SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
maar dt heb ik sws als mensen schoenen dragen zoals nette shoes of gympen zonder sokken. beetje cringeworthy op een of andere manier.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ligt gelukkig niet aan mij dan
Op het reageervak klikken en dan weer weg kliken gaat sneller dan f5quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oké, hoeveel keer op F5 geramd fokinfoker?
Denk wel dat het deze gaat worden: http://eu.suitsupply.com/(...)4810.html?cgid=Suitsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:53 schreef Crip het volgende:
[..]
maar dt heb ik sws als mensen schoenen dragen zoals nette shoes of gympen zonder sokken. beetje cringeworthy op een of andere manier.
Marine blauw is mooier voor jonge mensen.. hoe oud ben je?>quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk wel dat het deze gaat worden: http://eu.suitsupply.com/(...)4810.html?cgid=Suits
Ik heb je goedkeuring nodig, geef me die even.
28quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:56 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Marine blauw is mooier voor jonge mensen.. hoe oud ben je?>
Ben je echt wit wit?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk wel dat het deze gaat worden: http://eu.suitsupply.com/(...)4810.html?cgid=Suits
Ik heb je goedkeuring nodig, geef me die even.
Haarkleur?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ben niet eens vanille, ben tipp-ex.
zou die marine blauw nie nemen dan, mss beetje too harshquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ben niet eens vanille, ben tipp-ex.
Begin maar met leren quoten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat het dan niet te snel voor je? We kunnen ook gewoon rustig beginnen.
Ja geef me dan tips bbyquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:57 schreef Crip het volgende:
[..]
zou die marine blauw nie nemen dan, mss beetje too harsh
ja ookquote:
ik vind donkerblauw nie mooi bij hele witte mensenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Blond en bruin staat mooi mer blauw
ben karamelquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:58 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind donkerblauw nie mooi bij hele witte mensen
Jahaa het gaat me even om de stijl, niet dat specifieke pakquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:58 schreef defokkingfoker het volgende:
wel een maatpak.. betaal 200 euro meer en je hebt een perfect pak
je hebt eigen bedrijf wrm zou je pak moeten dragenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik niet werkeloos ben
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dan kunnen we naar second base
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt eigen bedrijf wrm zou je pak moeten dragen
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Moet seriously binnenkort op een soort van 'sollicitatiegesprek'En die flap is nogal oldschool qua presentatie enzo, moet dus pak roggelen
Ja maar blond haar en heel blank staat wel met blauwquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:58 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind donkerblauw nie mooi bij hele witte mensen
Professionaliteit uitstralen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt eigen bedrijf wrm zou je pak moeten dragen
ah ja dan snap ik het welquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Moet seriously binnenkort op een soort van 'sollicitatiegesprek'En die flap is nogal oldschool qua presentatie enzo, moet dus pak roggelen
kan toch ook zonder pakquote:
je zit toch in on(t)roerend goed?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Oke dit boeit niemandquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:01 schreef defokkingfoker het volgende:
zaterdags ga ik met een nike tech broek naar kantoor
De kassa van de Albert Heijn je kantoor noemenquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:01 schreef defokkingfoker het volgende:
zaterdags ga ik met een nike tech broek naar kantoor
Korte samenvatting: Er is een bedrijf die een vaste partner zoekt voor hun grafische vormgevingshit, echt, hun complete huisstijl. Zou fucking briljant zijn als klant, maar weet dat deze klant in kwestie heel erg veel waarde hecht aan presentatie, en in verlengde daarvan, pakken.quote:
ik moest lachen, volgens mij ben ik verliefd.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:02 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
De kassa van de Albert Heijn je kantoor noemen
Nee, heb gewoon 1 pand waarin ik studio's verhuur. Niet mn main business enzoquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je zit toch in on(t)roerend goed?
vraag het aan dimm, die kan je vast wel helpenquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Korte samenvatting: Er is een bedrijf die een vaste partner zoekt voor hun grafische vormgevingshit, echt, hun complete huisstijl. Zou fucking briljant zijn als klant, maar weet dat deze klant in kwestie heel erg veel waarde hecht aan presentatie, en in verlengde daarvan, pakken.
Moet echt soort van sollicitatiegesprek bij 'm houden, hij nodigt ook twee andere bedrijven uit. Probeer me dus zo goed mogelijk te presenterenmaar heb 0,0 kaas gegeten van pakken
Zou nog eerder mode-advies aan jou vragen dan aan dimm.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
vraag het aan dimm, die kan je vast wel helpen
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:02 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
De kassa van de Albert Heijn je kantoor noemen
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou nog eerder mode-advies aan jou vragen dan aan dimm.
Te soberquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:03 schreef Crip het volgende:
[..]
grijs pak niet te donker
of licht bruin
slippers en witte sokken eronderquote:
Die gaf net tips welke armbandjes hij moest nemenquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
vraag het aan dimm, die kan je vast wel helpen
Zeg dat je vlees koopt bij koopeenkoe en koopeenkip, als blijk dat je een mooi mens bent en daar veel waarde aan hechtquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Korte samenvatting: Er is een bedrijf die een vaste partner zoekt voor hun grafische vormgevingshit, echt, hun complete huisstijl. Zou fucking briljant zijn als klant, maar weet dat deze klant in kwestie heel erg veel waarde hecht aan presentatie, en in verlengde daarvan, pakken.
Moet echt soort van sollicitatiegesprek bij 'm houden, hij nodigt ook twee andere bedrijven uit. Probeer me dus zo goed mogelijk te presenterenmaar heb 0,0 kaas gegeten van pakken
datismijnmening bedoel ikquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die gaf net tips welke armbandjes hij moest nemen
Iedereen lachte hem uit
Toen ging hij boos weg
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:03 schreef Crip het volgende:
[..]
grijs pak niet te donker
of licht bruin
1quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ja denk toch dat dat niet veel voordeel op zou leveren voor me.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeg dat je vlees koopt bij koopeenkoe en koopeenkip, als blijk dat je een mooi mens bent en daar veel waarde aan hecht
Bovenstequote:Op woensdag 17 februari 2016 00:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
echt he vieze racisten bahquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Ook maar omdat die eerste blank is.
Heb geen ronde tattakop met scheiding, dus dat komt goed.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:06 schreef defokkingfoker het volgende:
Maar dat pak staat dus niet iedereen.. je moet er het hoofd voor hebben.. beetje lang hoofd.. niet zon ronde tatta kop met scheiding
Allemaal jimmy'squote:Op woensdag 17 februari 2016 00:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Ook maar omdat die eerste blank is.
Dus niet zoquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb geen ronde tattakop met scheiding, dus dat komt goed.
Nee meer zo:quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:07 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dus niet zo
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:07 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dus niet zo
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoezo, heb je WCH uitgescholden?
quote:
Ja stoort me ook.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:07 schreef deadprez het volgende:
waarom zijn die broeken van pakken vaak te kort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |