Nee, ik heb krullen en deze chick lijkt erg Europees. Ik niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ah dus je lijkt echt een beetje op Ayse Hatun Onal? Ze komt uit Adana.
Voor jou maak ik een uitzondering dan. Maar verder niet hoor! Hoef niks met een kleurtje.quote:
daar staat mijn kont niet op.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:39 schreef Crip het volgende:
Heb een snap van mcGrath zijn kont gekregen
Bizarquote:Op zondag 21 februari 2016 20:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ken een man van 84 die nog fitnesst
da's even met de aanname dat Catkiller daadwerkelijk ooit een vrouw vindtquote:Op zondag 21 februari 2016 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Vervelend als je bejaard bent. Moet je vrouw zelfs als ze 70+ nog telkens haar haar kleuren.
tegen die tijd ziet hij zo slecht dat t nuet uitmaaktquote:Op zondag 21 februari 2016 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Vervelend als je bejaard bent. Moet je vrouw zelfs als ze 70+ nog telkens haar haar kleuren.
Tamelijk onhandig van je.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:38 schreef Catkiller het volgende:
Ik val alleen maar op blanke vrouwen.
Waarom zou ik er geen kunnen vinden?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:40 schreef zeer het volgende:
[..]
da's even met de aanname dat Catkiller daadwerkelijk ooit een vrouw vindt
als ik 84 ben ga ik ook "fitnessen" om zo naar de fit asses van jonge vrouwen kan kijken terwijl ik doe alsof ik een beroerte hebquote:Op zondag 21 februari 2016 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bizar. Meestal zijn die mensen al helemaal verschrompeld.
ja hij is fitter dan ik gvdquote:Op zondag 21 februari 2016 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
geen idee, heb je er al een?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zou ik er geen kunnen vinden?
Gatver, stel mezelf ineens voor dat ik een hoogbejaarde mond-op-mond zou moeten gevenquote:Op zondag 21 februari 2016 20:40 schreef zeer het volgende:
[..]
als ik 84 ben ga ik ook "fitnessen" om zo naar de fit asses van jonge vrouwen kan kijken terwijl ik doe alsof ik een beroerte heb
mijn hitlertjequote:Op zondag 21 februari 2016 20:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering dan. Maar verder niet hoor! Hoef niks met een kleurtje.
bijzonder dat dat je eerste gedachte is nadat je over de fit asses van jonge vrouwen leestquote:Op zondag 21 februari 2016 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gatver, stel mezelf ineens voor dat ik een hoogbejaarde mond-op-mond zou moeten geven.
Gewoon even kunstgebit eruit halen en gaan.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gatver, stel mezelf ineens voor dat ik een hoogbejaarde mond-op-mond zou moeten geven.
voor poep?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
doe je toch niet heb snapchatvoor poepgedownload snol
quote:Op zondag 21 februari 2016 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oke, ik zal vanaf morgen beginnen beetje onzin naar je te sturenquote:Op zondag 21 februari 2016 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
doe je toch niet heb snapchatvoor poepgedownload snol
Maar dat mag ik toch gewoon zeggen? Ik ben ook zwaar beledigd dat ik geen kans maak bij een niet nader te noemer user die meerdere malen per week verkondigt dat ze enkel bruine besneden worsten wil hebben.quote:
ja madeliefffquote:
Vind sommige hoogbejaarden echt een enge huid hebbenquote:Op zondag 21 februari 2016 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon even kunstgebit eruit halen en gaan.
Wie is dat wijf dn die dat doet. Bahquote:Op zondag 21 februari 2016 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar dat mag ik toch gewoon zeggen? Ik ben ook zwaar beledigd dat ik geen kans maak bij een niet nader te noemer user die meerdere malen per week verkondigt dat ze enkel bruine besneden worsten wil hebben.
zou je hem doen?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja hij is fitter dan ik gvdecht vet gespierd ook
vgm echt veel. zou mn man laten proevenwelquote:Op zondag 21 februari 2016 20:44 schreef zeer het volgende:
[..]
vraag me altijd af hoeveel mannen borstvoeding proberen als hun vrouw melk produceert
Oh oke overigens vind ik dr niet echt Europees lijken zoals sommigen laz die je amper kunt onderscheiden van echte Europeanen.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ik heb krullen en deze chick lijkt erg Europees. Ik niet.
quote:Op zondag 21 februari 2016 20:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ken een man van 84 die nog fitnesst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, wel respect inderdaad, maar zouden echt meer mensen moeten doen. Geloof maar dat die man nog jarenlang zelfstandig kan blijven wonen.quote:
Die zijn lelijk, daar kijk ik niet naar.Ben je ook zo harig zoals de meeste Turkse mannen?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh oke overigens vind ik dr niet echt Europees lijken zoals sommigen laz die je amper kunt onderscheiden van echte Europeanen.
zal eens een topic openen in oud of zoquote:Op zondag 21 februari 2016 20:45 schreef Crip het volgende:
[..]
vgm echt veel. zou mn man laten proevenwel
Voel me overgeslagen dat zij wel pics van je haar heeft gezienquote:Op zondag 21 februari 2016 20:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Vraag maar aan stimo, is waar in mijn geval.
Hoiquote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 20:46 schreef zeer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ben bereid antwoord te geven maar dan moet je wel specifieker zijn. Dat vrouwgedoe was toch al opgehelderd of doel je daar niet op?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja met je gedraaikont. Je bent ontheemd jij.
quote:Op zondag 21 februari 2016 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha, wel respect inderdaad, maar zouden echt meer mensen moeten doen. Geloof maar dat die man nog jarenlang zelfstandig kan blijven wonen.
ayeeeeeee lmaoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
probeer je hem van me te pikken ofzo
Beter stuur jij dan een snap terug van je kont.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Vraag maar aan stimo, is waar in mijn geval.
quote:
Een barbie in zand gedooptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Hoe snel wil je kinderen? madeliefff is al 35 of zo dus die moest gisteren al beginnen maar ik ben er niet klaar voor :Squote:
Is er een vraag? Is gewoon mijn conclusie.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:47 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ben bereid antwoord te geven maar dan moet je wel specifieker zijn. Dat vrouwgedoe was toch al opgehelderd of doel je daar niet op?
Nou zeg, jaloezie staat je niet goed bbquote:Op zondag 21 februari 2016 20:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Whut? ! Het is uit. Ik hoef je niet meer
Voor m'n afstudeerstage allerlei rapporten gelezen over sport/bewegen, een heleboel ouderdomskwaaltjes zijn gewoon te voorkomen door elke dag iets te bewegen op redelijk tempo (kort samengevatquote:Op zondag 21 februari 2016 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha, wel respect inderdaad, maar zouden echt meer mensen moeten doen. Geloof maar dat die man nog jarenlang zelfstandig kan blijven wonen.
Mwah sowieso over 4 jaar wel ongeveer. Dan ben ik 30.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe snel wil je kinderen? madeliefff is al 35 of zo dus die moest gisteren al beginnen maar ik ben er niet klaar voor :S
o mij sws want ik heb ook bruine ogenquote:Op zondag 21 februari 2016 20:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ligt eraan Hitler zou jou en mij ook gewoon afmaken ondanks dat we roomblank zijn.
ik was 34 prima leeftijdquote:Op zondag 21 februari 2016 20:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah sowieso over 4 jaar wel ongeveer. Dan ben ik 30.
Ja, klopt ook. Doe een beetje krachttraining en je kan spierverlies grotendeels voorkomen.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voor m'n afstudeerstage allerlei rapporten gelezen over sport/bewegen, een heleboel ouderdomskwaaltjes zijn gewoon te voorkomen door elke dag iets te bewegen op redelijk tempo (kort samengevat).
quote:Op zondag 21 februari 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik vind blauwe ogen echt ozo lelijk
hopen dat je dan in ieder geval niet meer 4/20 blaze it faggot bent anders kost het de maatschappij weer klauwen met geld aan opvang huizen e.dquote:Op zondag 21 februari 2016 20:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah sowieso over 4 jaar wel ongeveer. Dan ben ik 30.
quote:Op zondag 21 februari 2016 20:51 schreef zeer het volgende:
[..]
hopen dat je dan in ieder geval niet meer 4/20 blaze it faggot bent anders kost het de maatschappij weer klauwen met geld aan opvang huizen e.d
Gewoon jaloers.quote:
Goedmaakseks beste seksquote:Op zondag 21 februari 2016 20:51 schreef Chai het volgende:
Hoor een vrouwenstem op mijn broertjes kamer, maar hij had het vorige week uitgemaakt met zijn vriendin. Zo verwarrend dit.
gewoon binnenvallen.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:51 schreef Chai het volgende:
Hoor een vrouwenstem op mijn broertjes kamer, maar hij had het vorige week uitgemaakt met zijn vriendin. Zo verwarrend dit.
AMENquote:Op zondag 21 februari 2016 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als ik 35+ ben hoop ik hier niet nog te zitten. Met kind en al beetje jongeren lopen beledigen enz, ze zullen wel niet denken
Best wel triest/zonde eigenlijk, als je die mensen zich zo tergend langzaam ziet voortbewegen.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, klopt ook. Doe een beetje krachttraining en je kan spierverlies grotendeels voorkomen.
Linkdumpquote:Op zondag 21 februari 2016 20:51 schreef Montelly het volgende:
https://www.instagram.com/p/BBUNBbcDZ6P/?taken-by=amandacerny
Montelly heb je verstand van eten en zo ja mag ik je wat vragen?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:51 schreef Montelly het volgende:
https://www.instagram.com/p/BBUNBbcDZ6P/?taken-by=amandacerny
Ach, toen ik 25 was kocht ik mijn eerste huisquote:Op zondag 21 februari 2016 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als ik 35+ ben hoop ik hier niet nog te zitten. Met kind en al beetje jongeren lopen beledigen enz, ze zullen wel niet denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |