dat was wel lief ja. Maar ik weet niet of je goede ideeën hebt verderquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nadat ik tien minuten naar een niet bestaande post van je heb gezocht?
in R&P was een man die erop kickte om vrouwen geld te geven...en dan echt zoveel dat hij zelf nog net rond kon komenquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik verwijs ze wel even door naar jou
ik was het niet. Ik had een seksloze ochtendquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat n toeval dat madeliefff en dima zo binnenkomen.
ik ben echt heel leuk in het echtquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit moeten wij geloven omdat
smooth dima. Zo gelijk haar nmr vragen ookquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben echt heel leuk in het echt
liever jouw nmr jatoch ;$quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
smooth dima. Zo gelijk haar nmr vragen ook
Samenvatting?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hehe wel toevallig dat hij er amper meer is sinds mijn komst.
Minder mc0ty kan ik alleen maar aanmoedigenquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ashqelon post hier en Mc0ty sindsdien minder.
Daar ging niets aan vooraf?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ashqelon post hier en Mc0ty sindsdien minder.
Nou kweenie hoor, hoe moet ik nu peilen wie er allemaal heteroseksueel is?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Minder mc0ty kan ik alleen maar aanmoedigen
Oke, oke. Maar waarom dan specifiek als hij/zij post dat 0 niet post?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja Mc0ty was een smeerlap maar dat staat los van Ashqelon.
Nou gewoon, vragen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou kweenie hoor, hoe moet ik nu peilen wie er allemaal heteroseksueel is?
quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik krijg nu allemaal reclame over pakken, kutVK
je zou denken dat het een kloon van hem kan zijn omdat hij voor smeerlap werd uitgemaakt en dan dus een nieuwe start wil. Maar denk ik niet hoor. Zo erg was t allemaal ook weer niet met mcnultyquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke, oke. Maar waarom dan specifiek als hij/zij post dat 0 niet post?
Maar Ashqelon zegt dat ze een meisje isquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je zou denken dat het een kloon van hem kan zijn omdat hij voor smeerlap werd uitgemaakt. Maar denk ik niet hoor. Zo erg was t allemaal ook weer niet met mcnulty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |