abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161332659
DaD, klinkt leuk! Feest overdag heb ik nog niet eens aan gedacht. Ik denk dat we wel sowieso savonds een feest willen, we moeten alleen even kijken wanneer dan de ceremonie/met hoeveel man en wat in de tijd er tussen, etc. 'Even' de hele dag verzinnen dus. :P
pi_161332715
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 18:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dan komt het nooooit meer goed met je :P :')
Ja, weetje, opzich zegt niemand iets heeeeel geks hier, maar als de 'je moet' en 'het moet' nou eens werd vervangen door 'ik vind dat', dan was dit allemaal niet nodig.
pi_161332788
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 18:40 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Ja, weetje, opzich zegt niemand iets heeeeel geks hier, maar als de 'je moet' en 'het moet' nou eens werd vervangen door 'ik vind dat', dan was dit allemaal niet nodig.
Heb je gelijk in :Y
pi_161333108
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 17:57 schreef JK het volgende:

[..]

Wat mij betreft als je trouwt, doe je het goed. Het moet dé mooiste dag van je leven worden (tot de geboorte van je kids). Verre reizen heb ik nooit gezegd, gewoon reizen. Maar iedereen moet het idd zelf weten, ik ga voor het volledige pakket en de instelling dat je niet alles moet uitstellen is pas sinds 2 jaar, dus toen we trouwden was er nog geen vuiltje aan de lucht. Maar dat is idd meer voor een ander topic.
Joh ga even lekker ergens anders de boel opnaaien met je getrol
I solemnly swear i'm up to no good
pi_161333463
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 11:47 schreef Gogo83 het volgende:
@Serinde: ik ben ongeveer 11 maanden van tevoren gaan passen en dat was al best ruim van tevoren. Hierdoor werd ik tussen het kiezen van de jurk en het eerste keer passen (dat was eind december) meerdere malen wat onzeker of ik wel de juiste keuze had gemaakt, of ie nog wel zou passen (onzin, want niet aangekomen of afgevallen, maar toch).. Kan ook zijn dat ik gewoon een beetje raar ben hoor. ;)

Heb hier trouwens nooit meegeschreven, breek even in omdat ik een bekende naam in het overzicht zag staan. Trouw zelf over twee weken al, superveel zin in!
Oja die tijd moet misschien ook niet té lang worden. Ach ik overleef het wel om nog een paar maanden te wachten ;)
Ik ben zo benieuwd naar hoe jullie eruit gaan zien *;

Over de mooiste dag: wat als ik geen kinderen krijg..... Dan heb ik maar één mooiste dag! Dat legt de druk er wel lekker op :') ;)
  zondag 10 april 2016 @ 23:54:17 #106
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_161342432
Hier nu budget van 13K zonder huwelijksreis. Helaas tot op dit moment nog geen zekerheid of m'n ouders (een deel van) m'n jurk betalen.
Wij hadden eerst nog niet echt een idee van een huwelijksreis maar zijn inmiddels aan het kijken naar rondreis Indonesie of iets in die trant.

En om nog wat olie op het vuur te gooien. Wat als je geen kinderen wil :X
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_161344294
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 23:54 schreef SV-tje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua ouderlijke bijdrage gaan wij er vanuit dat niks betaald wordt. Ik weet dat mijn ouders destijds de jurk van mijn zusje betaald hebben dus wie weet .... Maar we gaan nergens vanuit.
  maandag 11 april 2016 @ 18:26:51 #108
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_161353955
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 23:54 schreef SV-tje het volgende:

Alleen maar beter. Kutkoters (al ligt dat vaak aan de ouders). :P

Maar ik ga weer, succes met jullie bruiloft allemaal!
pi_161360892
Ben ook maar eens feest locaties aan het aanschrijven gegaan... Met de verhuizing enzo was dat er een beetje bij in geschoten :@
pi_161468930
Vanochtend een pak uitgezocht voor mijn verloofde. Volgens mij wordt het schitterend. O+. Met onder andere leren manchetknopen die passen bij zijn schoenen en riem.

We waren bij Suits & ties in Hardenberg. Echt een aanrader, want we zijn onwijs goed geholpen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_161469006
Wij net terug van een feest locatie. Klonk allemaal goed. Prijzen vielen volgens mij ook wel mee.
pi_161469622
Ben je mee geweest om het pak uit te kiezen? Dat wil ik eigenlijk ook maar mijn verloofde vind dat raar.
pi_161470146
Ja, ik was mee. Het is toch een maatpak, dus meer dan stofstalen heb ik eigenlijk niet gezien. Ik wil niet mee om het pak op te halen als het klaar is.
pi_161470393
Leuk lijkt me dat! Wij moeten eigenlijk binnenkort achter locaties aan enzo, als ik dat niet kan regelen voor de baby komt weet ik niet of het dan nog lukt :').

Jurken? Kan dat een dik half jaar van tevoren nog?
pi_161470422
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:54 schreef Crumpette het volgende:
Leuk lijkt me dat! Wij moeten eigenlijk binnenkort achter locaties aan enzo, als ik dat niet kan regelen voor de baby komt weet ik niet of het dan nog lukt :').

Ik denk dat dat wel gaat hoor :Y
  zaterdag 16 april 2016 @ 16:59:55 #116
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_161470470
quote:

Ik ging in april en trouwde eind augustus dus kan prima.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_161474051
Dit is zeker niet het 'laat hier je jurk zien-topic' he? O-)
  zaterdag 16 april 2016 @ 20:02:09 #118
244125 laziness
pi_161474203
Heel kort wil ik 'm best nog een keer showen hoor :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 25% gewijzigd door laziness op 16-04-2016 22:32:44 ]
pi_161476013
Ohhhh moooi lazi O+!

Ik doelde eigenlijk meer op die die nog moesten gaan trouwen, dan is het nog iets geheimer geloof ik he :+
pi_161476227
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 19:55 schreef Crumpette het volgende:
Dit is zeker niet het 'laat hier je jurk zien-topic' he? O-)
Nee dat bevind zich in mijn pm box :D *)
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 16 april 2016 @ 21:18:37 #121
327807 Mariposas
יה&#14
pi_161476456
quote:

Heb de locatie (met alles erop en eraan) 2,5 week van tevoren geregeld. :o Nadat we de eerste locatie 5 maanden van te voren geregeld hadden overigens...
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_161476591
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 21:18 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Heb de locatie (met alles erop en eraan) 2,5 week van tevoren geregeld. :o Nadat we de eerste locatie 5 maanden van te voren geregeld hadden overigens...
Oh en jij bent een stadsgenote! Waar is het geworden uiteindelijk?
  zaterdag 16 april 2016 @ 21:32:30 #123
327807 Mariposas
יה&#14
pi_161476925
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 21:22 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Oh en jij bent een stadsgenote! Waar is het geworden uiteindelijk?
Wij wilden aan het strand trouwen, het was eerst De Karavaan maar die werd op last van de politie 3 weken voor onze bruiloft gesloten. Zo vernamen we via de media. :{ Het is uiteindelijk Boomerang geworden. Was geweldig. O+ Vrijwel alle strandtenten zijn aangewezen als trouwlocatie.
Het Heden is ook erg leuk als je niet zo van het strand bent. Hebben een leuke stadstuin. In juni heb ik een bruiloft bij het Nutshuijs, dat ken ik nog niet.
pi_161476980
Ik maak me trouwens best wel zorgen om mijn trouwjurk. :@. Toen ik ging passen, gaf ik nog borstvoeding. Inmiddels ben ik daarmee gestopt en mijn behamaat is dientengevolge vrij drastisch afgenomen. Ik hoop maar dat de jurk nu nog mooi staat... :X.
pi_161477049
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 21:32 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Wij wilden aan het strand trouwen, het was eerst De Karavaan maar die werd op last van de politie 3 weken voor onze bruiloft gesloten. Zo vernamen we via de media. :{ Het is uiteindelijk Boomerang geworden. Was geweldig. O+ Vrijwel alle strandtenten zijn aangewezen als trouwlocatie.
Het Heden is ook erg leuk als je niet zo van het strand bent. Hebben een leuke stadstuin. In juni heb ik een bruiloft bij het Nutshuijs, dat ken ik nog niet.
Ohh wij willen ook graag onze receptie/feest aan het strand doen idd O+. Wij houden van het strand, ik ben er ook gevraagd! We dachten aan Naturel (die laatste tent op de verhoogde duin aan het eind van zwarte pad weetjewel) maar we moeten denk ik ook even wat prijzen gaan vergelijken :').

DaD, laat je hem toch innemen? Ik zou even een pasafspraak maken dan..
pi_161477196
quote:
1s.gif [b]Op zaterdag 16 april 2016 21:32 schreef Mariposas In juni heb ik een bruiloft bij het Nutshuijs, dat ken ik nog niet.
O+ Daar hebben wij onze ceremonie gedaan O+ Rest van het feest niet, dat werd qua prijs bijna het dubbele van de andere locatie die we op het oog hadden.. :o Maar zeker hele gave locatie en heel fijn centraal aangezien wij nogal wat vrienden hebben die afhankelijk zijn van OV.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_161477214
Ik heb al een pasafspraak staan, maar het model is wel dusdanig dat het met een E-cup toch anders lijkt dan met een B'tje. :+.
  zaterdag 16 april 2016 @ 21:51:40 #128
327807 Mariposas
יה&#14
pi_161477556
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 21:36 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Ohh wij willen ook graag onze receptie/feest aan het strand doen idd O+. Wij houden van het strand, ik ben er ook gevraagd! We dachten aan Naturel (die laatste tent op de verhoogde duin aan het eind van zwarte pad weetjewel) maar we moeten denk ik ook even wat prijzen gaan vergelijken :').

DaD, laat je hem toch innemen? Ik zou even een pasafspraak maken dan..
Ja die is ook erg leuk! Net wat rustiger daar! Qua prijzen ligt het allemaal niet zo ver van elkaar, was mijn ervaring. Alleen sommige hebben wat meer Of luxere opties qua eten bijvoorbeeld.

Het was zo tof, gasten zijn zelfs nog gaan zwemmen in de zee na de ceremonie. :D snap ook niet dat je als inwoner van onze stad niet aan zee zou willen trouwen. :o
pi_161477983
Oh ja de ceremonie dachten we dan weer aan het oude stadhuis, maar we zijn nog niet verder dan die 2 gedachtes qua planning :').
pi_161478098
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:04 schreef Crumpette het volgende:
Oh ja de ceremonie dachten we dan weer aan het oude stadhuis, maar we zijn nog niet verder dan die 2 gedachtes qua planning :').
Hebben wij ook overwogen maar omdat we op een vrijdag trouwden, kreeg ik er een beetje een draaideurgevoel bij; aan de achterkant eruit terwijl aan de voorkant het nieuwe paar staat te trappelen. Maar het is wel heel mooi O+
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_161478178
Ohja vrijdagen zijn daar vrij druk he? Wij dachten aan een zaterdag omdat toch heel veel mensen anders vrij moeten nemen van werk etc. Nouja, iets om over te denken.
pi_161478262
Je kan even kijken op de site van de gemeente, staat een beschikbaarheidskalender per eigen locatie. Wij hebben dat rond maart bekeken voor september en werden toen al wat minder enthousiast hoe vol het al was.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  zaterdag 16 april 2016 @ 22:31:34 #133
244125 laziness
pi_161478790
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 21:51 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ja die is ook erg leuk! Net wat rustiger daar! Qua prijzen ligt het allemaal niet zo ver van elkaar, was mijn ervaring. Alleen sommige hebben wat meer Of luxere opties qua eten bijvoorbeeld.

Het was zo tof, gasten zijn zelfs nog gaan zwemmen in de zee na de ceremonie. :D snap ook niet dat je als inwoner van onze stad niet aan zee zou willen trouwen. :o
Ik woonde in dezelfde stad maar nee, ik wilde juist niet aan zee of strand foto's.
Niet iedereen is verknocht aan zee :P

Wij wilden juist weer iconische gebouwen van de stad op onze foto's als achtergrond.

En het nieuwe stadhuis vond ik ook niks dus we zijn getrouwd in oude raadhuis van Wassenaar. Erg mooie locatie. Ook een stuk minder druk op vrijdagen in de zomer maar ja het is niet de stad. Afhankelijk van hoeveel waarde je er aan hecht om in eigen woonplaats te trouwen.

[ Bericht 9% gewijzigd door laziness op 16-04-2016 22:39:13 ]
pi_161482309
Wij trouwen ook niet in onze eigen woonplaats maar in het raadhuis van Vught
pi_161485259
Wij trouwen ook niet in onze woonplaats/gemeente
Wij wilde graag op locatie trouwen
  Hoofdredactie Fotografie maandag 25 april 2016 @ 15:39:33 #136
95752 crew  Chell
Kluns
pi_161703054
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 00:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij trouwen ook niet in onze eigen woonplaats maar in het raadhuis van Vught
<ontlurkt>
Oh, daar heb ik vrijdag een bruiloft gefotografeerd, prachtige locatie! Echt, wat een enorm mooi raadhuis. En je kunt er een balkonscene doen als bruidspaar *O*

<verder lurkt en verder droomt>
pi_161703562
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 15:39 schreef Chell het volgende:

[..]

<ontlurkt>
Oh, daar heb ik vrijdag een bruiloft gefotografeerd, prachtige locatie! Echt, wat een enorm mooi raadhuis. En je kunt er een balkonscene doen als bruidspaar *O*

<verder lurkt en verder droomt>
Haha ja ik ben er nog nooit geweest. Mijn vriend komt oorspronkelijk uit vught. Maar hoor er altijd goede verhalen over :Y
  Moderator maandag 25 april 2016 @ 17:08:40 #138
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_161705418
Hier ook weer opgeschoten met de voorbereidingen. Zaterdag voor een pak wezen kijken. Man gaat donderdag terug om alles precies door te spreken (pak op maat). De kaarten zijn ook verzonden inmiddels, nu is het helemaal echt *O*

Ook heb ik wat decoratie aangeschaft, daar had ik nog helemaal geen tijd in gestoken :@ En trouwauto geboekt dus alles valt helemaal op z'n plek nu O+

De belangrijkste afspraken de komende tijd zijn het passen van mijn jurk (zou ik deze nog steeds mooi vinden? :@ ) en met de locatie alles doorspreken.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator maandag 25 april 2016 @ 17:09:13 #139
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_161705429
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 15:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha ja ik ben er nog nooit geweest. Mijn vriend komt oorspronkelijk uit vught. Maar hoor er altijd goede verhalen over :Y
Wil je de locatie waar je gaat trouwen niet eerst zelf checken dan? :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_161706524
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 17:09 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wil je de locatie waar je gaat trouwen niet eerst zelf checken dan? :D
Nope, mijn vriend wil daar heel graag trouwen. En zijn moeder mag ons daar trouwen. Ga echt nog wel een keer kijken hoor. Maar mijn vriend wil dit echt heel graag en mij maakt het niet zoveel uit. als we maar trouwen O+
pi_161788365
De stress slaat toe! Hoe zit het met een Engelse wals dansen met een trouwjurk? Ik mocht niet achteruit lopen..
pi_161788537
Mijn vriend heeft vanavond zijn eerste getuige gevraagd *O*

En ik heb echt een super blingbling jurk gezien O+ eigenlijk helemaal niet mijn stijl maar op een of andere manier gaat deze niet uit mijn hoofd
pi_161793831
Erhm, stijldansend loop je als vrouw per definitie achteruit :D... dat kon nog interessant worden dan!
pi_161797159
Wij zijn vandaag 'in ondertrouw' gegaan O+ Nog 63 dagen tot de bruiloft!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  vrijdag 29 april 2016 @ 12:52:24 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_161797576
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 09:23 schreef Crumpette het volgende:
Erhm, stijldansend loop je als vrouw per definitie achteruit :D... dat kon nog interessant worden dan!
inderdaad, zolang je geen sleep hebt gaat dat nog wel een keer goed, maar ik zou mét sleep wel uitkijken.

Je zou misschien een lus aan je sleep kunnen maken zodat je 'm kunt ophalen tijdens de dans?
disclaimer
pi_161797597
Ja veel jurken hebben wel van die knoopjesopties toch? Ook handig voor een feest, anders kun je er op wachten dat er iemand op je sleep staat op de dansvloer en 'kggggggk' :o
  vrijdag 29 april 2016 @ 12:55:12 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_161797624
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 12:53 schreef Crumpette het volgende:
Ja veel jurken hebben wel van die knoopjesopties toch? Ook handig voor een feest, anders kun je er op wachten dat er iemand op je sleep staat op de dansvloer en 'kggggggk' :o
als je genoeg bubbels drinkt maakt je dat al minder uit :')
Ik trok met mijn sleep de plint van de muur in de trouwzaal _O-

Plinten and me
Were not meant to be
disclaimer
pi_161797664
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 12:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

als je genoeg bubbels drinkt maakt je dat al minder uit :')
Ik trok met mijn sleep de plint van de muur in de trouwzaal _O-
_O- ah ja, als je toch al x per uur dragen betaalt voor zo'n jurk kan dat er ook nog wel bij :')
pi_161821458
Meestal zit er wel een draaglus in de rok van de jurk, toch?

Vandaag gaan onze uitnodigingen de deur uit! Nu kunnen we echt niet meer terug. :+.

SPOILER
pi_161827542
Bedankt allemaal! Er komt toch wat stess, maar ik heb gewoon een danslint..

Mooie kaarten devils!
pi_161828125
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meestal zit er wel een draaglus in de rok van de jurk, toch?

Vandaag gaan onze uitnodigingen de deur uit! Nu kunnen we echt niet meer terug. :+.

SPOILER
Wow bijzonder O+
  maandag 2 mei 2016 @ 22:02:58 #152
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_161884241
Zo we hebben nu een trouwdatum, plus trouwlocatie, Fotograaf en feest locatie. Begint al goed vorm te krijgen
pi_161895673
Dan ben je al een mooi eind op weg, TP!

Ik had vandaag de eerste pasafspraak voor mijn jurk. Heb er nachtmerries van gehad, maar ik vind 'm nog steeds mooi. :+.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 13:56:21 #154
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_161895770
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan ben je al een mooi eind op weg, TP!

Ik had vandaag de eerste pasafspraak voor mijn jurk. Heb er nachtmerries van gehad, maar ik vind 'm nog steeds mooi. :+.
Hoeveel pas afspraken zijn er ongeveer? Net zo lang tot hij goed zit?

En ja zijn al aardig op weg.
pi_161895837
Twee, waarbij het wel de bedoeling is dat de jurk helemaal af en klaar is bij de tweede keer. Voor mij is dat volgende week al, dus dan krijg ik hem ook mee naar huis.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:08:15 #156
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_161896004
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Twee, waarbij het wel de bedoeling is dat de jurk helemaal af en klaar is bij de tweede keer. Voor mij is dat volgende week al, dus dan krijg ik hem ook mee naar huis.
Spannend!!!
pi_161921244
Wat leuk om je jurk dan thuis te hebben O+ spannend!

Hier is ineens alles voor dit jaar geregeld! Echt in één dag ongeveer. Locatie, jurk, pak, ceremonie, alles! Hebben zo'n prachtige plek gevonden O+
pi_162267266
Zo, de jurk is opgehaald! We hebben heel erg kritisch gekeken, maar er was geen enkel ding wat aangepast hoefde te worden aan de jurk, hij was net iets te lang, maar een extra hoepel loste dat ook op, en eigenlijk vond ik dat ook net iets mooier. :D

Zo langzamerhand blijft er weinig over om te regelen, maar het bruidsboeket is nu een dingetje: ik wil er graag zonnebloemen in dus de meeste vormen vallen dan af. Iemand hier heel toevallig ervaring mee?
pi_162267821
SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door Atifa op 17-05-2016 16:06:19 ]
pi_162280326
Ik heb een vraag voor de mannen hier, wat is nou gangbaar dat de verlovingsring kan/mag kosten? Pm mag ook.

Vraag voor de vragen- dragen jullie na de dag de verlovingsring nog?

Het mag best wat kosten maar als het voor een jaar is dan liever dure trouwringen.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 21:13:38 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_162280464
Tuurlijk draag ik mijn verlovingsring nog O+ die is mooier dan mijn trouwring :') ik ken ook niemand die nog steeds getrouwd is en m niet meer draagt ;)
disclaimer
pi_162280556
Ik ben eigenlijk de eerste rondom ons dus verder weinig referentie
  dinsdag 17 mei 2016 @ 21:21:31 #163
244125 laziness
pi_162280687
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
Tuurlijk draag ik mijn verlovingsring nog O+ die is mooier dan mijn trouwring :') ik ken ook niemand die nog steeds getrouwd is en m niet meer draagt ;)
Dit volledig.
Ik draag links mijn verlovingsring en rechts mijn trouwring.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 21:24:14 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_162280781
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:21 schreef laziness het volgende:

[..]

Dit volledig.
Ik draag links mijn verlovingsring en rechts mijn trouwring.
ik draag mijn verlovingsring onder mijn trouwring :D ik ben 25 kilo lichter dan toen we ons verloofden, anders valt ie van mijn vinger :')
disclaimer
pi_162280863
Ik doe mijn verlovingsring ook nooit meer af hoor :D. Trouwring komt er overheen (links) denk ik, dan hoef ik hem hopelijk ook niet te laten verkleinen.

Kosten is geen regel voor toch?
pi_162280928
Ik draag zelfs nu alleen met speciale gelegenheden mijn verlovingsring.
Hou gewoon niet zo van ringen, denk dat dat met trouwring ook niet anders zal zijn.
Maar daarom kosten ze ook maar een paar tientjes.
pi_162280940
Tof hè Atifa, je jurk thuis hebben! Ik sta regelmatig even stiekem te aaien. :D.

Ik ben ook van plan om mijn verlovingsring na de trouwdag te blijven dragen. Ik draag mijn verlovingsring nu om mijn middelvinger, omdat mijn ringvinger blijkbaar dunner is geworden. Mijn trouwring kan er dus naast, maar misschien dat ik mijn verlovingsring ook wel links ga dragen.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 17 mei 2016 @ 21:41:18 #168
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_162281216
Grappig, ik ging er vanuit dat een trouwring altijd links gedragen wordt. Maar dat is blijkbaar katholiek gebruik.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 17 mei 2016 @ 21:43:15 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_162281289
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:41 schreef Sjeen het volgende:
Grappig, ik ging er vanuit dat een trouwring altijd links gedragen wordt. Maar dat is blijkbaar katholiek gebruik.
vroeger kon je daar idd aan zien of iemand katholiek of protestant was :Y
Ik heb ze beide rechts, mijn vingers zijn iets dikker aan die hand. Van mijn linkerhand vallen ze helemaal af. Ik heb ook eigenlijk geen idee aan welke vinger ze zijn begonnen :')
disclaimer
pi_162281672
Ik heb geen verlovingsring (alleen een symbolische bij het aanzoek) :)
  dinsdag 17 mei 2016 @ 22:13:51 #171
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_162282248
Ik draag hem idd ook Links. Alleen heb hem niet altijd om. Ben veel te bang hem kwijt te raken.. Ben niet zo handig met dat soort dingen :') understatement
  Moderator dinsdag 17 mei 2016 @ 22:26:31 #172
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162282686
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 14:31 schreef Bloesem. het volgende:
Wat leuk om je jurk dan thuis te hebben O+ spannend!

Hier is ineens alles voor dit jaar geregeld! Echt in één dag ongeveer. Locatie, jurk, pak, ceremonie, alles! Hebben zo'n prachtige plek gevonden O+
Welke plek is het geworden?

Ik heb zaterdag ook weer mijn jurk aangehad, nog steeds blij mee O+

Qua ringen heb ik een beetje een probleem. Mijn verlovingsring is witgoud maar mijn trouwring is geelgoud. Het is geloof ik not done om beiden te dragen, zelfs als het aan een andere hand is.

Zit er nu aan te denken om het laagje van mijn verlovingsring af te halen zodat deze ook geelgoud wordt. Alleen ben ik zelf meer fan van witgoud/zilver dan geelgoud. #luxeprobleem :@ :')
  dinsdag 17 mei 2016 @ 22:31:11 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_162282847
Waarom kies je dan een geelgouden trouwring? :D
disclaimer
  dinsdag 17 mei 2016 @ 22:31:42 #174
244125 laziness
pi_162282870
Om heel eerlijk te zijn zou het me aan mijn reet roesten wat wel en niet done is.

Ik snap alleen niet waarom je een gouden ring neemt als je witgoud eigenlijk mooier vind?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 17 mei 2016 @ 22:33:25 #175
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_162282926
Waarom zou het not done zijn om beide te dragen?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_162283177
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 22:31 schreef laziness het volgende:
Om heel eerlijk te zijn zou het me aan mijn reet roesten wat wel en niet done is.

Dat dus, vind het juist mooi om hier te lezen hoe anders het iedereen doet.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 22:56:48 #177
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_162283749
Mijn vent :') we hadden het over ringen in het algemeen. Dus ik zeg: 'ik wil wel als we ooit gaan verloven en trouwen, wel zilver he. Want ik ik draag alleen maar zilver.' En toen verschoot ie van kleur en keek ie geschokt. :+ Hij zou toch beter moeten weten, aangezien al m'n sieraden ook zilver zijn :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
  Moderator woensdag 18 mei 2016 @ 09:48:54 #178
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162288483
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom kies je dan een geelgouden trouwring? :D
De ring van mijn schoonmoeder O+ Prachtige ring maar tot nu toe heb ik alleen zilver/witgoud dus ook een kwestie van wennen :)
pi_162290490
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 22:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Welke plek is het geworden?

Ik heb zaterdag ook weer mijn jurk aangehad, nog steeds blij mee O+

Qua ringen heb ik een beetje een probleem. Mijn verlovingsring is witgoud maar mijn trouwring is geelgoud. Het is geloof ik not done om beiden te dragen, zelfs als het aan een andere hand is.

Zit er nu aan te denken om het laagje van mijn verlovingsring af te halen zodat deze ook geelgoud wordt. Alleen ben ik zelf meer fan van witgoud/zilver dan geelgoud. #luxeprobleem :@ :')
Landgoed Grubbestein O+ Een mooie plek in de natuur met een fijn veldje, een moestuin, een bos in de buurt etcetera O+

Vandaag de bloemen besteld :o Nog een maandje en dan mag ik al O+

Ringen: niks not done, als jij ze mooi vindt, draag je ze. Zo werkt dat toch? :D
pi_162291149
Ik zou een ring in een voor mij niet passende kleur niet mijn hele leven kunnen dragen geloof ik, hoe mooi verder ook... majo hoezo een 'laagje eraf' bij je verlovingsring? Witgoud is toch massief wit? Als het wit verguld is komt dat er vanzelf wel af namelijk, een ring is nogal een intensief gebruiksvoorwerp qua wrijving en handenwassen en zulks.
pi_162408512
Gisteren een boeket besteld en een bloemstuk voor op de teken-tafel. Prijs viel reuze mee, we waren voor 80 euro klaar! :D
Daarna mijn vriend verteld dat we op weg zouden gaan naar onze vrijgezellenfeesten, tot zijn grote verrassing.

En nu weer uitbrakken..
pi_162419677
Zoveel ringen zoveel meningen dus.. Jammer dat er niet een paar kerels hebben laten weten hoe zij tot hun keuze zijn gekomen.

Om het lastiger te maken draagt vriendin std geen ringen, dus schoonmoeder ingeschakeld met als smoes annyversary ring :)

Toch stiekem aan het kijken naar de opties en ik denk dat witgoud met diamant toch wel het mooist is.
  maandag 23 mei 2016 @ 11:48:39 #183
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_162430457
Voor een verlovingsring denk ik eigenlijk dat hulde klassieke ring het altijd goed doet.
  maandag 23 mei 2016 @ 11:58:22 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_162430693
het ligt er een beetje aan wat voor type iemand is. Ik ben blij dat ik geen klassieke verlovingsring heb met 1 grote diamant - ik vind ze prachtig, maar ik had mijzelf er gegarandeerd al meermaals mee verwond, om maar te zwijgen over mijn kind _O-
Mijne is dus wat meer lompehorkenproof:

SPOILER
sorry voor mij rimpelige dertigplushanden he :')
disclaimer
pi_162430702
Hulde?

Ik heb hier nog weinig mannen zien schrijven nunietzeker, als je aanwijzingen zoekt over hoeveel je er aan 'moet'/mag uitgeven van mannen kom je hier misschien niet zo ver.

En idd, als ze nooit ringen draagt is het handig na te denken over het waarom niet? daarvan; met een hele actieve levensstijl is een hooggezette knotsdiamant vrij onhandig.

Die van mij is niet extreem hooggezet; wel hoger dan handig is met babies, maar ik heb het er graag voor over :7 babies worden vanzelf groter.
  maandag 23 mei 2016 @ 12:19:00 #186
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_162431231
Ik droeg ook nooit ringen.
Maar mijn vriend heeft gewoon een subtiel steentje er op laten zetten een knots van een steen had niet bij mij gepast.
pi_162432211
Ik heb het gewoon heel simpel gedaan :P Ik had mijn vriendin eerst voor haar verjaardag een ring gegeven die ze zelf mocht uitzoeken. Dat hebben we toen ook gedaan, maar vervolgens bleek hij bij de juwelier heel slecht leverbaar, dus na bijna twee maanden wachten de bestelling maar geannuleerd en een ander cadeau voor haar gekocht.

Vervolgens heb ik diezelfde ring wel via internet weten te bestellen en kon ik die dus mooi gebruiken als verlovingsring B-)
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  maandag 23 mei 2016 @ 13:43:31 #188
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162433662
Mijn vriend en ik hebben het heel casual af en toe over trouwen en als we langs een juwelier lopen hebben we het er ook over wat we mooi vinden. Hij kan dat inmiddels dus prima inschatten :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_162437476
Oh ja mijn vriend heeft mij ook wel eens gewoon gevraagd wat voor soort dingen ik wel/niet mooi vond. Dat scheelt een hoop :7. Gelukkig heeft hij zelf ook heel goede smaak O+
pi_162447429
Wij stonden bij de juwelier, en toen vroeg hij wat ik mooi vond, dus wees ik dat aan. Toen heb ik ook maar gezegd dat ik een zilveren ring wilde.
Hij kwam met een witgouden ring, dat was beter, ik wilde vooral niet geelgoud.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 13:50:49 #191
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162461067
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:02 schreef Atifa het volgende:
Wij stonden bij de juwelier, en toen vroeg hij wat ik mooi vond, dus wees ik dat aan. Toen heb ik ook maar gezegd dat ik een zilveren ring wilde.
Hij kwam met een witgouden ring, dat was beter, ik wilde vooral niet geelgoud.
Mijn vriend weet dat ik niets anders kan verdragen dan witgoud en staal. Hebben nu titanium relatieringen en vermoed dat de trouwringen van hetzelfde materiaal gemaakt worden ooit. Zilver slaat bij mij blauw/zwart uit, dus dat is geen optie.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_162461496
Ik heb geen verlovingsring, de trouwringen hebben we samen uitgezocht :+
Een gemiddelde baksteen is denk ik romantischer dan wij _O-

Ben sinds een week officieel getrouwd (de Vietnamese tradities hadden we in september al gedaan). We voelen ons nog steeds hetzelfde :+
pi_162461638
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:06 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb geen verlovingsring, de trouwringen hebben we samen uitgezocht :+
Een gemiddelde baksteen is denk ik romantischer dan wij _O-

Ben sinds een week officieel getrouwd (de Vietnamese tradities hadden we in september al gedaan). We voelen ons nog steeds hetzelfde :+
Dit :+
pi_162467495
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 13:50 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Mijn vriend weet dat ik niets anders kan verdragen dan witgoud en staal. Hebben nu titanium relatieringen en vermoed dat de trouwringen van hetzelfde materiaal gemaakt worden ooit. Zilver slaat bij mij blauw/zwart uit, dus dat is geen optie.
Ik had gewoon nooit echt nagedacht over de optie witgoud. Bij de juwelier hebben ze hem er op gewezen dat witgoud ook langer mooi blijft, dus is hij daarvoor gegaan, ben ik ook heel erg blij mee!
pi_162467528
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:06 schreef Miezziej het volgendw:

Ben sinds een week officieel getrouwd
Gefeliciteerd! Hoe was je dag?
pi_162467858
Drie op een rij:

Hebben jullie ook bruilofts-dromen? Ik droom de gekste dingen! Laatst over een invasie van weddingcrashers op het feest, maar ook dat ik de jurk vergeten ben (onlogisch, hij ligt al bij mijn ouders), of dat mijn schoonzusje in haar bruidsjurk naar mijn huwelijk kwam.
Ze zijn wel vermakelijk, dus echt last heb ik er niet van, maar dan blijkt hoeveel je er eigenlijk mee bezig bent.
pi_162532860
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:39 schreef Atifa het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Hoe was je dag?
Vermoeiend :+ haha
We gingen "gewoon" naar het gemeentehuis met familie en daarna lunchen in ons nieuwe huis (net verhuisd). In de avond hadden we een soort van borrel voor collega's en vrienden.

We hadden de foto's van de ceremonie in Vietnam laten afspelen op de tv, dat vonden mensen erg leuk O+
pi_162533312
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 13:50 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Relatieringen? Is dat er tegenwoordig ook al? :P
  vrijdag 27 mei 2016 @ 09:43:59 #199
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162533494
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:55 schreef Atifa het volgende:
Drie op een rij:

Hebben jullie ook bruilofts-dromen? Ik droom de gekste dingen! Laatst over een invasie van weddingcrashers op het feest, maar ook dat ik de jurk vergeten ben (onlogisch, hij ligt al bij mijn ouders), of dat mijn schoonzusje in haar bruidsjurk naar mijn huwelijk kwam.
Ze zijn wel vermakelijk, dus echt last heb ik er niet van, maar dan blijkt hoeveel je er eigenlijk mee bezig bent.
Ja! Dat de catering niet op tijd was. :+
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 10:20:40 #200
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_162534179
Geen dromen maar daar is het waarschijnlijk nog niet dichtbij genoeg voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')