voor poep?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
doe je toch niet heb snapchatvoor poepgedownload snol
quote:Op zondag 21 februari 2016 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bizar. Meestal zijn die mensen al helemaal verschrompeld.
Oke, ik zal vanaf morgen beginnen beetje onzin naar je te sturenquote:Op zondag 21 februari 2016 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
doe je toch niet heb snapchatvoor poepgedownload snol
Maar dat mag ik toch gewoon zeggen? Ik ben ook zwaar beledigd dat ik geen kans maak bij een niet nader te noemer user die meerdere malen per week verkondigt dat ze enkel bruine besneden worsten wil hebben.quote:
ja madeliefffquote:
Vind sommige hoogbejaarden echt een enge huid hebbenquote:Op zondag 21 februari 2016 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon even kunstgebit eruit halen en gaan.
Wie is dat wijf dn die dat doet. Bahquote:Op zondag 21 februari 2016 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar dat mag ik toch gewoon zeggen? Ik ben ook zwaar beledigd dat ik geen kans maak bij een niet nader te noemer user die meerdere malen per week verkondigt dat ze enkel bruine besneden worsten wil hebben.
zou je hem doen?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja hij is fitter dan ik gvdecht vet gespierd ook
vgm echt veel. zou mn man laten proevenwelquote:Op zondag 21 februari 2016 20:44 schreef zeer het volgende:
[..]
vraag me altijd af hoeveel mannen borstvoeding proberen als hun vrouw melk produceert
Oh oke overigens vind ik dr niet echt Europees lijken zoals sommigen laz die je amper kunt onderscheiden van echte Europeanen.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ik heb krullen en deze chick lijkt erg Europees. Ik niet.
quote:Op zondag 21 februari 2016 20:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ken een man van 84 die nog fitnesst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, wel respect inderdaad, maar zouden echt meer mensen moeten doen. Geloof maar dat die man nog jarenlang zelfstandig kan blijven wonen.quote:
Die zijn lelijk, daar kijk ik niet naar.Ben je ook zo harig zoals de meeste Turkse mannen?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh oke overigens vind ik dr niet echt Europees lijken zoals sommigen laz die je amper kunt onderscheiden van echte Europeanen.
zal eens een topic openen in oud of zoquote:Op zondag 21 februari 2016 20:45 schreef Crip het volgende:
[..]
vgm echt veel. zou mn man laten proevenwel
Voel me overgeslagen dat zij wel pics van je haar heeft gezienquote:Op zondag 21 februari 2016 20:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Vraag maar aan stimo, is waar in mijn geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |