locker on itquote:Op zondag 21 februari 2016 17:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gewoon legendarische Fok! quotes hardop zeggen
hahahahaquote:Op zondag 21 februari 2016 17:43 schreef Oberkullie het volgende:
Als hij vraagt wat je hobbies zijn zeg je keyboard, oude auto's kopen en afraggen, Dumpert, je band en muurboksen
quote:Op zondag 21 februari 2016 17:43 schreef Oberkullie het volgende:
Als hij vraagt wat je hobbies zijn zeg je keyboard, oude auto's kopen en afraggen, Dumpert, je band en muurboksen
gewoon lekker je zelf zijn als iemand je niet wilt zoals je bent ben je hem niet waardquote:Op zondag 21 februari 2016 17:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou ik hiermee scoren op een date chai?
Heb jij nog tips?
ja dat is ook zoquote:Op zondag 21 februari 2016 17:56 schreef zeer het volgende:
[..]
gewoon lekker je zelf zijn als iemand je niet wilt zoals je bent ben je hem niet waard
quote:Op zondag 21 februari 2016 18:00 schreef zeer het volgende:
[..]
alleen mensen die niks waard zijn zeggen dat
Vanavond??quote:Op zondag 21 februari 2016 18:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Maar wel zin in. Hij heeft wat bedacht en 't is een verrassing.
Ja.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:03 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vanavond??
Ik weet de verrassing wel huehue
gebakken aardappel met ui en spek?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:04 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is zo lekker he![]()
Tsjechisch eten
Sorry hoor ziet eruit als mijn maaginhoud na een avond bier zuipenquote:Op zondag 21 februari 2016 18:04 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is zo lekker he![]()
Tsjechisch eten
Die zit toch 1800km verderopquote:Op zondag 21 februari 2016 18:05 schreef zeer het volgende:
vind het altijd wel jammer dat ik nooit die extra laag spanning dat m'n vader me zal onthoofden omdat ik een date heb, zal voelen als ik date
das geen ui en aardappel. Dat is witte kool en knedels in stukjes gesnedenquote:Op zondag 21 februari 2016 18:05 schreef zeer het volgende:
[..]
gebakken aardappel met ui en spek?
haute cuisine hoor
quote:Op zondag 21 februari 2016 18:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
das geen ui en aardappel. Dat is witte kool en knedels in stukjes gesneden
quote:
doe je mij geen plezier mee, ook niet toen ik nog vlees atquote:Op zondag 21 februari 2016 18:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
moet dat dan? macdonalds is toch ook lekker..
geef me die inhoud danquote:Op zondag 21 februari 2016 18:06 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Sorry hoor ziet eruit als mijn maaginhoud na een avond bier zuipen
Wij zijn ook altijd bang dat je weer wakker wordtquote:Op zondag 21 februari 2016 18:12 schreef Crip het volgende:
[..]
ben bang dat ik 2 uur ofzo wakker word
de horrorquote:Op zondag 21 februari 2016 18:12 schreef Crip het volgende:
[..]
ben bang dat ik 2 uur ofzo wakker word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |