racist, zowel de betekenis van dat woord als hetgeen ik je van beschuldig omdat je alleen Nederlands wil praten.quote:
lijkt me wel een klote aandoening hoor... ik zie vaak een vrouw lopen in de buurt die dat heeft...quote:
is goed, sgatjequote:Op zondag 21 februari 2016 20:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
racist, zowel de betekenis van dat woord als hetgeen ik je van beschuldig omdat je alleen Nederlands wil praten.
Nee die is nieuwquote:Op zondag 21 februari 2016 20:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
racist, zowel de betekenis van dat woord als hetgeen ik je van beschuldig omdat je alleen Nederlands wil praten.
Wat impliceer je daarmee? Lelijk of homo?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
sta je al zo lang droog dat je hem wil versieren?
ja, tis toch een shemalequote:Op zondag 21 februari 2016 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
sta je al zo lang droog dat je hem wil versieren?
Hehe nu ik het lees is het wel een enigszins discutabele reden om iemand dat predicaat toe te kennen.quote:
blij dat je het zelf ook zietquote:Op zondag 21 februari 2016 20:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe nu ik het lees is het wel een enigszins discutabele reden om iemand dat predicaat toe te kennen.
Wait wut hoezo, ben je een lichte neger srs?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
No thanks, wordt liever niet direct gegrild met bijkomend onleed als ik in de volle zon loop.
homoquote:Op zondag 21 februari 2016 20:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat impliceer je daarmee? Lelijk of homo?
Excuses ingenomen, racist confirmed want hij reageert wel gewoon op mn post in het Engels.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
blij dat je het zelf ook ziet
jij beweert toch een Oostblok vrouw te zijn?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dus je neemt het maar aan ipv aan mezelf te vragen?
okequote:Op zondag 21 februari 2016 20:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Excuses ingenomen, racist confirmed want hij reageert wel gewoon op mn post in het Engels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |