SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtf is dit voor troepquote:
ja dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Zijn geen terroristen zeggen ze
Moet ik nog zienquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen hier al The Maze Runner: The Scorch Trials gezien?
als jij terrorist was zou je toch ook geen liedje maken waarin je zingt dat je een terrorist bentquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:17 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heel raar miss maar zou het kunnen dat het miss waar is van wat ze zeggenm?
Hmmm daar zeg je me watquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
als jij terrorist was zou je toch ook geen liedje maken waarin je zingt dat je een terrorist bent
science fiction trekt me sowieso niet, heb zelfs nooit star wars gekekenquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen hier al The Maze Runner: The Scorch Trials gezien?
...quote:
boksquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
science fiction trekt me sowieso niet, heb zelfs nooit star wars gekeken
faberyayo maakt nummers met lil kleine?quote:
jij zat 9 maanden en ik kreeg vrijspraakquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:27 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Holly shit deze ken ik gewoon nog
Vind lil kleine wel een baas. 21 en nu al zo veel fame.. hij gaat groot wordenquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat een zelfkennis, jammer alleen voor het imago van Amsterdam.
Gezondheidquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
ik weet je bent verhuisd ik weet je woont in nuenen maar op een dag zal je mijn glock moeten verduren
quote:
zou best kunnen alhoewel hij net zo goed een eendagsvlieg kan zijn. vond hem niet echt tof. had hij niet een jet?quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:28 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Vind lil kleine wel een baas. 21 en nu al zo veel fame.. hij gaat groot worden
quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zou best kunnen alhoewel hij net zo goed een eendagsvlieg kan zijn. vond hem niet echt tof. had hij niet een jet?
stelletje kakkers daar.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
ik weet je bent verhuisd ik weet je woont in nuenen maar op een dag zal je mijn glock moeten verduren
in nuenen ja?quote:
niet echtquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vind je van niet dan? is toch een beetje wat haarlem is voor Amsterdam?
quote:
viese goticquote:
Idk.. hij is wel rijk..quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
kan nu even niet luisteren maar klopt het dat hij een jet heeft?
Omdat je anders je sokken niet kan zienquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:07 schreef deadprez het volgende:
waarom zijn die broeken van pakken vaak te kort
Denk dat jij beter altijd weg kan blijven.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:39 schreef datismijnmening het volgende:
Hoi allen
Is hier nog wat te beleven of had ik beter weg kunnen blijven?
quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:39 schreef datismijnmening het volgende:
Hoi allen
kun je schaken?quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:39 schreef datismijnmening het volgende:
Hoi allen
Ja gvd ik kan schaken waarom vraag je dit nu pas beter gaan we binnenkort online schaken.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:39 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja sorry maar ik krijg ebola van al deze 'muziek', i'm out, later.
ze hadden t net de hele tijd over pakken en horloges dus je hebt wat gemistquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:39 schreef datismijnmening het volgende:
Hoi allen
Jammerquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ze hadden t net de hele tijd over pakken en horloges dus je hebt wat gemist
jij bent er zeker ook zo een met horloges van 5000+ euroquote:
Somsquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent er zeker ook zo een met horloges van 5000+ euro
Dat zal best, maar weten ze dan ook hoe laat het is?quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:45 schreef deadprez het volgende:
daar kan een vluchtelingengezin een paar maanden van leven [ afbeelding ]
hhehequote:Op woensdag 17 februari 2016 01:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zal best, maar weten ze dan ook hoe laat het is?
sws hoeven ze toch niet te werken dus waarom moeten ze de tijd wetenquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:50 schreef Catkiller het volgende:
Ja dat weten ze, die kijken gewoon naar de stand van de zon.
srs? kom hier morgen even op terug dan.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja gvd ik kan schaken waarom vraag je dit nu pas beter gaan we binnenkort online schaken.
nu echt slapen gr gr
Wat is de beste manier om dat te leren en kun je op volwassen leeftijd nog heel goed worden denk je?quote:
Denk dat al die additieven als e-nummers en aroma's wel aan de grondslag liggen van 90% van die vage buikpijn klachten e.d. liggen though. Hoewel al die toevoegingen op zich zelf in lage kwantiteiten wellicht niet schadelijk zijn zit er in dat soort wetgeving nooit een cumulatief effect. En daarnaast kan het ook nooit de bedoeling zijn dat je door het eten van een pakje margarine voor 100 kg aan caroteen uit wortels eet denk ikquote:Op woensdag 17 februari 2016 06:45 schreef Chai het volgende:
CUL / Alle gekookte groenten lekkerder met balsamicoazijn
Die E-nummer analyse van TS naar aanleiding van buikklachten.
Maar TS wil die klachten per se naar 1 stofje herleiden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 06:48 schreef zeer het volgende:
[..]
Denk dat al die additieven als e-nummers en aroma's wel aan de grondslag liggen van 90% van die vage buikpijn klachten e.d. liggen though. Hoewel al die toevoegingen op zich zelf in lage kwantiteiten wellicht niet schadelijk zijn zit er in dat soort wetgeving nooit een cumulatief effect. En daarnaast kan het ook nooit de bedoeling zijn dat je door het eten van een pakje margarine voor 100 kg aan caroteen uit wortels eet denk ik.
Dan eet je wellicht al weinig bewerkt voedsel? Of je hebt gewoon killer organenquote:Op woensdag 17 februari 2016 07:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar TS wil die klachten per se naar 1 stofje herleiden.
Heb eigenlijk nooit vage buikpijklachten, misschien als ik een keer in verhouding veel peulvruchten heb gegeten of zo.
loekie topic zijn altijd de moeite waardquote:Op woensdag 17 februari 2016 06:45 schreef Chai het volgende:
CUL / Alle gekookte groenten lekkerder met balsamicoazijn
Die E-nummer analyse van TS naar aanleiding van buikklachten.
Ik eet weinig brood. Heb last van mijn darmen als ik dat elke dag eet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 07:23 schreef zeer het volgende:
[..]
Dan eet je wellicht al weinig bewerkt voedsel? Of je hebt gewoon killer organen.
Zelfde met mensen met ADHD en dat soort klachten die door het stoppen van het eten van geraffineerde suikers van die klachten af komen trouwens. Zal wel niet 1 op 1 causaal verband uit te trekken zijn maar je hoort dat wel heel vaak.
En ik denk trouwens dat er best wel stofjes zijn die heel direct maag- en darmklachten kunnen veroorzaken. Veel van die rare additieven verteer je namelijk helemaal niet, zoals moutsuiker en zorgt dus voor gas ontwikkeling in je darmen. En dan te bedenken dat we moutsuiker gebruiken om brood extra donker te kleuren en dus gezonder te laten ogen.
topickillquote:Op woensdag 17 februari 2016 08:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik eet weinig brood. Heb last van mijn darmen als ik dat elke dag eet.
Pas op dat je niet over een E-nummer struikelt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:38 schreef Chai het volgende:
Oh en van hele dagen op mijn reet zitten kan ik vast ook wel buikpijn krijgen.
Daarom ga ik vanmiddag even een wandeling door het park maken.![]()
Lachen manquote:Op woensdag 17 februari 2016 08:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Pas op dat je niet over een E-nummer struikelt.
zou in het hakunabos gaan wandelenquote:Op woensdag 17 februari 2016 08:38 schreef Chai het volgende:
Oh en van hele dagen op mijn reet zitten kan ik vast ook wel buikpijn krijgen.
Daarom ga ik vanmiddag even een wandeling door het park maken.![]()
Noem het park hier gewoon parc du Chai.quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou in het hakunabos gaan wandelen
En dan enge mannen tegenkomen en direct mee naar huis gaan en dan daar verkleerdpartijtje houden en dan bijna afgeperst en gegijzeld wordenquote:Op woensdag 17 februari 2016 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou in het hakunabos gaan wandelen
Is het weer zo ver?quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja voel me echt hilarisch deze ochtend
gewoon doenquote:Op woensdag 17 februari 2016 08:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Noem het park hier gewoon parc du Chai.
nja, eigenlijk zijn 2 enge mannen elkaar tegen gekomenquote:Op woensdag 17 februari 2016 08:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En dan enge mannen tegenkomen en direct mee naar huis gaan en dan daar verkleerdpartijtje houden en dan bijna afgeperst en gegijzeld worden
Ja. Slim idee.![]()
![]()
GOODMORNINGGGGquote:Op woensdag 17 februari 2016 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon doen
[..]
nja, eigenlijk zijn 2 enge mannen elkaar tegen gekomen
en goedemorgen Opseau
Heb je toevallig vergadering waardoor je sws moet overwerken?quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:51 schreef Montelly het volgende:
Vandaag ben ik lekker laat op de zaak hihi
Zou toch maar eens kritisch naar je dieet kijken Opso.quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weer misselijk![]()
maar voor de rest prima eigenlijk. Jij dan, lekker op kantoor?
Minder e nummers? xdquote:Op woensdag 17 februari 2016 08:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou toch maar eens kritisch naar je dieet kijken Opso.
Nee ik heb over 2 laatste werkdagen 8 uur overwerk staan, dus nu een beetje compenserenquote:Op woensdag 17 februari 2016 08:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je toevallig vergadering waardoor je sws moet overwerken?
Hahahaha kutjequote:
van al die junkfood van gisteravond zekerquote:Op woensdag 17 februari 2016 08:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weer misselijk![]()
maar voor de rest prima eigenlijk. Jij dan, lekker op kantoor?
Had niet zoveel op heurr maar zou best kunnenquote:Op woensdag 17 februari 2016 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van al die junkfood van gisteravond zeker
ja, kantoorleef.
was koud vanmorgen
#askingtherealquestionsquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:01 schreef Stimorol- het volgende:
Chao doe jij weleens aan Morning sex?
ja, maar ik heb voorruit verwarming dus dat valt altijd wel meequote:Op woensdag 17 februari 2016 08:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Had niet zoveel op heurr maar zou best kunnen. Ik lig nog lekker warm in mn bedje. Moest je ruiten krabben?
Ja. Ongeveer even vaak als avondseks.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:01 schreef Stimorol- het volgende:
en hoe vaak is mozy hierbij aanwezig?quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Ongeveer even vaak als avondseks.
Tell me everythingquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Ongeveer even vaak als avondseks.
Heb jij niet gisteren al seks gehad?quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wie begint? Welk standje?
Ben je een kreuner?
Jij niet?quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:01 schreef Stimorol- het volgende:
's ochtends word ik vaak gewekt door de roede van de natuur, dus heb niet eens de kans voor initiatief.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wie begint? Welk standje?
Ben je een kreuner?
Oja.quote:
Wat een gekke vraag.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een pagina voor de maagdenclub op Facebook, zal ik je adden?
Mensen betalen voor 100x ergerquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:26 schreef Che_ het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)die-te-betalen.dhtml
[ afbeelding ]
Mensen betalen gewoon voor deze
😂😂
quoted for retweetquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:29 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik vind die 😂😂-smiley's echt zo afgrijselijk. Zou een ban op moeten komen te staan. FOK! heeft geniale emoticons, ga je die shit gebruiken
Eerst stressen om op, nu om smileysquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:29 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik vind die 😂😂-smiley's echt zo afgrijselijk. Zou een ban op moeten komen te staan. FOK! heeft geniale emoticons, ga je die shit gebruiken
TRquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eerst stressen om op, nu om smileys
Hoe oud is deze knul ook alweer? 😂😂
echt?quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Op fok heb je ook genoeg van die skkltjes met te veel geld die in make up topic meeloeren en jou dan een dm sturen of ze het voor jou moeten kopen etc etc
Misschien in de hoop dat ze plastische chirurgie laat doen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:26 schreef Che_ het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)die-te-betalen.dhtml
[ afbeelding ]
Mensen betalen gewoon voor deze
😂😂
Het enige wat ik irritant vind is dat mijn browser ze niet goed weergeeft. Het zijn emoji toch?quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eerst stressen om op, nu om smileys
Hoe oud is deze knul ook alweer? 😂😂
En je accepteert het nooit? Je hoeft niet verder dan hand vasthouden te gaan.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Op fok heb je ook genoeg van die skkltjes met te veel geld die in make up topic meeloeren en jou dan een dm sturen of ze het voor jou moeten kopen etc etc
Hoe triest ben je danquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:32 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het enige wat ik irritant vind is dat mijn browser ze niet goed weergeeft. Het zijn emoji toch?
Men moet het zelf weten maar ik ga niet handjes vasthouden met een (getrouwde) 30+'er voor wat geld.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
En je accepteert het nooit? Je hoeft niet verder dan hand vasthouden te gaan.
Ben je afhankelijk van make-up dan :squote:Op woensdag 17 februari 2016 09:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
neebeetje afhankelijk worden van zo'n creep, nee dankje.
Kan je beter opgeven voor 'lelijke eendjes'quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Misschien in de hoop dat ze plastische chirurgie laat doen.
Scheef of verrot?quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kan je beter opgeven voor 'lelijke eendjes'
Die met verrotte tanden gister..
Ja ik slaap er zelfs mee, m'n wimpers moeten de kussens wel kunnen aanraken anders voel ik mij niet veilig ;ssquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je afhankelijk van make-up dan :s
Ik vind het niet irritant. Heb nu al paar vaste foksters die allemaal gadgets halen voor mij.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe triest ben je danwhiteknight lvl 180
of ze je (dan wel anoniem) een abo van FOK! aanbieden
huh watquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja ik slaap er zelfs mee, m'n wimpers moeten de kussens wel kunnen aanraken anders voel ik mij niet veilig ;ss
Hoe bevalt de tarzan?quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet irritant. Heb nu al paar vaste foksters die allemaal gadgets halen voor mij.
In Nederland?quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Helemaal verrot. Zou niet terugkijken
Als ik make up voor je koop, houd je dan wel mijn handje vast?quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Men moet het zelf weten maar ik ga niet handjes vasthouden met een (getrouwde) 30+'er voor wat geld.
Hij had gwn vrouw en kind.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:39 schreef Chai het volgende:
[..]
In Nederland?Dan moet je ze zelf wel echt hard verwaarlozen.
Idem. Maar ik hou de buren wel wakker.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:16 schreef Chai het volgende:
[..]
's ochtends word ik vaak gewekt door de roede van de natuur, dus heb niet eens de kans voor initiatief.
Afwisselend, maar 's avonds is de activiteit en afwisseling hoger dan 's ochtends.
Kreunen kan je het niet noemen imo.
Jij dan?
nee.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als ik make up voor je koop, houd je dan wel mijn handje vast?
Ben nu op zich wel benieuwd, maar rot is wel echt vies ipv niet meer helemaal wit, maar wel gewoon schoon.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij had gwn vrouw en kind.
Klein detail: die vrouw leerde hij kennen toen zijn tanden al verrot waren
Sommige mensen hebben hele gele tanden, ook echt vies.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben nu op zich wel benieuwd, maar rot is wel echt vies ipv niet meer helemaal wit, maar wel gewoon schoon.
;pquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben hele gele tanden, ook echt vies.
;p
Ik vraag me af wie je bedoeltquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben hele gele tanden, ook echt vies.
;p
wrm kom ik ze nooit tegenquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:32 schreef Opsonisatie het volgende:
ja je moet wel zelf betalen hequote:Op woensdag 17 februari 2016 10:02 schreef HPLC het volgende:
Hallo madeliefff, voor 50 euro kan ik wel wat mascara voor je regelen
Maar ik ben skere tattaquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja je moet wel zelf betalen he
verdachtquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hehe wel toevallig dat hij er amper meer is sinds mijn komst.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee maar ik heb nog niet mijn DM box geopend
en ik dan?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja . Jij hebt altijd hele goede ideeën. Ik mag jou wel
dafuq is een streampie?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
jij bent toch een meisje
doe in dat geval ff streampie
Ik doe liever net als Sidneyquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
steel van die rijke niggas net als jimbo.
dat was wel lief ja. Maar ik weet niet of je goede ideeën hebt verderquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nadat ik tien minuten naar een niet bestaande post van je heb gezocht?
in R&P was een man die erop kickte om vrouwen geld te geven...en dan echt zoveel dat hij zelf nog net rond kon komenquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik verwijs ze wel even door naar jou
ik was het niet. Ik had een seksloze ochtendquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat n toeval dat madeliefff en dima zo binnenkomen.
ik ben echt heel leuk in het echtquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit moeten wij geloven omdat
smooth dima. Zo gelijk haar nmr vragen ookquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben echt heel leuk in het echt
liever jouw nmr jatoch ;$quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
smooth dima. Zo gelijk haar nmr vragen ook
Samenvatting?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hehe wel toevallig dat hij er amper meer is sinds mijn komst.
Minder mc0ty kan ik alleen maar aanmoedigenquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ashqelon post hier en Mc0ty sindsdien minder.
Daar ging niets aan vooraf?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ashqelon post hier en Mc0ty sindsdien minder.
Nou kweenie hoor, hoe moet ik nu peilen wie er allemaal heteroseksueel is?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Minder mc0ty kan ik alleen maar aanmoedigen
Oke, oke. Maar waarom dan specifiek als hij/zij post dat 0 niet post?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja Mc0ty was een smeerlap maar dat staat los van Ashqelon.
Nou gewoon, vragen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou kweenie hoor, hoe moet ik nu peilen wie er allemaal heteroseksueel is?
quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik krijg nu allemaal reclame over pakken, kutVK
je zou denken dat het een kloon van hem kan zijn omdat hij voor smeerlap werd uitgemaakt en dan dus een nieuwe start wil. Maar denk ik niet hoor. Zo erg was t allemaal ook weer niet met mcnultyquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke, oke. Maar waarom dan specifiek als hij/zij post dat 0 niet post?
Maar Ashqelon zegt dat ze een meisje isquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je zou denken dat het een kloon van hem kan zijn omdat hij voor smeerlap werd uitgemaakt. Maar denk ik niet hoor. Zo erg was t allemaal ook weer niet met mcnulty
ze stalkt je?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar Ashqelon zegt dat ze een meisje is
En stuurt mij dm's over mijn privéleven
ze is transgender. K hoop dat je nog geen naakt pics naar "haar" gestuurd hebtquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar Ashqelon zegt dat ze een meisje is
En stuurt mij dm's over mijn privéleven
Ik weet het ook allemaal niet meer. Vond het ook wel meevallen maar goed, hij zelf niet gezien die ook al eerder kloontjes maakte... zo gaat dat. Wordt je weer weggepest maak je een nieuwe kloon aanquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je zou denken dat het een kloon van hem kan zijn omdat hij voor smeerlap werd uitgemaakt en dan dus een nieuwe start wil. Maar denk ik niet hoor. Zo erg was t allemaal ook weer niet met mcnulty
waarom "haar" tussen aanhalingstekens madeliefff?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ze is transgender. K hoop dat je nog geen naakt pics naar "haar" gestuurd hebt
nou eh ik weet t niet ja. Erg verwarrend gewoonquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
waarom "haar" tussen aanhalingstekens madeliefff?zijn transgenders geen echte vrouwen?
![]()
Probeer je hiermee te zeggen dat jij dat niet hebt?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:39 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom trekt FOK! alleen maar mensen met een schroefje los aan?
Haha topickillquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:35 schreef Vanillekwark het volgende:
Vind het altijd wel fijn als iemand op me aan het schelden is.
hmm, ff sturenquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ze is transgender. K hoop dat je nog geen naakt pics naar "haar" gestuurd hebt
Omdat je hier makkelijk kan klonen. Steeds nieuw masker op.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:39 schreef TARDIS. het volgende:
sorryquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:39 schreef TARDIS. het volgende:
Nee zeker niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Probeer je hiermee te zeggen dat jij dat niet hebt?
ib4 tardisquote:
JA HAHA WANT HIJ HEET HALLMARK HEUEHUEHUEHUEHEUHEUHEUEHUEHEUEHUHEUEquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:41 schreef madeliefff het volgende:
Ik vind mezelf kei grappig in feedback
quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
JA HAHA WANT HIJ HEET HALLMARK HEUEHUEHUEHUEHEUHEUHEUEHUEHEUEHUHEUE
ha ha haquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
HAHA je snapt hem dus? Ik dacht er nog aan om uitleg in een spoiler te doen daarquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moest niet eens glimlachen
quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kom straks maar even over de knie als ik je heb opgewarmd
wie?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:45 schreef HPLC het volgende:
Hopelijk geeft de nieuwe FA madelief een permban
Regel ikquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:45 schreef HPLC het volgende:
wat! ? Volgens mij ben je nog niet goed wakkerquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:45 schreef HPLC het volgende:
Specularium heeft vrij weinig humor.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:45 schreef HPLC het volgende:
dat krijg je van botoxquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moest niet eens glimlachen
Dat is alleen maar omdat vrouwen op agressieve wijze uit dat wereldje geweerd worden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja daarom zijn 95% van de succesvolle stand up comedians allemaal man.
Jij bent toch madeliefff en niet madelief?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat! ? Volgens mij ben je nog niet goed wakker
is hij duits?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Specularium heeft vrij weinig humor.
Hij kan het grapje dus wel waarderen denk ikquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Specularium heeft vrij weinig humor.
t zal me niks verbazen als t publiek ook 95 procenten isquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja daarom zijn 95% van de succesvolle stand up comedians allemaal man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |