SPOILER: hottttOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2016 18:18:43 ]
nee joh zou ik nooit doenquote:Op zondag 21 februari 2016 18:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dacht even dat je mijn pics uit dm erin gegooid had
heb tenminste haarquote:Op zondag 21 februari 2016 18:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahaha je hebt flaporen
ik ben zo trots op jouquote:Op zondag 21 februari 2016 18:27 schreef madeliefff het volgende:
van die mensen op fb die continu van overdreven dingen zeggen op elk dingetje zoals "wat ben ik trots op jou"
was net een gedicht aan het schrijvenquote:Op zondag 21 februari 2016 18:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja super hoor, dankje. klaar nu oke
zeker met "je bent een topper"erin?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was net een gedicht aan het schrijven
goeie wel, onthou ikquote:Op zondag 21 februari 2016 18:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zeker met "je bent een topper"erin?
yooequote:Op zondag 21 februari 2016 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb zo'n KOPPIJN MAN MAN MAN
Goedenavond
heyquote:Op zondag 21 februari 2016 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb zo'n KOPPIJN MAN MAN MAN
Goedenavond
Je bent zo'n sterke vrouw meissie!!!quote:Op zondag 21 februari 2016 18:27 schreef madeliefff het volgende:
van die mensen op fb die continu van overdreven dingen zeggen op elk dingetje zoals "wat ben ik trots op jou"
waar?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:31 schreef madeliefff het volgende:
laten we met zijn allen een prachtig topic maken
Ja en ik wil er niet over beginnen.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey
heb je al gegoogled op de symptomen?
Wanneer koffie en cake?
Ja dat xcachet gesneuveld is omdat die om 19.00 uur van haar zolderkamer moet komenquote:Op zondag 21 februari 2016 18:31 schreef madeliefff het volgende:
laten we met zijn allen een prachtig topic maken
of dat we met zijn allen i nde kroeg zittenquote:Op zondag 21 februari 2016 18:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja dat xcachet gesneuveld is omdat die om 19.00 uur van haar zolderkamer moet komen
oo vandaarquote:Op zondag 21 februari 2016 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Kan je niet in 1 x allemaal mensen deblokkeren op whatsapp ik heb ze per ongeluk allemaal geblocked
echt jammer ditquote:Op zondag 21 februari 2016 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja vandaar, had je graag goodmorning texts geappt maarja
Die 3x handmatig unblockenquote:Op zondag 21 februari 2016 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Kan je niet in 1 x allemaal mensen deblokkeren op whatsapp ik heb ze per ongeluk allemaal geblocked
Geen idee, ben al blij als ik een berichtje stuur in plaats van een spraakopname start met die kut app... of iemand belquote:Op zondag 21 februari 2016 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op zondag 21 februari 2016 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Pff, jaren callcenter en klantenservice gedaan, die telefoonstem is gesmeerd hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja nu zul je moeten bellen ipv appen, ik zal vast je telefoonstem oefenen :p
Ik ben onbereikbaar, mn nummer is doodquote:Op zondag 21 februari 2016 18:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja nu zul je moeten bellen ipv appen, ik zal vast je telefoonstem oefenen :p
sexlijnen?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pff, jaren callcenter en klantenservice gedaan, die telefoonstem is gesmeerd hoor.
Misschien is alleen spraakopnames versturen in jouw geval wel net zo handig.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geen idee, ben al blij als ik een berichtje stuur in plaats van een spraakopname start met die kut app... of iemand bel
waarom nou zo doenquote:Op zondag 21 februari 2016 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien is alleen spraakopnames versturen in jouw geval wel net zo handig.
je gaat je PoHi wissen?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:39 schreef Opsonisatie het volgende:
![]()
Geef mij ff 5 min om alle digitale schades te herstellen.
Hou nou eens op kale lul.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je gaat je PoHi wissen?
Ja brb ff wissen xoxoquote:Op zondag 21 februari 2016 18:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je gaat je PoHi wissen?
dus nu komen mijn berichtjes weer binnen?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja brb ff wissen xoxo
Nee deblokkeren, wat een rotwerk. Ik heb meer geswiped dan mensen op tinder om te deblokkeren gvd
Nee jij blijft geblokkeerdquote:Op zondag 21 februari 2016 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dus nu komen mijn berichtjes weer binnen?
Suggereer je nou dat zijn kring analfabeet is?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien is alleen spraakopnames versturen in jouw geval wel net zo handig.
Nee dat typen op een telefoon waarschijnlijk trager gaat dan een spraakberichtje.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat zijn kring analfabeet is?
Hey wat leuk dat we gematched zijn hequote:Op zondag 21 februari 2016 18:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja brb ff wissen xoxo
Nee deblokkeren, wat een rotwerk. Ik heb meer geswiped dan mensen op tinder om te deblokkeren gvd
Kut, dat is dan een catfish want ik heb geen tinderquote:Op zondag 21 februari 2016 18:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hey wat leuk dat we gematched zijn he![]()
![]()
dit dus, ik bedoel, ook dat bellen met whapp... nee dat is de basisfunctie van een telefoon... briljante uitbreidingquote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 18:06 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Sorry hoor ziet eruit als mijn maaginhoud na een avond bier zuipen
Maar nu is whatsapp bellen wel vet handig want mn nummer bestaat niet meer jaquote:Op zondag 21 februari 2016 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit dus, ik bedoel, ook dat bellen met whapp... nee dat is de basisfunctie van een telefoon... briljante uitbreiding
maar een app die in mijn systeemvak meedraait zoals msn is te lastig
dan heb je toch ook geen 4g meer lijkt me?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar nu is whatsapp bellen wel vet handig want mn nummer bestaat niet meer ja
Nee wifi maar de whatsapp app staat geregistreerd op mn oude nr dus kan het nog gebruikenquote:Op zondag 21 februari 2016 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dan heb je toch ook geen 4g meer lijkt me?
ah zo...quote:Op zondag 21 februari 2016 18:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee wifi maar de whatsapp app staat geregistreerd op mn oude nr dus kan het nog gebruiken
Moet nog nieuwe sim gvd ik moet nanosim alleen kreeg microsim toegestuurd
Chipssssquote:Op zondag 21 februari 2016 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kut, dat is dan een catfish want ik heb geen tinder![]()
![]()
Dit is ook een doordrukding alleen het gaat tot microquote:Op zondag 21 februari 2016 19:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah zo...
mijn sim is zo'n doordruk ding... nano in micro in normaal
Ik neem aan dat je gewoon geld betaald voor je abo... lekker dan, krijg je wel restitutie?quote:Op zondag 21 februari 2016 19:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit is ook een doordrukding alleen het gaat tot microskkls. Maar heb wss volgende week weer nanosim
Abo?quote:Op zondag 21 februari 2016 19:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je gewoon geld betaald voor je abo... lekker dan, krijg je wel restitutie?
Ah zo... slim welquote:Op zondag 21 februari 2016 19:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Abo?nee beltegoed, men gaat mij maar bellen als ze mij nodig hebben. En tegenwoordig overal wifi. Ook lekker excuusje als ik niet op appjes reageer toch
Jat jij mobieltjes? Mag niet, dit is geen onderdeel van de white privelege heurrquote:Op zondag 21 februari 2016 19:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah zo... slim wel
Ik heb nog nooit betaald voor mijn mobiel
Oh fuck...quote:Op zondag 21 februari 2016 19:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jat jij mobieltjes? Mag niet, dit is geen onderdeel van de white privelege heurr
Dikke pech.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was juist eens gezellig hier omdat je er niet was
quote:Op zondag 21 februari 2016 19:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jat jij mobieltjes? Mag niet, dit is geen onderdeel van de white privelege heurr
Kom dan kom danquote:Op zondag 21 februari 2016 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil wel even fittie met je maken hoor
quote:Op zondag 21 februari 2016 19:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dikke pech.![]()
Moet madeliefff boosss krijgen
racist, zowel de betekenis van dat woord als hetgeen ik je van beschuldig omdat je alleen Nederlands wil praten.quote:
lijkt me wel een klote aandoening hoor... ik zie vaak een vrouw lopen in de buurt die dat heeft...quote:
is goed, sgatjequote:Op zondag 21 februari 2016 20:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
racist, zowel de betekenis van dat woord als hetgeen ik je van beschuldig omdat je alleen Nederlands wil praten.
Nee die is nieuwquote:Op zondag 21 februari 2016 20:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
racist, zowel de betekenis van dat woord als hetgeen ik je van beschuldig omdat je alleen Nederlands wil praten.
Wat impliceer je daarmee? Lelijk of homo?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
sta je al zo lang droog dat je hem wil versieren?
ja, tis toch een shemalequote:Op zondag 21 februari 2016 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
sta je al zo lang droog dat je hem wil versieren?
Hehe nu ik het lees is het wel een enigszins discutabele reden om iemand dat predicaat toe te kennen.quote:
blij dat je het zelf ook zietquote:Op zondag 21 februari 2016 20:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe nu ik het lees is het wel een enigszins discutabele reden om iemand dat predicaat toe te kennen.
Wait wut hoezo, ben je een lichte neger srs?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
No thanks, wordt liever niet direct gegrild met bijkomend onleed als ik in de volle zon loop.
homoquote:Op zondag 21 februari 2016 20:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat impliceer je daarmee? Lelijk of homo?
Excuses ingenomen, racist confirmed want hij reageert wel gewoon op mn post in het Engels.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
blij dat je het zelf ook ziet
jij beweert toch een Oostblok vrouw te zijn?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dus je neemt het maar aan ipv aan mezelf te vragen?
okequote:Op zondag 21 februari 2016 20:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Excuses ingenomen, racist confirmed want hij reageert wel gewoon op mn post in het Engels.
1, van insta xdquote:Op zondag 21 februari 2016 20:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoeveel Turkse homos ken jij dan, ik geen namelijk.
ik ken er één.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoeveel Turkse homos ken jij dan, ik geen namelijk.
Deze kleur.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:15 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut hoezo, ben je een lichte neger srs?
rot voor je.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Lichtelijk in paniek want ik kan niet plannen
Haal je me niet door de war met Madelief?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij beweert toch een Oostblok vrouw te zijn?
wat dan?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Haal je me niet door de war met Madelief?
is het ookquote:Op zondag 21 februari 2016 20:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Maar serieus, het lijkt me echt mooi kut als je niet normaal in de zon kan lopen zonder te verbranden.
Ik snap je opmerking trouwens niet. Het lijkt me kut om niet normaal in de zon te kunnen lopen zonder te verbranden.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Haal je me niet door de war met Madelief?
quote:
John Legend*quote:Op zondag 21 februari 2016 20:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Bron/pics hij beweert zelf van niet aan die foto van John Lennon te zien.
ik maak grapje jij humorloze.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Bron/pics hij beweert zelf van niet aan die foto van John Lennon te zien.
Instahomos ergste homosquote:
Oh dacht dat je zei dat je zelf gegrild werd in de zon.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik snap je opmerking trouwens niet. Het lijkt me kut om niet normaal in de zon te kunnen lopen zonder te verbranden.
Leer eens begrijpend lezen manquote:Op zondag 21 februari 2016 20:23 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dan word je toch niet gegrild in de zon?
Oh, nou, ok..quote:
Lang.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut hoezo val je op kleine mannen ofzo?
lange tenen?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lang.
Dat geldt voor elk lichaamsdeel op neus na.
Hoe lang ben je zelf dan?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe John Lennon.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Net als angst voor water ofzo. Iets 100% natuurlijks en er dan niet optimaal van kunnen genieten
.
[..]
John Legend*
En wie weet nou beter dan ikzelf hoe ik eruit zie gozer.
In de koelkast in de groentebak langer dan een week. Was die bladeren pas als ik ze ga gebruikenquote:Op zondag 21 februari 2016 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
Wassen jullie weleens een krop sla en blijven die bladeren dan een week nog goed?
quote:Op zondag 21 februari 2016 20:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe lang ben je zelf dan?dit weet je al allemaal. Vraag het mij over een maand weer, ik ga morgen mn dieet wat strenger doen. Verwacht dan wel snel resultaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet je neukteugels kwijtraken aub.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dit weet je al allemaal. Vraag het mij over een maand weer, ik ga morgen mn dieet wat strenger doen. Verwacht dan wel snel resultaat.
Ja True.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:26 schreef McGrath het volgende:
en een lange piemel heb je niet zo veel aan als ie 1cm in omtrek is.
Maar dan gebruik ik ze dus niet. Word dan lui. Same voor peterselie. Ik ga denk sla en worteltjes wassen, dan maak ik sneller een salade.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In de koelkast in de groentebak langer dan een week. Was die bladeren pas als ik ze ga gebruiken.
Ik toch ook was een verkapte manier van om pics te vragen nadat je me net uitschold voor homo toch. Humor next level.quote:
Heb een taille en heupen die raak ik nooit kwijt dus.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet je neukteugels kwijtraken aub.
jij hebt geen humor.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik toch ook was een verkapte manier van om pics te vragen nadat je me net uitschold voor homo toch. Humor next level.
Ben sowieso zodanig lui dat ik eigenlijk liever een zakje voorgesneden ijsbergsla haalquote:Op zondag 21 februari 2016 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
Maar dan gebruik ik ze dus niet. Word dan lui. Same voor peterselie. Ik ga denk sla en worteltjes wassen, dan maak ik sneller een salade.
quote:Op zondag 21 februari 2016 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb een taille en heupen die raak ik nooit kwijt dus.
En je vind 1.88 niet lang?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lang.
Nee, een man hoort wel minimaal 1.90 m te zijn.quote:
Ik ben ook gewoon lui. Ik ga dus nu as we speak naar die kut keuken lopen om nu wat voor te bereiden voor de komende drie dagen.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben sowieso zodanig lui dat ik eigenlijk liever een zakje voorgesneden ijsbergsla haal.
[..].
Ja gvd, die 2 centimeterquote:Op zondag 21 februari 2016 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
Nee, een man hoort wel minimaal 1.90 m te zijn.
Next level lui is gewoon www.thuisbezorgd.nlquote:Ik ben ook gewoon lui. Ik ga dus nu as we speak naar die kut keuken lopen om nu wat voor te bereiden voor de komende drie dagen.
Ben je zelf ook heel lang srs dan kan ik me er wel enigszins iets vij voorstellen maar dan alsnog 1.90 is wel echt lang hoor zeker voor Turken.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, een man hoort wel minimaal 1.90 m te zijn.
[..]
Ik ben ook gewoon lui. Ik ga dus nu as we speak naar die kut keuken lopen om nu wat voor te bereiden voor de komende drie dagen.
Dat klopt. Als je dan uitgaat van het feit dat ik op allochtonen val kun je vast raden dat er echt heel weinig overblijftquote:Op zondag 21 februari 2016 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gemiddelde Nederlander is 183,8 cm lang, dan blijft er een select groepje over voor jou Stimorol
voel jij dan niets?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:26 schreef McGrath het volgende:
en een lange piemel heb je niet zo veel aan als ie 1cm in omtrek is.
Mwah ligt eraan. Ik kom uit het oosten en wij zijn lang. Mijn neven en broer zijn allemaal wel 1.90mquote:Op zondag 21 februari 2016 20:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ben je zelf ook heel lang srs dan kan ik me er wel enigszins iets vij voorstellen maar dan alsnog 1.90 is wel echt lang hoor zeker voor Turken.
mensen met een donkere huid kunnen toch ook verbranden?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Maar serieus, het lijkt me echt mooi kut als je niet normaal in de zon kan lopen zonder te verbranden.
Ja al die bejaarden met versleten ruggen doordat ze in de mijnen hebben gewerkt zijn daar ook nog in meegenomen, dus tja.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gemiddelde Nederlander is 183,8 cm lang, dan blijft er een select groepje over voor jou Stimorol
Veel minder snel, en volgens mij ook veel langere kans op huidkanker.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:33 schreef zeer het volgende:
[..]
mensen met een donkere huid kunnen toch ook verbranden?
Oh oke Konya represent hier. Hoe lang ben je zelf dan?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mwah ligt eraan. Ik kom uit het oosten en wij zijn lang. Mijn neven en broer zijn allemaal wel 1.90m
Mensen uit Konya zijn echt super klein man. Ik ben 1.80quote:Op zondag 21 februari 2016 20:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh oke Konya represent hier. Hoe lang ben je zelf dan?
nicequote:Op zondag 21 februari 2016 20:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veel minder snel, en volgens mij ook veel langere kans op huidkanker.
nee ik was alleen het deel dat ik ga gebruikenquote:Op zondag 21 februari 2016 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
Wassen jullie weleens een krop sla en blijven die bladeren dan een week nog goed?
Hij post alsof hij verstoten is.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
Oh en super gelovig. Ben jij dat ook
Las laatst ergens dat de huidige gemiddelde levensverwachting ook alleen geldt voor mensen die nu pas worden geboren. Zo had ik het nog nooit eerder bekekenquote:Op zondag 21 februari 2016 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja al die bejaarden met versleten ruggen doordat ze in de mijnen hebben gewerkt zijn daar ook nog in meegenomen, dus tja.
man? Laatst beweerde je nog iets anders :₩quote:Op zondag 21 februari 2016 20:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Middle Eastern Oostblok man als je begrijpt wat ik bedoel.
Ah dus je lijkt echt een beetje op Ayse Hatun Onal? Ze komt uit Adana.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mensen uit Konya zijn echt super klein man. Ik ben 1.80
ik ken een man van 84 die nog fitnesstquote:Op zondag 21 februari 2016 20:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Las laatst ergens dat de huidige gemiddelde levensverwachting ook alleen geldt voor mensen die nu pas worden geboren. Zo had ik het nog nooit eerder bekeken.
Dus.
Is daar iets mis mee?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
Oh en super gelovig. Ben jij dat ook
ik ben niet blondquote:Op zondag 21 februari 2016 20:38 schreef Catkiller het volgende:
Ik val alleen maar op blanke vrouwen. Echt blond en blank en zo, anders wil ik ze echt niet.
Leugens.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
man? Laatst beweerde je nog iets anders :₩
Vervelend als je bejaard bent. Moet je vrouw zelfs als ze 70+ nog telkens haar haar kleuren.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:38 schreef Catkiller het volgende:
Ik val alleen maar op blanke vrouwen. Echt blond en blank en zo, anders wil ik ze echt niet.
Gelukkig ben ik safe voor je penerquote:Op zondag 21 februari 2016 20:38 schreef Catkiller het volgende:
Nee, ik heb krullen en deze chick lijkt erg Europees. Ik niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ah dus je lijkt echt een beetje op Ayse Hatun Onal? Ze komt uit Adana.
Voor jou maak ik een uitzondering dan. Maar verder niet hoor! Hoef niks met een kleurtje.quote:
daar staat mijn kont niet op.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:39 schreef Crip het volgende:
Heb een snap van mcGrath zijn kont gekregen
Bizarquote:Op zondag 21 februari 2016 20:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ken een man van 84 die nog fitnesst
da's even met de aanname dat Catkiller daadwerkelijk ooit een vrouw vindtquote:Op zondag 21 februari 2016 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Vervelend als je bejaard bent. Moet je vrouw zelfs als ze 70+ nog telkens haar haar kleuren.
tegen die tijd ziet hij zo slecht dat t nuet uitmaaktquote:Op zondag 21 februari 2016 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Vervelend als je bejaard bent. Moet je vrouw zelfs als ze 70+ nog telkens haar haar kleuren.
Tamelijk onhandig van je.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:38 schreef Catkiller het volgende:
Ik val alleen maar op blanke vrouwen.
Waarom zou ik er geen kunnen vinden?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:40 schreef zeer het volgende:
[..]
da's even met de aanname dat Catkiller daadwerkelijk ooit een vrouw vindt
als ik 84 ben ga ik ook "fitnessen" om zo naar de fit asses van jonge vrouwen kan kijken terwijl ik doe alsof ik een beroerte hebquote:Op zondag 21 februari 2016 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bizar. Meestal zijn die mensen al helemaal verschrompeld.
ja hij is fitter dan ik gvdquote:Op zondag 21 februari 2016 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
geen idee, heb je er al een?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zou ik er geen kunnen vinden?
Gatver, stel mezelf ineens voor dat ik een hoogbejaarde mond-op-mond zou moeten gevenquote:Op zondag 21 februari 2016 20:40 schreef zeer het volgende:
[..]
als ik 84 ben ga ik ook "fitnessen" om zo naar de fit asses van jonge vrouwen kan kijken terwijl ik doe alsof ik een beroerte heb
mijn hitlertjequote:Op zondag 21 februari 2016 20:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering dan. Maar verder niet hoor! Hoef niks met een kleurtje.
bijzonder dat dat je eerste gedachte is nadat je over de fit asses van jonge vrouwen leestquote:Op zondag 21 februari 2016 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gatver, stel mezelf ineens voor dat ik een hoogbejaarde mond-op-mond zou moeten geven.
Gewoon even kunstgebit eruit halen en gaan.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gatver, stel mezelf ineens voor dat ik een hoogbejaarde mond-op-mond zou moeten geven.
voor poep?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
doe je toch niet heb snapchatvoor poepgedownload snol
quote:Op zondag 21 februari 2016 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oke, ik zal vanaf morgen beginnen beetje onzin naar je te sturenquote:Op zondag 21 februari 2016 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
doe je toch niet heb snapchatvoor poepgedownload snol
Maar dat mag ik toch gewoon zeggen? Ik ben ook zwaar beledigd dat ik geen kans maak bij een niet nader te noemer user die meerdere malen per week verkondigt dat ze enkel bruine besneden worsten wil hebben.quote:
ja madeliefffquote:
Vind sommige hoogbejaarden echt een enge huid hebbenquote:Op zondag 21 februari 2016 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon even kunstgebit eruit halen en gaan.
Wie is dat wijf dn die dat doet. Bahquote:Op zondag 21 februari 2016 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar dat mag ik toch gewoon zeggen? Ik ben ook zwaar beledigd dat ik geen kans maak bij een niet nader te noemer user die meerdere malen per week verkondigt dat ze enkel bruine besneden worsten wil hebben.
zou je hem doen?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja hij is fitter dan ik gvdecht vet gespierd ook
vgm echt veel. zou mn man laten proevenwelquote:Op zondag 21 februari 2016 20:44 schreef zeer het volgende:
[..]
vraag me altijd af hoeveel mannen borstvoeding proberen als hun vrouw melk produceert
Oh oke overigens vind ik dr niet echt Europees lijken zoals sommigen laz die je amper kunt onderscheiden van echte Europeanen.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ik heb krullen en deze chick lijkt erg Europees. Ik niet.
quote:Op zondag 21 februari 2016 20:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ken een man van 84 die nog fitnesst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, wel respect inderdaad, maar zouden echt meer mensen moeten doen. Geloof maar dat die man nog jarenlang zelfstandig kan blijven wonen.quote:
Die zijn lelijk, daar kijk ik niet naar.Ben je ook zo harig zoals de meeste Turkse mannen?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh oke overigens vind ik dr niet echt Europees lijken zoals sommigen laz die je amper kunt onderscheiden van echte Europeanen.
zal eens een topic openen in oud of zoquote:Op zondag 21 februari 2016 20:45 schreef Crip het volgende:
[..]
vgm echt veel. zou mn man laten proevenwel
Voel me overgeslagen dat zij wel pics van je haar heeft gezienquote:Op zondag 21 februari 2016 20:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Vraag maar aan stimo, is waar in mijn geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |