SPOILER: hottttOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2016 18:18:43 ]
nee joh zou ik nooit doenquote:Op zondag 21 februari 2016 18:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dacht even dat je mijn pics uit dm erin gegooid had
heb tenminste haarquote:Op zondag 21 februari 2016 18:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahaha je hebt flaporen
ik ben zo trots op jouquote:Op zondag 21 februari 2016 18:27 schreef madeliefff het volgende:
van die mensen op fb die continu van overdreven dingen zeggen op elk dingetje zoals "wat ben ik trots op jou"
was net een gedicht aan het schrijvenquote:Op zondag 21 februari 2016 18:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja super hoor, dankje. klaar nu oke
zeker met "je bent een topper"erin?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was net een gedicht aan het schrijven
goeie wel, onthou ikquote:Op zondag 21 februari 2016 18:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zeker met "je bent een topper"erin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |