racist, zowel de betekenis van dat woord als hetgeen ik je van beschuldig omdat je alleen Nederlands wil praten.quote:
lijkt me wel een klote aandoening hoor... ik zie vaak een vrouw lopen in de buurt die dat heeft...quote:
is goed, sgatjequote:Op zondag 21 februari 2016 20:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
racist, zowel de betekenis van dat woord als hetgeen ik je van beschuldig omdat je alleen Nederlands wil praten.
Nee die is nieuwquote:Op zondag 21 februari 2016 20:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
racist, zowel de betekenis van dat woord als hetgeen ik je van beschuldig omdat je alleen Nederlands wil praten.
Wat impliceer je daarmee? Lelijk of homo?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
sta je al zo lang droog dat je hem wil versieren?
ja, tis toch een shemalequote:Op zondag 21 februari 2016 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
sta je al zo lang droog dat je hem wil versieren?
Hehe nu ik het lees is het wel een enigszins discutabele reden om iemand dat predicaat toe te kennen.quote:
blij dat je het zelf ook zietquote:Op zondag 21 februari 2016 20:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe nu ik het lees is het wel een enigszins discutabele reden om iemand dat predicaat toe te kennen.
Wait wut hoezo, ben je een lichte neger srs?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
No thanks, wordt liever niet direct gegrild met bijkomend onleed als ik in de volle zon loop.
homoquote:Op zondag 21 februari 2016 20:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat impliceer je daarmee? Lelijk of homo?
Excuses ingenomen, racist confirmed want hij reageert wel gewoon op mn post in het Engels.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
blij dat je het zelf ook ziet
jij beweert toch een Oostblok vrouw te zijn?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dus je neemt het maar aan ipv aan mezelf te vragen?
okequote:Op zondag 21 februari 2016 20:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Excuses ingenomen, racist confirmed want hij reageert wel gewoon op mn post in het Engels.
1, van insta xdquote:Op zondag 21 februari 2016 20:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoeveel Turkse homos ken jij dan, ik geen namelijk.
ik ken er één.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoeveel Turkse homos ken jij dan, ik geen namelijk.
Deze kleur.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:15 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut hoezo, ben je een lichte neger srs?
rot voor je.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Lichtelijk in paniek want ik kan niet plannen
Haal je me niet door de war met Madelief?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij beweert toch een Oostblok vrouw te zijn?
wat dan?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Haal je me niet door de war met Madelief?
is het ookquote:Op zondag 21 februari 2016 20:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Maar serieus, het lijkt me echt mooi kut als je niet normaal in de zon kan lopen zonder te verbranden.
Ik snap je opmerking trouwens niet. Het lijkt me kut om niet normaal in de zon te kunnen lopen zonder te verbranden.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Haal je me niet door de war met Madelief?
quote:
John Legend*quote:Op zondag 21 februari 2016 20:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Bron/pics hij beweert zelf van niet aan die foto van John Lennon te zien.
ik maak grapje jij humorloze.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Bron/pics hij beweert zelf van niet aan die foto van John Lennon te zien.
Instahomos ergste homosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |