Ja nog niet alle apps obviously, atm vooral de 'basis'-dingen zoals office, maar ja. Maakt het wel briljant voor zakelijk gebruik.quote:
niks mis meequote:
wrmquote:
gwn cyanogenmod erop flikkeren en dan is t primaquote:
Ja heb gewoon een onredelijke haat richting samsung. Heb S3 en S4 gehad, kuttelefoons. Motorola Moto G daarna, toptelefoon (helemaal icm Cyanogenmod)quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn cyanogenmod erop flikkeren en dan is t prima
ik zie het al jaquote:
ik heb al anderhalf jaar ofzo een s4 mini, bevalt primaquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja heb gewoon een onredelijke haat richting samsung. Heb S3 en S4 gehad, kuttelefoons. Motorola Moto G daarna, toptelefoon (helemaal icm Cyanogenmod)
Windows Phone beste Phone though.
Ja makkelijk als je geen eisen hebtquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb al anderhalf jaar ofzo een s4 mini, bevalt prima
kan ermee bellen, muziek luisteren en af en toe nu.nl ofzo checken. dat doet ie gwn goed, dus jaquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja makkelijk als je geen eisen hebt
Ja maar samsung is kut dus je telefoon is kut.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan ermee bellen, muziek luisteren en af en toe nu.nl ofzo checken. dat doet ie gwn goed, dus ja
wat zou je kiezen als je moest kiezen tussen apple of samsungquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar samsung is kut dus je telefoon is kut.
Ik heb een onredelijke haat richting samsung, mocht je het nog niet gemerkt hebben.
Ja gvd ik kan toch niet kiezen tussen ebola en tyfusquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat zou je kiezen als je moest kiezen tussen apple of samsung
quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja gvd ik kan toch niet kiezen tussen ebola en tyfus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |