dima ik ga treinmeisje van je afpakkenquote:
kweenie wij hebben van die bio de pio schoonmaak spullen en die ruiken altijd 2 seconden naar hetgeen op de verpakking staatquote:Op zondag 21 februari 2016 17:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Alles is schoon en ruikt naar citroen.
zorg eerst maar eens dat je afspraken met je werkgever zwart op wit krijgt in een formeel gesprekquote:Op zondag 21 februari 2016 17:20 schreef Montelly het volgende:
Viking
Walking Dead
Billions
Suits
hmm..4 videos per week moet kunnen.
Ik zou niet kijkenquote:Op zondag 21 februari 2016 17:20 schreef Montelly het volgende:
Viking
Walking Dead
Billions
Suits
hmm..4 videos per week moet kunnen.
zou echt zo leuk zijn als heel klb behalve dima met het treinmeisje naar bed gaatquote:Op zondag 21 februari 2016 17:20 schreef anti-loper het volgende:
[..]
dima ik ga treinmeisje van je afpakken
welk trein moet ik pakken
Ik vind bio schoonmaak middelen echt zo shit he. Het werkt niet zoals ik wil.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:20 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie wij hebben van die bio de pio schoonmaak spullen en die ruiken altijd 2 seconden naar hetgeen op de verpakking staat
Ik heb treinmeisje al belaagdquote:Op zondag 21 februari 2016 17:21 schreef zeer het volgende:
[..]
zou echt zo leuk zijn als heel klb behalve dima met het treinmeisje naar bed gaat
intercity naar Amsterdam centraalquote:Op zondag 21 februari 2016 17:20 schreef anti-loper het volgende:
[..]
dima ik ga treinmeisje van je afpakken
welk trein moet ik pakken
m'n vriendinnetje heeft nu een heleboel sinaasappelschillen in een pot azijn gestopt, geloof dat je daar later bakingsoda bij doet en dan boom beste schoonmaak middel ooitquote:Op zondag 21 februari 2016 17:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind bio schoonmaak middelen echt zo shit he. Het werkt niet zoals ik wil.
sharing is caringquote:Op zondag 21 februari 2016 17:22 schreef Dimachaerus het volgende:
ze heeft trouwens wel echt een sletten profiel foto op IG jezus hej
wat is IG?quote:Op zondag 21 februari 2016 17:22 schreef Dimachaerus het volgende:
ze heeft trouwens wel echt een sletten profiel foto op IG jezus hej
vrijheid voor alles toch, maar je kan toch niet zomaar series gebruiken?quote:Op zondag 21 februari 2016 17:19 schreef Montelly het volgende:
Ik ga een youtube kanaal beginnen waar ik reactie geef op series.![]()
#yolo #newme #money
stinkt datniet heel erg ;squote:Op zondag 21 februari 2016 17:22 schreef zeer het volgende:
[..]
m'n vriendinnetje heeft nu een heleboel sinaasappelschillen in een pot azijn gestopt, geloof dat je daar later bakingsoda bij doet en dan boom beste schoonmaak middel ooit
xHamster is ook sponsor van een wielerteamquote:Op zondag 21 februari 2016 17:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
Oké, xHamster komt met een biertje op de markt.
Tenue met de print van een naakte manquote:Op zondag 21 februari 2016 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
xHamster is ook sponsor van een wielerteamIk ben erg benieuwd naar hun tenue's
Olifantenslurfje bij het kruis =$.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
xHamster is ook sponsor van een wielerteamIk ben erg benieuwd naar hun tenue's
bijzonder altijd dat je het grappigste bent als je serieus probeert te doen en als je grappig probeert te doen echt teleurstellend niet grappig bentquote:Op zondag 21 februari 2016 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Olifantenslurfje bij het kruis =$.
Wat heb je op je broodje?quote:Op zondag 21 februari 2016 17:28 schreef Oberkullie het volgende:
Mijn bed met alles binnen handbereik![]()
Ik wil nooit meer werken
quote:Op zondag 21 februari 2016 17:28 schreef zeer het volgende:
[..]
bijzonder altijd dat je het grappigste bent als je serieus probeert te doen en als je grappig probeert te doen echt teleurstellend niet grappig bent
bijzonder altijd dat je het grappigste bent als je serieus probeert te doen en als je grappig probeert te doen echt teleurstellend niet grappig bentquote:
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 16:51 schreef Oberkullie het volgende:
Zal ik rijst koken of gwn een broodje in de oven
quote:Op zondag 21 februari 2016 16:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oke ik doe alles wat jij zegt oven staat aan
quote:
en het lukt je weerquote:Op zondag 21 februari 2016 17:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
bijzonder altijd dat je het grappigste bent als je serieus probeert te doen en als je grappig probeert te doen echt teleurstellend niet grappig bent
HAHAquote:Op zondag 21 februari 2016 17:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
hey ama
ik google nu al hoe ik ongemakkelijke stiltes voorkom voor een date
Ben ik wel met je eens jaquote:Op zondag 21 februari 2016 17:28 schreef zeer het volgende:
[..]
Gewoon legendarische Fok! quotes hardop zeggenquote:Op zondag 21 februari 2016 17:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
hey ama
ik google nu al hoe ik ongemakkelijke stiltes voorkom voor een date
locker on itquote:Op zondag 21 februari 2016 17:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gewoon legendarische Fok! quotes hardop zeggen
hahahahaquote:Op zondag 21 februari 2016 17:43 schreef Oberkullie het volgende:
Als hij vraagt wat je hobbies zijn zeg je keyboard, oude auto's kopen en afraggen, Dumpert, je band en muurboksen
quote:Op zondag 21 februari 2016 17:43 schreef Oberkullie het volgende:
Als hij vraagt wat je hobbies zijn zeg je keyboard, oude auto's kopen en afraggen, Dumpert, je band en muurboksen
gewoon lekker je zelf zijn als iemand je niet wilt zoals je bent ben je hem niet waardquote:Op zondag 21 februari 2016 17:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou ik hiermee scoren op een date chai?
Heb jij nog tips?
ja dat is ook zoquote:Op zondag 21 februari 2016 17:56 schreef zeer het volgende:
[..]
gewoon lekker je zelf zijn als iemand je niet wilt zoals je bent ben je hem niet waard
quote:Op zondag 21 februari 2016 18:00 schreef zeer het volgende:
[..]
alleen mensen die niks waard zijn zeggen dat
Vanavond??quote:Op zondag 21 februari 2016 18:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Maar wel zin in. Hij heeft wat bedacht en 't is een verrassing.
Ja.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:03 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vanavond??
Ik weet de verrassing wel huehue
gebakken aardappel met ui en spek?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:04 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is zo lekker he![]()
Tsjechisch eten
Sorry hoor ziet eruit als mijn maaginhoud na een avond bier zuipenquote:Op zondag 21 februari 2016 18:04 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is zo lekker he![]()
Tsjechisch eten
Die zit toch 1800km verderopquote:Op zondag 21 februari 2016 18:05 schreef zeer het volgende:
vind het altijd wel jammer dat ik nooit die extra laag spanning dat m'n vader me zal onthoofden omdat ik een date heb, zal voelen als ik date
das geen ui en aardappel. Dat is witte kool en knedels in stukjes gesnedenquote:Op zondag 21 februari 2016 18:05 schreef zeer het volgende:
[..]
gebakken aardappel met ui en spek?
haute cuisine hoor
quote:Op zondag 21 februari 2016 18:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
das geen ui en aardappel. Dat is witte kool en knedels in stukjes gesneden
quote:
doe je mij geen plezier mee, ook niet toen ik nog vlees atquote:Op zondag 21 februari 2016 18:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
moet dat dan? macdonalds is toch ook lekker..
geef me die inhoud danquote:Op zondag 21 februari 2016 18:06 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Sorry hoor ziet eruit als mijn maaginhoud na een avond bier zuipen
Wij zijn ook altijd bang dat je weer wakker wordtquote:Op zondag 21 februari 2016 18:12 schreef Crip het volgende:
[..]
ben bang dat ik 2 uur ofzo wakker word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |