Hoiquote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 20:46 schreef zeer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ben bereid antwoord te geven maar dan moet je wel specifieker zijn. Dat vrouwgedoe was toch al opgehelderd of doel je daar niet op?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja met je gedraaikont. Je bent ontheemd jij.
quote:Op zondag 21 februari 2016 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha, wel respect inderdaad, maar zouden echt meer mensen moeten doen. Geloof maar dat die man nog jarenlang zelfstandig kan blijven wonen.
ayeeeeeee lmaoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
probeer je hem van me te pikken ofzo
Beter stuur jij dan een snap terug van je kont.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Vraag maar aan stimo, is waar in mijn geval.
quote:
Een barbie in zand gedooptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Hoe snel wil je kinderen? madeliefff is al 35 of zo dus die moest gisteren al beginnen maar ik ben er niet klaar voor :Squote:
Is er een vraag? Is gewoon mijn conclusie.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:47 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ben bereid antwoord te geven maar dan moet je wel specifieker zijn. Dat vrouwgedoe was toch al opgehelderd of doel je daar niet op?
Nou zeg, jaloezie staat je niet goed bbquote:Op zondag 21 februari 2016 20:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Whut? ! Het is uit. Ik hoef je niet meer
Voor m'n afstudeerstage allerlei rapporten gelezen over sport/bewegen, een heleboel ouderdomskwaaltjes zijn gewoon te voorkomen door elke dag iets te bewegen op redelijk tempo (kort samengevatquote:Op zondag 21 februari 2016 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha, wel respect inderdaad, maar zouden echt meer mensen moeten doen. Geloof maar dat die man nog jarenlang zelfstandig kan blijven wonen.
Mwah sowieso over 4 jaar wel ongeveer. Dan ben ik 30.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe snel wil je kinderen? madeliefff is al 35 of zo dus die moest gisteren al beginnen maar ik ben er niet klaar voor :S
o mij sws want ik heb ook bruine ogenquote:Op zondag 21 februari 2016 20:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ligt eraan Hitler zou jou en mij ook gewoon afmaken ondanks dat we roomblank zijn.
ik was 34 prima leeftijdquote:Op zondag 21 februari 2016 20:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah sowieso over 4 jaar wel ongeveer. Dan ben ik 30.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |