Nee, ik heb krullen en deze chick lijkt erg Europees. Ik niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ah dus je lijkt echt een beetje op Ayse Hatun Onal? Ze komt uit Adana.
Voor jou maak ik een uitzondering dan. Maar verder niet hoor! Hoef niks met een kleurtje.quote:
daar staat mijn kont niet op.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:39 schreef Crip het volgende:
Heb een snap van mcGrath zijn kont gekregen
Bizarquote:Op zondag 21 februari 2016 20:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ken een man van 84 die nog fitnesst
da's even met de aanname dat Catkiller daadwerkelijk ooit een vrouw vindtquote:Op zondag 21 februari 2016 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Vervelend als je bejaard bent. Moet je vrouw zelfs als ze 70+ nog telkens haar haar kleuren.
tegen die tijd ziet hij zo slecht dat t nuet uitmaaktquote:Op zondag 21 februari 2016 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Vervelend als je bejaard bent. Moet je vrouw zelfs als ze 70+ nog telkens haar haar kleuren.
Tamelijk onhandig van je.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:38 schreef Catkiller het volgende:
Ik val alleen maar op blanke vrouwen.
Waarom zou ik er geen kunnen vinden?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:40 schreef zeer het volgende:
[..]
da's even met de aanname dat Catkiller daadwerkelijk ooit een vrouw vindt
als ik 84 ben ga ik ook "fitnessen" om zo naar de fit asses van jonge vrouwen kan kijken terwijl ik doe alsof ik een beroerte hebquote:Op zondag 21 februari 2016 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bizar. Meestal zijn die mensen al helemaal verschrompeld.
ja hij is fitter dan ik gvdquote:Op zondag 21 februari 2016 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bizar. Meestal zijn die mensen al helemaal verschrompeld.
geen idee, heb je er al een?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zou ik er geen kunnen vinden?
Gatver, stel mezelf ineens voor dat ik een hoogbejaarde mond-op-mond zou moeten gevenquote:Op zondag 21 februari 2016 20:40 schreef zeer het volgende:
[..]
als ik 84 ben ga ik ook "fitnessen" om zo naar de fit asses van jonge vrouwen kan kijken terwijl ik doe alsof ik een beroerte heb
mijn hitlertjequote:Op zondag 21 februari 2016 20:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering dan. Maar verder niet hoor! Hoef niks met een kleurtje.
bijzonder dat dat je eerste gedachte is nadat je over de fit asses van jonge vrouwen leestquote:Op zondag 21 februari 2016 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gatver, stel mezelf ineens voor dat ik een hoogbejaarde mond-op-mond zou moeten geven.
Gewoon even kunstgebit eruit halen en gaan.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gatver, stel mezelf ineens voor dat ik een hoogbejaarde mond-op-mond zou moeten geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |