waarom nou zo doenquote:Op zondag 21 februari 2016 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien is alleen spraakopnames versturen in jouw geval wel net zo handig.
je gaat je PoHi wissen?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:39 schreef Opsonisatie het volgende:
![]()
Geef mij ff 5 min om alle digitale schades te herstellen.
Hou nou eens op kale lul.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je gaat je PoHi wissen?
Ja brb ff wissen xoxoquote:Op zondag 21 februari 2016 18:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je gaat je PoHi wissen?
dus nu komen mijn berichtjes weer binnen?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja brb ff wissen xoxo
Nee deblokkeren, wat een rotwerk. Ik heb meer geswiped dan mensen op tinder om te deblokkeren gvd
Nee jij blijft geblokkeerdquote:Op zondag 21 februari 2016 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dus nu komen mijn berichtjes weer binnen?
Suggereer je nou dat zijn kring analfabeet is?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien is alleen spraakopnames versturen in jouw geval wel net zo handig.
Nee dat typen op een telefoon waarschijnlijk trager gaat dan een spraakberichtje.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat zijn kring analfabeet is?
Hey wat leuk dat we gematched zijn hequote:Op zondag 21 februari 2016 18:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja brb ff wissen xoxo
Nee deblokkeren, wat een rotwerk. Ik heb meer geswiped dan mensen op tinder om te deblokkeren gvd
Kut, dat is dan een catfish want ik heb geen tinderquote:Op zondag 21 februari 2016 18:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hey wat leuk dat we gematched zijn he![]()
![]()
dit dus, ik bedoel, ook dat bellen met whapp... nee dat is de basisfunctie van een telefoon... briljante uitbreidingquote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 18:06 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Sorry hoor ziet eruit als mijn maaginhoud na een avond bier zuipen
Maar nu is whatsapp bellen wel vet handig want mn nummer bestaat niet meer jaquote:Op zondag 21 februari 2016 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit dus, ik bedoel, ook dat bellen met whapp... nee dat is de basisfunctie van een telefoon... briljante uitbreiding
maar een app die in mijn systeemvak meedraait zoals msn is te lastig
dan heb je toch ook geen 4g meer lijkt me?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar nu is whatsapp bellen wel vet handig want mn nummer bestaat niet meer ja
Nee wifi maar de whatsapp app staat geregistreerd op mn oude nr dus kan het nog gebruikenquote:Op zondag 21 februari 2016 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dan heb je toch ook geen 4g meer lijkt me?
ah zo...quote:Op zondag 21 februari 2016 18:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee wifi maar de whatsapp app staat geregistreerd op mn oude nr dus kan het nog gebruiken
Moet nog nieuwe sim gvd ik moet nanosim alleen kreeg microsim toegestuurd
Chipssssquote:Op zondag 21 februari 2016 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kut, dat is dan een catfish want ik heb geen tinder![]()
![]()
Dit is ook een doordrukding alleen het gaat tot microquote:Op zondag 21 februari 2016 19:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah zo...
mijn sim is zo'n doordruk ding... nano in micro in normaal
Ik neem aan dat je gewoon geld betaald voor je abo... lekker dan, krijg je wel restitutie?quote:Op zondag 21 februari 2016 19:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit is ook een doordrukding alleen het gaat tot microskkls. Maar heb wss volgende week weer nanosim
Abo?quote:Op zondag 21 februari 2016 19:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je gewoon geld betaald voor je abo... lekker dan, krijg je wel restitutie?
Ah zo... slim welquote:Op zondag 21 februari 2016 19:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Abo?nee beltegoed, men gaat mij maar bellen als ze mij nodig hebben. En tegenwoordig overal wifi. Ook lekker excuusje als ik niet op appjes reageer toch
Jat jij mobieltjes? Mag niet, dit is geen onderdeel van de white privelege heurrquote:Op zondag 21 februari 2016 19:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah zo... slim wel
Ik heb nog nooit betaald voor mijn mobiel
Oh fuck...quote:Op zondag 21 februari 2016 19:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jat jij mobieltjes? Mag niet, dit is geen onderdeel van de white privelege heurr
Dikke pech.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was juist eens gezellig hier omdat je er niet was
quote:Op zondag 21 februari 2016 19:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jat jij mobieltjes? Mag niet, dit is geen onderdeel van de white privelege heurr
Kom dan kom danquote:Op zondag 21 februari 2016 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil wel even fittie met je maken hoor
quote:Op zondag 21 februari 2016 19:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dikke pech.![]()
Moet madeliefff boosss krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |