Olifantenslurfje bij het kruis =$.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
xHamster is ook sponsor van een wielerteamIk ben erg benieuwd naar hun tenue's
bijzonder altijd dat je het grappigste bent als je serieus probeert te doen en als je grappig probeert te doen echt teleurstellend niet grappig bentquote:Op zondag 21 februari 2016 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Olifantenslurfje bij het kruis =$.
Wat heb je op je broodje?quote:Op zondag 21 februari 2016 17:28 schreef Oberkullie het volgende:
Mijn bed met alles binnen handbereik![]()
Ik wil nooit meer werken
quote:Op zondag 21 februari 2016 17:28 schreef zeer het volgende:
[..]
bijzonder altijd dat je het grappigste bent als je serieus probeert te doen en als je grappig probeert te doen echt teleurstellend niet grappig bent
bijzonder altijd dat je het grappigste bent als je serieus probeert te doen en als je grappig probeert te doen echt teleurstellend niet grappig bentquote:
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 16:51 schreef Oberkullie het volgende:
Zal ik rijst koken of gwn een broodje in de oven
quote:Op zondag 21 februari 2016 16:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oke ik doe alles wat jij zegt oven staat aan
quote:
en het lukt je weerquote:Op zondag 21 februari 2016 17:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
bijzonder altijd dat je het grappigste bent als je serieus probeert te doen en als je grappig probeert te doen echt teleurstellend niet grappig bent
HAHAquote:Op zondag 21 februari 2016 17:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
hey ama
ik google nu al hoe ik ongemakkelijke stiltes voorkom voor een date
Ben ik wel met je eens jaquote:Op zondag 21 februari 2016 17:28 schreef zeer het volgende:
[..]
Gewoon legendarische Fok! quotes hardop zeggenquote:Op zondag 21 februari 2016 17:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
hey ama
ik google nu al hoe ik ongemakkelijke stiltes voorkom voor een date
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |