Ja, klopt ook. Doe een beetje krachttraining en je kan spierverlies grotendeels voorkomen.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voor m'n afstudeerstage allerlei rapporten gelezen over sport/bewegen, een heleboel ouderdomskwaaltjes zijn gewoon te voorkomen door elke dag iets te bewegen op redelijk tempo (kort samengevat).
quote:Op zondag 21 februari 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik vind blauwe ogen echt ozo lelijk
hopen dat je dan in ieder geval niet meer 4/20 blaze it faggot bent anders kost het de maatschappij weer klauwen met geld aan opvang huizen e.dquote:Op zondag 21 februari 2016 20:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah sowieso over 4 jaar wel ongeveer. Dan ben ik 30.
quote:Op zondag 21 februari 2016 20:51 schreef zeer het volgende:
[..]
hopen dat je dan in ieder geval niet meer 4/20 blaze it faggot bent anders kost het de maatschappij weer klauwen met geld aan opvang huizen e.d
Gewoon jaloers.quote:
Goedmaakseks beste seksquote:Op zondag 21 februari 2016 20:51 schreef Chai het volgende:
Hoor een vrouwenstem op mijn broertjes kamer, maar hij had het vorige week uitgemaakt met zijn vriendin. Zo verwarrend dit.
gewoon binnenvallen.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:51 schreef Chai het volgende:
Hoor een vrouwenstem op mijn broertjes kamer, maar hij had het vorige week uitgemaakt met zijn vriendin. Zo verwarrend dit.
AMENquote:Op zondag 21 februari 2016 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als ik 35+ ben hoop ik hier niet nog te zitten. Met kind en al beetje jongeren lopen beledigen enz, ze zullen wel niet denken
Best wel triest/zonde eigenlijk, als je die mensen zich zo tergend langzaam ziet voortbewegen.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, klopt ook. Doe een beetje krachttraining en je kan spierverlies grotendeels voorkomen.
Linkdumpquote:Op zondag 21 februari 2016 20:51 schreef Montelly het volgende:
https://www.instagram.com/p/BBUNBbcDZ6P/?taken-by=amandacerny
Montelly heb je verstand van eten en zo ja mag ik je wat vragen?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:51 schreef Montelly het volgende:
https://www.instagram.com/p/BBUNBbcDZ6P/?taken-by=amandacerny
Ach, toen ik 25 was kocht ik mijn eerste huisquote:Op zondag 21 februari 2016 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als ik 35+ ben hoop ik hier niet nog te zitten. Met kind en al beetje jongeren lopen beledigen enz, ze zullen wel niet denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |