SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
maar dt heb ik sws als mensen schoenen dragen zoals nette shoes of gympen zonder sokken. beetje cringeworthy op een of andere manier.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ligt gelukkig niet aan mij dan
Op het reageervak klikken en dan weer weg kliken gaat sneller dan f5quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oké, hoeveel keer op F5 geramd fokinfoker?
Denk wel dat het deze gaat worden: http://eu.suitsupply.com/(...)4810.html?cgid=Suitsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:53 schreef Crip het volgende:
[..]
maar dt heb ik sws als mensen schoenen dragen zoals nette shoes of gympen zonder sokken. beetje cringeworthy op een of andere manier.
Marine blauw is mooier voor jonge mensen.. hoe oud ben je?>quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk wel dat het deze gaat worden: http://eu.suitsupply.com/(...)4810.html?cgid=Suits
Ik heb je goedkeuring nodig, geef me die even.
28quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:56 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Marine blauw is mooier voor jonge mensen.. hoe oud ben je?>
Ben je echt wit wit?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk wel dat het deze gaat worden: http://eu.suitsupply.com/(...)4810.html?cgid=Suits
Ik heb je goedkeuring nodig, geef me die even.
Haarkleur?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ben niet eens vanille, ben tipp-ex.
zou die marine blauw nie nemen dan, mss beetje too harshquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ben niet eens vanille, ben tipp-ex.
Begin maar met leren quoten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat het dan niet te snel voor je? We kunnen ook gewoon rustig beginnen.
Ja geef me dan tips bbyquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:57 schreef Crip het volgende:
[..]
zou die marine blauw nie nemen dan, mss beetje too harsh
ja ookquote:
ik vind donkerblauw nie mooi bij hele witte mensenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Blond en bruin staat mooi mer blauw
ben karamelquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:58 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind donkerblauw nie mooi bij hele witte mensen
Jahaa het gaat me even om de stijl, niet dat specifieke pakquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:58 schreef defokkingfoker het volgende:
wel een maatpak.. betaal 200 euro meer en je hebt een perfect pak
je hebt eigen bedrijf wrm zou je pak moeten dragenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik niet werkeloos ben
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dan kunnen we naar second base
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt eigen bedrijf wrm zou je pak moeten dragen
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Moet seriously binnenkort op een soort van 'sollicitatiegesprek'En die flap is nogal oldschool qua presentatie enzo, moet dus pak roggelen
Ja maar blond haar en heel blank staat wel met blauwquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:58 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind donkerblauw nie mooi bij hele witte mensen
Professionaliteit uitstralen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt eigen bedrijf wrm zou je pak moeten dragen
ah ja dan snap ik het welquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Moet seriously binnenkort op een soort van 'sollicitatiegesprek'En die flap is nogal oldschool qua presentatie enzo, moet dus pak roggelen
kan toch ook zonder pakquote:
je zit toch in on(t)roerend goed?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Oke dit boeit niemandquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:01 schreef defokkingfoker het volgende:
zaterdags ga ik met een nike tech broek naar kantoor
De kassa van de Albert Heijn je kantoor noemenquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:01 schreef defokkingfoker het volgende:
zaterdags ga ik met een nike tech broek naar kantoor
Korte samenvatting: Er is een bedrijf die een vaste partner zoekt voor hun grafische vormgevingshit, echt, hun complete huisstijl. Zou fucking briljant zijn als klant, maar weet dat deze klant in kwestie heel erg veel waarde hecht aan presentatie, en in verlengde daarvan, pakken.quote:
ik moest lachen, volgens mij ben ik verliefd.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:02 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
De kassa van de Albert Heijn je kantoor noemen
Nee, heb gewoon 1 pand waarin ik studio's verhuur. Niet mn main business enzoquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je zit toch in on(t)roerend goed?
vraag het aan dimm, die kan je vast wel helpenquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Korte samenvatting: Er is een bedrijf die een vaste partner zoekt voor hun grafische vormgevingshit, echt, hun complete huisstijl. Zou fucking briljant zijn als klant, maar weet dat deze klant in kwestie heel erg veel waarde hecht aan presentatie, en in verlengde daarvan, pakken.
Moet echt soort van sollicitatiegesprek bij 'm houden, hij nodigt ook twee andere bedrijven uit. Probeer me dus zo goed mogelijk te presenterenmaar heb 0,0 kaas gegeten van pakken
Zou nog eerder mode-advies aan jou vragen dan aan dimm.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
vraag het aan dimm, die kan je vast wel helpen
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:02 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
De kassa van de Albert Heijn je kantoor noemen
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou nog eerder mode-advies aan jou vragen dan aan dimm.
Te soberquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:03 schreef Crip het volgende:
[..]
grijs pak niet te donker
of licht bruin
slippers en witte sokken eronderquote:
Die gaf net tips welke armbandjes hij moest nemenquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
vraag het aan dimm, die kan je vast wel helpen
Zeg dat je vlees koopt bij koopeenkoe en koopeenkip, als blijk dat je een mooi mens bent en daar veel waarde aan hechtquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Korte samenvatting: Er is een bedrijf die een vaste partner zoekt voor hun grafische vormgevingshit, echt, hun complete huisstijl. Zou fucking briljant zijn als klant, maar weet dat deze klant in kwestie heel erg veel waarde hecht aan presentatie, en in verlengde daarvan, pakken.
Moet echt soort van sollicitatiegesprek bij 'm houden, hij nodigt ook twee andere bedrijven uit. Probeer me dus zo goed mogelijk te presenterenmaar heb 0,0 kaas gegeten van pakken
datismijnmening bedoel ikquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die gaf net tips welke armbandjes hij moest nemen
Iedereen lachte hem uit
Toen ging hij boos weg
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:03 schreef Crip het volgende:
[..]
grijs pak niet te donker
of licht bruin
1quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ja denk toch dat dat niet veel voordeel op zou leveren voor me.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeg dat je vlees koopt bij koopeenkoe en koopeenkip, als blijk dat je een mooi mens bent en daar veel waarde aan hecht
Bovenstequote:Op woensdag 17 februari 2016 00:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
echt he vieze racisten bahquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Ook maar omdat die eerste blank is.
Heb geen ronde tattakop met scheiding, dus dat komt goed.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:06 schreef defokkingfoker het volgende:
Maar dat pak staat dus niet iedereen.. je moet er het hoofd voor hebben.. beetje lang hoofd.. niet zon ronde tatta kop met scheiding
Allemaal jimmy'squote:Op woensdag 17 februari 2016 00:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Ook maar omdat die eerste blank is.
Dus niet zoquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb geen ronde tattakop met scheiding, dus dat komt goed.
Nee meer zo:quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:07 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dus niet zo
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:07 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dus niet zo
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoezo, heb je WCH uitgescholden?
quote:
Ja stoort me ook.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:07 schreef deadprez het volgende:
waarom zijn die broeken van pakken vaak te kort
hoort zo.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:07 schreef deadprez het volgende:
Zodat je je sexy enkels kan showenquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:07 schreef deadprez het volgende:
Leuke manquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee meer zo: [ afbeelding ]
maar is lelijkquote:
Wrm koop je niet een pak die jij het mooist vindt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Zijn dat sandalen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:09 schreef defokkingfoker het volgende:
Deze is ook vet van SS
[ afbeelding ]
Schoenenquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:09 schreef defokkingfoker het volgende:
Deze is ook vet van SS
[ afbeelding ]
Hmm. Heb je ook van luftwaffe?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:09 schreef defokkingfoker het volgende:
Deze is ook vet van SS
[ afbeelding ]
Denk gewoon niet dat dit zakelijk zal aanslaan:quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wrm koop je niet een pak die jij het mooist vindt.
ja gwn zoals op die plaatjes hierquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ligt eraan hoe extreem je bedoeld, betere dan die G broeken vind ik.
Nee telt niet, dat is echt zo'n man die alles goed staat.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:10 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heb het over het pakDat vestje hoeft ook niet..wit overhemd is genoeg
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk gewoon niet dat dit zakelijk zal aanslaan:
[ afbeelding ]
Wel in het zwartquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Dankjewel Crip.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerste.
Als je me ooit nog eens een bitch noemt he
Niemand in een normale sector neemt je serieus met dat gilet tenzij hipstersector, welke sectorngaat het om?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:09 schreef defokkingfoker het volgende:
Deze is ook vet van SS
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:12 schreef defokkingfoker het volgende:
Wat is deze![]()
![]()
![]()
![]()
http://eu.suitsupply.com/(...)4023.html?cgid=Suits
Ik begrijp ook wel meer niet bij jouw gedrag.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:13 schreef Dimachaerus het volgende:
grijze pakkennooit begrepen dat mensen zulke dragen
Nee, moet je windows xp upgradenquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:13 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
wrm zien plaatjes er soms zo uit bij mij en hebben jullie dat ook
heb gwn 7 ;squote:Op woensdag 17 februari 2016 00:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, moet je windows xp upgraden
Dat plaatje ziet er volkomen normaal uit?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:13 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
wrm zien plaatjes er soms zo uit bij mij en hebben jullie dat ook
Koop lekker een Nickelson-jasquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:13 schreef Dimachaerus het volgende:
oquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat plaatje ziet er volkomen normaal uit?
Jij draagt armbandjes, jij hebt geen mening in deze sc.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:13 schreef Dimachaerus het volgende:
qftquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij draagt armbandjes, jij hebt geen mening in deze sc.
Ben benieuwd. Xoquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dankjewel Crip.![]()
Zal plaatjes posten mocht ik 'm kopen xooxoxox
Het vreemde is dat het wss de bedoeling was ook.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Colbert past totaal niet bij de broek
Grijze pakken moet je kunnen dragen. Dan zijn ze één van de mooiste, maar ligt er wel aan welke stof, patroon en tint.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:13 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook uitzonderlijk vreemd.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:15 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Het vreemde is dat het wss de bedoeling was ook.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Kan best tof zijn Frank doet dat ook maar je moet het niet overdrijven dan word het al snel nichterig.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook uitzonderlijk vreemd.
Pic?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:16 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb ook een (of ja, twee) donkergrijs/antraciet horloge, zou goed staan bij een grijs pak
kk lelijkquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
oke waar kan ik deze jas kopen ?
overbodige bullshit is hetquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Horloges
Enige 'sierraad' wat een man kan dragen
I understand.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zonder gezicht wel though, stapje te ver enzo
neequote:
Oh deze. Die kan je in Milaan kopen. Donderdag koopavondquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
oke waar kan ik deze jas kopen ?
zal ik fieldreport doen van shoppingsquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je bent echt kankervervelend nu Dima
Klopt. Oorbellen, kettingen en ringen zijn ook overbodig bij een vrouw, schijnen ze toch leuk te vinden.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zal ik fieldreport doen van shoppings
quote:
vieze materialistische kutwereldquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt. Oorbellen, kettingen en ringen zijn ook overbodig bij een vrouw, schijnen ze toch leuk te vinden.
zooo daar gaat een raam openquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
vieze materialistische kutwereld
jaquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tja kun je ook over petten zeggen toch?
Niet allemaal.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt. Oorbellen, kettingen en ringen zijn ook overbodig bij een vrouw, schijnen ze toch leuk te vinden.
of gewoon allebei nietquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Armbanden verkiezen boven horloges
Dan snap je er echt helemaal geen reet van
beide aan dezelfde pols.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:19 schreef Dimachaerus het volgende:
horloge heb je tegenwoordig helemaal niet nodig
je hebt toch een mobiele telefoon ?
Altijd een horloge in combinatie met een armbandquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom zo mad thoughquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
vieze materialistische kutwereld
ben niet madquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
neem dan gewoon zoiets
quote:
was niet echt serieus, vind er zelf gewoon niks aanquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh. Waarom de horloge-haat tho
Je kan haar toch zo opblazenquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:22 schreef Dimachaerus het volgende:
als ik vriendin heb ga ik zulke plaatjes van ons samen zetten op facebook
Is echt een van mn grootste zondesquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
was niet echt serieus, vind er zelf gewoon niks aan
omdat een horloge alleen staat als je alles voor elkaar hebt, niet met een versleten t-shirtje en een trainingsbroekquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh. Waarom de horloge-haat tho
Welke heb jij dr?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is echt een van mn grootste zondesHeb er nu vijf, zou er meer hebben als mn vriendin me niet zou inteugelen
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is echt een van mn grootste zondesHeb er nu vijf, zou er meer hebben als mn vriendin me niet zou inteugelen
Wat vind je hiervan?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, een mooi horloge op een grote mannenhand is sexy.
doei mopjequote:Op woensdag 17 februari 2016 00:26 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga ook maar proberen te slapen.
Ciao fags
lelijkquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan?
[ afbeelding ]
trustequote:Op woensdag 17 februari 2016 00:26 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga ook maar proberen te slapen.
Ciao fags
De goedkoopste is een Fossil, die lag rond de 150 euro, die draag ik dagelijks. De duurste is rond de 600quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]wat hebben ze allemaal gekost?
Lelijke kleurenquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan?
[ afbeelding ]
oh dat valt nog wel mee. is ook zo'n user hier, coolguy ofzo vgm, die er van 5000 euro ofzo heeftquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De goedkoopste is een Fossil, die lag rond de 150 euro, die draag ik dagelijks. De duurste is rond de 600
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dat valt nog wel mee. is ook zo'n user hier, coolguy ofzo vgm, die er van 5000 euro ofzo heeft
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:27 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb zelf een Omega, TW steel, Daniel Wellington en een samsung smart watch
Omega was +/- 5000.. de DW +/- 150
vind ik echt zonde van het geldquote:
Daar vlieg je voor naar Beijing en terugquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De goedkoopste is een Fossil, die lag rond de 150 euro, die draag ik dagelijks. De duurste is rond de 600
Nee gaat me te ver. 600 euro vond ik al absurd duur, maar vind horloges echt gewoon te leukquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dat valt nog wel mee. is ook zo'n user hier, coolguy ofzo vgm, die er van 5000 euro ofzo heeft
Zijn waardevast.. Die omega is zelfs meer waard geworden denk ikquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind ik echt zonde van het geld
Klopt. Ben inderdaad nog niet in China geweest, wel Indonesie. Telt dat?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Daar vlieg je voor naar Beijing en terug
Is ook ergens in het oosten tochquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt. Ben inderdaad nog niet in China geweest, wel Indonesie. Telt dat?
Ja bietje onder Chinaquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:29 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Is ook ergens in het oosten toch
die rolex die ik postte ook vind je die niet chill?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is gewoon geil. Waarom een mercedes als een volkswagen ook goed is.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
maar die kost duizenden euros. srs heb je status als je met zo een rondloopt?
neequote:Op woensdag 17 februari 2016 00:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
die rolex die ik postte ook vind je die niet chill?
Daar zijn fucking veel fakes van in omloopquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
die rolex die ik postte ook vind je die niet chill?
tja met een volkswagen kun je niet patsen toch en wat is het equivalent van volkswagen dan onder de horloges?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:30 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Is gewoon geil. Waarom een mercedes als een volkswagen ook goed is.
Fossil.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tja met een volkswagen kun je niet patsen toch en wat is het equivalent van volkswagen dan onder de horloges?
van dat specifieke model of rolex algemeen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:31 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Daar zijn fucking veel fakes van in omloop
Paupers en rocksterren.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
rolex is toch sws voor paupers volgens horlogeverzamelaars?
Van rolex in het algemeen.. maar dat model helemaal... voor +/- 500 heb je een 1:1 rolex.. alleen het uurwerk is anders.. kun je vaak aan de wijzer zien.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
van dat specifieke model of rolex algemeen?
nice ding inderdaad maar ik ben gewoon eerlijk en draag horloge alleen vanwege patsfactor en dan is rolex toch het beste denk ik.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:33 schreef Vanillekwark het volgende:
Vind even geen plaatje ervan, maar ik heb deze, maar dan in een smoke grey-variant:
[ afbeelding ]
Dat is mn 'dagelijks' horloge. Prima volkswagen dat
patsers dus voornamelijkquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nice ding inderdaad maar ik ben gewoon eerlijk en draag horloge alleen vanwege patsfactor en dan is rolex toch het beste denk ik.
hoe kun je zonder horlogekennis dan controleren of je een echte te pakken hebt want wil geen geld uitgeven aan een replica?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:34 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Van rolex in het algemeen.. maar dat model helemaal... voor +/- 500 heb je een 1:1 rolex.. alleen het uurwerk is anders.. kun je vaak aan de wijzer zien.
Ja heel goed te doen, en hebben best leuk spulquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fossil is wel een mooie ja en vrij betaalbaar in horlogesegment
Omega is ook swagquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nice ding inderdaad maar ik ben gewoon eerlijk en draag horloge alleen vanwege patsfactor en dan is rolex toch het beste denk ik.
Niet rolex. Die zijn zo vieslelijk vaak. Is gewoon patsen om de merknaam, niet om het uiterlijk van het horloge.quote:
True that maar merknaam kun je vaak beter mee patsen dan het design met als goed voorbeeld de iPhone zes.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet rolex. Die zijn zo vieslelijk vaak. Is gewoon patsen om de merknaam, niet om het uiterlijk van het horloge.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
True that maar merknaam kun je vaak beter mee patsen dan het design met als goed voorbeeld de iPhone zes.
Ja ik geef geen neuk. Heb een Microsoft Lumia mattie xoxoxoxooxxquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
True that maar merknaam kun je vaak beter mee patsen dan het design met als goed voorbeeld de iPhone zes.
gadverdammequote:Op woensdag 17 februari 2016 00:39 schreef defokkingfoker het volgende:
AP skelleton watches zijn ook vet
[ afbeelding ]
Vreemd om Microsoft Lumia te zien staan. Nokia Lumia 800 was een bazentelefoon.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik geef geen neuk. Heb een Microsoft Lumia mattie xoxoxoxooxx
de 950 is koning. Continuum is tofquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vreemd om Microsoft Lumia te zien staan. Nokia Lumia 800 was een bazentelefoon.
wat is continuum? wat vind je van windows phone? scheen destijds niet helemaal goed te werken maar geen idee hoe dat nu zit.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
de 950 is koning. Continuum is tof
Met een dock erbij functioneert mn telefoon als een 'normale' PC met normale desktopappsquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat is continuum? wat vind je van windows phone? scheen destijds niet helemaal goed te werken maar geen idee hoe dat nu zit.
wat ben jij toch een oppervlakkig boelertjequote:Op woensdag 17 februari 2016 00:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut r u srs?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Met een dock erbij functioneert mn telefoon als een 'normale' PC met normale desktopapps
Hehe was niet srs G.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat ben jij toch een oppervlakkig boelertje
Ja nog niet alle apps obviously, atm vooral de 'basis'-dingen zoals office, maar ja. Maakt het wel briljant voor zakelijk gebruik.quote:
niks mis meequote:
wrmquote:
gwn cyanogenmod erop flikkeren en dan is t primaquote:
Ja heb gewoon een onredelijke haat richting samsung. Heb S3 en S4 gehad, kuttelefoons. Motorola Moto G daarna, toptelefoon (helemaal icm Cyanogenmod)quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn cyanogenmod erop flikkeren en dan is t prima
ik zie het al jaquote:
ik heb al anderhalf jaar ofzo een s4 mini, bevalt primaquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja heb gewoon een onredelijke haat richting samsung. Heb S3 en S4 gehad, kuttelefoons. Motorola Moto G daarna, toptelefoon (helemaal icm Cyanogenmod)
Windows Phone beste Phone though.
Ja makkelijk als je geen eisen hebtquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb al anderhalf jaar ofzo een s4 mini, bevalt prima
kan ermee bellen, muziek luisteren en af en toe nu.nl ofzo checken. dat doet ie gwn goed, dus jaquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja makkelijk als je geen eisen hebt
Ja maar samsung is kut dus je telefoon is kut.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan ermee bellen, muziek luisteren en af en toe nu.nl ofzo checken. dat doet ie gwn goed, dus ja
wat zou je kiezen als je moest kiezen tussen apple of samsungquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar samsung is kut dus je telefoon is kut.
Ik heb een onredelijke haat richting samsung, mocht je het nog niet gemerkt hebben.
Ja gvd ik kan toch niet kiezen tussen ebola en tyfusquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat zou je kiezen als je moest kiezen tussen apple of samsung
quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja gvd ik kan toch niet kiezen tussen ebola en tyfus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |