SPOILER: hottttOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2016 18:18:43 ]
nee joh zou ik nooit doenquote:Op zondag 21 februari 2016 18:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dacht even dat je mijn pics uit dm erin gegooid had
heb tenminste haarquote:Op zondag 21 februari 2016 18:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahaha je hebt flaporen
ik ben zo trots op jouquote:Op zondag 21 februari 2016 18:27 schreef madeliefff het volgende:
van die mensen op fb die continu van overdreven dingen zeggen op elk dingetje zoals "wat ben ik trots op jou"
was net een gedicht aan het schrijvenquote:Op zondag 21 februari 2016 18:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja super hoor, dankje. klaar nu oke
zeker met "je bent een topper"erin?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was net een gedicht aan het schrijven
goeie wel, onthou ikquote:Op zondag 21 februari 2016 18:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zeker met "je bent een topper"erin?
yooequote:Op zondag 21 februari 2016 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb zo'n KOPPIJN MAN MAN MAN
Goedenavond
heyquote:Op zondag 21 februari 2016 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb zo'n KOPPIJN MAN MAN MAN
Goedenavond
Je bent zo'n sterke vrouw meissie!!!quote:Op zondag 21 februari 2016 18:27 schreef madeliefff het volgende:
van die mensen op fb die continu van overdreven dingen zeggen op elk dingetje zoals "wat ben ik trots op jou"
waar?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:31 schreef madeliefff het volgende:
laten we met zijn allen een prachtig topic maken
Ja en ik wil er niet over beginnen.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey
heb je al gegoogled op de symptomen?
Wanneer koffie en cake?
Ja dat xcachet gesneuveld is omdat die om 19.00 uur van haar zolderkamer moet komenquote:Op zondag 21 februari 2016 18:31 schreef madeliefff het volgende:
laten we met zijn allen een prachtig topic maken
of dat we met zijn allen i nde kroeg zittenquote:Op zondag 21 februari 2016 18:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja dat xcachet gesneuveld is omdat die om 19.00 uur van haar zolderkamer moet komen
oo vandaarquote:Op zondag 21 februari 2016 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Kan je niet in 1 x allemaal mensen deblokkeren op whatsapp ik heb ze per ongeluk allemaal geblocked
echt jammer ditquote:Op zondag 21 februari 2016 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja vandaar, had je graag goodmorning texts geappt maarja
Die 3x handmatig unblockenquote:Op zondag 21 februari 2016 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Kan je niet in 1 x allemaal mensen deblokkeren op whatsapp ik heb ze per ongeluk allemaal geblocked
Geen idee, ben al blij als ik een berichtje stuur in plaats van een spraakopname start met die kut app... of iemand belquote:Op zondag 21 februari 2016 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op zondag 21 februari 2016 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Pff, jaren callcenter en klantenservice gedaan, die telefoonstem is gesmeerd hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja nu zul je moeten bellen ipv appen, ik zal vast je telefoonstem oefenen :p
Ik ben onbereikbaar, mn nummer is doodquote:Op zondag 21 februari 2016 18:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja nu zul je moeten bellen ipv appen, ik zal vast je telefoonstem oefenen :p
sexlijnen?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pff, jaren callcenter en klantenservice gedaan, die telefoonstem is gesmeerd hoor.
Misschien is alleen spraakopnames versturen in jouw geval wel net zo handig.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geen idee, ben al blij als ik een berichtje stuur in plaats van een spraakopname start met die kut app... of iemand bel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |