. Ik heb nog tijd genoeg tot mei volgend jaar maar ik heb er nu wel eens zin in :@ ik hoop dat we volgende maand de definitieve datum van de locatie krijgen, dan vragen we de getuigen denk ik.

Efteling, tof O+ Helemaal als je hem daar ook ten huwelijk hebt gevraagd!
Gewoonmezelf hebben jullie in het Efteling hotel geslapen? Wij gaan er volgend weekend naartoe, schoonvader wordt 65 en wil dat graag daar vieren met alle (klein)kinderen *O*
Nee, we hebben gewoon thuis geslapen, hebben die hele week samen leuke dingen gedaan of geluierd ;)
Mooie was wel dat wij in de fatamorgana boot nr13 hadden, en aangezien wij op 13-5-13 om 13:00 zijn getrouwd vonden we dat wel O+
S. 2014
J. 2016
pi_161325401
Hoe groot doen jullie je bruiloft eigenlijk? als in hoeveel mensen?
pi_161325485
Bij ons zal het tussen de 80-90 personen zijn.
Iedereen blijft ook eten, maar we doen geen feest alleen nog een paar uur borrelen.
pi_161325521
Plechtigheid 40 mensen (ouderlijk gezin+aanhang, paar goede vrienden), met die zelfde groep daarna hapje en drankje, daarna alleen met de familie buffet. En alles lekker simpel en ongedwongen. Ja, we stoten wat mensen voor de kop en nee, het kan mij geen moer schelen want onze bruiloft en onze keuzes. We hadden ook gewoon op dinsdagochtend een handtekening kunnen zetten, was voor mij ook prima geweest.

En geen huwelijksreis :6 want met baby op komst kunnen we het geld wel beter besteden en we hechten er niet veel waarde aan.

Nog 11 dagen *O* *O* vorige week vrijgezellenfeest gehad maar omdat ik nog steeds ziek zwak en misselijk ben hebben ze er een rustige babyshower van gemaakt O+ vriend mocht wel in piemolpak het dorp rond. 's avonds kwam alles samen toen we met de hele groep gingen eten.
pi_161325949
Ceremonie/toost met ongeveer 25 daggasten, dan een tuinfeest met zo'n 80 gasten en afsluitend een diner met weer die 25 daggasten.

We gingen uit van ongeveer 70 feestgasten. Nu we de gastenlijst bijna compleet hebben blijken het echter eerder zo'n 120 te zijn. Hopen op veel afmeldingen. :+.

En vrijgezellenfeestjes... :'). Voor mijn vriend is er al eentje georganiseerd. Ik ben overal volledig van op de hoogte. Mijn vriend weet alleen natuurlijk van niks en gaat ervan uit dat er niets voor hem georganiseerd gaat worden, waardoor hij heeft bedacht om zelf iets te regelen. En ik moet dat zien te voorkomen. :D.

Ik denk ook niet dat ik zelf een feestje krijg. Er is één iemand die ik er per se bij wil hebben, mijn vriendin die tegenwoordig in Australië woont, maar zij komt pas een paar daagjes voor de trouwerij in Nederland aan.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 10 april 2016 @ 17:57:28 #98
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_161331760
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 12:25 schreef Elleska het volgende:

[..]

naar mijn idee je spreekt jezelf een beetje tegen.
je zegt door te sparen wanneer je geen geld had voor de huwelijksreis. dan wil je dus je gehele huwelijk uitstellen om te sparen voor de huwelijksreis?
maar tegelijk zeg je dat je niets moet uitstellen omdat je bij wijze van over een week dood en begraven kan zijn... zou dat niet juist een reden kunnen zijn om nu te trouwen en daarna verder te sparen voor de geweldige reis?

hier ook een stel wat totaal geen waarde hecht aan verre reizen.
Wat mij betreft als je trouwt, doe je het goed. Het moet dé mooiste dag van je leven worden (tot de geboorte van je kids). Verre reizen heb ik nooit gezegd, gewoon reizen. Maar iedereen moet het idd zelf weten, ik ga voor het volledige pakket en de instelling dat je niet alles moet uitstellen is pas sinds 2 jaar, dus toen we trouwden was er nog geen vuiltje aan de lucht. Maar dat is idd meer voor een ander topic.
pi_161332608
Ja joh, gooi kinderen krijgen ook nog even in de discussie O+. Wat nou als je die al hebt? :')
pi_161332655
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 18:37 schreef Crumpette het volgende:
Ja joh, gooi kinderen krijgen ook nog even in de discussie O+. Wat nou als je die al hebt? :')
Dan komt het nooooit meer goed met je :P :')
S. 2014
J. 2016
pi_161332659
DaD, klinkt leuk! Feest overdag heb ik nog niet eens aan gedacht. Ik denk dat we wel sowieso savonds een feest willen, we moeten alleen even kijken wanneer dan de ceremonie/met hoeveel man en wat in de tijd er tussen, etc. 'Even' de hele dag verzinnen dus. :P
pi_161332715
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 18:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dan komt het nooooit meer goed met je :P :')
Ja, weetje, opzich zegt niemand iets heeeeel geks hier, maar als de 'je moet' en 'het moet' nou eens werd vervangen door 'ik vind dat', dan was dit allemaal niet nodig.
pi_161332788
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 18:40 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Ja, weetje, opzich zegt niemand iets heeeeel geks hier, maar als de 'je moet' en 'het moet' nou eens werd vervangen door 'ik vind dat', dan was dit allemaal niet nodig.
Heb je gelijk in :Y
pi_161333108
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 17:57 schreef JK het volgende:

[..]

Wat mij betreft als je trouwt, doe je het goed. Het moet dé mooiste dag van je leven worden (tot de geboorte van je kids). Verre reizen heb ik nooit gezegd, gewoon reizen. Maar iedereen moet het idd zelf weten, ik ga voor het volledige pakket en de instelling dat je niet alles moet uitstellen is pas sinds 2 jaar, dus toen we trouwden was er nog geen vuiltje aan de lucht. Maar dat is idd meer voor een ander topic.
Joh ga even lekker ergens anders de boel opnaaien met je getrol
I solemnly swear i'm up to no good
pi_161333463
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 11:47 schreef Gogo83 het volgende:
@Serinde: ik ben ongeveer 11 maanden van tevoren gaan passen en dat was al best ruim van tevoren. Hierdoor werd ik tussen het kiezen van de jurk en het eerste keer passen (dat was eind december) meerdere malen wat onzeker of ik wel de juiste keuze had gemaakt, of ie nog wel zou passen (onzin, want niet aangekomen of afgevallen, maar toch).. Kan ook zijn dat ik gewoon een beetje raar ben hoor. ;)

Heb hier trouwens nooit meegeschreven, breek even in omdat ik een bekende naam in het overzicht zag staan. Trouw zelf over twee weken al, superveel zin in!
Oja die tijd moet misschien ook niet té lang worden. Ach ik overleef het wel om nog een paar maanden te wachten ;)
Ik ben zo benieuwd naar hoe jullie eruit gaan zien *;

Over de mooiste dag: wat als ik geen kinderen krijg..... Dan heb ik maar één mooiste dag! Dat legt de druk er wel lekker op :') ;)
  zondag 10 april 2016 @ 23:54:17 #106
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_161342432
Hier nu budget van 13K zonder huwelijksreis. Helaas tot op dit moment nog geen zekerheid of m'n ouders (een deel van) m'n jurk betalen.
Wij hadden eerst nog niet echt een idee van een huwelijksreis maar zijn inmiddels aan het kijken naar rondreis Indonesie of iets in die trant.

En om nog wat olie op het vuur te gooien. Wat als je geen kinderen wil :X
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_161344294
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 23:54 schreef SV-tje het volgende:
En om nog wat olie op het vuur te gooien. Wat als je geen kinderen wil :X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua ouderlijke bijdrage gaan wij er vanuit dat niks betaald wordt. Ik weet dat mijn ouders destijds de jurk van mijn zusje betaald hebben dus wie weet .... Maar we gaan nergens vanuit.
  maandag 11 april 2016 @ 18:26:51 #108
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_161353955
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 23:54 schreef SV-tje het volgende:

En om nog wat olie op het vuur te gooien. Wat als je geen kinderen wil :X
Alleen maar beter. Kutkoters (al ligt dat vaak aan de ouders). :P

Maar ik ga weer, succes met jullie bruiloft allemaal!
pi_161360892
Ben ook maar eens feest locaties aan het aanschrijven gegaan... Met de verhuizing enzo was dat er een beetje bij in geschoten :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_161468930
Vanochtend een pak uitgezocht voor mijn verloofde. Volgens mij wordt het schitterend. O+. Met onder andere leren manchetknopen die passen bij zijn schoenen en riem.



We waren bij Suits & ties in Hardenberg. Echt een aanrader, want we zijn onwijs goed geholpen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_161469006
Wij net terug van een feest locatie. Klonk allemaal goed. Prijzen vielen volgens mij ook wel mee.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_161469622
Ben je mee geweest om het pak uit te kiezen? Dat wil ik eigenlijk ook maar mijn verloofde vind dat raar.
pi_161470146
Ja, ik was mee. Het is toch een maatpak, dus meer dan stofstalen heb ik eigenlijk niet gezien. Ik wil niet mee om het pak op te halen als het klaar is.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_161470393
Leuk lijkt me dat! Wij moeten eigenlijk binnenkort achter locaties aan enzo, als ik dat niet kan regelen voor de baby komt weet ik niet of het dan nog lukt :').

Jurken? Kan dat een dik half jaar van tevoren nog?
pi_161470422
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:54 schreef Crumpette het volgende:
Leuk lijkt me dat! Wij moeten eigenlijk binnenkort achter locaties aan enzo, als ik dat niet kan regelen voor de baby komt weet ik niet of het dan nog lukt :').

Jurken? Kan dat een dik half jaar van tevoren nog?
Ik denk dat dat wel gaat hoor :Y
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 16 april 2016 @ 16:59:55 #116
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_161470470
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:54 schreef Crumpette het volgende:
Leuk lijkt me dat! Wij moeten eigenlijk binnenkort achter locaties aan enzo, als ik dat niet kan regelen voor de baby komt weet ik niet of het dan nog lukt :').

Jurken? Kan dat een dik half jaar van tevoren nog?
Ik ging in april en trouwde eind augustus dus kan prima.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_161474051
Dit is zeker niet het 'laat hier je jurk zien-topic' he? O-)
  zaterdag 16 april 2016 @ 20:02:09 #118
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_161474203
Heel kort wil ik 'm best nog een keer showen hoor :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 25% gewijzigd door laziness op 16-04-2016 22:32:44 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_161476013
Ohhhh moooi lazi O+!

Ik doelde eigenlijk meer op die die nog moesten gaan trouwen, dan is het nog iets geheimer geloof ik he :+
pi_161476227
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 19:55 schreef Crumpette het volgende:
Dit is zeker niet het 'laat hier je jurk zien-topic' he? O-)
Nee dat bevind zich in mijn pm box :D *)
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 16 april 2016 @ 21:18:37 #121
327807 Mariposas
יה&#14
pi_161476456
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:54 schreef Crumpette het volgende:
Leuk lijkt me dat! Wij moeten eigenlijk binnenkort achter locaties aan enzo, als ik dat niet kan regelen voor de baby komt weet ik niet of het dan nog lukt :').

Jurken? Kan dat een dik half jaar van tevoren nog?
Heb de locatie (met alles erop en eraan) 2,5 week van tevoren geregeld. :o Nadat we de eerste locatie 5 maanden van te voren geregeld hadden overigens...
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_161476591
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 21:18 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Heb de locatie (met alles erop en eraan) 2,5 week van tevoren geregeld. :o Nadat we de eerste locatie 5 maanden van te voren geregeld hadden overigens...
Oh en jij bent een stadsgenote! Waar is het geworden uiteindelijk?
  zaterdag 16 april 2016 @ 21:32:30 #123
327807 Mariposas
יה&#14
pi_161476925
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 21:22 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Oh en jij bent een stadsgenote! Waar is het geworden uiteindelijk?
Wij wilden aan het strand trouwen, het was eerst De Karavaan maar die werd op last van de politie 3 weken voor onze bruiloft gesloten. Zo vernamen we via de media. :{ Het is uiteindelijk Boomerang geworden. Was geweldig. O+ Vrijwel alle strandtenten zijn aangewezen als trouwlocatie.
Het Heden is ook erg leuk als je niet zo van het strand bent. Hebben een leuke stadstuin. In juni heb ik een bruiloft bij het Nutshuijs, dat ken ik nog niet.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_161476980
Ik maak me trouwens best wel zorgen om mijn trouwjurk. :@. Toen ik ging passen, gaf ik nog borstvoeding. Inmiddels ben ik daarmee gestopt en mijn behamaat is dientengevolge vrij drastisch afgenomen. Ik hoop maar dat de jurk nu nog mooi staat... :X.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_161477049
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 21:32 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Wij wilden aan het strand trouwen, het was eerst De Karavaan maar die werd op last van de politie 3 weken voor onze bruiloft gesloten. Zo vernamen we via de media. :{ Het is uiteindelijk Boomerang geworden. Was geweldig. O+ Vrijwel alle strandtenten zijn aangewezen als trouwlocatie.
Het Heden is ook erg leuk als je niet zo van het strand bent. Hebben een leuke stadstuin. In juni heb ik een bruiloft bij het Nutshuijs, dat ken ik nog niet.
Ohh wij willen ook graag onze receptie/feest aan het strand doen idd O+. Wij houden van het strand, ik ben er ook gevraagd! We dachten aan Naturel (die laatste tent op de verhoogde duin aan het eind van zwarte pad weetjewel) maar we moeten denk ik ook even wat prijzen gaan vergelijken :').

DaD, laat je hem toch innemen? Ik zou even een pasafspraak maken dan..
pi_161477196
quote:
1s.gif [b]Op zaterdag 16 april 2016 21:32 schreef Mariposas In juni heb ik een bruiloft bij het Nutshuijs, dat ken ik nog niet.
O+ Daar hebben wij onze ceremonie gedaan O+ Rest van het feest niet, dat werd qua prijs bijna het dubbele van de andere locatie die we op het oog hadden.. :o Maar zeker hele gave locatie en heel fijn centraal aangezien wij nogal wat vrienden hebben die afhankelijk zijn van OV.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_161477214
Ik heb al een pasafspraak staan, maar het model is wel dusdanig dat het met een E-cup toch anders lijkt dan met een B'tje. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 16 april 2016 @ 21:51:40 #128
327807 Mariposas
יה&#14
pi_161477556
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 21:36 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Ohh wij willen ook graag onze receptie/feest aan het strand doen idd O+. Wij houden van het strand, ik ben er ook gevraagd! We dachten aan Naturel (die laatste tent op de verhoogde duin aan het eind van zwarte pad weetjewel) maar we moeten denk ik ook even wat prijzen gaan vergelijken :').

DaD, laat je hem toch innemen? Ik zou even een pasafspraak maken dan..
Ja die is ook erg leuk! Net wat rustiger daar! Qua prijzen ligt het allemaal niet zo ver van elkaar, was mijn ervaring. Alleen sommige hebben wat meer Of luxere opties qua eten bijvoorbeeld.

Het was zo tof, gasten zijn zelfs nog gaan zwemmen in de zee na de ceremonie. :D snap ook niet dat je als inwoner van onze stad niet aan zee zou willen trouwen. :o
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_161477983
Oh ja de ceremonie dachten we dan weer aan het oude stadhuis, maar we zijn nog niet verder dan die 2 gedachtes qua planning :').
pi_161478098
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:04 schreef Crumpette het volgende:
Oh ja de ceremonie dachten we dan weer aan het oude stadhuis, maar we zijn nog niet verder dan die 2 gedachtes qua planning :').
Hebben wij ook overwogen maar omdat we op een vrijdag trouwden, kreeg ik er een beetje een draaideurgevoel bij; aan de achterkant eruit terwijl aan de voorkant het nieuwe paar staat te trappelen. Maar het is wel heel mooi O+
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_161478178
Ohja vrijdagen zijn daar vrij druk he? Wij dachten aan een zaterdag omdat toch heel veel mensen anders vrij moeten nemen van werk etc. Nouja, iets om over te denken.
pi_161478262
Je kan even kijken op de site van de gemeente, staat een beschikbaarheidskalender per eigen locatie. Wij hebben dat rond maart bekeken voor september en werden toen al wat minder enthousiast hoe vol het al was.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  zaterdag 16 april 2016 @ 22:31:34 #133
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_161478790
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 21:51 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ja die is ook erg leuk! Net wat rustiger daar! Qua prijzen ligt het allemaal niet zo ver van elkaar, was mijn ervaring. Alleen sommige hebben wat meer Of luxere opties qua eten bijvoorbeeld.

Het was zo tof, gasten zijn zelfs nog gaan zwemmen in de zee na de ceremonie. :D snap ook niet dat je als inwoner van onze stad niet aan zee zou willen trouwen. :o
Ik woonde in dezelfde stad maar nee, ik wilde juist niet aan zee of strand foto's.
Niet iedereen is verknocht aan zee :P

Wij wilden juist weer iconische gebouwen van de stad op onze foto's als achtergrond.

En het nieuwe stadhuis vond ik ook niks dus we zijn getrouwd in oude raadhuis van Wassenaar. Erg mooie locatie. Ook een stuk minder druk op vrijdagen in de zomer maar ja het is niet de stad. Afhankelijk van hoeveel waarde je er aan hecht om in eigen woonplaats te trouwen.

[ Bericht 9% gewijzigd door laziness op 16-04-2016 22:39:13 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_161482309
Wij trouwen ook niet in onze eigen woonplaats maar in het raadhuis van Vught
I solemnly swear i'm up to no good
pi_161485259
Wij trouwen ook niet in onze woonplaats/gemeente
Wij wilde graag op locatie trouwen
  Hoofdredactie Fotografie maandag 25 april 2016 @ 15:39:33 #136
95752 crew  Chell
Kluns
pi_161703054
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 00:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij trouwen ook niet in onze eigen woonplaats maar in het raadhuis van Vught
<ontlurkt>
Oh, daar heb ik vrijdag een bruiloft gefotografeerd, prachtige locatie! Echt, wat een enorm mooi raadhuis. En je kunt er een balkonscene doen als bruidspaar *O*

<verder lurkt en verder droomt>
pi_161703562
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 15:39 schreef Chell het volgende:

[..]

<ontlurkt>
Oh, daar heb ik vrijdag een bruiloft gefotografeerd, prachtige locatie! Echt, wat een enorm mooi raadhuis. En je kunt er een balkonscene doen als bruidspaar *O*

<verder lurkt en verder droomt>
Haha ja ik ben er nog nooit geweest. Mijn vriend komt oorspronkelijk uit vught. Maar hoor er altijd goede verhalen over :Y
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator maandag 25 april 2016 @ 17:08:40 #138
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_161705418
Hier ook weer opgeschoten met de voorbereidingen. Zaterdag voor een pak wezen kijken. Man gaat donderdag terug om alles precies door te spreken (pak op maat). De kaarten zijn ook verzonden inmiddels, nu is het helemaal echt *O*

Ook heb ik wat decoratie aangeschaft, daar had ik nog helemaal geen tijd in gestoken :@ En trouwauto geboekt dus alles valt helemaal op z'n plek nu O+

De belangrijkste afspraken de komende tijd zijn het passen van mijn jurk (zou ik deze nog steeds mooi vinden? :@ ) en met de locatie alles doorspreken.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator maandag 25 april 2016 @ 17:09:13 #139
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_161705429
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 15:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha ja ik ben er nog nooit geweest. Mijn vriend komt oorspronkelijk uit vught. Maar hoor er altijd goede verhalen over :Y
Wil je de locatie waar je gaat trouwen niet eerst zelf checken dan? :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_161706524
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 17:09 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wil je de locatie waar je gaat trouwen niet eerst zelf checken dan? :D
Nope, mijn vriend wil daar heel graag trouwen. En zijn moeder mag ons daar trouwen. Ga echt nog wel een keer kijken hoor. Maar mijn vriend wil dit echt heel graag en mij maakt het niet zoveel uit. als we maar trouwen O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_161788365
De stress slaat toe! Hoe zit het met een Engelse wals dansen met een trouwjurk? Ik mocht niet achteruit lopen..
pi_161788537
Mijn vriend heeft vanavond zijn eerste getuige gevraagd *O*

En ik heb echt een super blingbling jurk gezien O+ eigenlijk helemaal niet mijn stijl maar op een of andere manier gaat deze niet uit mijn hoofd
pi_161793831
Erhm, stijldansend loop je als vrouw per definitie achteruit :D... dat kon nog interessant worden dan!
pi_161797159
Wij zijn vandaag 'in ondertrouw' gegaan O+ Nog 63 dagen tot de bruiloft!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  vrijdag 29 april 2016 @ 12:52:24 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_161797576
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 09:23 schreef Crumpette het volgende:
Erhm, stijldansend loop je als vrouw per definitie achteruit :D... dat kon nog interessant worden dan!
inderdaad, zolang je geen sleep hebt gaat dat nog wel een keer goed, maar ik zou mét sleep wel uitkijken.

Je zou misschien een lus aan je sleep kunnen maken zodat je 'm kunt ophalen tijdens de dans?
disclaimer
pi_161797597
Ja veel jurken hebben wel van die knoopjesopties toch? Ook handig voor een feest, anders kun je er op wachten dat er iemand op je sleep staat op de dansvloer en 'kggggggk' :o
  vrijdag 29 april 2016 @ 12:55:12 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_161797624
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 12:53 schreef Crumpette het volgende:
Ja veel jurken hebben wel van die knoopjesopties toch? Ook handig voor een feest, anders kun je er op wachten dat er iemand op je sleep staat op de dansvloer en 'kggggggk' :o
als je genoeg bubbels drinkt maakt je dat al minder uit :')
Ik trok met mijn sleep de plint van de muur in de trouwzaal _O-

Plinten and me
Were not meant to be
disclaimer
pi_161797664
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 12:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

als je genoeg bubbels drinkt maakt je dat al minder uit :')
Ik trok met mijn sleep de plint van de muur in de trouwzaal _O-
_O- ah ja, als je toch al x per uur dragen betaalt voor zo'n jurk kan dat er ook nog wel bij :')
pi_161821458
Meestal zit er wel een draaglus in de rok van de jurk, toch?

Vandaag gaan onze uitnodigingen de deur uit! Nu kunnen we echt niet meer terug. :+.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_161827542
Bedankt allemaal! Er komt toch wat stess, maar ik heb gewoon een danslint..

Mooie kaarten devils!
pi_161828125
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meestal zit er wel een draaglus in de rok van de jurk, toch?

Vandaag gaan onze uitnodigingen de deur uit! Nu kunnen we echt niet meer terug. :+.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow bijzonder O+
  maandag 2 mei 2016 @ 22:02:58 #152
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_161884241
Zo we hebben nu een trouwdatum, plus trouwlocatie, Fotograaf en feest locatie. Begint al goed vorm te krijgen
I solemnly swear i'm up to no good
pi_161895673
Dan ben je al een mooi eind op weg, TP!

Ik had vandaag de eerste pasafspraak voor mijn jurk. Heb er nachtmerries van gehad, maar ik vind 'm nog steeds mooi. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 13:56:21 #154
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_161895770
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan ben je al een mooi eind op weg, TP!

Ik had vandaag de eerste pasafspraak voor mijn jurk. Heb er nachtmerries van gehad, maar ik vind 'm nog steeds mooi. :+.
Hoeveel pas afspraken zijn er ongeveer? Net zo lang tot hij goed zit?

En ja zijn al aardig op weg.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_161895837
Twee, waarbij het wel de bedoeling is dat de jurk helemaal af en klaar is bij de tweede keer. Voor mij is dat volgende week al, dus dan krijg ik hem ook mee naar huis.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:08:15 #156
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_161896004
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Twee, waarbij het wel de bedoeling is dat de jurk helemaal af en klaar is bij de tweede keer. Voor mij is dat volgende week al, dus dan krijg ik hem ook mee naar huis.
Spannend!!!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_161921244
Wat leuk om je jurk dan thuis te hebben O+ spannend!

Hier is ineens alles voor dit jaar geregeld! Echt in één dag ongeveer. Locatie, jurk, pak, ceremonie, alles! Hebben zo'n prachtige plek gevonden O+
pi_162267266
Zo, de jurk is opgehaald! We hebben heel erg kritisch gekeken, maar er was geen enkel ding wat aangepast hoefde te worden aan de jurk, hij was net iets te lang, maar een extra hoepel loste dat ook op, en eigenlijk vond ik dat ook net iets mooier. :D

Zo langzamerhand blijft er weinig over om te regelen, maar het bruidsboeket is nu een dingetje: ik wil er graag zonnebloemen in dus de meeste vormen vallen dan af. Iemand hier heel toevallig ervaring mee?
pi_162267821
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Atifa op 17-05-2016 16:06:19 ]
pi_162280326
Ik heb een vraag voor de mannen hier, wat is nou gangbaar dat de verlovingsring kan/mag kosten? Pm mag ook.

Vraag voor de vragen- dragen jullie na de dag de verlovingsring nog?

Het mag best wat kosten maar als het voor een jaar is dan liever dure trouwringen.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 21:13:38 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_162280464
Tuurlijk draag ik mijn verlovingsring nog O+ die is mooier dan mijn trouwring :') ik ken ook niemand die nog steeds getrouwd is en m niet meer draagt ;)
disclaimer
pi_162280556
Ik ben eigenlijk de eerste rondom ons dus verder weinig referentie
  dinsdag 17 mei 2016 @ 21:21:31 #163
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_162280687
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
Tuurlijk draag ik mijn verlovingsring nog O+ die is mooier dan mijn trouwring :') ik ken ook niemand die nog steeds getrouwd is en m niet meer draagt ;)
Dit volledig.
Ik draag links mijn verlovingsring en rechts mijn trouwring.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 17 mei 2016 @ 21:24:14 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_162280781
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:21 schreef laziness het volgende:

[..]

Dit volledig.
Ik draag links mijn verlovingsring en rechts mijn trouwring.
ik draag mijn verlovingsring onder mijn trouwring :D ik ben 25 kilo lichter dan toen we ons verloofden, anders valt ie van mijn vinger :')
disclaimer
pi_162280863
Ik doe mijn verlovingsring ook nooit meer af hoor :D. Trouwring komt er overheen (links) denk ik, dan hoef ik hem hopelijk ook niet te laten verkleinen.

Kosten is geen regel voor toch?
pi_162280928
Ik draag zelfs nu alleen met speciale gelegenheden mijn verlovingsring.
Hou gewoon niet zo van ringen, denk dat dat met trouwring ook niet anders zal zijn.
Maar daarom kosten ze ook maar een paar tientjes.
pi_162280940
Tof hè Atifa, je jurk thuis hebben! Ik sta regelmatig even stiekem te aaien. :D.

Ik ben ook van plan om mijn verlovingsring na de trouwdag te blijven dragen. Ik draag mijn verlovingsring nu om mijn middelvinger, omdat mijn ringvinger blijkbaar dunner is geworden. Mijn trouwring kan er dus naast, maar misschien dat ik mijn verlovingsring ook wel links ga dragen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 17 mei 2016 @ 21:41:18 #168
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_162281216
Grappig, ik ging er vanuit dat een trouwring altijd links gedragen wordt. Maar dat is blijkbaar katholiek gebruik.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 17 mei 2016 @ 21:43:15 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_162281289
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:41 schreef Sjeen het volgende:
Grappig, ik ging er vanuit dat een trouwring altijd links gedragen wordt. Maar dat is blijkbaar katholiek gebruik.
vroeger kon je daar idd aan zien of iemand katholiek of protestant was :Y
Ik heb ze beide rechts, mijn vingers zijn iets dikker aan die hand. Van mijn linkerhand vallen ze helemaal af. Ik heb ook eigenlijk geen idee aan welke vinger ze zijn begonnen :')
disclaimer
pi_162281672
Ik heb geen verlovingsring (alleen een symbolische bij het aanzoek) :)
  dinsdag 17 mei 2016 @ 22:13:51 #171
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_162282248
Ik draag hem idd ook Links. Alleen heb hem niet altijd om. Ben veel te bang hem kwijt te raken.. Ben niet zo handig met dat soort dingen :') understatement
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator dinsdag 17 mei 2016 @ 22:26:31 #172
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162282686
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 14:31 schreef Bloesem. het volgende:
Wat leuk om je jurk dan thuis te hebben O+ spannend!

Hier is ineens alles voor dit jaar geregeld! Echt in één dag ongeveer. Locatie, jurk, pak, ceremonie, alles! Hebben zo'n prachtige plek gevonden O+
Welke plek is het geworden?

Ik heb zaterdag ook weer mijn jurk aangehad, nog steeds blij mee O+

Qua ringen heb ik een beetje een probleem. Mijn verlovingsring is witgoud maar mijn trouwring is geelgoud. Het is geloof ik not done om beiden te dragen, zelfs als het aan een andere hand is.

Zit er nu aan te denken om het laagje van mijn verlovingsring af te halen zodat deze ook geelgoud wordt. Alleen ben ik zelf meer fan van witgoud/zilver dan geelgoud. #luxeprobleem :@ :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 17 mei 2016 @ 22:31:11 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_162282847
Waarom kies je dan een geelgouden trouwring? :D
disclaimer
  dinsdag 17 mei 2016 @ 22:31:42 #174
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_162282870
Om heel eerlijk te zijn zou het me aan mijn reet roesten wat wel en niet done is.

Ik snap alleen niet waarom je een gouden ring neemt als je witgoud eigenlijk mooier vind?
Ik heb je lief mijn hele leven
  Licht Ontvlambaar dinsdag 17 mei 2016 @ 22:33:25 #175
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_162282926
Waarom zou het not done zijn om beide te dragen?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_162283177
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 22:31 schreef laziness het volgende:
Om heel eerlijk te zijn zou het me aan mijn reet roesten wat wel en niet done is.

Dat dus, vind het juist mooi om hier te lezen hoe anders het iedereen doet.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 22:56:48 #177
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_162283749
Mijn vent :') we hadden het over ringen in het algemeen. Dus ik zeg: 'ik wil wel als we ooit gaan verloven en trouwen, wel zilver he. Want ik ik draag alleen maar zilver.' En toen verschoot ie van kleur en keek ie geschokt. :+ Hij zou toch beter moeten weten, aangezien al m'n sieraden ook zilver zijn :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
  Moderator woensdag 18 mei 2016 @ 09:48:54 #178
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162288483
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom kies je dan een geelgouden trouwring? :D
De ring van mijn schoonmoeder O+ Prachtige ring maar tot nu toe heb ik alleen zilver/witgoud dus ook een kwestie van wennen :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_162290490
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 22:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Welke plek is het geworden?

Ik heb zaterdag ook weer mijn jurk aangehad, nog steeds blij mee O+

Qua ringen heb ik een beetje een probleem. Mijn verlovingsring is witgoud maar mijn trouwring is geelgoud. Het is geloof ik not done om beiden te dragen, zelfs als het aan een andere hand is.

Zit er nu aan te denken om het laagje van mijn verlovingsring af te halen zodat deze ook geelgoud wordt. Alleen ben ik zelf meer fan van witgoud/zilver dan geelgoud. #luxeprobleem :@ :')
Landgoed Grubbestein O+ Een mooie plek in de natuur met een fijn veldje, een moestuin, een bos in de buurt etcetera O+

Vandaag de bloemen besteld :o Nog een maandje en dan mag ik al O+

Ringen: niks not done, als jij ze mooi vindt, draag je ze. Zo werkt dat toch? :D
pi_162291149
Ik zou een ring in een voor mij niet passende kleur niet mijn hele leven kunnen dragen geloof ik, hoe mooi verder ook... majo hoezo een 'laagje eraf' bij je verlovingsring? Witgoud is toch massief wit? Als het wit verguld is komt dat er vanzelf wel af namelijk, een ring is nogal een intensief gebruiksvoorwerp qua wrijving en handenwassen en zulks.
pi_162408512
Gisteren een boeket besteld en een bloemstuk voor op de teken-tafel. Prijs viel reuze mee, we waren voor 80 euro klaar! :D
Daarna mijn vriend verteld dat we op weg zouden gaan naar onze vrijgezellenfeesten, tot zijn grote verrassing.

En nu weer uitbrakken..
pi_162419677
Zoveel ringen zoveel meningen dus.. Jammer dat er niet een paar kerels hebben laten weten hoe zij tot hun keuze zijn gekomen.

Om het lastiger te maken draagt vriendin std geen ringen, dus schoonmoeder ingeschakeld met als smoes annyversary ring :)

Toch stiekem aan het kijken naar de opties en ik denk dat witgoud met diamant toch wel het mooist is.
  maandag 23 mei 2016 @ 11:48:39 #183
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_162430457
Voor een verlovingsring denk ik eigenlijk dat hulde klassieke ring het altijd goed doet.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 23 mei 2016 @ 11:58:22 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_162430693
het ligt er een beetje aan wat voor type iemand is. Ik ben blij dat ik geen klassieke verlovingsring heb met 1 grote diamant - ik vind ze prachtig, maar ik had mijzelf er gegarandeerd al meermaals mee verwond, om maar te zwijgen over mijn kind _O-
Mijne is dus wat meer lompehorkenproof:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry voor mij rimpelige dertigplushanden he :')
disclaimer
pi_162430702
Hulde?

Ik heb hier nog weinig mannen zien schrijven nunietzeker, als je aanwijzingen zoekt over hoeveel je er aan 'moet'/mag uitgeven van mannen kom je hier misschien niet zo ver.

En idd, als ze nooit ringen draagt is het handig na te denken over het waarom niet? daarvan; met een hele actieve levensstijl is een hooggezette knotsdiamant vrij onhandig.

Die van mij is niet extreem hooggezet; wel hoger dan handig is met babies, maar ik heb het er graag voor over :7 babies worden vanzelf groter.
  maandag 23 mei 2016 @ 12:19:00 #186
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_162431231
Ik droeg ook nooit ringen.
Maar mijn vriend heeft gewoon een subtiel steentje er op laten zetten een knots van een steen had niet bij mij gepast.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_162432211
Ik heb het gewoon heel simpel gedaan :P Ik had mijn vriendin eerst voor haar verjaardag een ring gegeven die ze zelf mocht uitzoeken. Dat hebben we toen ook gedaan, maar vervolgens bleek hij bij de juwelier heel slecht leverbaar, dus na bijna twee maanden wachten de bestelling maar geannuleerd en een ander cadeau voor haar gekocht.

Vervolgens heb ik diezelfde ring wel via internet weten te bestellen en kon ik die dus mooi gebruiken als verlovingsring B-)
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  maandag 23 mei 2016 @ 13:43:31 #188
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162433662
Mijn vriend en ik hebben het heel casual af en toe over trouwen en als we langs een juwelier lopen hebben we het er ook over wat we mooi vinden. Hij kan dat inmiddels dus prima inschatten :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_162437476
Oh ja mijn vriend heeft mij ook wel eens gewoon gevraagd wat voor soort dingen ik wel/niet mooi vond. Dat scheelt een hoop :7. Gelukkig heeft hij zelf ook heel goede smaak O+
pi_162447429
Wij stonden bij de juwelier, en toen vroeg hij wat ik mooi vond, dus wees ik dat aan. Toen heb ik ook maar gezegd dat ik een zilveren ring wilde.
Hij kwam met een witgouden ring, dat was beter, ik wilde vooral niet geelgoud.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 13:50:49 #191
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162461067
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:02 schreef Atifa het volgende:
Wij stonden bij de juwelier, en toen vroeg hij wat ik mooi vond, dus wees ik dat aan. Toen heb ik ook maar gezegd dat ik een zilveren ring wilde.
Hij kwam met een witgouden ring, dat was beter, ik wilde vooral niet geelgoud.
Mijn vriend weet dat ik niets anders kan verdragen dan witgoud en staal. Hebben nu titanium relatieringen en vermoed dat de trouwringen van hetzelfde materiaal gemaakt worden ooit. Zilver slaat bij mij blauw/zwart uit, dus dat is geen optie.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_162461496
Ik heb geen verlovingsring, de trouwringen hebben we samen uitgezocht :+
Een gemiddelde baksteen is denk ik romantischer dan wij _O-

Ben sinds een week officieel getrouwd (de Vietnamese tradities hadden we in september al gedaan). We voelen ons nog steeds hetzelfde :+
pi_162461638
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:06 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb geen verlovingsring, de trouwringen hebben we samen uitgezocht :+
Een gemiddelde baksteen is denk ik romantischer dan wij _O-

Ben sinds een week officieel getrouwd (de Vietnamese tradities hadden we in september al gedaan). We voelen ons nog steeds hetzelfde :+
Dit :+
pi_162467495
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 13:50 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Mijn vriend weet dat ik niets anders kan verdragen dan witgoud en staal. Hebben nu titanium relatieringen en vermoed dat de trouwringen van hetzelfde materiaal gemaakt worden ooit. Zilver slaat bij mij blauw/zwart uit, dus dat is geen optie.
Ik had gewoon nooit echt nagedacht over de optie witgoud. Bij de juwelier hebben ze hem er op gewezen dat witgoud ook langer mooi blijft, dus is hij daarvoor gegaan, ben ik ook heel erg blij mee!
pi_162467528
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:06 schreef Miezziej het volgendw:

Ben sinds een week officieel getrouwd
Gefeliciteerd! Hoe was je dag?
pi_162467858
Drie op een rij:

Hebben jullie ook bruilofts-dromen? Ik droom de gekste dingen! Laatst over een invasie van weddingcrashers op het feest, maar ook dat ik de jurk vergeten ben (onlogisch, hij ligt al bij mijn ouders), of dat mijn schoonzusje in haar bruidsjurk naar mijn huwelijk kwam.
Ze zijn wel vermakelijk, dus echt last heb ik er niet van, maar dan blijkt hoeveel je er eigenlijk mee bezig bent.
pi_162532860
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:39 schreef Atifa het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Hoe was je dag?
Vermoeiend :+ haha
We gingen "gewoon" naar het gemeentehuis met familie en daarna lunchen in ons nieuwe huis (net verhuisd). In de avond hadden we een soort van borrel voor collega's en vrienden.

We hadden de foto's van de ceremonie in Vietnam laten afspelen op de tv, dat vonden mensen erg leuk O+
pi_162533312
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 13:50 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Mijn vriend weet dat ik niets anders kan verdragen dan witgoud en staal. Hebben nu titanium relatieringen en vermoed dat de trouwringen van hetzelfde materiaal gemaakt worden ooit. Zilver slaat bij mij blauw/zwart uit, dus dat is geen optie.
Relatieringen? Is dat er tegenwoordig ook al? :P
  vrijdag 27 mei 2016 @ 09:43:59 #199
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162533494
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:55 schreef Atifa het volgende:
Drie op een rij:

Hebben jullie ook bruilofts-dromen? Ik droom de gekste dingen! Laatst over een invasie van weddingcrashers op het feest, maar ook dat ik de jurk vergeten ben (onlogisch, hij ligt al bij mijn ouders), of dat mijn schoonzusje in haar bruidsjurk naar mijn huwelijk kwam.
Ze zijn wel vermakelijk, dus echt last heb ik er niet van, maar dan blijkt hoeveel je er eigenlijk mee bezig bent.
Ja! Dat de catering niet op tijd was. :+
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 10:20:40 #200
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_162534179
Geen dromen maar daar is het waarschijnlijk nog niet dichtbij genoeg voor.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 27 mei 2016 @ 10:23:10 #201
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162534213
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 09:32 schreef Puala het volgende:

[..]

Relatieringen? Is dat er tegenwoordig ook al? :P
Geloof dat ze bij de juwelier vriendschapsringen heten ofzo. Bestaat al zo lang ik me kan herinneren.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_162546449
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 09:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja! Dat de catering niet op tijd was. :+
Bij mijn oom en tante waren ze te vroeg. Moest er tijdens de ceremonie iemand naar huis om de ploeg te binnen te laten :')

Ik kreeg vanmiddag een telefoontje van de locatie: de evenementenplanning t/m mei 2017 is klaar. Onze voorlopige datum is definitief: vandaag dus -1 jaar getrouwd *O*
Wijn en sushi! :9
pi_162549935
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 09:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja! Dat de catering niet op tijd was. :+
Haha, en is je droom werkelijkheid geworden? :D
  vrijdag 27 mei 2016 @ 20:41:35 #204
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162550608
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 20:14 schreef Atifa het volgende:

[..]

Haha, en is je droom werkelijkheid geworden? :D
Niet wat de catering betreft! ;)
The love you take is equal to the love you make.
pi_162565147
Vandaag weer bij trouwlocatie wezen kijken, dit maal met mijn ouders er bij.
Lekker buiten in het zonnetje geluncht en biertje gedronken.
Hopelijk is het dan ook zo'n weer.
pi_162619012
Oh heerlijk, Sarabi!
Al naar een jurk aan het kijken, overigens? :)
  maandag 30 mei 2016 @ 14:23:35 #207
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162619196
Ik mag hier mee komen praten! Gisteren gevraagd en natuuuurlijk 'Ja' gezegd :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_162620581
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 14:23 schreef Tink89 het volgende:
Ik mag hier mee komen praten! Gisteren gevraagd en natuuuurlijk 'Ja' gezegd :D
Gefeliciteerd *O*
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  maandag 30 mei 2016 @ 15:48:28 #209
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162620946
quote:
14s.gif Op maandag 30 mei 2016 15:32 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Gefeliciteerd *O*
Txs! Ben zooooo blij :D O+ O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_162622621
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 14:23 schreef Tink89 het volgende:
Ik mag hier mee komen praten! Gisteren gevraagd en natuuuurlijk 'Ja' gezegd :D
Gefeliciteerd! Wil je vertellen hoe je gevraagd bent? :D
  woensdag 1 juni 2016 @ 10:09:29 #211
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162662812
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 16:57 schreef Atifa het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Wil je vertellen hoe je gevraagd bent? :D
Natuurlijk:

Txs! Het is een heel lang verhaal, maar vriendlief had gezegd dat hij zondag om half tien voor een klusje op de manege moest zijn. Ik was niet heel blij, werken op zondagochtend -O- we hadden bovendien anderhalf jaar een relatie en ik wilde iets leuks gaan doen. Maar goed, als ik mee ging, zouden we daarna iets leuks doen. Ik mocht alleen niet weten wat.

's Ochtends lag er een appel met een plekje op het aanrecht, dus ik zei 'joh, die pak ik mee voor het paardje waarbij in de stal we elkaar hebben leren kennen. Dan heeft die ook een beetje feest'. Toen we op de manege kwamen, moest ik plassen. Vriendlief wilde op me wachten. Da's raar, want we zijn daar allebei kind aan huis. Achteraf snap ik wel waarom hij niet alleen aan de slag kon, hihi.

Toen de eigenaresse eraan kwam, gingen we richting de locatie waar hij z'n klus zou hebben. Toen we langs de stal van dat ene paardje liepen, stond zij binnen, terwijl de rest van de paarden lekker op de wei stond. Vriendlief zei dat we wel even tijd hadden om met het paardje te kroelen en dus ging ik de stal om de appel te geven.

Toen ik eenmaal binnen stond en met het paardje bezig was, draaide vriendlief me om, zodat ik hem aankeek. De eigenaresse stond inmiddels te filmen en hij vertelde dat hij op die plek waar het allemaal ooit begonnen was, ook graag iets heel bijzonders wilde doen. Hij zei dat hij gemeen geweest was, omdat er helemaal geen klusje was en dat we 's middags ook niks leuks gingen doen. Vervolgens ging hij op één knie en toverde hij een ring tevoorschijn. Zo lief! Ik heb natuurlijk ja gezegd en toen kwam er champagne. Zijn meteen maar zijn en mijn familie gaan inlichten en iedereen is superblij voor ons.

Zo romantisch!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_162662894
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 14:17 schreef Atifa het volgende:
Oh heerlijk, Sarabi!
Al naar een jurk aan het kijken, overigens? :)
Nee op eens of andere manier voel ik daar niet zo'n haast bij.
Denk dat ik september ga kijken?
  woensdag 1 juni 2016 @ 10:47:44 #213
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162663579
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 10:14 schreef Sarabi het volgende:

Nee op eens of andere manier voel ik daar niet zo'n haast bij.
Denk dat ik september ga kijken?
Ik kreeg nu al aan alle kanten van het advies om daar 11-9 maanden van tevoren mee te beginnen i.v.m. levertijden. Is natuurlijk anders als je een bestaande jurk koopt of er eentje laat maken, maar september-mei zou volgens mij lang genoeg moeten zijn.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_162663629
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 10:47 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik kreeg nu al aan alle kanten van het advies om daar 11-9 maanden van tevoren mee te beginnen i.v.m. levertijden. Is natuurlijk anders als je een bestaande jurk koopt of er eentje laat maken, maar september-mei zou volgens mij lang genoeg moeten zijn.
Bij de meeste boetieken waar ik heb gekeken staat zes maanden. Dus dacht om zeker te zijn inderdaad in september te gaan kijken.
Misschien ga ik nog wel in de zomer voor de fun samen met een vriendin kijken (die trouwt een paar maanden na mij).
pi_162685103
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 10:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Bij de meeste boetieken waar ik heb gekeken staat zes maanden. Dus dacht om zeker te zijn inderdaad in september te gaan kijken.
Misschien ga ik nog wel in de zomer voor de fun samen met een vriendin kijken (die trouwt een paar maanden na mij).
Ik kocht de mijne iets minder dan zes maanden voor de dag, nu was dat met mijn jurk geen probleem, maar er hingen ook jurken met een iets langere wachttijd. Nu waren die in mijn geval niet geheel mijn smaak, maar ik zou het jammer hebben gevonden als daar de jurk had zien hangen.

Gisteren was ik bij mijn ouders en heb ik de jurk (die daar hangt) even uit de verpakking gehaald om te kijken. O+
Nog maar iets meer dan 5 weken! 😯
  donderdag 2 juni 2016 @ 09:02:04 #216
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162685379
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 08:41 schreef Atifa het volgende:

[..]

Ik kocht de mijne iets minder dan zes maanden voor de dag, nu was dat met mijn jurk geen probleem, maar er hingen ook jurken met een iets langere wachttijd. Nu waren die in mijn geval niet geheel mijn smaak, maar ik zou het jammer hebben gevonden als daar de jurk had zien hangen.

Gisteren was ik bij mijn ouders en heb ik de jurk (die daar hangt) even uit de verpakking gehaald om te kijken. O+
Nog maar iets meer dan 5 weken! 😯
Ik wil het liefst nu al, maar we trouwen wrs pas over een jaar tot 16 maanden. Beetje vroeg dus...Het lijkt me gewoon zo leuk!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_162685477
Het kan ook altijd nog dat ik gewoon een wit TopVintage jurkje wil :D
Het passen van bruidsjurken lijkt mij juist hel, vast leuk als je de jurk gevonden hebt maar tot die tijd.....
  donderdag 2 juni 2016 @ 09:18:04 #218
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162685627
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 09:08 schreef Sarabi het volgende:
Het kan ook altijd nog dat ik gewoon een wit TopVintage jurkje wil :D
Het passen van bruidsjurken lijkt mij juist hel, vast leuk als je de jurk gevonden hebt maar tot die tijd.....
Leuk hoe mensen dat anders ervaren! Ik vind winkelen, verschillende stijlen passen en aangekleed worden echt heerlijk. Hoop dan ook dat ik een paar uur bezig ben, lekker veel verschillende dingen uitproberen en zeker weten dat je met de goede jurk naar buiten loopt.

En hier wordt POEF het keyword. Topvintage wordt het dus niet :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_162695905
Ja ga jij voor zo'n grote cupcake jurk? :D
  zaterdag 4 juni 2016 @ 23:14:01 #220
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_162752831
Even een tussendoor-vraagje, want ondanks aankomend huwelijk, heb ik hier niet eerder gepost, maar regelen jullie ook iets van een kleinigheidje voor je getuige(n)?
En zo ja, wat dan bijvoorbeeld?
Ik heb geen idee of het überhaupt gangbaar is om te doen :?
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  zondag 5 juni 2016 @ 00:31:23 #221
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_162754647
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 23:14 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Even een tussendoor-vraagje, want ondanks aankomend huwelijk, heb ik hier niet eerder gepost, maar regelen jullie ook iets van een kleinigheidje voor je getuige(n)?
En zo ja, wat dan bijvoorbeeld?
Ik heb geen idee of het überhaupt gangbaar is om te doen :?
Ja ik heb voor getuigen en ceremoniemeesters wel wat geregeld ja.
Werden die laatste nerveus van want dat stond niet in het draaiboek dat ik nog ging speechen hiervoor :D
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 5 juni 2016 @ 10:42:05 #222
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162758472
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 00:31 schreef laziness het volgende:

[..]

Ja ik heb voor getuigen en ceremoniemeesters wel wat geregeld ja.
Werden die laatste nerveus van want dat stond niet in het draaiboek dat ik nog ging speechen hiervoor :D
Zou ik wel doen ja, zeker voor je ceremoniemeesters.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 16:58 schreef Sarabi het volgende:
Ja ga jij voor zo'n grote cupcake jurk? :D
Had je anders verwacht dan? Ik wil zoiets:



en dan met deze laarzen eronder:



Moet nog even kijken of ik ze kan vinden. In NL worden ze niet verkocht en Amerikaanse webshops die ze in mijn maat hebben, verzenden niet naar Nederland.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 5 juni 2016 @ 21:44:18 #223
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_162772281
Ok, thanks voor de input! Dan ga ik eens verder denken wat het gaat worden voor cm en getuigen ^O^
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_162775783
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 23:14 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Even een tussendoor-vraagje, want ondanks aankomend huwelijk, heb ik hier niet eerder gepost, maar regelen jullie ook iets van een kleinigheidje voor je getuige(n)?
En zo ja, wat dan bijvoorbeeld?
Ik heb geen idee of het überhaupt gangbaar is om te doen :?
*ontlurkt*
Wat leuk dat jullie gaan trouwen zeg *O* Gefeliciteerd!
  zondag 5 juni 2016 @ 23:36:33 #225
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_162777174
Thanks :D
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_162792922
Ik weet niet wat ik had verwacht Tink :) die laarzen zijn wel super O+ zoiets zou ik ook leuk vinden, alleen veelste warm voor mij -O-
  maandag 6 juni 2016 @ 19:51:56 #227
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162796407
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 17:44 schreef Sarabi het volgende:
Ik weet niet wat ik had verwacht Tink :) die laarzen zijn wel super O+ zoiets zou ik ook leuk vinden, alleen veelste warm voor mij -O-
Wij trouwen eind september. Ik neem voor het feest gympjes mee als reserve :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_162817523
Ik heb echt zo'n kleine hak, dat ik geen gympies mee neem. 😂
  zaterdag 11 juni 2016 @ 08:11:06 #229
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162909426
Ik ga vandaag jurken passen. Spannend!!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_162909487
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 08:11 schreef Tink89 het volgende:
Ik ga vandaag jurken passen. Spannend!!
Trouw je september dit jaar of volgend jaar? In het laatste geval: wat vroeg om te passen, speciale reden? Heel veel plezier vandaag!
  zaterdag 11 juni 2016 @ 08:36:44 #231
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_162909529
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 23:14 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Even een tussendoor-vraagje, want ondanks aankomend huwelijk, heb ik hier niet eerder gepost, maar regelen jullie ook iets van een kleinigheidje voor je getuige(n)?
En zo ja, wat dan bijvoorbeeld?
Ik heb geen idee of het überhaupt gangbaar is om te doen :?
Wij zijn met de getuigen en ceremoniemeester gaan eten na de huwelijksreis.

Maar gewoon een klein persoonlijk bedankje is ook leuk (het zijn je getuigen daar ken je ze zelf het best voor denk ik. Van wat lekkers tot drank?)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  zondag 12 juni 2016 @ 01:03:18 #232
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_162934449
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 10:42 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Zou ik wel doen ja, zeker voor je ceremoniemeesters.

[..]

Had je anders verwacht dan? Ik wil zoiets:

[ afbeelding ]

en dan met deze laarzen eronder:

[ afbeelding ]

Moet nog even kijken of ik ze kan vinden. In NL worden ze niet verkocht en Amerikaanse webshops die ze in mijn maat hebben, verzenden niet naar Nederland.
Ik wil ook zoiets maar dan leuke vintage pumps ofzo eronder.

Ga rond september oktober passen. Nog mooi even tijd om de vakantie kilo's eraf te werken _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zondag 12 juni 2016 @ 03:39:42 #233
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162935469
Vandaag mijn Vrijgezellenfeest gehad O+ Was echt superleuk en geen gekke of gênante dingen hoeven doen. Eerst verrast thuis en toen naar Amsterdam gegaan om te picknicken, een musicalworkshop te doen, uit eten te gaan en te eindigen in een karaoke bar ^O^ Supergezellige dag met mijn lieve vriendinnen O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 12 juni 2016 @ 09:07:40 #234
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162936424
Ik heb gisteren een jurk gekocht en twijfel nu enorm. Het is niet wat ik van tevoren bedacht had en er moet ontzettend veel aan gebeuren.

Meer mensen met twijfels?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_162936493
Wat maakt dat je twijfelt? Wat zit er achter 'dat het niet is wat je vantevoren bedacht had en dat er veel aan moet gebeuren'?

Wij hebben onze getuigen bij het vragen een (symbolisch) armbandje gegeven.

Nog twee weken *O* Zoveel zin in O+
  zondag 12 juni 2016 @ 09:16:02 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_162936495
Waarom twijfel je, en waarom heb je m gekocht? Er moet toch iets zijn waardoor je ja zei :)
disclaimer
  zondag 12 juni 2016 @ 09:43:14 #237
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_162936790
Je bent er in ieder geval vlot bij binnen twee weken nadat je gevraagd bent :o
Twijfelde je gisteren ook tijdens passen en kopen?
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 12 juni 2016 @ 11:28:25 #238
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_162938682
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 03:39 schreef MaJo het volgende:
Vandaag mijn Vrijgezellenfeest gehad O+ Was echt superleuk en geen gekke of gênante dingen hoeven doen. Eerst verrast thuis en toen naar Amsterdam gegaan om te picknicken, een musicalworkshop te doen, uit eten te gaan en te eindigen in een karaoke bar ^O^ Supergezellige dag met mijn lieve vriendinnen O+
Klinkt super gezellig
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 12 juni 2016 @ 11:29:25 #239
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_162938706
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 09:07 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb gisteren een jurk gekocht en twijfel nu enorm. Het is niet wat ik van tevoren bedacht had en er moet ontzettend veel aan gebeuren.

Meer mensen met twijfels?
Ik zou kijken of je zsm de jurk nog eens aan kan doen.

Maar iets moet je Ja gezegd laten hebben :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_162938804
Misschien komen de twijfels juist doordat het zo snel gaat? Haast heb je niet toch....
Ik zou inderdaad vragen of je zsm terug mag komen om te passen. Zo kang er niks gedaan is, mag je in het uiterste geval vast een andere jurk uitzoeken. Maar belangrijk is inderdaad wel: waarom heb je dan die jurk gekozen?

Majo, leuk een feestje helemaal naar je zin! Klinkt tof.

Ik ga mijn moeder en schoonmoeders vandaag of morgen vragen of ze de laatste of een na laatste vrijdag van juli kunnen. Mijn zusje en ik hebben gisteren bedacht dat we dan maar jurken moeten gaan kijken :) ik heb een pinterestboard met jurken die ik mooi vind, qua schoenen heb ik nog geen idee. Maar heb toch nog een jaartje. Begin juli de afspraak voor de catering *O*
  zondag 12 juni 2016 @ 11:35:12 #241
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_162938836
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 09:07 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb gisteren een jurk gekocht en twijfel nu enorm. Het is niet wat ik van tevoren bedacht had en er moet ontzettend veel aan gebeuren.

Meer mensen met twijfels?
Kan je er nog onderuit?
Ik had destijds een jurk op marktplaats gekocht. Maar ik kreeg erna een week toch twijfels over. Ik heb toen alsnog een nieuwe jurk gekocht die wel helemaal goed voelde.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator zondag 12 juni 2016 @ 11:59:43 #242
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_162939425
Eindelijk de eerste preview van onze trouw foto's binnen gekregen van onze bruidsfotograve :o :9
Dat beloofd nog wat voor het hele album ! ^)

pi_162939459
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 09:07 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb gisteren een jurk gekocht en twijfel nu enorm. Het is niet wat ik van tevoren bedacht had en er moet ontzettend veel aan gebeuren.

Meer mensen met twijfels?
Ow dat klinkt lastig....zeker aangezien je nog zo lang moet wachten en dus nog meer kan gaan twijfelen.

Kan je er nog onderuit?
  zondag 12 juni 2016 @ 14:55:12 #244
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_162943611
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:59 schreef Vonkenboer het volgende:
Eindelijk de eerste preview van onze trouw foto's binnen gekregen van onze bruidsfotograve :o :9
Dat beloofd nog wat voor het hele album ! ^)

[ afbeelding ]
Wat leuk O+
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zondag 12 juni 2016 @ 18:14:03 #245
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162949960
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Klinkt super gezellig
Ja was het ook echt O+

Vonkenboer wat een prachtige foto! O+ Ga je de andere foto's (een selectie) ook met ons delen?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator zondag 12 juni 2016 @ 18:23:07 #246
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_162950241
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 14:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wat leuk O+
De investering in een goede fotograaf betaald zich wel terug *O*
Wel een beetje geluk gehad met het weer op onze trouwdag; tijdens de ceremonie en de lunch binnen regende het behoorlijk maar toen we foto's gingen maken werd het zowaar droog ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:14 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja was het ook echt O+

Vonkenboer wat een prachtige foto! O+ Ga je de andere foto's (een selectie) ook met ons delen?
De door ons geselecteerde locatie leende zich er ook uitstekend voor !
Ik zal dat even overleggen met mijn wederhelft :)
  Moderator zondag 12 juni 2016 @ 18:26:52 #247
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162950359
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:23 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

De investering in een goede fotograaf betaald zich wel terug *O*
Wel een beetje geluk gehad met het weer op onze trouwdag; tijdens de ceremonie en de lunch binnen regende het behoorlijk maar toen we foto's gingen maken werd het zowaar droog ^O^

[..]

De door ons geselecteerde locatie leende zich er ook uitstekend voor !
Ik zal dat even overleggen met mijn wederhelft :)
Dat zou leuk zijn! Verder een fijne dag gehad? Nog tips?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator zondag 12 juni 2016 @ 18:37:51 #248
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_162950740
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat zou leuk zijn! Verder een fijne dag gehad? Nog tips?
Aller belangrijkste is geniet er van samen ! Zo'n dag is gewoon voor je gevoel echt kort en zo voorbij ! Met allerlei indrukken die je krijgt en wat je beleefd ;)

Laat de dag komen zoals die komt, niet te druk maken over allerlei rand zaken. Zo wou het bij ons met de corsages niet zoals het moest; die krengen wouden niet blijven zitten bij mijzelf en bij mijn vader _O- waardoor we ongeveer 25 minuten later dan gepland bij het huis van mijn ouders waren en uiteraard dan ook 25 minuten te laat waren op de plek van de ceremonie :P

Vooruit één bonus foto dan nog van ons en onze trouwauto een Cadillac Sedan de ville uit 1959 8-)

  zondag 12 juni 2016 @ 18:57:55 #249
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_162951338
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:23 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

De investering in een goede fotograaf betaald zich wel terug *O*
Wel een beetje geluk gehad met het weer op onze trouwdag; tijdens de ceremonie en de lunch binnen regende het behoorlijk maar toen we foto's gingen maken werd het zowaar droog ^O^

[..]

De door ons geselecteerde locatie leende zich er ook uitstekend voor !
Ik zal dat even overleggen met mijn wederhelft :)
Fotograaf is bij ons al vastgelegd en inderdaad niet pp bezuinigd. Vind dat erg belangrijk. Die foto's zijn toch voor altijd.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zondag 12 juni 2016 @ 19:02:43 #250
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162951521
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:37 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Aller belangrijkste is geniet er van samen ! Zo'n dag is gewoon voor je gevoel echt kort en zo voorbij ! Met allerlei indrukken die je krijgt en wat je beleefd ;)

Laat de dag komen zoals die komt, niet te druk maken over allerlei rand zaken. Zo wou het bij ons met de corsages niet zoals het moest; die krengen wouden niet blijven zitten bij mijzelf en bij mijn vader _O- waardoor we ongeveer 25 minuten later dan gepland bij het huis van mijn ouders waren en uiteraard dan ook 25 minuten te laat waren op de plek van de ceremonie :P

Vooruit één bonus foto dan nog van ons en onze trouwauto een Cadillac Sedan de ville uit 1959 8-)

[ afbeelding ]
Bedankt voor de tips! Wij hebben ook niet bezuinigd op de fotograaf, de foto's zijn voor het leven O+

Wat zien jullie er prachtig uit zeg!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 12 juni 2016 @ 19:18:08 #251
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162952189
Ik kocht hem omdat ik het in de winkel wel zeker dacht te weten en omdat hij duizend euro afgeprijsd was en ik niet het risico wilde lopen om hem te laten hangen en daar spijt van te krijgen.

Hij kan dus niet terug en ik heb hem inmiddels al vijf keer aangehad. Hij hangt al thuis.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_162956678
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:18 schreef Tink89 het volgende:
Ik kocht hem omdat ik het in de winkel wel zeker dacht te weten en omdat hij duizend euro afgeprijsd was en ik niet het risico wilde lopen om hem te laten hangen en daar spijt van te krijgen.

Hij kan dus niet terug en ik heb hem inmiddels al vijf keer aangehad. Hij hangt al thuis.
Ik zou als ik jou was er nu gewoon een jaar niet over nadenken en dan kijken hoe je er over voelt.
Dan heb je alsnog genoeg tijd om iets anders te zoeken.
pi_162957399
Of kijken of je hem voor dezelfde prijs kunt verkopen via marktplaats en dan volgend jaar opnieuw gaan kijken.
  Moderator zondag 12 juni 2016 @ 21:18:37 #254
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162957648
Ben je misschien ook niet te vroeg met het aanschaffen van je jurk? Als je echt een idee hebt van hoe je de dag wilt hebben kun je daar ook makkelijker een jurk bij zoeken. Of heb je dat al helemaal in je hoofd?

Ik denk dat je sowieso niet een jurk moet kopen omdat deze afgeprijsd is maar omdat het je het juiste gevoel geeft. Voelde je je er mooi in? Dacht je echt "ja dit is hem"? En anders inderdaad wat Sarabi zegt, weghangen en over een half jaar weer tevoorschijn halen :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 12 juni 2016 @ 22:34:39 #255
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_162961830
Kijk er over een half jaar inderdaad nog eens naar. Godweet vind je hem dan nog steeds waanzinnig. En anders proberen door te verkopen en zelf kijken voor iets anders.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_163037089
Oké ik heb trouwschoenen gekocht. Ik liep er al een tijdje op te azen en nu waren ze nog afgeprijsd ook. O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_163059208
Fijn als ze ineens goedkoper worden! Ik kreeg mijn schoenen van de verkoopster van de jurk, maar volgens mij was dat een persoonlijk cadeautje. Superlief, mooie schoenen! O+

Ik hoop zooo erg dat het beter weer is over drie weken, ik maak me daar echt druk om. :\
pi_163062912
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 13:48 schreef Atifa het volgende:
Fijn als ze ineens goedkoper worden! Ik kreeg mijn schoenen van de verkoopster van de jurk, maar volgens mij was dat een persoonlijk cadeautje. Superlief, mooie schoenen! O+

Ik hoop zooo erg dat het beter weer is over drie weken, ik maak me daar echt druk om. :\
Wat lief van haar.

Ik ben helemaal weg van de schoenen van cristofoli. Is de schuld van Stormqueen trouwens want die postte er ooit eens schoenen van.

Heb daar al een paar van en die lopen voor hakken zo lekker.

Dus wilde perse weer dat merk.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 16 juni 2016 @ 16:42:15 #259
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_163063817
Há daar had ik ook trouwschoenen van dankzij SQ 8-)
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_163063861
Christofoli heeft überhaupt leuke schoenen, zeg! :D
Ik moest geen hakje, want mijn vriend is dus ongeveer net zo lang als ik. Ik vind het dan jammer als ik ineens langer ben op de foto's. :P
pi_163064090
Is Christofoli dat retro-merk dat eens voorbij is gekomen?
Jeetje TP nu al je schoenen, dan moet je nog heel lang wachten tot je ze echt aan mag ;)

Wij hebben een afspraak voor de catering staan (begin juli) en voor het passen van jurken (eind juli). De medewerkster van Covers vertelde aan de telefoon al dat de meeste jurken extra lang te bestellen zijn, gelukkig maar. Straks eerst op vakantie en dan heb ik drie weken om de evt aangekomen kilo's er voor het passen weer af te krijgen 8-)
  donderdag 16 juni 2016 @ 16:53:44 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_163064139
Allemaal aan de christofoli 8-)

Ik draag ze nog steeds met plezier!
disclaimer
pi_163064204
Die schoenen zijn inderdaad te leuk O+
pi_163064259
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 16:51 schreef Serinde het volgende:
Is Christofoli dat retro-merk dat eens voorbij is gekomen?
Jeetje TP nu al je schoenen, dan moet je nog heel lang wachten tot je ze echt aan mag ;)

Wij hebben een afspraak voor de catering staan (begin juli) en voor het passen van jurken (eind juli). De medewerkster van Covers vertelde aan de telefoon al dat de meeste jurken extra lang te bestellen zijn, gelukkig maar. Straks eerst op vakantie en dan heb ik drie weken om de evt aangekomen kilo's er voor het passen weer af te krijgen 8-)
Ja maar vanaf het moment dat ik ze zag wist ik al dat zijn mijn schoenen. En nu waren ze in de aanbieding dus waarom wachten hé O+

Jurk wacht ik nog wel een paar maanden mee hoor.

En Agh heb zo de tijd om ze te bewonderen hé.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_163064288
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
Allemaal aan de christofoli 8-)

Ik draag ze nog steeds met plezier!
Ik draag de mijne ook echt met veel plezier. Neem me iedere keer voor eens een zwart paar te kopen maar zijn toch steeds weer kleurtjes hé :') O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_163064301
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 16:42 schreef laziness het volgende:
Há daar had ik ook trouwschoenen van dankzij SQ 8-)
Welke had jij? O+
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator donderdag 16 juni 2016 @ 20:30:01 #267
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163069806
Schoenen kopen was echt een ramp. Er zit een taupe band in mijn jurk dus was daardoor meteen gelimiteerd in de kleur. Daarnaast mocht het niet hoger zijn dan 5cm omdat ik zo lang ben en er dan een randje onderaan mijn jurk open zou zijn waardoor het lijkt dat ik zweef :') maar dan krijg je vooral hele degelijke schoenen. Nu taupe schoenen bij zalando gekocht voor 20 euro :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_163070209
Hier heeft het hele proces een tijdje stilgestaan omdat ik nogal hoogzwanger ben :') maar! Nu hebben we zondag oppas geregeld voor kint 1 zodat we een paar mogelijke locaties kunnen gaan bekijken, en maandag heb ik een meeting met een weddingplanner die aan één van de locaties vastzit om een eerste offerte/opties te bespreken. Ik ben heel benieuwd hoe ver ik er nog mee kom voor de worp, maar het begin is er iig! *O*

fijn van de schoenen majo! Taupe is er ook in duizend tinten :+ dat lijkt me nog best wel passen en meten idd.
  donderdag 16 juni 2016 @ 21:00:56 #269
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_163070881
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 16:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Welke had jij? O+
Heb alleen foto van foto bij de hand dus beroerde kwaliteit.

Ik heb je lief mijn hele leven
pi_163071009
Ohh, leuk dat blauw/roze!
pi_163072018
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 21:00 schreef laziness het volgende:

[..]

Heb alleen foto van foto bij de hand dus beroerde kwaliteit.

[ link | afbeelding ]
Is dat met zo'n bandje? Ik heb die in het rood volgens mij.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_163072055
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 20:30 schreef MaJo het volgende:
Schoenen kopen was echt een ramp. Er zit een taupe band in mijn jurk dus was daardoor meteen gelimiteerd in de kleur. Daarnaast mocht het niet hoger zijn dan 5cm omdat ik zo lang ben en er dan een randje onderaan mijn jurk open zou zijn waardoor het lijkt dat ik zweef :') maar dan krijg je vooral hele degelijke schoenen. Nu taupe schoenen bij zalando gekocht voor 20 euro :D
Wauw dat is geen geld. Maar tof dat het je gelukt is.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 16 juni 2016 @ 21:33:06 #273
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_163072068
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 21:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Is dat met zo'n bandje? Ik heb die in het rood volgens mij.
Ja en ze zijn blauw/rood.

SQ had ze in rood/zwart.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_163072145
deze?



Die heb ik en zijn awesome. (Niet als trouwschoenen trouwens heb ze al een tijd) De blauwe variant is inderdaad ook erg vet!

lLnk werkte niet mee. Zelf maar even geupload via tinypic :')
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 16 juni 2016 @ 21:49:42 #275
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_163072731
Yep dat zijn ze.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 16 juni 2016 @ 21:50:29 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_163072768
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 21:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
deze?

[ afbeelding ]

Die heb ik en zijn awesome. (Niet als trouwschoenen trouwens heb ze al een tijd) De blauwe variant is inderdaad ook erg vet!

lLnk werkte niet mee. Zelf maar even geupload via tinypic :')
dat zijn mijn trouwschoenen :D
disclaimer
pi_163073053
Jullie hebben goeie smaak.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator donderdag 16 juni 2016 @ 22:04:21 #278
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163073211
Gave schoenen allemaal! Had ook wel zoiets gewild maar te hoog en past dus niet bij die band.

Ik ga morgen naar de bloemist, zorgen dat mijn boeket compenseert met lekkere felle kleuren O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_163073579
Ik dacht dat de man het boeket regelde. Of leef ii weer in het jaar 0 :@
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator donderdag 16 juni 2016 @ 22:39:46 #280
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163074540
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 22:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik dacht dat de man het boeket regelde. Of leef ii weer in het jaar 0 :@
Jaar 0 :P maar traditioneel hoort dat wel ja :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_163075321
Vermoedde al zo iets Ja :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_163080910
Nog twee weken en dan is het zo ver! O+ Alles is geregeld op de laatste kleine dingetjes na, maar man.. Wat komt het rap dichterbij!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  Moderator vrijdag 17 juni 2016 @ 21:28:39 #283
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163097965
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 10:41 schreef SilverSjoiis het volgende:
Nog twee weken en dan is het zo ver! O+ Alles is geregeld op de laatste kleine dingetjes na, maar man.. Wat komt het rap dichterbij!
Ja gaat snel nu he? Hier nog 4 weken O+

Morgen met manlief de eerste pasafspraak voor zijn pak. Zelf ga ik ook nog kijken of ik andere schoenen kan vinden, misschien vind ik toch nog mooiere :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  PR en moderator maandag 20 juni 2016 @ 19:16:27 #284
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_163169785
Ooooh ik kan hier meeposten :D
Nieuwe datum voor in de OP: Moira. & Monopoly - 10 juli 2017 ^)

Alles eromheen moet alleen nog geregeld worden :') Zo goedkoop mogelijk allemaal, lekker skeer, maar toch wil je er nog wat van maken.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_163170317
Gefeliciteerd Moira O+ Niks mis met goedkoop.

Ik mag vrijdag alll hieieeh *O*
  PR en moderator maandag 20 juni 2016 @ 19:44:23 #286
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_163170540
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 19:35 schreef Bloesem. het volgende:
Gefeliciteerd Moira O+ Niks mis met goedkoop.

Ik mag vrijdag alll hieieeh *O*
Thanks! En spannend :D

We hebben het sowieso niet zo breed, maar we willen dan liever investeren in een leuk huwelijksreisje dan een uitbundige bruiloft :7 Voor zo min mogelijk natuurlijk nog wel zo veel mogelijk proberen voor elkaar te krijgen, zou mooi zijn.
Maar heb nog steeds zoiets van "oke, ik ben verloofd, maar trouwen.. hoe moet dat eigenlijk? :') " en alles wat erbij komt kijken enzo :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_163170789
Beetje op de bonnefooi joh! Doen wij ook, en vooralsnog lijkt het een droom te worden O+ Dit jaar klein en volgend jaar groot feest (ook voor weinig, want we hebben niet zoveel)
pi_163170814
Volgende maand alweer precies een jaar getrouwd (20/07/2015).
Ik heb geregeld dat we gaan vliegen in een Cessna. En dan zelf het vliegtuig besturen.

Heb ook nog effe een klein feestje gefixed voor vrinden die onze vrijgezellen feestjes hadden georganiseerd.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  PR en moderator maandag 20 juni 2016 @ 19:56:57 #289
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_163170870
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 19:53 schreef Bloesem. het volgende:
Beetje op de bonnefooi joh! Doen wij ook, en vooralsnog lijkt het een droom te worden O+ Dit jaar klein en volgend jaar groot feest (ook voor weinig, want we hebben niet zoveel)
Ah leuk ja! De ouders van mijn vriend hebben een grote mooie achtertuin waar we ons feest mogen houden, dus dat scheelt alweer heel wat euro's :D
Maar verder willen we ook niet trouwen in de gemeente waar we wonen (we wonen in Groningen en mijn familie allemaal in het midden of zuiden), dus even naar het gemeentehuis lopen om dingen te regelen schiet ook niet op :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 07:43:40 #290
319308 Tink89
To live is to dance
pi_163180912
Oh, een datum voor de op btw:

Tink89 en haar vriend: 29-09-2017
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 21 juni 2016 @ 07:47:56 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_163180944
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 19:16 schreef Moira. het volgende:
Ooooh ik kan hier meeposten :D
Nieuwe datum voor in de OP: Moira. & Monopoly - 10 juli 2017 ^)

Alles eromheen moet alleen nog geregeld worden :') Zo goedkoop mogelijk allemaal, lekker skeer, maar toch wil je er nog wat van maken.
kun jij die er niet zelf in zetten? :P
Gefeliciteerd! *O* O+
disclaimer
pi_163182972
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 07:43 schreef Tink89 het volgende:
Oh, een datum voor de op btw:

Tink89 en haar vriend: 29-09-2017
Al besloten wat je doet met de jurk?
Ik vind dat je jezelf nogal wat druk oplegt. Je hebt de wereld aan tijd en toch moet het van jezelf blijkbaar nu. De voorbereidingstijd moet ook leuk zijn hè.....


Moira, gefeliciteerd! *O*
  dinsdag 21 juni 2016 @ 11:07:10 #293
319308 Tink89
To live is to dance
pi_163183122
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:59 schreef Serinde het volgende:

[..]

Al besloten wat je doet met de jurk?
Ik vind dat je jezelf nogal wat druk oplegt. Je hebt de wereld aan tijd en toch moet het van jezelf blijkbaar nu. De voorbereidingstijd moet ook leuk zijn hè.....

Moira, gefeliciteerd! *O*
Ik vind het ook ontzettend leuk hoor! En de locatie moet ook wel echt nu. Er zit al een hoop vol in september volgend jaar en we willen per se niet met onze datum schuiven.

Het is alleen jammer dat de rest van m'n leven ook doorloopt tussendoor _O-

Oh edit:

Ja, ik ga zaterdag jurken passen in een winkel die mijn huidige jurk gewoon willen meenemen in het kiezen. Kom ik weer bij mijn jurk uit, dan issie gewoon van mij en ben ik er gewoon blij mee. Kom ik bij een andere jurk uit, dan hangen ze deze in de winkel en bemiddelen ze in de verkoop. Ze gaan ervan uit dat ik er sowieso voor terugkrijg wat ik ervoor betaal heb. Hoe dan ook een oplossing dus :)

[ Bericht 18% gewijzigd door Tink89 op 21-06-2016 11:12:40 ]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_163184425
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:07 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik vind het ook ontzettend leuk hoor! En de locatie moet ook wel echt nu. Er zit al een hoop vol in september volgend jaar en we willen per se niet met onze datum schuiven.

Het is alleen jammer dat de rest van m'n leven ook doorloopt tussendoor _O-

Oh edit:

Ja, ik ga zaterdag jurken passen in een winkel die mijn huidige jurk gewoon willen meenemen in het kiezen. Kom ik weer bij mijn jurk uit, dan issie gewoon van mij en ben ik er gewoon blij mee. Kom ik bij een andere jurk uit, dan hangen ze deze in de winkel en bemiddelen ze in de verkoop. Ze gaan ervan uit dat ik er sowieso voor terugkrijg wat ik ervoor betaal heb. Hoe dan ook een oplossing dus :)
Wat fijn dat je het zo evt kan oplossen.
pi_163185025
Wat een goede oplossing van de jurk! Het komt vast wel goed :)

Hier nog 24 dagen! Vriend en ik kunnen voor geen meter dansen, dus oefenen voor onze eerste dans is hilarisch! Verder alleen nog kleine dingetjes regelen en dan is het zo ver! Spannend! :D
pi_163186442
Wat een goede oplossing Tink!
En goed dat je het wel ontzettend leuk vind, maar soms krijg ik uit je posts het idee dat het 'allemaal' zo veel is. Hoop dat je wat rust hebt na zaterdag!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 14:44:05 #297
319308 Tink89
To live is to dance
pi_163187423
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 14:01 schreef Serinde het volgende:
Wat een goede oplossing Tink!
En goed dat je het wel ontzettend leuk vind, maar soms krijg ik uit je posts het idee dat het 'allemaal' zo veel is. Hoop dat je wat rust hebt na zaterdag!
Het trouwgebeuren is niet veel hoor, alleen de rest van m'n leven :) Net in de dieetclub nog uitgebreid over gehad. Ik ga wat rustiger aan proberen te doen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_163189175
Over dat dansles twijfelen wij ook nog.

Of we een openingsdans willen dan want in dat geval moeten we echt les gaan nemen.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 21 juni 2016 @ 16:07:31 #299
319308 Tink89
To live is to dance
pi_163189298
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 16:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Over dat dansles twijfelen wij ook nog.

Of we een openingsdans willen dan want in dat geval moeten we echt les gaan nemen.
Gelukkig heb ik topklasse gedanst vroeger en wil vriendlief het heel graag leren. Ons voornemen nu is met een Engelse wals te openen. Schoonvader en -moeder dansen ook, dus die doen vanaf halverwege mee en na de eerste dans ruilen we gewoon.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  PR en moderator dinsdag 21 juni 2016 @ 22:22:01 #300
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_163201813
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 07:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

kun jij die er niet zelf in zetten? :P
Gefeliciteerd! *O* O+
ohja :')

Haha bedankt lui'tjes! Ik laat nog wel eens van me horen als er eindelijk wat geregeld is _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 25 juni 2016 @ 22:51:35 #301
319308 Tink89
To live is to dance
pi_163299290
Weten jullie het jurkdrama nog? Nou... Ik heb vandaag een andere uitgezocht en met deze ben ik helemaal gelukkig! Hij is bijzonder, tof en staat me prachtig!

Nu aftellen tot ik hem weer aan mag :(

Wat fijn om het nu wel zeker te weten!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')