hoe kun je zonder horlogekennis dan controleren of je een echte te pakken hebt want wil geen geld uitgeven aan een replica?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:34 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Van rolex in het algemeen.. maar dat model helemaal... voor +/- 500 heb je een 1:1 rolex.. alleen het uurwerk is anders.. kun je vaak aan de wijzer zien.
Ja heel goed te doen, en hebben best leuk spulquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fossil is wel een mooie ja en vrij betaalbaar in horlogesegment
Omega is ook swagquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nice ding inderdaad maar ik ben gewoon eerlijk en draag horloge alleen vanwege patsfactor en dan is rolex toch het beste denk ik.
Niet rolex. Die zijn zo vieslelijk vaak. Is gewoon patsen om de merknaam, niet om het uiterlijk van het horloge.quote:
True that maar merknaam kun je vaak beter mee patsen dan het design met als goed voorbeeld de iPhone zes.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet rolex. Die zijn zo vieslelijk vaak. Is gewoon patsen om de merknaam, niet om het uiterlijk van het horloge.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
True that maar merknaam kun je vaak beter mee patsen dan het design met als goed voorbeeld de iPhone zes.
Ja ik geef geen neuk. Heb een Microsoft Lumia mattie xoxoxoxooxxquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
True that maar merknaam kun je vaak beter mee patsen dan het design met als goed voorbeeld de iPhone zes.
gadverdammequote:Op woensdag 17 februari 2016 00:39 schreef defokkingfoker het volgende:
AP skelleton watches zijn ook vet
[ afbeelding ]
Vreemd om Microsoft Lumia te zien staan. Nokia Lumia 800 was een bazentelefoon.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik geef geen neuk. Heb een Microsoft Lumia mattie xoxoxoxooxx
de 950 is koning. Continuum is tofquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vreemd om Microsoft Lumia te zien staan. Nokia Lumia 800 was een bazentelefoon.
wat is continuum? wat vind je van windows phone? scheen destijds niet helemaal goed te werken maar geen idee hoe dat nu zit.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
de 950 is koning. Continuum is tof
Met een dock erbij functioneert mn telefoon als een 'normale' PC met normale desktopappsquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat is continuum? wat vind je van windows phone? scheen destijds niet helemaal goed te werken maar geen idee hoe dat nu zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |