Daar vlieg je voor naar Beijing en terugquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De goedkoopste is een Fossil, die lag rond de 150 euro, die draag ik dagelijks. De duurste is rond de 600
Nee gaat me te ver. 600 euro vond ik al absurd duur, maar vind horloges echt gewoon te leukquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dat valt nog wel mee. is ook zo'n user hier, coolguy ofzo vgm, die er van 5000 euro ofzo heeft
Zijn waardevast.. Die omega is zelfs meer waard geworden denk ikquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind ik echt zonde van het geld
Klopt. Ben inderdaad nog niet in China geweest, wel Indonesie. Telt dat?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Daar vlieg je voor naar Beijing en terug
Is ook ergens in het oosten tochquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt. Ben inderdaad nog niet in China geweest, wel Indonesie. Telt dat?
Ja bietje onder Chinaquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:29 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Is ook ergens in het oosten toch
die rolex die ik postte ook vind je die niet chill?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dat valt nog wel mee. is ook zo'n user hier, coolguy ofzo vgm, die er van 5000 euro ofzo heeft
Is gewoon geil. Waarom een mercedes als een volkswagen ook goed is.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
maar die kost duizenden euros. srs heb je status als je met zo een rondloopt?
neequote:Op woensdag 17 februari 2016 00:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
die rolex die ik postte ook vind je die niet chill?
Daar zijn fucking veel fakes van in omloopquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
die rolex die ik postte ook vind je die niet chill?
tja met een volkswagen kun je niet patsen toch en wat is het equivalent van volkswagen dan onder de horloges?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:30 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Is gewoon geil. Waarom een mercedes als een volkswagen ook goed is.
Fossil.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tja met een volkswagen kun je niet patsen toch en wat is het equivalent van volkswagen dan onder de horloges?
van dat specifieke model of rolex algemeen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:31 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Daar zijn fucking veel fakes van in omloop
Paupers en rocksterren.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
rolex is toch sws voor paupers volgens horlogeverzamelaars?
Van rolex in het algemeen.. maar dat model helemaal... voor +/- 500 heb je een 1:1 rolex.. alleen het uurwerk is anders.. kun je vaak aan de wijzer zien.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
van dat specifieke model of rolex algemeen?
nice ding inderdaad maar ik ben gewoon eerlijk en draag horloge alleen vanwege patsfactor en dan is rolex toch het beste denk ik.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:33 schreef Vanillekwark het volgende:
Vind even geen plaatje ervan, maar ik heb deze, maar dan in een smoke grey-variant:
[ afbeelding ]
Dat is mn 'dagelijks' horloge. Prima volkswagen dat
patsers dus voornamelijkquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nice ding inderdaad maar ik ben gewoon eerlijk en draag horloge alleen vanwege patsfactor en dan is rolex toch het beste denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |