ze stalkt je?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar Ashqelon zegt dat ze een meisje is
En stuurt mij dm's over mijn privéleven
ze is transgender. K hoop dat je nog geen naakt pics naar "haar" gestuurd hebtquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar Ashqelon zegt dat ze een meisje is
En stuurt mij dm's over mijn privéleven
Ik weet het ook allemaal niet meer. Vond het ook wel meevallen maar goed, hij zelf niet gezien die ook al eerder kloontjes maakte... zo gaat dat. Wordt je weer weggepest maak je een nieuwe kloon aanquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je zou denken dat het een kloon van hem kan zijn omdat hij voor smeerlap werd uitgemaakt en dan dus een nieuwe start wil. Maar denk ik niet hoor. Zo erg was t allemaal ook weer niet met mcnulty
waarom "haar" tussen aanhalingstekens madeliefff?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ze is transgender. K hoop dat je nog geen naakt pics naar "haar" gestuurd hebt
nou eh ik weet t niet ja. Erg verwarrend gewoonquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
waarom "haar" tussen aanhalingstekens madeliefff?zijn transgenders geen echte vrouwen?
![]()
Probeer je hiermee te zeggen dat jij dat niet hebt?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:39 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom trekt FOK! alleen maar mensen met een schroefje los aan?
Haha topickillquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:35 schreef Vanillekwark het volgende:
Vind het altijd wel fijn als iemand op me aan het schelden is.
hmm, ff sturenquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ze is transgender. K hoop dat je nog geen naakt pics naar "haar" gestuurd hebt
Omdat je hier makkelijk kan klonen. Steeds nieuw masker op.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:39 schreef TARDIS. het volgende:
sorryquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:39 schreef TARDIS. het volgende:
Nee zeker niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Probeer je hiermee te zeggen dat jij dat niet hebt?
ib4 tardisquote:
JA HAHA WANT HIJ HEET HALLMARK HEUEHUEHUEHUEHEUHEUHEUEHUEHEUEHUHEUEquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:41 schreef madeliefff het volgende:
Ik vind mezelf kei grappig in feedback
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |